Home

انواع آینه گریم

انواع آینه گریم رو حتما در تلویزیون و عکس ها دیدین . این آینه ها در اطراف خود لامپ های بزرگی دارن . و با چراغ های بزرگ اطراف خود به نماد گریم و آرایش فیلم ها تبدیل شدن .

اما این تنها کاربرد آن نیست . بلکه امروزه با پیشرفت جوامع این آینه ها به سالن های آرایشی و حتی منازل نیز راه پیدا کردن. آینه گریم دارای مدل های ثابت و قابل حمل هست که هر کدوم مزایا و معایب خود رو دارن . این آینه ها کاربرد زیادی در سینما و تئاتر دارن. امروزه آینه یکی از وسایل تقریباً ضروری ما در زندگی شده . علاوه بر استفاده زیادی که در طول زندگی از آن می‌کنیم . در زیباتر شدن خونه‌ها و مزون‌ها و دیگر فضاهای لوکس هم استفاده می‌شه .

آینه گریم دوطرفه
آینه گریم دوطرفه

آینه گریم از نظر مدل به دو نوع کلی تقسیم میشه.

انواع آینه گریم قابل حمل

انواع آینه های قابل حمل در سال های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی ساخته شدن. این آینه ها برخلاف مدل های قدیمی آینه گریم ثابت که از لامپ های قدیمی و بزرگ استفاده می کردن ، از لامپ های ال ای دی و کم مصرف بدون برآمدگی استفاده می‌کنن. معمولا مدل های قابل حمل آینه گریم دارای باتری و یا سیم برق مستقیم هستن . و در شکل‌های مستعطیل ، مربع، دایره و یا بیضی در بازار موجود هستن.

آینه گریم قابل حمل
آینه گریم قابل حمل

انواع آینه گریم ثابت

این نوع آینه ها از پرکاربرد ترین مدل آینه گریم هستن . و به صورت ثابت بر روی دیوار نصب میشن . آینه گریم ثابت می‌تونه ابعاد مختلفی داشته باشه . و معمولا در دو ، سه و یا چهار طرف خود دارای چراغ هست . این آینه ها به شکل معمول حالت مربع و یا مستطیل دارن . و می‌تونن به شکل قدی و یا نیمه مورد استفاده قرار بگیرن .

آینه گریم ثابت
آینه گریم ثابت

معرفی انواع لامپ‌های آینه گریم

لامپ ها بخش اصلی انواع آینه گریم رو تشکیل میدن. واین لامپ ها هستن که آینه گریم رو با دیگر آینه های موجود در بازار متفاوت می‌کنه . این آینه ها دارای چراغ های متنوعی هستن و شما می‌تونی از میان مدل های مختلف انتخاب کنی. اگر به مدل‌های قدیمی علاقه داری ، لامپ های رشته ای و یا حتی مدل های کم مصرف مشابه لامپ رشته ای انتخاب مناسبی هستن .و اگر به مدل های پیشرفته و جذاب علاقه داری می‌تونی از میان مدل های ال ای دی انتخاب کنبی .  

لامپ های رشته ای قدیمی

این مدل از لامپ ها قدیمی با مصرف زیاد و نور مناسب خود ، معمولا در هر مکانی استفاده می‌شه . لامپ های گرد زرد رنگ از نمونه اصیل و قدیمی لامپ های رشته ای هستن که ، همچنان در آینه های گریم قدیمی مورد استفاده قرار می‌گیرن .

لامپ های کم مصرف

پس از لامپ های رشته ای قدیمی دیگر نوبت لامپ های کم مصرف بود . که جای خود رو در بازار باز کنن . البته این لامپ ها به دلیل شکل ظاهری و بزرگ خود معمولا زیاد در آینه های گریم استفاده نمیشه.

لامپ های ال ای دی

آینه ال ای دی دار امروزه لامپ های ال ای دی و مدل های دیگر اونا ، در هر فضایی که نیاز به لامپ دارن ، مورد استفاده قرار می گیرن. این لامپ ها نیاز به فضای زیادی نداره . و حتی می توان از اونا بر روی قاب آینه نیز استفاده کرد . بیشتر آینه های گریم قابل حمل نیز از این نوع لامپ ها برای روشنایی استفاده می‌کنن . معمولا لامپ های ال ای دی ، رنگ آبی و مهتابی دارن.

آینه چراغ دار

کاربرد های آینه گریم

آینه گریم به دلیل داشتن روشنایی برای نشان دادن ضعف ها و مشکلات صورت و همچنین کم و زیاد بودن آرایش و گریم مورد استفاده قرار می‌گیره. معمولا از آینه گریم در مکان‌های زیر استفاده می‌کنن.

محل گریم فیلمبرداری فیلم های سینمایی و تلویزیونی ،. محل گریم تئاترها ، شبکه های تلویزیونی و برنامه های زنده ،. سالن های آرایش و زیبایی و منازل مورد استفاده قرار می‌گیرن .

مزایای آینه گریم

متفاوت بودن ظاهر آینه و کارایی آینه گریم موجب شده که اکثر افراد این نوع آینه های چراغ دار رو برای انجام فعالیت های حرفه ای خود در سالن های آرایشی ، بوتیک ها و مزون ها ترجیح بدن . و از این نوع آینه ها با ویژگی های منحصر بفردی که داره استفاده کنن که سبب استقبال بیشتر از این نوع آینه شده است .

آینه های گریم به دلیل داشتن مزایای بیشتر در مقایسه با دیگر آینه های آرایشگاهی از استقبال مناسبی در میان افرادی که به شکل حرفه‌ای از آرایش استفاده می‌کنن رو به رو شده .

ابعاد مختلف آینه گریم

انواع آینه گریم در ابعاد مختلفی در بازار وجود داره. این آینه ها با داشتن اندازه های مختلف می‌تونن برای تمامی نیاز ها مورد استفاده قرار بگیرن . تمامی مدل های ثابت و قابل حمل نیز در مدل ها و اندازه های مختلف در بازار موجود هستن . که دست شما رو برای انتخاب کاملا باز میذاره . امروزه حتی مدل های کوچک و جیبی آینه گریم نیز به بازار اومده که ، برای بررسی آرایش و آرایش دوباره عالی هستن .

آینه گریم جیبی

عمر آینه گریم چقدر هست ؟

آینه گریم دارای عمر بسیار زیادیه معمولا این مدل ها از آینه تخت و نقره اندود شده استفاده می‌کنن . و در صورت نگهداری و نظافت مناسب طول عمر بسیار زیادی خواهند داشت .

لامپ‌های به کار رفته در آینه گریم قابل تعویض هستن؟

بله لامپ های به کار رفته در آینه گریم نیز قابل تعویض هستن . و بسته به مدت زمان استفاده از آینه و همچنین نوع لامپ به کار رفته در آن ،. پس از مدتی مشخص نیاز به بازرسی و تعمیر خواهند داشت .

مصرف انرژی این لامپ ها با توجه به مدل بکار رفته می‌تونه متفاوت باشه. در صورتی که از مدل های جدید کم مصرف و یا ال ای دی استفاده می‌کنین ، آینه شما علاوه بر مصرف کم گرمای کمی نیز تولید خواهد کرد . و در این صورت آرایش و گریم با راحتی بیشتری انجام میشه .

مدل های قابل حمل آینه گریم از باطری های قابل تعویض و یا قابل شارژ استفاده می‌کنن . و می‌تونین اونا رو بدون نیاز به برق شهری و در هر مکانی مورد استفاده قرار بدین.

آینه گریم قدی چراغ دار
آینه گریم قدی چراغ دار

لزوم نور در اطراف آینه

نور لامپ‌های کنار آینه باعث می‌شه مشاغلی که نیاز به نور دارن به اونا کمک کنه . حتماً در پشت‌ صحنه فیلم‌ها دیدین که بازیگری رو روی صندلی مقابل یک آینه چراغ‌ دار قرار می‌دن . وچراغ های موجود روی آینه رو روشن می‌کنن تا نور موردنیاز برای کار رو ایجاد کنن. به این نوع آینه‌ها ،آینه گریم میگن . اما در قسمت بالا گفتیم که این آینه‌ها مختص کارهای سینمایی و گریم نیست . می‌توان از آن‌ها درجاهای مختلف استفاده کرد . لامپ‌های این آینه رو می‌توان به‌صورت شارژ یا باتری و یا به سیم برق متصل کرد و روشن نمود .

با خرید آینه گریم می‌تونین در جلوه دادن و زیباسازی محیط خود نقش بسزایی داشته باشین . زمانی که نور کافی و استاندارد در آینه شما وجود داشته باشه. می‌تونه یک نور فوق‌العاده و صحیح رو برای فضای شما ایجاد کنه . این موضوع می‌تونه در مسائل مهمی برای شما تاثیرگذار باشه. برای مثال در آرایش شما تاثیرگذار هست و می‌تونه به شما در کامل بودن آرایش خود ، خیلی کمک کنه . حتما برای آینه های خود لامپ هایی با تعداد مناسب نصب کنین . زیرا استاندارد نبودن همه لوازم استفاده شده در آینه می‌تونه از نقش مهمی که این آینه گریم در زندگی ما داره ، جلوگیری کنه . پخش نور و نورپردازی آینه گریم باید بسیار دقیق و مهندسی طراحی بشه تا نتیجه‌ی کار رضایت‌بخش و مؤثر باشه.

نام‌های مختلف آینه گریم ؟!

این آینه در میان مردم با نام های مختلفی شناخته شده . معمولاً آنها به عنوان آینه های آرایش ، آینه های گریم ، آینه های لوازم آرایشی یا بهترین دوست دختر شناخته میشه .

در میان مردان نیز غالباً با نام آینه اصلاح شناخته میشه که در حموم یا دوش مفید هست . هنگام مرور وب سایت ها و کاتالوگ ها ممکنه اونا رو به نام آینه های بزرگ نما یا آینه های رومیزی مشاهده کنین . برخی از سایتهای زیبا از آنها بعنوان آینه های غرورآفرین یا آینه های پایه ای یاد می‌کنن . سبک ، طرح و ویژگی کافی وجود داره که به شما امکان میده. در هر اتاق خونه خود آینه ای متفاوت داشته باشین .

آینه گریم اصلاح
آینه گریم اصلاح

آینه گریم یکی از مدل های بسیار پر کاربرد آینه در سالن‌ها و حتی در منازل هست . آینه گریم که به آینه چراغ دار نیز معروفه . در کنار داشتن آینه ، چراغ هایی نیز برای نشون دادن بهتر چهره و مشکلات در داخل آن داره. این نوع آینه ها کاربرد های زیادی در سالن های آرایشی ، گریم تئاتر و سینما دارن . مدل های کوچک و قابل حمل آن ها در منازل نیز استفاده میشه.

انواع آینه های گرد ، بیضی و مربع

 آینه های گرد ، بیضی و مربع به گونه ای طراحی شدن که ، بر روی رومیزی ها ایستاده یا به دیوارها متصل میشه که برخی نمای شما رو بزرگ می‌کنن ، برخی دیگر اونو در تنظیمات مختلف نور مانند دفتر یا عصر روشن می‌کنن . ویژگی ها ممکنه سلیقه ای باشن ، اما برخی از اونا ، مانند بزرگنمایی و نورپردازی ، می‌تونه. بر سودمندی آینه  برای هدف شما تأثیر بذاره برا همین از فاکتورهایی هستن که هنگام خرید باید در نظر بگیرین .

چرا بانوان بیشتر از آینه گریم استفاده می‌کنن ؟

از آنجا که انسان به دنبال زیبایی هست و از زیباتر دیده شدن لذت میبره . به خاطر همین به دنبال راه هایی نوین برای زیبایی هست . از آنجا که بانوان نسبت به آقایان جزئی نگرتر هستن . استفاده بیشتری از لوازم های آرایشی دارن. و همیشه به دنبال بهتر دیده شدن هستن آینه گریم می‌تونه گزینه‌ی مناسبی برای خانم ها باشه .

 میز آرایش به عنوان یکی از فاکتور های مهم . در عناصر دکوراسیون اتاق خواب ها برای خانم ها از اهمیت بالایی برخوردار هست. علاوه بر ابعاد میز آرایش ، میزان جای گیری آن ، تعداد کشوها و کمدها و… شکل و ابعاد آینه نیز اهمیت بسیار بالایی داره . امروزه آینه های چراغ داری در بازار موجود هستن که به عنوان یکی از وسایل زیبایی کاربرد بالایی دارن.

 آینه چراغ دار یا آینه گریم با داشتن لامپ هایی در حاشیه و اطراف خود می‌تونه . تصویری دقیق رو از شخص ارائه بده ، و نور مناسبی رو برای آرایش ، اصلاح و گریم صورت فراهم می‌کنه . به همین دلیل هست که مورد توجه بانوان قرار گرفته.

علاوه بر اون این آینه‌ها قابلیت اینو دارن که در سالن و آرایشگاه موسیقی دلخواهت رو پخش کنن. و به راحتی به گوشی با بلوتوث وصل میشن.

آینه گریم
آینه گریم

آدرس شرکت تولیدی :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو