Home
قیمت آینه گریم

قیمت آینه گریم

قیمت آینه گریم نسبت به مدل خیلی می‌تونه فرق داشته باشه! طوری که بعضی از مدل‌های آینه گریم چند برابر گرون‌تر هستن! مشخصه که نسبت به کیفیت بعضی از مدل‌ها ارزش خرید بیشتری دارن و بعضی از مدل‌ها خریدنشون صرفا هدر دادن پول هست! همونطور که می‌دونین تو چند سال گذشته مدل‌های تخصصی آینه برای گریم تولید شده. دیگه مثل قدیم نیست که از آینه ساده و کدر استفاده بشه. البته که برای آرایش‌های اون زمان همون آینه کافی بود! چون نهایتش یه خط چشم کشیدن و سیاه کردن صورت بود. اما الان میکاپ‌ها به شکل عجیبی حرفه‌ای شدن. بعضی‌ها طوری میکاپ می‌کنن که عکس قبل و بعدشون رو کسی نمی‌تونه تشخص بده یه نفره! از طرفی این روزها همه به صورت منظم آرایش می‌کنن و به آرایشگاه می‌رن. حتی برای سر کوچه رفتن هم آرایش می‌کنن.

تازه به جز خانم‌ها آقایان هم مرتب سر می‌زنن به آرایشگاه! مشخصه آینه بی‌کیفیت نمی‌تونه کمک زیادی کنه. کافیه یکم دید کم باشه و یکم چیزی کم و زیاد بشه تا بالانس به هم بریزه و آرایش هیچ بشه! البته آینه گریم هم می‌تونه برای آرایش شخصی باشه و هم اینکه تو آرایشگاه‌ها ازش استفاده می‌شه به عنوان مدل تخصصی. برای آینه‌های گریم آرایشگاه از آپشن‌های ویژه هم بهره می‌برن. اما همونطور که اول مطلب اشاره کردیم ، تفاوت قیمتی زیادی دیده می‌شه بین آینه‌های گریم. نسبت به بودجه انواع مختلف آینه گریم می‌تونن مناسب باشن. چه دنبال مدل‌های اقتصادی باشین و چه دنبال مدل‌هایی با قیمت متوسط و لاکچری. کدوم مدل رو بخریم؟ در ادامه همراه ما باشین.

ویژگی آینه گریم

مهم‌ترین ویژگی و مزیت آینه گریم نورپردازی اون هست که کار رو برای آرایشگر واقعا آسون‌تر می‌کنه. خصوصا اینکه برای نورپردازی آینه گریم از چراغ Led استفاده می‌شه. led مطلوب‌ترین نوع نور رو داره. یه نور طبیعی که چشم رو هم اصلا اذیت نمی‌کنه. جدا از این چراغ ال ای دی عمر مفید بیشتری داره و مصرفش هم خیلی مناسبه. البته باید دقت داشته باشین که شکل نورپردازی نسبت به مدل می‌تونه متفاوت باشه. مثلا اینکه نورمخفی باشه یا چراغ حبابی و … حتی رنگ چراغ هم نسبت به سفارش می‌تونه هر چیزی باشه. برای آرایش یه رنگی که وسط آفتابی و مهتابی باشه مناسبه. البته شما می‌تونین آینه رو با چند رنگ نور سفارش بدین یا حتی می‌تونین سفارش بدین که شدت نور هم خودتون کم و زیاد کنین.

فروش آینه گریم 22

فواید آینه گریم

از مهم‌ترین مزایا و فواید آینه گریم تابش نور بر روی چهره‌اس.زمانی که نور آینه به صورت یکسان برروی چهره می‌تابه باعث می‌شه تا سایه اضافی ایجاد نشه. تمام چهره و پوست نیز به راحتی قابل دید باشه. از این رو آینه گریم برای موارد اصلاح و میکاپ و آرایش بهترین گزینه در میان آینه‌های موجوده. تا با صرف هزینه‌ای که برای قیمت آینه گریم می‌شه بتوان ایده آل ترین آینه رو نیز برای نیاز خود داشت.

انواع آینه گریم رومی‌تونین در این سایت مشاهده کنین.

سفارش آینه گریم 4

نکات مهم راجع به قیمت آینه گریم

چندین فاکتور وجود داره که می‌تونن بر روی قیمت آینه گریم مؤثر باشن. از جمله:

  • این نوع آینه از مواردی اس که می‌تونه بر تعیین قیمت آینه گریم مؤثر باشه. یکی از آینه‌های مناسب برای این منظور خارج از آینه ساده، آینه رنگی هست. استفاده از آینه رنگی برای آینه گریم همراه با نور ایجاد شده، جلوه بسیار خاصی رو به آینه میده.
  • ابعاد و شکل آینه نیز قطعا در مشخص نمودن قیمت آینه گریم تاثیرگذاره. ابعاد بزرگ‌تر طبیعتا از متریال بیشتری برای ساخت استفاده می‌کنن. اشکال پیچیده هم نیازمند دقت و محاسبات بیشتر و نیز تجهیزات بیشتریه.
  • آینه گریم به مانند تمامی آینه‌ها می‌تونه با قاب و یا بدون قاب به کار برده بشه. هر کدام از این حالات زیبایی مخصوص به خود رو دارن. برای انتخاب آینه قاب‌دار و بدون قاب مهم ترین موضوع دلخواه و سلیقه خود شماست. اما نوع فضا و دکوراسیون نیز می‌تونه در انتخاب مؤثر باشه. البته که انتخاب آینه قاب‌دار می‌تونه بر قیمت آینه گریم کمی اضافه کنه.
  • آینه گریم به سه صورت ریموتی، لمسی و حسگری می‌تونه به کار بره. که هر کدام از این موارد می‌تونن در تعیین قیمت آینه گریم تاثیر بذارن.
فقط قیمت آینه دیواری گریم 11

انواع آینه گریم

1_ثابت 2_متحرک

ثابت

آینه گریم ثابت یکی از حالاتی‌اس که می‌توان برای آرایشگاه به کار برد. در این صورت آینه می‌تونه به صورت ثابت به دیوار نصب بشه. در این صورت بدون این که فضایی اشغال بشه، به بزرگنمایی فضا نیز کمک می‌کنه. آینه گریم ثابت به شکل رومیزی نیز می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره. هر کدام از این موارد کارآمد هستن و می‌تونن بر حسب فضای موجود و نیازی که از آینه مورد انتظاره، انتخاب بشه.

فروش آینه گریم 18

متحرک

آینه گریم متحرک موجب شده تا آینه امکان جابه جایی براش به سادگی فراهم بشه. در این صورت در یک فضا می‌توان آینه رو در قسمت‌های مختلف اون با جا به جایی استفاده کرد. این آینه‌ها به دلیل امکان حمل که براشون فراهم شده، تغییر دکوراسیون رو راحت تر می‌کنه. با استفاده از چرخ‌هایی زیر پایه آینه نیز این جا‌به‌جایی بسیار آسون میشه.

سفارش آینه گریم 17

آیا به کاربردن بیش از حد استاندارد لامپ در آینه کار درستیه؟

تعداد لامپ‌هایی که در ساخت آینه گریم به کار می‌ره تعداد استانداردی برحسب ابعاد و شکل داره. همچنین فاصله‌ای که آینه‌ها کنار هم قرار می‌گیرن نیز مشخصه. این نکات موجب می‌شن تا نوری که توسط آینه ایجاد می‌شه در بهترین حالت و بدون ایجاد سایه در مقابل خود باشه. بنابراین تعداد و فاصله آینه‌ها نیازمند رعایت یک حدی از استاندارده. البته که تا حدی تعداد و چیدمان چراغ‌ها روی آینه قابلیت تغییر رو داره تا به آنچه که شما می‌خواین نزدیک باشه. که تا حدی نیز می‌تونه بر قیمت آینه گریم تاثیر داشته باشه.

آیا آینه گریم در فضای کوچک ما تاثیری داره؟

آینه گریم یکی از تاثیرگذارترین عناصر در فضاهای مختلفه. زیرا زمانی که آینه رو در محیط مورد نظر خود می‌ذاریم فضای روبه رو، روی آینه منعکس می‌شه. این امر باعث می‌شه که زمانی که این انعکاس تصویر بر روی آینه مشاهده می‌شه حس بزرگنمایی فضا به فرد منتقل میشه.

آیا آینه گریم در فضای کم نور تاثیری داره؟

آینه گریم ویژگیه بزرگنمایی فضا رو داره. علاوه بر این به جهت روشنایی که توسط لامپ های روی آن ساطع می‌شه، در این امر موثرتره. همچنین این نور و نیز بازتاب نورهای دیگر در اون موجب پرنورتر نشون دادن فضا می‌شه. به این صورت که با صرف هزینه‌ای که برای قیمت آینه گریم می‌شه می‌توان زیبایی فضای خود رو تا چندین برابر ارتقا داد.

در واقع یکی از بهترین راه‌ها برای تغییر تنوع در فضای مورد نظر استفاده از آینه گریمه. زیرا وجود آینه گریم در یک فضا زیبایی و روشنایی و بزرگنمایی رو ایجاد می‌کنه.

ثبت سفارش

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو انواع آینه از جمله آینه گریم رو با بهترین کیفیت تولید می‌کنه. صفر تا صد ساخت تمامی آینه‌ها در این مجموعه انجام می‌شه. از این رو قیمت آینه گریم در این مجموعه در مناسب ترین حالت خود هست. امکان خصوصی سازی نیز برای تمامی محصولات وجود داره.

یکی از هدف‌های مهم تولیدی فرکو رضایت مشتریان از کیفیت محصوله. به همین منظور در صورتی که از محصول دریافتی خود رضایت نداشته باشین می‌تونین اونو مرجوع کنین. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات لازم می‌تونین با شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرین.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

. که برای مراجعه حضوری می‌تونین به این آدرس مراجعه فرمایین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو