Home
Mirror makeup

آینه گریم

آینه گریم چیست

گریموری حرفه‌ای هستی اما هنوز از آینه معمولی برای گریم استفاده می‌کنی؟ آرایش و میکاپ در سال‌های گذشته دیگه مثل قدیم نیست که از وسایل ابتدایی استفاده بشه و به تجهیزات حرفه‌ای نیاز داره. از طرفی آرایش خیلی پیچیده‌تر شده و حتی برای آرایش شخصی هم دیگه از آینه معمولی کمتر استفاده می‌شه! یه زمونی کل آرایش خلاصه می‌شد تو بند انداختن و سرمه کشیدن که نیازی به آینه باکیفیت نداشتن! مقایسه کن با میکاپ‌های امروزی! آینه از مهمترین وسایل برای گریمورهاست و استفاده از یه آینه معمولی خیلی غیر حرفه‌ایه. چرا که آینه آرایش باید انقدر کیفیت داشته باشه که آرایشگر چیزی رو از دست نده! یعنی باید به آرایشگر کمک کنه که اشراف کاملی داشته باشه. همه می‌دونیم که جزییات چقدر می‌تونه کیفیت کار رو پایین بیاره و پایین اومدن کیفیت کار هم واقعا حال همه رو می‌گیره!

آینه گریم مدلی از آینه هست که به طور تخصصی برای آرایش ساخته می‌شه. به جز اینکه این مدل برای آرایش کابردیه ، استفاده از این مدل آینه می‌تونه دکور سالن زیبایی رو حرفه‌ای کنه. امروزه مدل‌ها و طرح‌های مختلفی از آینه میکاپ تولید می‌شه و حتی آپشن‌های مختلف هوشمند و کاربردی روی ای آینه‌ها نصب می‌شه. باید اشاره کنیم که مدل‌هایی هم مخصوص آرایش شخصی به تولید می‌رسه که برای آرایش کار رو حسابی راحت می‌کنه.

آینه های گریم به جز آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی برای آرایش شخصی در منزل هم کاربردی هستن. اما مدلی که برای آرایشگاه ساخته می‌شه حرفه‌ای‌تره و آپشن‌های خاص داره در حالی که برای منازل چنین آپشن‌هایی نیاز نیست. جدا از اینکه آینه یکی از وسایلی مهم در زندگی روزمره به حساب میاد ، از آینه برای تزیین دکوراسیون داخلی هم استفاده می‌شه. از این نوع آینه در مزون‌ها ، آرایشگاه ها ، منازل و … استفاده می‌شه.

آینه گریم فرکو
آینه گریم قدی

انواع آینه گریم

آینه‌های گریم از نظر شکل ، نوع قاب ، چراغ‌ها ، ابعاد و … تنوع خیلی زیادی دارن. در ادامه بهترین موارد رو معرفی می‌کنیم.

سینما و گریموری

در سینما و تئاتر در قسمت گریم ، آینه چراغ دار نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنه. چرا که جزییات در گریم خیلی اهمیت پیدا می‌کنن و استفاده از آینه معمولی چندان مطلوب نیست! حتی برای آرایش‌های غیر مهم هم امروزه از آینه مخصوص استفاده می‌شه چه برسه به سینما!

آینه گریم در سالن های آرایشی

آینه گریم یا هالیوودی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سالن‌های آرایشی هست که در مدل و الگو‌های متفاوتی تولید می‌شه. روی آینه های گریم آرایشگاه مطابق با سفارش مشتری ، از قابلیت های کاربردی‌تر هم استفاده می‌شه. به عنوان مثال رو این آینه‌ها لامپ متحرک و آینه زوم هم تعبیه می‌شه( در بخش‌های بعدی اونارو معرفی می‌کنیم). همچنین این آینه در رنگ بندی و با قاب‌های متنوع به تولید می‌رسه . به‌ این ترتیب گزینه‌های متعددی برای انتخاب آینه مطابق با سلیقه و سبک‌های مختلف چیدمان پیش رو هست.

این آینه به دلیل قابلیت‌ها و عملکردهایی که داره ، برای سالن های آرایشی و آرایشگاه ها بهترین انتخاب هست. در سالن‌های آرایشی و آرایشگاه‌ها از مدل‌های مختلف آینه مثل آینه قدی و رومیزی بهره می‌گیرن. و به خصوص آینه‌های چراغ دار برای آرایشگاه‌ها مناسب هستن.

آینه گریم

آینه گریم ضد بخار چیست

سیستم هوشمند ضد بخار اغلب بر روی آینه های بک لایت اجرا می‌شه. این آینه‌ها برای فضاهایی مثل حمام ، سرویس بهداشتی و… که مرطوب‌تر هستن و امکان ایجاد بخار آب در اونا بیشتره ، بسیار مناسب هستن. چرا که با توجه به عملکرد خاص‌شون مانع از ایجاد بخار روی سطح آینه می‌شن. در این صورت دیگه دغدغه‌ای در مورد تار شدن سطح آینه به دلیل بخار آب وجود نداره و حتی اگه کل فضا پر از بخار باشه‌ آینه سطح صاف و شفاف خودش رو حفظ می‌کنه.

ویژگی‌های آینه گریم

  • تنوع در مدل و ابعاد آینه
  • دوام و عمر بسیار بالای آینه های چراغ دار
  • تعویض و تعمیر لامپ های ال ای دی
  • استفاده از این آینه در مکان‌های عمومی و شخصی
  • روشنایی و درخشندگی که این آینه داره می‌تونه در روشنایی محیط موردنظر تاثیر گذار باشه .

آپشن های مختلف برای تنظیم آینه گریم چراغ دار

ریموتی

برای اینکه چراغ‌های آینه تنظیم بشه آپشن‌های مختلفی در دسترسه. یعنی مثلا با این ریموت می‌تونین چراغ‌های آینه رو روشن کنین یا اگه چند رنگ بود ، رنگش رو تغییر بدین! ریموت کنترل یکی از کاربردی‌ترین گزینه‌هاست. خصوصا برای فضاهایی مثل آرایشگاه بهترین گزینه هست. مزیتش هم اینه که می‌تونین از فاصله دور هم باهاش آینه رو تنظیم کنین!

لمسی

استفاده از سنسور به آینه هم رسیده! در این مدل یه سنسور تاچ به آینه نصب می‌شه. برای چی؟ با این سنسور تاچ شما می‌تونین چراغ آینه گریم رو روشن و خاموش کنین. یا اگه آینه چند رنگ چراغ داشت رنگش رو عوض کنین!

آینه گریم

حسگری

با نصب حسگر حرکتی ، می‌تونین فقط با تکون دادن دستتون جلوی آینه ، نور اون رو تنظیم کنین! یعنی مثلا دستتون رو تکوت بدین ، نور آینه فعال می‌شه و …

آینه بک لایت گریم چیه؟

آینه بک لایت مدرن‌ترین مدل اینه هست که می‌تونه به عنوان آینه آرایشی هم استفاده بشه. البته نور آینه بک لایت نسبتا ملایم تره. در این مدل از نورپردازی مخفی استفاده می‌شه که کنار آینه تعبیه می‌شه. یعنی شکل چراغ اصلا معلوم نمیشه اما دور آینه نورش مشخصه. مثل این تصویر:

آینه گریم متحرک و ثابت

آینه گریم هم در مدل ثابت و دیواری تولید می‌شه و هم در مدل‌های متحرک و حتی چرخ‌دار. هر کدوم از این مدل‌ها مزیت‌هایی دارن.

متحرک

خصوصا اگه آینه گریم رو برای آرایشگاه می‌خواین مدل متحرک می‌تونه مناسب باشه! چرا که با استفاده از این مدل‌ها دیگه دردسری از نظر جابجایی وجود نداره و تو آرایشگاه خیلی وقت‌ها باید جای آینه عوض بشه! عوض کردن جای آینه‌های دیواری واقعا مشکله. اگه در خونه هم نیاز به جابجایی آینه دارین از این مدل استفاده کنین.

آینه گریم ثابت

نصب آینه گریم بدون شک از نظر اصول دکوراسیونی بهترین انتخابه! از طرفی استفاده از آینه‌های گریم ثابت و خصوصا مدل دیواری باعث می‌شه فضای کمتری اشغال بشه و محیط خلوت تر بشه.

آینه گریم

رنگ چراغ آینه گریم

همونطور که قبل‌تر هم اشاره شد آینه گریم با عنوان آینه چراغ دار هم شناخته می‌شه. البته به این مدل آینه ، آینه هالیوودی هم گفته می‌شه. در مدل آینه هالیوودی چراغ حبابی به قسمت کناری آینه نصب می‌شه. البته نوع این چراغ‌های حبابی ال ای دی هست. شدت نور چراغ‌های دور آینه ، برای آرایش خیلی مناسبه و حتی آینه چراغ دار رو به بهترین مدل برای میکاپ و … تبدیل می‌کنه. رنگ چراغ هم می‌تونه هر چیزی باشه اما قطعا هر نوری برای آرایش مناسب نیست! یه رنگی ما بین مهتابی و آفتابی می‌تونه مناسب باشه.

مجموعه فرکو مدل‌های خاصی از آینه گریم رو برای انجام آرایش حرفه‌ای تر تولید کرده. در یکی از جدیدترین مدل‌های آینه گریم فرکو به جز استفاده از چراغ در گوشه‌ها ، لامپ‌های حبابی متحرک در قسمت بالایی آینه تعبیه می‌شه. به این ترتیب آرایشگر و گریمو می‌تونه به آسانی با حرکت دادن لامپ‌ها به نور مطلوب و دلخواه برسه. با توجه به اینکه چراغ‌ها در قسمت بالایی آینه نصب می‌شن از ایجاد سایه جلوگیری می‌شه. چراغ‌های گوشه آینه هم که ظاهر شکیل‌تری به اون می‌دین.

آینه گریم

آینه گریم کودک 

استفاده از آینه گریم کودک خصوصا در سالن‌هایی که کارهایی مثل اصلاح مو رو برای بچه‌ها انجام می‌دن می‌تونه عالی بشه! چرا که باعث میشه سالن حرفه‌ای دیده بشه. در این مدل‌ها طرح‎‌های کودکانه به صورت نورپردازی روی آینه تعبیه می‌شه که برای بچه‌ها جذابه!

آینه گریم زوم دار 

چه بهتره که یه آینه گریم دار ، یه قسمت باری زوم داشته باشه! در این مدل‌ها یه بخشی از آینه مقعر می‌شه و در نتیجه تصویر رو چند برابر بزرگتر نشون می‌ده. به این ترتیب آینه برای آرایش‌های جزیی خصوصا در اطراف چشم عالی می‌شه!

آینه گریم زوم دار

آینه گریم پایه دار دوطرفه چی هست؟

آینه گریم پایه دار یکی از آینه های مناسب برای سالن های آرایشی و آرایشگاه‌هاست. چرا که با کمک مدل آینه دو طرفه می‌تونیم از فضای سالن آرایشی بهترین استفاده رو ببریم و اینطوری هیچ فضایی از دست نمی‌ره!

آینه دو طرفه

یعنی استفاده از این نوع آینه باعث می‌شه از فضای موجود بیشترین استفاده رو کنیم. چرا که هر دوطرف آینه قابل استفاده‌ هست. آینه گریم دوطرفه هم به صورت حسگری ، لمسی و ریموتی می‌تونه فعال بشه. این آینه رو در قسمت کانونی و میانی سالن آرایشگاه استفاده بشه و دوطرف رو صندلی قرار داد.با این کار یک خرید به صرفه نیز انجام میشه.

آینه گریم

در آینه گریم از چه لامپی استفاده می‌شه

برای آینه گریم از انواع لامپ مثل لامپ رشته‌ای ، کم مصرف و ال ای دی بهره می‌برن. اما لامپ ال ای دی بدون شک بهترین گزینه هست. چرا که کیفیت نوری بهتری داره و در عین حال مصرفش پایینه و زیاد کار می‌کنه!

قیمت آینه گریم چراغ دار

قیمت آینه گریم چراغ دار به عوامل متعددی چون کیفیت ماده اولیه به کار رفته ، قاب استفاده شده در ساخت ، ابعاد آینه ، آپشن‌هایی که بر روی آینه نصب شده و … بستگی داره. در صورتی که از شیشه‌های با کیفیت و گران مانند شیشه کریستال استفاده بشه بر قیمت آینه افزوده میشه. همچنین همانطور که در بخش‌های قبلی به آن پرداختیم با توجه سفارش مشتری آپشن‌های مدرن مانند سنسور تاچ و تشخیص حرکت نیز بر روی این آینه‌ها نصب می‌شه. آینه‌های چراغ دار بهترین مدل آینه برای گریم و آرایش هستن. به طوری که عملا در اکثر آینه های گریم از لامپ LED بهره می‌گیرن.

آینه گریم
آینه گریم

آینه گریم قاب دار

برای ساخت قاب آینه گریم از متریال‌هایی چون فلز ، استیل ، چوب ، ام دی اف ، های گلس ، پی وی سی و … استفاده ‌می‌کنن. قاب آینه شدیدا روی ظاهرش موثره و البته باید باکیفیت باشه! در بین مدل‌های اقتصادی مدل های‌گلاسی گزینه مناسبیه. بین مدل‌های لاکچری هم استیل بهترین انتخابه و برای سالن‌های لوکس عالیه. مدل فلزی هم ارزش خرید بالایی داره. چرا که ظاهرش مشابه با استیله و دوام خوبی داره اما از نظر قیمتی ارزون‌تره! خصوصا اگه آبکاری بشه.

آینه گریم بدون قاب

در سال‌های اخیر آینه‌های گریم بدون قاب که در مقایسه با مدل‌های قاب دار جلوه مدرن‌تری دارن نیز بیشتر مورد توجه قرار گرفتن.

قبل از خرید آینه گریم بخونین

در سال‌های گذشته مدل‌های مخصوص آینه گریم تولید شده و دیگه از آینه معمولی استفاده نمی‌شه برای آرایش! این آینه‌ها برای آرایشگاه یا حتی آرایش شخصی تو خونه مناسب هستن. نوری که این آینه‌ها دارن از بهترین زاویه قشنگ روی صورت می‎تابه و کلا دغدغه نور رو از بین می‌بره. البته مدل‌های آرایشگاهی آینه می‌تونن آپشن‌های خاصی داشته باشن. مثل لوگوی نور دار.

آینه آرایشی

ثبت سفارش

می‌خوای بهترین آینه گریم رو سفارش بدی ولی دوست نداری که پول اضافی به واسطه بدی؟ پس تخفیف‌های ویژه‌ی فرکو رو از دست نده ! مجموعه فرکو از برندهای معتبر ایرانیه که در زمینه تولید انواع آینه و شیشه مشغول به فعالیته. آینه‌های تولید شده در مجموعه فرکو با مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه موجود تولید می‌شن. عرضه محصولات فرکو با حذف واسطه و به شکل مستقیم از محل کارگاه صورت می‌گیره. در صورت تمایل می‌تونین از روش های حضوری و غیرحضوری برای سفارش محصول اقدام کنین. آدرس محل کارگاه و شماره تماس کارشناسان فروش مجموعه فرکو FARKOO در بخش بعدی درج شده . کلیه سفارشات ظرف مدت 3 الی 4 روزی کاری برای عرضه به مشتریان عزیز آماده می‌شه. بازدید و سفارش حضوری در روزهای کاری از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 20 مقدوره.

محصولات فرکو با ضمانت کیفی به فروش می‌رسه. به این معنا که در صورت عدم رضایت مشتریان عزیز آینه بدون هیچگونه پرسشی مرجوع و وجه پرداختی پس داده می‌شه.

  • میتونی برای تماس و ارتباط با مجموعه فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنی .
  • شماره تماس با شرکت فرکو :   09101767773
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

پیج اینستاگرام فرکو رو از طریق این لینک دنبال کن و جدیدترین طرح ها رو تماشا کن.

آینه گریم
آینه گریم
آینه گریم
آینه گریم
آینه گریم
آینه گریم
آینه گریم
آینه گریم
آینه گریم
آینه گریم
آینه گریم
آینه گریم
آینه گریم

شماره تماس مدیر فروش : فرشاد کولیوند ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳

شماره تماس ثابت : 02188068352

با خرید از صنایع فرکو یک آینه ی با کیفیت اورجینال ، به همراه قیمت مناسب و خرید مطمئن داشته باشین .با داشتن این محصول در منزل خود حس آرامش و مدرن بودن رو تجربه می‌کنین. قابل توجه هست که محصولات فرکو با ضمانت کیفی به فروش می‌رسن و در صورت وارد آمدن خسارت یا عدم رضایت آینه تعویض یا وجه پرداختی به مشتریان عزیز پس داده می‌شه.
شعار صنایع تولید شیشه و آینه فرکو
فرکو ، فکری نو

موفق و پیروز باشین.

آینه گریم چراغ دار قیمت
آینه گریم
آینه گریم
آینه گریم
آینه گریم
	
آینه گریم
آینه گریم
آینه گریم
آینه گریم

23 پاسخ

    1. سلام . وقت شمام بخیر دوست عزیز . بله آینه های هالیوودی و بک لایت مناسب برای میک آپ و گریم می باشد.

          1. سلام .انتخاب بدی نیست ، اما بهتره از آینه های مناسب تری مثل آینه گرد و بک لایت سفارش دهید .

    1. سلام وقت بخیر. ما در مجموعه فرکو از بهترین متریال برای ساخت محصولات استفاده می کنیم و با تضمین کیفیت آینه خدممتون ارسال خواهد شد.

    1. سلام روزتون بخیر. در آینه گریم چراغ ها روی آینه قرار می گیرندو در آینه بک لایت در قسمت پشتی آینه کارگذاشته میشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو