Home

آینه قدی چوبی

آینه قدی اگه قاب درستی نداشته باشه ، کیفیتش جای شک هست! وقتی از کیفیت قاب حرف می‌شه ، همیشه اسم چوب می‌درخشه! احتمالا زیاد از مغازه دارها شنیدین که با افتخار می‌گن این کار چوبه و خیلی هم تاکید دارن! خصوصا اینکه خیلی از وسایل از چوب هستن و آینه قدی چوبی می‌تونه به خوبی با محیط ست بشه و مثل مدل‌های دیگه نیست که یه گوشه افتادن بدون دلیل! اصلا کیفیت چوب نیاز به گفتن نداره. خصوصا اگه مرغوب باشه. اما آیا اهمیت داره قاب آینه چی باشه؟

اهمیت آینه در دکوراسیون قابل کتمان نیست. آینه جز وسایلی هست که شدیدا توجه‌هارو جلب کنه. البته که برای خیلی از محیط‌ها مثل خونه ، آرایشگاه ، مزون و … استفاده از آینه ضروری هست. از طرفی آینه قدی خصوصیاتی داره که هیچ وسیله‌ای نمی‌تونه به محیط بده. به عنوان مثال آینه‌ها به جز جذابیت خودشون ، باعث می‌شن محیط پرنور و دلباز دیده بشه. همچنین دیده شدن وسایل تزیینی در یه آینه چوبی حسابی دکور رو کامل می‌کنه. در ادامه این مقاله انواع آینه قدی چوبی رو معرفی می‌کنیم و هر چیزی که لازمه بدونین رو بررسی می‌کنیم.

انواع آینه قدی چوبی

دقت داشته باشین که خود آینه قدی چوبی هم کلی مدل داره و اینطور نیست که یه مدل باشه! قطعا نوع چوب استفاده شده تو قاب آینه می‌تونه متفاوت باشه. اما به جز این آینه‌های چوبی در اشکال هندسی مختلف تولید می‌شن مثل مستطیلی ، بیضی ، دو سر گرد ، گنبدی و … همچنین آینه‌های قدی چوبی هم به دیوار نصب می‌شن و هم مدل‌های متحرک این آینه‌ها می‌تونه گزینه مناسبی باشه خصوصا از نظر جابجایی.

نکته دیگه اینکه حتی شفافیت آینه‌های چوبی هم یکی نیست! در سال‌های گذشته مدل‌های فوق شفاف آینه هم تولید شدن که در بالاترین حد شفافیت قرار دارن. از طرفی شاهد استفاده از آپشن‌های مختلف هم در آینه قدی هستیم! هر چند که مدل چوبی معمولا ساده هست اما می‌تونین سفارش بدین که آپشن‌هایی مثل نورپردازی ، سنسور تاچ ، اسپیکر بلوتوثی و … هم روی آینه قدی چوبی شما تعبیه بشه.

نکته مهم : قاب چوبی هم در طرح‌های روستیک موجوده و هم در طرح کلاسیک. آینه‌های روستیک قابشون شکل خود چوب هست. در حالی که مدل‌های کلاسیک طرح و کنده کاری دارن.

آینه قدی

آینه قدی دیواری با قاب چوبی

نصب آینه قدی چوبی روی دیوار از نظر دکوراسیون می‌تونه شدیدا جذاب باشه. مزیت این مدل در این هست که جا رو نمی‌گیره. از طرف دیگه ظاهر دیوار رو هم خیلی جذاب‌تر می‌کنه. با نصب آینه روی دیوار ، دیوار متنوع‌تر می‌شه و از یکنواختی خارج می‌شه. از طرفی باعث بزرگنمایی و پرنور شدن محیط هم می‌شه. یعنی خصوصیات آینه‌ای بهتر!

 کاربرد آینه قدی چوبی دیواری چیه

یکی از پر دردسر‌ترین و سخت‌ترین کار برای همه ما انتخاب بهترین لباس برای اماده شدن هست.آینه قدی چوبی این امکان رو فراهم می‌کنه شما بتونین سر تا پای خودتون رو با نورپردازی عالی که در روی اینه قدی شما تعبیه شده ببینین و بهترین لباس رو انتخاب کنین.

آینه قدی چرخ دار

بهترین ابعاد برای آینه قدی چوبی چیه

آینه قدی چه به صورت دیواری چه به صورت پایه‌دار یک اندازه استاندارد داره. معمولا ارتفاع 180 و عرض 60 تا 80 سانتی‌متر. اما ابعاد آینه قدی هر چیزی می‌تونه باشه قطعا و هیچ محدودیتی نیست! پس نسبت به محیط می‌تونین آینه رو در ابعاد مختلف سفارش بدین.

آینه‌های قدی با قاب چوبی برای چه سبک‌های مناسب هستن

آینه قدی چوبی برای محیط‌هایی مناسبه که دکوراسیون کلاسیک و روستیک داشته باشن. در محیط‌هایی که دکوراسیون کلاسیک دارن از آینه‌های قدی چوبی استفاده می‌شه که قاب طرح دار دارن. اون هم طرح کلاسیک. برای مدل‌های روستیک هم مدل‌هایی خوب هستن که ظاهر طبیعی چوب رو دارن. وجود این آینه در اون مکان باعث ایجاد یک فضای سنتی و هنری میشه و حس خوبی به فضا هدیه میده.

آینه قدی


.

در چه مکانی میشه از آینه های قدی چوبی استفاده کرد

  • اتاق خواب
  • پذیرایی
  • در اداره ها
  • اتاق پرو
  • رستوران
  • کافه ها
  • پیرایشگاه ها
  • ارایشگاه ها
  • مزون ها
آینه قدی

انواع آینه های قدی چوبی کدوما هستن

  • آینه قدی بک لایت
  • آینه قدی لمسی
  • موزیکال
  • آینه قدی دیواری
  • رومیزی
  • طرح دار
  • حکاکی‌شده
  • آینه قدی چوبی پتینه
  • اینه قدی چوبی رنگی
  • اینه قدی چوبی ریموتی
  • اینه قدی چوبی حسگر
  • اینه قدی چوبی نور مخفی
  • آینه قدی چوبی تاچ
  • آینه قدی چوبی ثابت
آینه قدی

بک لایت

آینه بک لایت رو می‌تونیم یکی از مدل‌های جدید آینه قدی چراغ دار بدونیم که با قاب چوبی هم تولید می‌شه. در مدل آینه بک لایت به قسمت کناری آینه ، نورپردازی تعبیه می‌شه. این نورپردازی به صورت مخفی هست و شکل نواری داره اما شکل نورپردازی می‌تونه حتی به صورت لوگو یا هر چیز دیگه باشه.
توجه داشته باشین که رنگ نورپردازی آینه بک لایت می‌تونه هر رنگی باشه که شما دوست دارین! معمولا از رنگ‌های مهتابی و آفتابی استفاده می‌شه. حتی می‌تونین سفارش بدین آینه بک لایت چند رنگ باشه و هر وقت خواستین رنگ چراغش رو عوض کنین!

شکل و طرح

آینه قدی چوبی رو می‌تونین تو هر طرحی که دوست دارین سفارش بدین! اما بین شکل‌های مختلف ، آینه قدی چوبی مستطیلی ، بیضی ، دو سر گرد و گنبدی بیشترین محبوبیت رو دارن.

آینه قدی چوبی برای کجا خوبه

از آینه‌های قدی چوبی ، در خانه ، آرایشگاه ، مزون ، فروشگاه‌ها و … استفاده می‌شه. کلا هر کجا که به یه آینه باکیفیت نیاز باشه مدل چوبی می‌تونه مناسب باشه.

خونه

آینه قدی برای خونه همیشه لازمه! هم برای چک کردن تیپ و خصوصا دکوراسیون. با توجه به اینکه تو خونه وسایل چوبی زیادی داریم ، مدل چوبی آینه قدی هم می‌تونه یه گزینه خیلی جذاب باشه.

آرایشگاه

تو هر آرایشگاهی به نظر اصولی باید از آینه استفاده بشه. البته به جز آینه قدی تو آرایشگاه از مدلهای رومیزی هم استفاده می‌شه. مدل آینه قدی چوبی با توجه به زیبایی که داره می‌تونه به خصوص برای سالن‌های لاکچری یه گزینه عالی باشه.

مزون

استفاده از آینه قدی باکیفیت می‌تونه حتی توی فروش مزون تاثیر داشته باشه! به خصوص از این نظر که مشتری‌ها اول تو آینه مزون به خودشون نگاه می‌کنین و بعدش خرید! مدل چوبی می‌تونه یکی از بهترین‌ها باشه برای مزون.

آینه های قدی چوبی ریموتی

یکی‌دیگر از انواع آینه‌های موجود در تولیدی فرکو آینه‌های ریموتی اس.که راحتی کار و مدرنی رو به شما عزیزان هدیه داده اس.شما با خرید این محصول می‌تونین در تمامی نقاط خونه و یا حتی محل کار خود از راه دور بتونین لامپ‌های موجود روی اینه رو با کمک ریموت روشن و یا خاموش کنین. به غیر از روشنی و خاموشی آینه شما می‌تونین درجه ‌روشنایی آینه و یا حتی رنگ نور آینه رو تنظیم کنین.این اینه زیبایی خاصی به فضای شما به ارمغان میاره.

آینه قدی لامپی قاب دار

آینه لمسی قدی

در آینه لمسی یا همان آینه تاچ به دلیل وجود سنسور حساس به لمس در پشت آینه می‌توان اونو فقط با لمس کردن روشن و خاموش نمود.جیوه و رنگ پشت آینه رو با دستگاه می‌خراشیم و سنسور رو دقیقا در قسمتی که خراش دادیم می‌چسبونیم.این سنسور دقیقا مثل صفحه‌های گوشی‌های لمسی اس و با حرارت بدن کار میکنه و با ضربه زدن روشن و خاموش نمی‌شه.
وجود این آپشن در این آینه طرفداران بسیاری رو به خود جذب کرده اس.که این محصول جز پر فروش ترین محصولات تولیدی فرکو بوده اس .این آینه در تمامی فضاهای مورد نظر شما قابل نصب هست.برای مثال در تمامی منازل ،فروشگاه ها،رستوران ها،سالن های ارایشی بسیار درخشش داره.

آینه های قدی چوبی موزیکال

وجود یک موزیک دلخواه در تمامی ‌مکان‌ها به شما عزیزان حس ارامش و خوبی میده.این محصول طرفداران خود رو داره و در بسیاری از مکان‌ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته.شما عزیزان می‌تونین با وصل شدن به بلوتوث‌ این آینه اهنگ مورد نظر خود رو پخش کنین.این آینه با وجود اسپیکرهایی که روی آن تعبیه شده می‌تونه آهنگی که شما می‌خواید رو پخش کنه.

آینه قدی دیواری چراغ دار

آینه لمسی

آینه لمسی ‌یا همون آینه تاچ یکی‌از بهترین و بروزترین مدل‌های آینه قدی چوبی اس.شما عزیزان تنها با لمس کردن قسمت مشخص شده این آینه می‌تونین نور آینه رو روشن و یا خاموش کنین. فرکو هنگام ساخت این آینه قسمتی از آینه رو خراش ‌داده و در پشت آن سنسور حساس به لمس قرار میده که این حسگر‌ با حس ‌گرمای‌ انگشت شما روشن و خاموش میشه.که این عمل‌باعث زیبایی و مدرنی‌محصول شده اس.آینه های لمسی در‌حال حاضر یکی‌از پرفروش ترین و زیباترین تولیدات فرکو است‌که در تمامی ایران در حال فروش هست.

آینه قدی چوبی دیواری

این مدل از آینه ها بسیار‌شیک و زیبا هستن. این آینه به دلیل نصب اسان آن بسیار مورد استفاده قرار گرفته و کاربرد های زیادی نیز داره. این آینه به زیباتر شدن منزل و محیط شما بسیار کمک میکنه و حس خوبی به فضا می‌بخشه.

آینه قدی

آینه قدی چوبی طرح دار

ما می‌تونیم هر طرحی که شما سفارش میدین و در ذهن دارین رو با کمک طراحان ،طراحی و تولید کنیم.می‌تونین اینه های قدی مستطیل شکل،بیضی و یا هرمدل رو برای شما عزیزان ثبت سفارش کنیم.

در فرکو تنوع و طرح های مختلفی وجود داره و شما میتونین از این مدل‌ها سفارش بدین و یا ایده بگیرین.
شما عزیزان می‌تونین تمامی‌طرح های دلخواه خود رو انتخاب کرده و ما با بهترین اینه از نظر کیفیت راودر هرجای دنیا که باشین به دست شما برسونیم.

اینه قدی حکاکی‌شده

ما در کارگاه فرکو می‌تونیم قسمتی از شعر و یا متن دلخواه شما رو بر روی آینه حکاکی‌ می‌کنیم.این کار زیبایی کار شما رو چندبرابر میکنه.
آینه حکاکی شده می‌تونه بهترین هدیه برای عزیزانتون باشه و یا حتی شما می‌تونین با خرید یک آینه حکاکی شده یک فضای هنری رو به وجود بیارین که فضای اتاق شما رو زیباتر می‌کنه.

یکی از بهترین روش‌ها برای تغییر دکوراسیون با آینه قدی چوبی

آینه قدی

همه ما همیشه برای تغییر دکوراسیون به دنبال مدرن ترین و زیباترین محصولات هستیم یکی از جدید ترین مدل آینه ها که بسیار مورد پسند قرار گرفته ایه چوبی قدی لامپی میباشد.. شما با خرید یک محصول آینه قدی چوبی لامپی یا هالیوودی می‌تونین فضای خود رو به فضای مدرن و زیبا تبدیل کنین.

چرا فرکو؟؟

همه ما همیشه به دنبال بهترین و بالاترین کیفیت و با کمترین هزینه هستیم .اگر می خواید محصولات آینه قدی چوبی با کیفیت بالا داشته باشین به صنایع تولید شیشه و آینه فرکو مراجعه کنین. ما یک مجموعه هستیم که گزینه های آینه قدی چوبی در هر مدل رو متناسب با نیازهای خانه یا محل کار شما ارائه میدیم.بهترین و باکیفیت ترین کار از ما و رضایت از شما عزیزان.

با خیال راحت خرید کنین

همه ما دوست داریم محصولی که برای خودمون می‌خریم و تهیه می‌کنیم کیفیت خوبی داشته باشه که سالها بتونیم از اون استفاده کنیم.
شما با خیال راحت می‎‌تونین اینه‌های مورد نیاز خود رو با خیال اسوده از ما خرید کنین.همه محصولات تولید شده در صنایع شیشه و آینه فرکو دارای گارانتی مادام العمر هست .و از بهترین متریال برای ساخت شیشه و آینه استفاده میشه.

آینه قدی


برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲تماس بگیرید.


یکی از صنایع های مهم و پرکاربرد در دنیای امروزی آینه قدی چوبی اس که در انواع رنگ جنس های متفاوتی به فروش میرسه برای مثال در سالن‌ها در منازل ها . این نوع آینه ها در طول روز مورد استفاده زیادی قرار می‌گیرن و کاربرد زیادی دارن.پس اینه شما باید از کیفیت زیادی برخودار باشه و شفاف نیز باشه تا شما بتونین به راحتی ازاون استفاده کنین.اینه های تولید شده در تولیدی فرکو از بهترین جنس میباشن و از بهترین نوع اینه در ساخت اون استفاده شده اس.

مدت زمان سفارش

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به مدت ۴۸ ساعت می‌تونه هرگونه شیشه و آینه در هرگونه سایز و در هرمدل رو به سلیقه شما بسازه و در کمترین زمان به دستتون برسونه.برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرین.02188068352پیج اینستاگرامی فرکو

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو