Home
آینه چراغ دار آرایشی

آینه چراغی آرایشی

فهرست مطالب مورد بحث

استفاده از آینه در هنر های مختلف‌

آینه ها فراتر از کاربرد عملی که دارن ، برای کمک به نظافت شخصی و انجام بهتر برخی کارها استفاده میشن ‌‌.آینه‌ای که برای اتاق خواب ، ورودی خانه یا اتاق نشیمن و… به کار میره باید مدرن ، شیک و خواستنی باشه. که درخشش و زیبایی رو نیز به همراهش بیاره. آینه ها انواع بسیار مختلفی دارن که از بین اونا می توان به آینه چراغی آرایشی اشاره کرد.که فوق‌العاده کاربردی و بروز هست. مخصوصا سالن‌های آرایشی و مزون‌ها که دیگه راه دیگه‌ای جز انتخابش ندارن.چون به‌قدری دلبر و تو دل برو هست این آینه که ، به سادگی نمیشه ازش رد شد.

وای از نورپردازی آینه چراغی نگم برات که با این آینه ، حتی در فضاهای کم نور هم ، انگار با خودت خورشید رو حمل کردی و بردی به سالن ، تا برای یه گریم حرفه‌ای تحت فرمان تو باشه و شدت نور رو برات کم و زیاد کنه.چرا اینو میگم ؟؟؟ چون واقعا نورپردازیش قابل تنظیمه. هم شدت نور کم و زیاد میشه و هم تناژ رنگی نورش قابل تغییره.

همانطور که می‌دونی از قدیم و تا امروزه آینه ها کاربرد های فراوانی داشتن.اما گوناگونی و تنوع در تولید آینه ها از اهمیت زیادی برخوردار نبود.با گذشت زمان از آینه ها برای هنر آینه کاری استفاده شد.و روز به روز آینه ها کاربردی تر شدن. به طوری که در قدیم هدف از داشتن یک آینه فقط آراستن سطحی موها و صورت بود. اما کم کم طراحان دکوراسیون داخلی از آینه به عنوان عنصر جدایی ناپذیر برای دکوراتیو کردن منازل و سایر جاهایی که نیاز به دیزاینی لوکس و زیبا داشت استفاده کردن .حتی از این آینه در مکان‌هایی استفاده میشه که به هیچ عنوان نمی‌تونی محصولی قرار بدی .اما با نصب یک آینه می‌تونی محیط خود رو زیبا تر کنی.

آینه چراغ دار آرایشی

ساختار آینه چراغی به چه صورت هست

یکی از آینه های پرطرفداری که امروزه به اصطلاح عامیانه رو بورس هست ، همین آینه چراغی هست که ، مورد توجه بسیاری از بانوان و حتی گاهأ آقایان و بسیاری از مشاغل قرار گرفته .این نوع آینه ها علاوه بر ظرافت و کاربردهای زیادی که دارن جلوه‌ی بسیار بینظیری به محلی که در اون قرار گرفتن میدن.

ساختار و شکل کلی اون به این صورت هست که لامپ های LED با فاصله مشخصی دور آینه یا قاب قرار می گیرن و به واسطه اونا روشنایی مطلوبی در محیط شما حاصل میشه.  برای اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی این نوع آینه ها می‌تونی با مشاورین فرکو به صورت مستقیم در تماس باشی. 02188068352

آینه چراغ دار آرایشی

آینه یکی از لوازم ضروری در زندگی همه‌ی افراد هست ‌

آینه ها قدمت بسیار طولانی دارن و طی سال ها نیز دستخوش تغییرات فراوانی شدن. همین موضوع باعث شده تا بهبود قابل توجهی در کیفیت خود داشته باشه. همچنین تنوع بسیار زیاد و مختلفی نیز پیدا کنن. زیرا که امروزه دیگر آینه به یکی از ابزارهای ضروری زندگی انسان ها تبدیل شده. برای مصارف و کاربردهای مختلف نیز آینه های مختلفی وجود داره. البته برخی آینه ها چند منظوره هستن و در مکان‌های مختلفی می توان از اونا استفاده کرد.از جمله آینه چراغ دار آرایشی که در قسمت‌های مختلفی می توان از آن بهره برد. این آینه خود نیز می‌تونن انواع مختلف داشته باشن که ، برحسب محیط و سلیقه افراد قابلیت انتخاب دارن.

آینه چراغ دار آرایشی

آینه چراغ دار چیست؟

این نوع آینه ها، آینه های معمولی هستن که در اطراف آن لامپ هایی تعبیه میشه. تا نور مناسبی رو برای آرایش و گریم شما عزیزان مهیا سازه. امروزه به جزء مصارف حرفه ای مانند گریم، این نوع آینه ها در میان مردم رواج بسیاری پیدا کرده . به طوری که می‌توان گفت که در دنیای مد و آرایش تبدیل به یک ترند شده .آینه های چراغ دار از مدرن‌ترین سبک‌های طراحی محصولات دکوراتیو هستن که به اصطلاح به آن آینه گریم یا آینه تئاتر نیز گفته میشه.

در واقع از دیرباز در اتاق گریم از آینه های مستطیل شکل ساده، که دور تادور اون لامپ متصل می‌شد استفاده می‌کردن.این لامپ‌ها نور کافی در اختیار شخص گریمور قرار می دادن که با دقت به جزئیات کار خود بپردازه.امروزه این آینه های ساده ولی کاربردی در گریم و هنر نمایشی، به عنوان یک محصول دکوراتیو تحت عنوان آینه چراغ دار آرایشی، وارد بازار و منازل شدن.درمدت کوتاهی این سبک آینه ها، جایگاه ویژه ی خود رو در طراحی و دکوراسیون داخلی پیدا کردن. و به شدت مورد توجه قرار گرفتن.آینه‌هایی با فرم های مستطیل، مربع یا دایره و بعضی‌ها شامل قاب که دور تا دور اونو لامپ‌های کم مصرف احاطه کردن و جلوه‌ی بسیار خاصی به فضا میدن.

آینه چراغ دار آرایشی

ویژگی‌های آینه چراغ دار

وقتی نوبت به میکاپ و آرایش میرسه، بهترین آینه برای نورپردازی کافی و طبیعی آینه چراغ دار هست. چرا که همه مناطق از پنجره های بزرگ و نور کافی برخوردار نیستن. اما با استفاده از آینه چراغ دار آرایشی علاوه بر این که این مشکل رو حل می‌کنه در زیبایی و بزرگ تر نشون دادن فضا نیز کمک شایانی می‌کنه. با استفاده از این آینه های مدرن و زیبا فضای متفاوتی رو برای خود ایجاد خواهید کرد. البته آینه چراغ دار کاربردهای فراوانی علاوه بر میکاپ داره و به منظور استفاده‌های مختلفی به کاربرده میشه.

نوری که توسط این آینه ایجاد میشه به اندازه کافی روشنه. علاوه بر این ویژگی منحصر به فرد اون اینه که شدت نور می‌تونه قابل تنظیم باشه. مثلا برای انجام برخی کارها مثل میکاپ می‌توان شدت بیشتری برای اون انتخاب کرد. و برای برخی کارهای دیگر که نیاز به دقت کمتری دارن شدت نور می‌تونه کمتر باشه.یعنی شما می‌تونی حتی میزان رنگ لامپ خود رو نیز بر حسب نیاز خود تنظیم کنی.

آینه چراغ دار آرایشی

لامپ‌های ال ای دی دارای چه مزیت های نسبت به لامپ های معمولی هستن

لامپ های LED که در آینه چراغ دار آرایشی به کار برده میشه در مقایسه با لامپ های معمول برتری‌هایی داره. از جمله این که نور بسیار طبیعی و مناسبی ایجاد می‌کنه. مصرف انرژی بسیار کمتری داره. از طول عمر بسیار بالایی نیز برخوردار هست. تمام این موارد .میتونه برای انتخاب آینه چراغ دار کافی باشه.

رنگ لامپ ال ای دی به چه صورت هست؟

رنگ چراغ های آینه می‌تونن رنگ های مختلفی داشته باشن. زیرا که لامپ های LED تنوع رنگی بالایی دارن. مثل آفتابی ،مهتابی و ‌… .همچنین این امکان وجود داره که بتوان همزمان از چند رنگ برای آینه استفاده کرد. و یا قابلیت تغییر رنگ اون به راحتی فراهم باشه تا بتوان گاهی رنگ نور اونو تغییر داد.

آینه چراغ دار آرایشی

مردم این نوع آینه رو با چه عناوینی دیگری می شناسن؟

  • آینه گریم
  • آینه نوری
  • آینه لامپی
  • آینه آرایشی
  • آینه هالیوودی
  • آینه چراغ دار
  • آینه میکاپ
آینه چراغ دار آرایشی

از چه نوع لامپ های در این آینه آرایشی استفاده میشه؟

  • رشته ای
  • کم مصرف
  • LED

لامپ های رشته ای

این آینه جزء قدیمی‌ترین نوع لامپ‌ها هست.مصرف انرژی بالایی داره.از این رو به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی لامپ‌هایی جدیدی تحت عنوان لامپ های کم مصرف وارد بازار شد.و توجه بسیاری از مردم رو به دلیل کم مصرف بودن به خود جلب کرد.لامپ های رشته ای عمر کوتاهی داشتن.و بیشتر انرژی دریافتی خود رو صرف حرارت و گرما می‌کردن تا باعث روشنایی بشه.

لامپ های کم مصرف:

این لامپ ها با ورود به بازار سر و صدای زیادی ایجاد کردند.زیرا از نظر مصرف انرژی بسیار بهینه عمل می‌کرد.میزان انرژی دریافتی لامپ های کم مصرف همتراز با میزان انرژی دریافتی لامپ های ال ای دی هست.اما تفاوت هایی با هم دارن.

لامپ های ال ای دی:

لامپ های ال ای دی از نظر مصرف انرژی با لامپ های کم مصرف برابر هستن.با این تفاوت که لامپ های ال ای دی 80درصد از انرژی دریافتی خود رو صرف روشنایی میکنه.اما لامپ های کم مصرف مقداری از انرژی دریافتی خود رو به حرارت و گرما تبدیل می‌کنه.

آینه چراغ دار آرایشی

از این آینه ها بیشتر در چه مکان‌هایی استفاده میشه؟

  • مزون
  • بوتیک
  • آرایشگاه
  • پیرایشگاه
  • سالن های تخصصی عروس
  • اتاق خواب
  • خیاطی ها
  • اتاق گریم صدا و سیما
  • تالار های عروسی
  • عکاسی ها
  • فروشگاه ها
  • باشگاه ها
آینه چراغ دار آرایشی

انواع آینه چراغ دار آرایشی:

  • لمسی
  • ریموتی
  • حسگری
  • فریم لس
  • رنگی
  • صفحه نمایش دار
  • زوم دار
آینه چراغ دار آرایشی

آینه لامپی بدون قاب چیست

آینه لامپی می‌تونه بدون قاب مورد استفاده قرار بگیره. دراین صورت یک آینه مینیمال و زیبا ایجاد خواهد شد که به سادگی خود رو با محیطی مطابقت میده. به زیبایی فضایی که در اون قرار می‌گیره نیز اضافه می‌کنه.آینه چراغ دار آرایشی همچنین می‌تونه با انواع مختلف قاب ها ساخته بشه در این حالت لامپ های LED می‌تونن برروی قاب نصب بشن و روشنایی لازم رو ایجاد کنن. قاب‌ها انواع مختلفی از نظر جنس و رنگ دارن که قابلیت انتخاب برحسب رنگ دکوراسیون و فضا برای اونا وجود داره.

آینه چراغ دار آرایشی

چیدمان لامپ های LED بر روی آینه و قاب به صورت‌های مختلفی می‌تونه انجام بگیره. به انتخاب و میزان روشنایی مدنظر شما بستگی خواهد داشت. اما این چیدمان و فاصله گذاری ها در نهایت باید با دقت و با اصول خاصی انجام بشه تا علاوه بر این که روشنایی مطلوبی ایجاد می‌کنن از ایجاد سایه‌های بی مورد نیز پرهیز بشه. برای این منظور می‌توان از مشاوران تخصصی در صنایع فرکو راهنمایی گرفت.همچنین می‌تونین انواع مختلف آینه آرایشی و میکاپ رو در این سایت مشاهده کنین.

آینه چراغ دار آرایشی

آینه چراغ دار لمسی:

طرح تازه و مدرن در کنار ایده های خلاقانه ، آینه های چراغ دار آرایشی که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه چراغ ها روشن شده سپس با لمس مجدد همون قسمت چراغ‌ها خاموش میشه ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمس گوشی های هوشمند به صورت حرارتی هست.

آینه چراغ دار ریموتی:

نوع دیگری از آینه های چراغ دار که با استفاده از ریموت ،چراغ ها روشن و خاموش میشه .به طوری که حتی می توان رنگ چراغ ها و افکت‌های نمایش نور رو توسط ریموت تغییر داد .به طور مثال با فشردن دکمه ی fade روی ریموت رنگ های مختلف چراغ ها به صورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

آینه چراغ دار آرایشی

حسگری:

در این طرح با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه چراغ ها روشن و خاموش میشه ، فرآیند تولید آینه های حسگری بسیار زمانبر و پیچیده هست .به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار هست .لازم به ذکر بوده که آینه چراغ دار حسگر حرکتی در کشورهای اروپایی مانند ایتالیا ، آلمان ، هلند و فرانسه نیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیره. و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته .

فریم لس:

به طور کلی آینه های چراغ دار به دو دسته ی با فریم و فریم لس تقسیم میشه .در حالت دوم(فریم لس ها) لامپ ها روی آینه قرار می‌گیرن.در حقیقت لبه‌های خود آینه سوراخ خواهد شد .بر عکس آینه های چراغ دار با قاب که لامپ ها روی قاب چوبی قرار داره .(فریم لس:بدون قاب،فریم: با قاب)

آینه چراغ دار آرایشی

رنگی:

 با توجه به تولید آینه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی ، بنفش و سبز می توان از این این نوع آینه ها برای تولید آینه های چراغ دار استفاده کرد ، به طور مثال برای یک قاب چوبی قهوه ای باید از آینه برنز استفاده کرد.

صفحه نمایش دار:

جدیدترین طرح آینه های چراغ دار که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته . به طوری که از طریق وای فای یا بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل میشه .بدین شکل می‌تونین ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود رو پلی کنین ، آینه های چراغ دار صفحه نمایش در کشورهای اروپایی نیز بسیار مورد استفاده قرار میگیره. و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته .

زوم دار:

طرح دیگری از آینه های چراغ دار مدرن که یک زوم روی آینه تعبیه شده ، این نوع آینه ها اغلب به عنوان آینه آرایشی و آینه میکاپ معرفی شدن که ، در ابعادمختلفی بنا به در خواست مشتری تولید میشه .مجموعه فرکو با متخصصان فوق حرفه‌ای خود آماده‌ی تولید این نوع آینه ها در ابعاد،رنگ،و الگوی مد نظر شماست.

آینه چراغ دار آرایشی

حالت‌های مختلف استفاده از آینه به چه صورت هست

آینه دیواری چراغ دار

به صورت آینه دیواری قابلیت نصب بر روی دیوار رو داره. این حالت به خصوص برای فضاهای کوچک و آرایشگاه بسیار مناسبه. زیرا که فضای کمتری اشغال میشه. همچنین به سبب ویژگی های آینه و روشنایی که توسط چراغ ها ایجاد میشه در بزرگ‌تر نشون دادن فضا نقش بسیار مهمی دارن.

آینه چراغ دار آرایشی

آینه رومیزی چراغ دار

 امکان قرار دادن رومیزی در قسمت روی میز آرایش و کنسول وجود داره.حتی برای فضاهای کوچک این امکان هست تا قاب آینه به گونه ای باشه تا قسمتی برای قرار دادن وسیله های مورد نیاز وجود داشته باشه. علاوه بر فضاهای کوچک این حالت به کسانی که دنبال سادگی و استفاده از وسیله های کمتر برای جلوگیری از شلوغی هستن، به شدت پیشنهاد میشه.

آینه چراغ دار آرایشی
آینه چراغ دار آرایشی

آینه پایه دار چراغ دار

با استفاده از پایه های مختلفی که برای آینه چراغی آرایشی می‌تونه باشه، امکان قرار گرفتن اونا بر روی زمین وجود داره. البته این شکل بیشتر برای آینه قدی به کار میره که امکان جا به جایی نیز برای اون به راحتی فراهم میشه. برای راحتی بیشتر نیز می توان چرخ‌هایی رو در زیر آینه تعبیه کرد تا جابه جایی نیز به صورت راحت تر و ایمن تری صورت بگیره.بدون استفاده از پایه نیز می توان از آینه چراغ دار آرایشی به حالتی که به دیوار تکیه داده میشه استفاده نمود. در این صورت نیز جابه جایی به سادگی برای آینه ایجاد میشه. تا تغییر دکوراسیون به راحتی انجام بگیره.

ابعاد و اشکال آینه چراغ دار آرایشی

آینه چراغ دار آرایشی ابعاد مختلفی بدون محدودیت می‌تونه داشته باشه. از ابعاد خیلی کوچک و دستی تا ابعاد خیلی بزرگ که به راحتی قابل سفارش هستن.شکل آینه چراغ دار نیز می‌تونه اشکال مختلفی داشته باشه. مثل گرد، مربع، مستطیل تا شکل های خاص که تمام این موارد قابل سفارش هستن.چراغ های آینه نیز می‌تونه ابعاد مختلفی داشته باشه. شما هر سایزی که برای چراغ ها ترجیح بدین دقیقا به همون اندازه روی آینه اجرا میشه.درواقع آینه چراغی رو برحسب سلیقه و فضای خود به هر گونه که از آینه انتظار دارین، می‌تونین سفارش بدین و ما با کیفیت تضمین شده و قیمت مناسب دقیقا مطابق خواسته‌ی شما محصول‌تون رو تولید و آماده می‌کنیم.

آینه چراغ دار آرایشی

نحوه کارکرد آینه چراغی آرایشی

یکی از این موارد می تواند با استفاده از ریموت باشه. یعنی به وسیله ریموت می توان چراغ ها رو خاموش و روشن و از دیگر قابلیت های آینه چراغ دار آرایشی بهره برد.دیگر آینه چراغ دار آرایشی به صورت لمسی هست. با لمس صفحه نمایش آینه می توان از قابلیت های آینه استفاده کرد.حالت بعدی به صورت هوشمند و حسگر هست. یعنی با حرکت دست می توان آینه رو خاموش و روشن کرد و از دیگر امکانات آن نیز استفاده کرد.همانند آینه بک لایت هرکدوم از این حالات می‌تونه روی آینه اجرا بشه. درواقع شما انتخاب می‌کنین که آینه چراغی آرایشی سفارشی شما به چه صورتی مورد استفاده قرار بگیره.

مزایای لامپ های ال ای دی:

  • مقاوم
  • طول عمر بالا(طول عمر اونا به هیچ وجه بستگی به تعداد دفعات خاموش یا روشن آنها نداره)
  • از خود اشعه ماورای بنفش و مادون قرمز تولید نمی‌کنن
  • حرارت کمتر،روشنایی بیشتر
  • کم مصرف
  • قابل بازیافت
آینه چراغ دار آرایشی

اهمیت نور پردازی در آینه آرایشی چراغ دار:

مهمترین فاکتور در کارایی آینه بعد از خود آینه، نورپردازی مورد استفاده در اونه.یک آینه با روشنایی نامناسب، عملاً عملکرد مناسبی نداره و با ایجاد سایه‌های تاریک، لکه‌های روشن و نورهای کورکننده، عملکرد آینه رو تحت تأثیر قرار می‌ده.

آینه چراغی آرایشی در سالن‌های آرایشی

هدف افراد از رفتن به سالن آرایشی نیز همین است. آن ها می خواهند واقعیت چهره خود را در نگاه اول دیده و پس از آرایش زیبایی های خود را ببینند. آرایشگر نیز برای کنترل کار خود و دیدن از نگاهی غیر از چشم خود به آینه نیاز دارد. به همین دلیل است که آینه آرایشگاهی یکی از مهم ترین بخش های آرایشگاه به حساب می آید.آینه ها انواع مختلفی دارند که بر اساس نیاز های خود می توانید از میان آن ها انتخاب کنید.

آینه چراغ دار به آرایشگر این امکان را می دهد که به راحتی با خطاهای گریم خود حین انجام گریم رو به رو و سریعا در صدد برطرف کردن آن باشد.شاید شما هم دوست دارید وقتی در آینه نگاه می کنید تصویری بسیار واضح دیده و بتوانید با تمام جزییات صورت خور را ببینید، این امر به خصوص برای بانوان، در هنگام آرایش، گریم و در آرایشگاهها از اهمیت بالاتری برخور دار است.

نور پردازی در این نوع آینه ها :

یک اشتباه رایج در طراحی روشنایی در مورد این آینه ‌ها، آن است که بجای نورپردازی شخص مقابل آینه ،به نورپردازی آینه پرداخته می‌شود. این امر، سبب ایجاد سایه‌های تاریک روی صورت می‌گردد .که انجام اصلاح صورت یا آرایش را مشکل می کند. نورپردازی مناسب آینه، کل صورت را روشن می‌نماید. و سایه‌های ایجاد شونده زیر چشم‌ها، چانه و گونه‌ها را حذف و یا حداقل کاهش می‌دهد.


برای رسیدن به این هدف، منبع نور را می‌توان بالای آینه و یا در دو طرف آینه قرارداد. یک منبع نوربالای آینه، کمک می‌کند تادیدن اشیا در آینه بهتر صورت گیرد .اما منابع نور در دو طرف آینه کمک می‌کند تا کمترین سایه بر روی صورت قرار گیرد.اگر منبع نور، بالای آینه قرار گرفت، رعایت دو نکته مهم است. اول آنکه ارتفاع لامپ بالای آینه، در حدود ۲۰۰ سانتی‌متر از کف باشد. دوم اینکه حتما باید در دو طرف آینه ها لامپ قرار گیرد.و آینه ها باید از طرفین منبع نور داشته باشند

میزان نور در آینه چراغ دار آرایشی:

همیشه باید از افراط و تفریط در نورپردازی آینه ها دوری کرد. هر چه میزان نور، بیشتر باشد، لزوما به معنای کیفیت بالاتر روشنایی و وضوح تصویر موردنیاز برای آرایش و اصلاح صورت نیست. بهترین نور برای آرایش و اصلاح، نوری است که یکدست و یکنواخت در حد استاندارد تعریف‌شده باشد.

استاندارد موردنظر برای آرایش، تابش نور در حدود ۵۰۰ لوکس بر روی صورت است. اگر می‌خواهید این نور را با دو عدد ال ای دی خطی در طرفین آینه ها به دست آورید، باید از ۲ عدد ال ای دی خطی ۱۲ وات استفاده کنید. چنانچه خواستید از ۲ عدد لامپ کم‌مصرف در طرفین آینه استفاده کنید، بهتر است از ۲ عدد لامپ کم‌مصرف ۱۸ وات استفاده کنید. نور بیشتر از این حد، باعث درخشندگی و خیرگی چشم می‌گردد.

قابلیت های آینه چراغ دار

  • آینه چراغ دار آرایشی علاوه بر این که کارکردهای مختلفی دارد و می توان رنگ و شدت نور آن را نیز تغییر داد، امکان اتصال از طریق وای فای و بلوتوث به گوشی همراه وجود دارد. در این صورت امکان پخش موسیقی و ویدیو وجود خواهد داشت.  
  • برای ساخت آینه چراغ دار می توان از انواع مختلفی از آینه های موجود از جمله آینه رنگی استفاده کرد. همچنین در این صورت آینه های رنگی نیز تنوع بسیار زیادی در رنگ دارند و می توانند متاسب با فضای مورد استفاده خود انتخاب گردند.
  • امکان نمایش دمای محیط و زمان نیز برروی صفحه نمایش آینه وجود دارد.
  • امکان حک لوگو، برند یا هر طرح و نوشته خاصی که موردپسندتان است برروی آینه وجود دارد. در این صورت یک آینه کاملا اخصاصی خواهید داشت که نمونه آن را در جای دیگری مشاهده نخواهید کرد.

مکان های مورد استفاده از آینه چراغ دار

آینه چراغ دار در سرویس بهداشتی

در قسمت های مختلف خانه می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.در سرویس بهداشتی به عنوان آینه سرویس قابلیت کاربرد دارد. در اتاق خواب نیز به عنوان آینه آرایشی به صورت های مختلفی می تواند به کار برده شود و زیبایی خیره کننده ای برای اتاق خواب ایجاد کند. با چراغ هایی که دارد و روشنایی که توسط آن ها ایجاد می شود برای انجام میکاپ نیز بسیار مناسب می باشند. برای استفاده در قسمت نشیمن و پذیرایی نیز می تواند گزینه مناسبی باشد. همچنین امکان استفاده به عنوان آینه جاکفشی را نیز خواهند داشت.

شغل های گوناگون

با توجه به این که آینه چراغ دار آرایشی به نام آینه گریم نیز شناخته می شود و بسیار مناسب برای انجام میکاپ و گریم و کارهای آرایشی می باشد. برای استفاده در آرایشگاه و سالن زیبایی به عنوان آینه آرایشگاه بسیار انتخاب خوبی است. درواقع می توان اصلی ترین استفاده آن را مربوط به انجام کارهای آرایشی دانست. زیرا که با توجه به چراغ هایی که روی آن نصب گردیده و روشنایی که به واسطه آن ها ایجاد شده دقت و دید بیشتری ایجاد خواهد کرد. علاوه بر این ها زیبایی که دارند باعث می شود تا فضای آرایشگاه و سالن شیک تر و زیباتر شود. همچنین با توجه به این که آینه های چراغ دار انواع مختلفی دارند، می توان در قسمت های مختلف از انواع گوناگون آن با توجه به کارکرد وفضای آن قسمت استفاده کرد.

سایر موارد

  • آینه چراغ دار آرایشی برای استفاده در مزون های مختلف نیز بسیار زیبا و مناسب هستند. نور چراغ ها نیز باعث جلوه بیشتر لباس ها می شوند و فضای زیبایی را نیز ایجاد می کنند.در فروشگاه های مختلف قابلیت استفاده دارند. زیرا که باعث بزرگ تر و روشن تر به نظر رسیدن فضای مورد استفاده خود می شوند.
  • همچنین استفاده از یک آینه چراغ دار آرایشی نیز باعث می شود زیبایی متفاوتی ایجاد شود و محصولات داخل فروشگاه نیز نمای بیشتری خواهند داشت. این ویزگی به خصوص برای گالری جواهر و وسیله های تزیینی بسیار کارآمد است.آینه هایی که در هتل های مختلف استفاده می شوند می توانند آینه چراغ دار آرایشی باشند. در قسمت های مختلف از جمله لابی، سالن و راه پله، اتاق خواب می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. فضایی که برای هتل ها و اقامتگاه ها ایجاد می کنند فوق العاده زیبا می باشد.
  • برای کافه ها و رستوران ها نیز می توان با استفاده از آینه چراغ دار آرایشی فضای زیبا و متفاوتی را اجرا کرد. جلوه و زیبایی که به این فضاها می دهند فوق العاده می باشد و حس زیبایی را نیز برای افراد حاضر در ان محل ایجاد می کنند. با انعکاس نور و فضای اطراف در خود به دلبازتر نشان دادن فضا نیز کمک می کنند.همچنین برای ایجاد تنوع و تغییر در آینه نیز می توان بعد از مدتی چراغ های آن را تغییر داد. چرا که قابلیت تعویض برای چراغ های آینه به راحتی فراهم است.

آینه چراغ دار مورد استقبال در بانوان

از آن جا که همه ی انسان خواستار زیبایی و زیباتر دیده شدن هستند همیشه به دنبال ابزاری هستند که در این امر به آنها کمک کند.پس بهترین گزینه برای آنها آینه های چراغدار میباشد.چرا که این نوع آینه به دلیل وجود لامپ هایی که در اطراف خود دارد.باعث میشود نور به صورت یکدست و یکنواخت بر روی آینه بتابد. و تصاویری که آینه منعکس می کند از وضوح تصویر بسیار بالایی برخوردار است.این آینه از نظر کاربردی برای خام ها کار آمد تر است.به این دلیل که بانوان طی روز با لوازم آرایشی بیشتری سر و کار دارند.به همین دلیل برای داشتن آرایشی بی نقص به این آینه ها نیاز دارند.از این رو مورد استقبال بانوان قرار گرفته است. اما این بدان معنی نیست که برای آقایان کاربردی ندارد.این آینه ها به آقایان هم هنگام اصلاح سر ،و تراشیدن موهای صورتشان کمک میکند.

همچنین،میز آرایش به عنوان یکی از مهم ترین فاکتورها، در دکوراسیون اتاق خواب به خصوص برای خانم ها از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر ابعاد میز آرایش، میزان جای گیری آن، تعداد کشوها و کمدها و… شکل و ابعاد آینه نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. امروزه آینه های چراغ داری در بازار موجود هستند که به عنوان یکی از وسایل ترند زیبایی کاربرد بسیاری پیدا کرده اند. آینه چراغ دار یا آینه گریم با داشتن لامپ هایی در اطراف خود، نور مناسبی را برای آرایش، اصلاح و گریم صورت فراهم می کند. به همین دلیل هم توسط خانم ها مورد استقبال بسیاری قرار می گیرد.

آینه چراغ دار از نظر جا به جایی

  • ثابت
  • متحرک
  • جیبی

آینه چراغ دار ثابت:

یکی از نمونه های رایج آینه چراغ دار که به طور معمول هم کاربرد فراوانی دارد، نمونه ثابت آن است که قابل نصب بر روی دیوار بوده و در ابعاد و اندازه های مختلفی وجود دارد. آینه چراغ دار ثابت معمولا به صورت مربع و مستطیل ساخته می شوند . این کاملا بستگی به سلیقه خودتان دارد.شما می توانید آینه چراغ دار خود را در هر طرح و الگویی که مد نظرتان است را به طراحان مجموعه فرکو سفارش دهید. و طراحان ما در کمترین زمان ممکن آن را برای شما طراحی میکنند. از آینه چراغ دار می توان حتی در حالت های قدی بهره برد. لامپ های اطراف این نوع آینه ها نیز می تواند دور تا دور آینه و یا در سه یا دو طرف آن نیز نصب شده باشد.

آینه چراغ دار متحرک:

در سال های اخیر شاهد تولید نوعی از آینه چراغ دار بوده ای که امکان حمل و جابه جایی دارد. و در ابعاد و طرح های گوناگونی مانند، بیضی، دایره، مربع و مستطیل ساخته می شوند .که این آینه های چراغ دار را قابل حمل می نامند. یکی از تفاوت های آینه چراغ دار متحرک با نوع ثابت آن در این است که استفاده از لامپ های کم مصرف LED به جای لامپ های بزرگی است که در اطراف آینه ثابت نصب میشود است. این لامپ ها هیچ گونه برآمدگی در سطح آینه چراغ دار ندارد. ظاهری جذاب و ظریف را به آینه چراغ دار می بخشد.

آینه چراغ دار جیبی:

از نظر کاربردی مانند همان نوع ثابت و متحرک است که در سایز کوچکتری تولید میشوند.بیشتر مناسب بانوان میباشد که همیشه و همه جا این آینه ها را همراه خود داشته باشند.تا همیشه ظاهری بی نقص داشته باشند.

از قابلیت هایی که می توان بر روی این آینه ها استفاده کرد:

  • قابلیت ساخت آینه در اشکال هندسی متفاوت
  • قابلیت ساخت آینه در ابعاد دلخواه و استاندارد
  • قابلیت استفاده از انواع مختلف لامپ
  • تغییر تعداد لامپ ها و تعیین شدن نور آن ها
  • افزودن گجت هایی مانند پنل های لمسی برای انجام راحت تر دستورات
  • قابلیت کارگذاری اسپیکر و پخش موزیک حین کار با آینه
  • حکاکی طرح و تصویر دلخواه یا نام شما بر روی آینه

ثبت سفارش

انواع مختلف آینه چراغ دار آرایشی با کیفیت تضمین شده و قیمت بسیار مناسب در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید می گردد. شما هر شکل و ابعادی که از آینه چراغ دار خود در نظر دارید می توانید از طریق واتس اپ و یا شماره گیری 021-88068352 با همکاران ما در مجموعه فرکو ارتباط برقرار نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید تمامی محصولات به طور کامل در کارگاه تولیدی فرکو ساخته و تولید می گردد. شما بدون واسطه از تولیدکننده خرید خواهید کرد که باعث می شود تا محصولات از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشند.

پس از ثبت سفارش نیز محصول سفارشی شما در کمترین زمان ممکن با کیفیت فوق العاده آماده تحویل و یا نصب می گردد. همچنین برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان گرامی این امکان را در نظر گرفتیم تا در صورت نارضایتی پس از دریافت محصول بتوانید سفارش خود را مرجوع فرمایید.ما در مجموعه فرکو با بهره گیری از متخصصان و  بروزترین و پیشرفته ترین تجهیزات، هرروزه تلاش می کنیم تا علاوه بر تولید بسیار با کیفیت، خدماتی را در نظر بگیریم. تا میزان رضایت مشتریان خود را افزایش دهیم و مشتریان نیز بتوانند با اعتماد و اطمینان سفارش خود را ثبت نمایند.

چگونه آینه های چراغ دار آرایشی رو بین این همه تنوع آینه در مجموعه فرکو انتخاب کنیم؟

در ابتداشما بنابر احتیاج خود باید ببینین به چه چیزی نیاز دارین .و اونو برای چه کاری می‌خوای صرفا برای زیبایی می‌خوای از آینه استفاده روزمره کنی.اگر میخوای یک فضای مدرن داشته باشی و نور کافی نیز در کنار آن باشه انتخاب آینه چراغی آرایشی بهترین گزینه برای شماست.

درباره ی مجموعه فرکو:

  • شماره تماس:02188068352
  • وبسایت :farkoo.ir
  • آدرس جهت سفارش حضوری: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
آینه ی چراغ دار چه قابلیت هایی می‌تونه داشته باشه ؟

آنچه مشخصه ، این آینه دارای چراغ هایی روی آن …

از چه قابلیت‌هایی می توان بر روی آینه چراغ دار استفاده کرد؟

قابلیت ساخت آینه در اشکال هندسی متفاوت،قابلیت ساخت آینه در ابعاد دلخواه و …

آیا وجود آینه چراغ دار آرایشی در سالن‌های آرایشی امری ضروریست؟

هدف افراد از رفتن به سالن آرایشی نیز همینه. اونا می خوان واقعیت چهره خود رو…

10 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر. بله آینه چراغ دار می تونه به دلخواه شما هرطور که ترجیح می دهید درکمترین زمان ممکن تولید خواهد شد.

    1. سلاو وقت بخیر. درکمترین زمان کاری آماده و تحویل داده میشه. برای هماهنگی بیشتر با شماره 02188068352 تماس بگیرید تا دقیقا راهنماییتون کنند

  1. سلام روز بخیر. آینه چراغ دار برای روی میز می خواستم که پایه هم داشته باشه. شما سفارش می گیرین؟

    1. سلام وقتتون بخیر. بله شما هر شکل و ابعادی که مدنظرتون باشه ما در کمترین زمان ممکن تولید می کنیم. می تونید با شماره 02188068352 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو