Home
خرید آینه قدی جدید

خرید آینه قدی جدید

سفارش آینه قدی جدید با توجه به تنوع زیاد مدل و طرح به دقت بیشتری نیاز داره. در سال‌های گذشته‌ استفاده از آینه‌های مدرن رایج شده و آینه‌های قدیمی کنار رفتن. چرا که این آینه‌ها هم از نظر ظاهری بهترن و هم مدل‌های جدید مخصوص فصاها و کاربردهای مختلف هستن. به عنوان مثال برخلاف گذشته در آرایشگاه ، مزون و یا هر محیط دیگه از مدل‌های مخصوص استفاده میشه. از طرفی در سال‌های گذشته مدل‌هایی خاصی از آینه قدی برای دکور هم تولید شده که ظاهر متفاوتی دارن. از محبوب‌ترین مدل‌های آینه قدی میشه به آینه بک لایت ، آینه چراغ دار ، آینه با قاب استیل و … اشاره کرد. برای آشنایی با جدیدترین مدل‌های آینه قدی دکوراتیو ، آرایشگاهی و … در ادامه همراه فرکو باشید.

هنگام تزئین آینه باید در کدوم جهت قرار بگیره؟

هنگام تزئین، آینه‌ها باید در جهتی قرار گیرن که بتونند جلوه اتاق رو بهتر کنن. آینه‌ای که مستقیماً رو به پنجره باشه می‎‌‌تونه نور طبیعی رو وارد اتاق کنه و اون رو روشن‌تر کنه. علاوه بر این، قرار دادن یه آینه بزرگ به طور مستقیم در سراسر دیوار می‌تونه فضا رو بزرگتر نشون بده که برای مناطق کوچک عالی هس.

خرید آینه قدی جدید

روبروی پنجره

قرار دادن آینه قدی جدید در نزدیکی یا مستقیماً روی پنجره‌ها می‌تونه نور طبیعی رو به داخل اتاق منعکس کنه. این برای اتاق‌هایی که نور کافی ندارن مناسب هس. روشن کردن چراغ‌های مصنوعی در طول روز می‌تونه قبض انرژی شما رو افزایش بده. با قرار دادن آینه مناسب، می‌تونید اتاق رو با اجازه دادن نور طبیعی به داخل روشن‌تر کنین.

در سراسر

آینه‌ای که زاویه دار باشه یا مستقیماً رو به یک جسم باشه می‌تونه ظاهر اتاق رو تغییر بده. می‌تونید آینه رو طوری روی دیوار قرار بدین که یک کابینت چوبی یا یک گلدان شیک رو منعکس کنه. بافت این اشیا می‌تونه به سایر قسمت های اتاق منعکس شه.

آینه های کلاسیک

این نوع آینه کلاسیک قدی هم از زمان قدیم محبوبیت زیادی داشتن. در این مدل‌ها از قاب‌هایی استفاده میشه که طرح‌های کلاسیک دارن.

آینه چراغ دار

این نوع آینه برای کاربردهای آرایش و نظافت بسیار مناسبه. شما می‌تونید از میان تعداد زیادی از مدل‌های موجود در مجموعه فرکو انتخاب کنین. خوبی یه آینه چراغ دار اینه که می‌تونید روشنایی نور رو با توجه به ترجیحات خود تنظیم کنین. آینه قدی چراغ دار یک افزودنی عالی برای خونه شماست. به جز این مدل‌های آینه آرایشگاهی چراغ دار مناسب‌ترین نوع آینه برای آرایشگاه هستن.

خرید آینه قدی جدید
خرید آینه قدی جدید هالیوودی

آینه های بک‌لایت

این آینه دارای چراغ‌هایی هست که پشت اون‌ها قرار می‍‌گیره. اون‌ها برای آرایش کردن ایده‌آل هستن چرا که نوری که اونا تولید می‌کنن روی صورت شما سایه نمی‌اندازن. آینه‌های قدی بک‌لایت هم نور بیشتری رو برای اتاق و آرایشگاه فراهم می‌کنن. اون‌ها در اندازه ها و سبک های مختلف موجود هستن. اگه می‌خواید آینه‌ای با نور مناسب برای آرایش یا اصلاح داشته باشین ، پس به فکر خرید یه آینه قدی جدید باشین.

بیشتر بخونین:آینه‌های گرد برای دکوراسیون خونه لازمه؟

آینه های هالیوودی

این نوع آینه نه تنها کاربردی هست بلکه شیک هم هست و می‌تونه به عنوان یک دکور اضافی برای اتاق استفاده شه. آینه‌های هالیوودی معمولاً لامپ هایی در گوشه و کنار دارن. اون‌ها برای آرایش کردن و مزون‌ها ایده‌آل هستن. امروزه آینه‌های هالیوودی دارای ویژگی های مختلفی هستن که استفاده از اون‌ها رو راحت‌تر می‌کنه.

آینه های قدی هوشمند جدید

این نوع آینه، به ویژگی‌های باکیفیتی مجهز شده هس. آینه‌های هوشمند رو می‌‌تونیم به وای فای متصل کنیم. اون‌ها می‌تونند موسیقی پخش کنن و همچنین ساعت و آب و هوا رو روی صفحه نمایش نشون می‌ده. آینه های هوشمند بسیاری با ویژگی‌های مختلف وجود داره که امروزه می‌توانید اون‌ها رو از محموعه فرکو خریداری کنین.

ویژگی‌هایی که آینه‌های چراغ دار و هوشمند می‌تونن داشته باشن و باید قبل خرید آینه قدی جدید بدونین:

سفارش آینه قدی جدید لمسی

آینه های لمسی مجهز به ویژگی های مختلفی هستن که اون‌ها رو به آینه‌ای عالی برای شما تبدیل می‌کنه. با ضربه زدن روی صفحه نمایش می‌تونید به ویژگی‌های مختلف آینه دسترسی داشته باشین. به سادگی روی آینه ضربه بزنین تا سطح روشنایی چراغ‌ها رو تنظیم کنین. آینه‌های صفحه لمسی معمولاً با باتری های قلمی یا با سیم به منبع برق وصل می‌شن. برای اطلاع بیشتر قبل خرید آینه قدی لمسی جدید تماس بگیرین.

خرید آینه قدی جدید

سفارش آینه قدی جدید ضدبخار جدید

یه آینه به دلیل رطوبت و رطوبت هوا می‌تونه بخارآلود شه. همانطور که گفته شده ، آینه‌های حمام معمولا مستعد بخار‌آلود شدن هستن. این می‌تونه ناراحت‌کننده باشه به خصوص اگه برای استفاده از آینه عجله دارین. نکته خوب این هست که در حال حاضر آینه‌های ضد بخار در farkoo.ir موجوده. اون‌ها در ‌مدل‌های مختلفی در اندازه ها و شکل ها متنوع تولید می‌شن.

آینه های ضد آب

آینه های ضد آب برای استفاده در حمام عالی هستن. آینه‌های معمولی می‌تونند با قرار گرفتن مداوم در معرض آب آسیب ببینن. این امر مخصوصا در مورد آینه‌های قاب دار صادقه. برای اطمینان از دوام آینه شما حتی اگه در معرض آب باشه ، باید آینه‌های ضد آب رو انتخاب کنین. این هم بهترین انتخاب برای فضای بازه.

خرید آینه قدی جدید قاب دار

چه در حمام، اتاق نشیمن، اتاق خواب یا آشپزخانه باشه، طراحی آینه یه جنبه حیاتیه که باید در نظر گرفته شه. از اون‌جایی که اساساً قابل توجه‌ترین بخش تزئینی آینه هست ، انتخاب‎‌‌های اشتباه می‌تونه دکوراسیون محیط رو خراب کنه.

اولین چیزی که باید در نظر بگیرین ترکیب قابه. این می‌تونه از فلزات طلایی ، نقره ای یا برنزی رنگ ساخته بشه تا ظاهری شاهانه و صیقلی به اون ببخشه یا از چوب برای ظاهری کلاسیک و روستایی استفاده بشه. پلاستیک و چوب هم می‌تونن گزینه‌های ارزان قیمتی هستن به شرطی که باکیفیت باشن.

آینه هالیوودی

نکته بعدی که باید تصمیم بگیرین سایه، تن و رنگه. هنگام کار با مواد فلزی، یک روکش براق انتخاب کنین تا ظاهری چشم نواز ایجاد کنین. یا می‌تونید از روکش مات و کسل‌کننده برای لمس ظریفی که بر قطعات برجسته‌تر در طراحی اتاق تأکید می‌کنه، استفاده کنین. سایه‌های تیره‌تر چوب در تضاد با شیشه آینه باعث می‌شه که اون رو برجسته کنه و رنگ‌های روشن‌تر برای ظاهری متعادل و نرم‌تر همرنگ شه.

سبک رو برای لمس نهایی انتخاب کنین. گزینه‌های بسیار زیادی وجود داره، از قالب‌گیری پرآذین به سبک ویکتوریایی گرفته تا طراحی ساده جعبه‌ای مدرن، سبک قاب برای حفظ قلب طراحی اتاق مهمه. پس قبل خرید آینه قدی قاب دار جدید تحقیق کنین حال چند نمونه از آینه‌های قاب دار به‌طور مثال:

خرید آینه های قدی فلزی چوبی

آینه‌های قدی فلزی دکوراسیون مختلف اتاق رو تکمیل می‌کنن. فلز یک ماده سخته بنابراین می‌تونه برای مدت طولانی دووم بیاوره. از سوی دیگر، هنگام قرار دادن آینه‌های فلزی در حمام و سایر مکان‌هایی که در معرض آب هستن، باید مراقب باشین. آب می‌تونه باعث زنگ زدگی فلز شه.

خرید آینه های قدی چوبی جدید

آینه‌های قدی چوبی فضای گرمی رو به خانه می بخشن. رنگ طبیعی چوب برای تم روستایی یا مزرعه ای مناسبه. شما می‌تونید از میان مدل‌های مختلفی از آینه‌های چوبی موجود در مجموعه فرکو انتخاب کنین. اون‌ها همچنین در پوشش ها و سبک‌های مختلف ارائه می‌شن.

آینه قدی

آینه بدون قاب

آینه‌های قدی جدید بدون قاب به چند دلیل احتمالی گزینه‌ای محبوب در حمام هستن. یکی اینه که اون‌ها معمولاً بسیار شیک هستن و قیمت کمتری دارن. مورد دوم این هس که اون‌ها جذابیت مدرن می‌دن و حمام‌ها حتی در خانه‌های سنتی اغلب کمی مدرن‌تر هستن تا ظاهری تمیز، مطبوع داشته باشن.

آینه‌های بدون قاب به راحتی در فضاهای معاصر یا مدرن و مینیمالیسم بدون دکور شلوغ بنظر می‌رسن. آینه‌هایی با قاب‌های استادانه مناسب فضاهای سنتی هستن که در اون سایر عناصر نیز بسیار دقیق و تزئینی هستن. برای خرید آینه قدی جدید بدون قاب با ما تماس بگیرین.

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونید با یکی از روش‌های زیر با ما در ارتباط باشید.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو : 09101767773

برای مشاهده پیج اینستاگرامی فرکو کلیک کنین.

آینه بدون قاب
سفارش آینه قدی جدید
آیا خرید آینه قدی جدید برای خونه لازمه؟

برای بروز کردن دکوراسیون…

2 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      بدلیل نوسانات قیمت و همچنین عواملی چون اندازه ، شکل و ویژگی‌های درخواستی و… قیمت ها متفاوت و متغیر هستن.برای اطلاعات بیشتر و مشاره رایگان زنگ بزنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو