Home

آینه گریم دیواری

هنگام استفاده از آینه مهم ترین نیاز شما چیه؟ نور! چون شما هنگام استفاده از آینه نیاز دارین تمام جزئیات رو ببینین. برای پیدا کردن بهترین نقطه‌ی خانه تمام دکوراسیون‌تون رو تغییر ندین. به جای اون از آینه ای استفاده کنین تمام نیازتون رو به تنهایی برآورده کنه. آینه گریم دیواری از پرکاربرد ترین انواعِ این آینه‌اس.

آینه گریم دیواری 1

آینه گریم یا آینه آرایش

از آینه ی گریم با اسم های دیگری هم یاد می‌شه. برای مثال به آن آینه هالیوودی نیز میگن و دلیل اون هم اینه که برای ستاره های هالیوود استفاده می‌شده اس. به اون آینه آرایش هم گفته میشه که ترجمه ی نام لاتین آن یعنی makeup mirror اس. در برخی از مقالات انگلیسی از آینه گریم با نام آینه غرور هم یاد شده اس. جدا از اسمی رسمی ، به دلیل ظاهری که آینه گریم داره در عرف جامعه به اسم آینه چراغ دار هم معروفه.

انواع آینه آرایشی (کلی ترین تقسیم بندی)

آینه هالیوودی ثابت :

همان طور که از اسم اون مشخصه این نوع آینه مناسب جا به جایی متداول نیست . بهتره برای اون یک جای ثابت انتخاب کنین تا دیگه نیاز به تغییر نباشه . البته اینو برای راحتی خودتون می‌‌گیم وگرنه آینه های گریم شرکت فرکو از کیفیتی برخورداره که با جابجایی‌های متداول آسیب نمی‌بینه. اما به دلیل وزن زیاد آینه گریم ثابت بهتره که زیاد تغییر مکان نده.
آینه گریم های ثابت به نسبت آینه گریم های متحرک دارای سایز های بزرگتری هستن. به طوری که کوچکترین آینه گریم ثابت از بزرگترین آینه گریم متحرک بزرگتره البته این قواعد در مورد سایز های استاندارد صدق می‌کنه. و شما می‌تونین آینه گریم دیواری خود رو در هر سایزی که می‌خواید سفارش بدین.

آینه هالیوودی ثابت دیواری
آینه رومیزی گریم

آینه های ثابت قبلا در پشت صحنه های فیلم ها وهنگام گریم بازیگر ها فقط دیده می‌شدن. اما امروزه ما تقریبا در هر جایی می‌تونیم اونا رو ببینیم. دلیل این حجم از محبوبیت واضحه. دو چیز انسان رو جذب اشیاء می‌کنه. ظاهر اونا و کاربرد اونا . پس آینه گریم که هر دو ویژگی رو داره انتخاب مناسبی هست.

آینه هالیوودی متحرک

آینه گریم متحرک به دلیل سایز کوچکتری که داره مزیتی علاوه بر آینه های ثابت داره. و اون قابل حمل بودن آینه اس . از سایزهای کوچک‌تر اون می‌تونین هنگام سفر یا مهمونی استفاده کنین. و یا از آن در قطار ، ماشین ، هواپیما یا هر محیط تاریک و روشنی که نیاز دارین استفاده کنین . آینه گریم های متحرک دارای انواع جیبی و رومیزی هستن.

آینه هالیوودی متحرک دیواری
آینه ریموت دار گریم

در نوعِ رومیزی اون ، می‌توان قابلیت نصب بر دیوار رو هم اضافه کرد. یعنی به عنوان آینه گریم دیواری کوچک استفاده کرد. اما نوع جیبی اون چون کم جا بودن اولویت هست بهتره این آپشن رو نداشته باشه. آینه گریم های رومیزی از آینه گریم های جیبی بزرگ‌تر هستن و برای جا به جایی روزانه خیلی مناسب نیستن.

انواع آینه گریم ثابت

آینه گریم دیواری ثابت هالیوودی

آینه گریم قدی

آینه گریم دیواری قدی ثابت

آینه گریم های قدی از جذاب‌ترین آینه گریم ها هستن. این نوع آینه هم قابلیت اینو داره که به دیوار نصب بشه یا ایستاده باشه. از آینه گریم قدی بیشتر در مزون ها ، آرایشگاه ها ، فروشگاه های لباس و … استفاده می‌شه . اما امروزه در خونه‌ها هم کاربرد زیادی داره.

آینه گریم دیواری قدی 2

آینه گریم رومیزی

آینه رومیزی از آینه هایی اس که درهر خونه‌ای یافت میشه . اصولا روی میز آرایش یا همان میز توالت قرار می‌گیره اما می شه اونو روی هر میزی قرار داد یا اصلا به دیوار جلوی میز نصب کرد .
و در عین حال در دسته‌ی آینه دیواری قرار نمی‌گیره و آینه ی رو میزی محسوب میشه. آینه گریم رومیزی جلوه‌ی خیلی زیبایی به محیط میده و با تولید و انعکاس نور محیط مورد نظر شما رو دلبازتر و وسیع‌تر نشون میده..

سفارش آینه گریم 15
آینه چراغ دار گرد
سفارش آینه گریم 13
آینه فلوت گریم

آینه گریم دیواری ثابت روی دیوار

آینه های گریم دیواری مکان زیادی رو اشغال نمی‌کنه و از اتلاف فضای خالی محیط جلوگیری می‌کنه . در عین حال به دلیل قابلیت انعکاسی آینه محیط رو بزرگ‌تر هم نشون میده . این یعنی آینه گریم دیواری بهترین گزینه برای مکان های کوچک هست.

آینه گریم دیواری ثابت آرایشی

انواع آینه گریم دیواری

  • آینه گریم دیواری قدی
  • آینه گریم دیواری مربع
  • آینه گریم دیواری مستطیل
  • آینه گریم دیواری گرد
آینه گریم دیواری قدی

این نوع آینه بیشتر در مزون ها کاربرد داره اما برای افرادی که به ظاهر خود اهمیت میدن هم گزینه‌ی خوبی اس که در خونه‌ی خود از اون استفاده کنن. آینه گریم دیواری قدی بسیار کاربردی اس. برای مثال در سالن زیبایی ، بوتیک ها ، اتاق خواب بیشترین کاربرد رو دارن.

آینه گریم چیست

برای این که یک آینه داشته باشیم تا در عین حال که فضای زیادی رو اشغال نمی‌کنه. اما آینه ای با ابعاد بزرگ‌تر محسوب می‌شه که می‌تونه سر تا پا ی شما رو نشون بده. بهترین آینه برای کسانی که در ست کردن لباسشون حساس هستن آینه های قدی دیواری اس.

قیمت آینه قدی گریم
آینه هالیوودی مربع

مربع حس نظم و قاعده مندی رو القا می‌کنه . از فریبنده ترین انواع آینه گریم آینه ی مربع شکل اون هست . شما می‌تونین آینه گریم مربع دیواری رو در هر جایی استفاده کنین. آینه های مربع شکل برای اتاق نوجوانان و کودکان نیز بسیار مناسبه. .

آینه هالیوودی دیواری مربع گریم
آینه هالیوودی مستطیل شکل

مستطیل هم حس قاعده مندی رو القا می‌کنه. در قدیم از نوع مستطیل شکل آینه گریم استفاده می‌کردن و اشکال دیگر زیاد کابرد نداشتن. اما امروزه در هر شکلی می‌توان آینه گریم سفارش داد . شیشه های مستطیل شکل با قاب سی ان سی همین آینه های ارزان قیمت بازار هستن که برای اتاق خواب یا سرویس های بهداشتی این روز ها خیلی ها استفاده می‌کنن.

آینه هالیوودی مستطیل گریم

انواع چراغ آینه گریم

آینه گریم در حالت کلاسیک و سنتی خود ، در ۳ یا ۴ طرف دارای سرپیچ لامپ هستن که اصولا به اون لامپ ادیسونی وصل می‌کنن. اصولا از لامپ های پر مصرف استفاده میشه چرا که لامپ های کم مصرف از زیبایی ظاهری اون کم می کنن. البته امروزه لامپ‌های کم مصرف انواع مختلفی دارن و می‌تونین اونا رو با شکل‌های مختلف تهیه کنین.

لامپ های LED برای این نوع آینه ها دارای چند مزیت هست . از جمله طول عمر بالا ، مصرف کمتر انرژی ، عدم تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی حرارتی از ویژگی‌های اون هست.

خرید آینه های گریم


در نوع مدرن اون از لامپ‌های ریسمانی ال ای دی در آینه استقاده میشه . البته لازم به ذکره که این آینه اصطلاحا کلاسیک محسوب میشه و در خونه‌هایی با سبک مدرن هم استفاده می‌شه و اتفاقا جزو پر طرفدارترین‌هاست. در صورتی که دوست داشته باشین از لامپ ریسمانی ال ای دی استفاده کنین می‌تونین اونا رو در یک یا چند رنگ سفارش بدین و از طریق ریموت یا قابلیت های تاچ دکمه یا با آپشن حرکت دست رنگ و شدت نور اونو کنترل کنین.

جای نصب لامپ های آینه گریم

هم می‌تونن روی خود آینه نصب بشن هم روی قاب . در کارایی آینه تفاوت خاصی ایجاد نمی‌کنه و از تمیزی کار هم کم نمیشه. فاصله‌ی بین سرپیچ‌های لامپ ها به صورت استاندارد هستن. اگر بخواید میتونین طوری سفارش بدین که فاصله ی بین اونا کمتر یا بیشتر باشه. اما این کار توصیه نمی‌شه . زیرا اگر تعداد لامپ ها بر طبق استاندارد نباشه کارایی مورد انتظار رو نداره. همچنین امکان ایجاد سایه‌ها بر جسم مقابل رو افزایش میده. برای داشتن یک آینه گریم دیواری مناسب باید به نوع چراغ اون دقت کنیم.

از کجا یک آینه گریم خوب تهیه کنیم؟

از تولیدی که هم قیمت مناسبی داشته باشه هم از کیفیت بالا برخوردار باشه . اما ما به شما جایی رو معرفی می‌کنیم که علاوه بر این دو ، خصوصیات خوب دیگری هم داشته باشه. شرکت فرکو یک شرکت کاملا ایرانی اس و از نظر کیفیت جزو بهترین‌هاست و در قیمت هم نسبت به رقبای خود کمترین قیمت رو داره. شرکت فرکو با تولید داخلی سعی بر تولید باکیفیت ملی داره.

آینه گریم دیواری خوب فرکو

چطور با شرکت فرکو ارتباط برقرار کنیم

می‌تونین از طریق آدرس زیر به صورت حضوری تشریف بیارین

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

یا از طریق شماره ی زیر تماس بگیرین 02188068352

امکان ارتباط اینترنتی از طریق واتساپ با شماره ی زیر نیز برقراره 09101767773

در صورت تمایل می‌تونین با دنبال کردن پیج اینستاگرامی فرکو ثبت سفارش ، آشنایی بیشتر با نمونه کارها انجام بدین. همچنین می‌تونین درمسابقات شرکت کنین و برنده جایزه ما باشین.

https://www.instagram.com/farkoo.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو