Home

عکس آینه گریم

برای اینکه بتونیم از عکس آینه گریم ایده بگیریم ، بهتر هست ابتدا بدونیم که آینه گریم چیه و چه کاربردهایی داره.

عکس آینه گریم

آینه گریم چیست؟

آینه‌ گریم یا آینه هالیوودی همان آینه های جذاب چراغ دار هستن که در پشت صحنه های فیلم ها و هنگام گریم بازیگران دیدیم. در انگلیسی به آن makeup mirror یا همان آینه ی آرایش هم گفته میشه. این آینه ها فوق‌العاده جذاب هستن و نگاه هرکسی رو میتونه به خودش خیره کنه.
ممکنه چون گفتیم درپشت صحنه ی فیلم ها اونو می‌بینیم خیال کنین که به همون جا تعلق داره. در حالی که امروز آینه گریم از پر کاربردترین آینه هاست. همانطور که در عکس های آینه گریم میبینین، این آینه در عین حال که یک آینه با کاربرد روزانه‌اس .

عکس آینه گریم چراغ دار

می‌تونیم از مجذوب کننده‌ترین لوازم هر مکانی همین آینه ها رو بدونیم . این آینه با انواع مختلفی که داره جای خودش رو در هر سبک دکوراسیونی پیدا میکنه از مدرن و مینیمال گرفته تا سنتی و کلاسیک.

از آینه گریم در چه مکان‌هایی استفاده میشه؟

  • در آرایشگاه ها
  • در مزون ها
  • در خانه ها
  • در سالن گریم تئاتر و بازیگری
  • در سفر و مهمانی!

آینه نوری در آرایشگاه ها

در این عکس ها آینه گریم رو میتونین در آرایشگاه های زنانه و مردانه ببینین. این آینه با تامین نور کمک بسیار زیادی در ارایش و پیرایش میکنه ، نور کافی و مناسب و یک آینه با کیفیت میتونه مهم‌ترین جزء یک آرایشگاه باشه.

چرا که با وجود آن آرایشگر میتونه جزئیات رو به بهترین نحوه ی ممکن ببینه تا بتونه بی نقص ترین آرایش و پیرایش رو رقم بزنه.به همین دلیله که به این آینه ها آینه ی آرایشی نیز می‌گن.

عکس آینه گریم آرایشی

آینه هالیوودی لامپ دار در مزون

آینه گریم در مزون ها نیز جزو پر طرفدارترین آینه هاست.
چرا؟ واضح هست که در مزون مهم ترین مسئله لباسی هست که به تن می‌کنین. در تن شما چطور ایستاده؟ ایرادی که نداره؟ تنگ یا گشاد نیست و سایزش درست هست؟ قد آن چطور، همون اندازه ای که می‌خواید هست؟

عکس آینه گریم در مزون

این سوالات و هزاران سوالات دیگر رو می‌تونین فقط با یک نگاه سراسری در آینه قدی لامپی پاسخ بدین! و خیالتون هم راحت باشه که پاسختون درست هست. چرا که نور دقیقا در بهترین زاویه هست و لباس رو همانطور که هست نشون میده.

عکس آینه گریم در مزون

اگر نور از زاویه ی دیگری باشه ممکنه بعضی جاها از لباس سایه بیاندازه و اونو از چیزی که واقعا هست دور کنه.

عکس آینه گریم مزون ایستاده

آینه گریم در خانه

همانطورکه در عکس آینه گریم ها میبینین ، از موارد استفاده ی آینه ی هالیوودی در خونه ها نیز هست.

چرا میکاپ می‌کنین؟ که ایراداتی که در صورتتون هست و فعلا نمی‌تونین درمانشون کنین رو بپوشونین و زیبایی های صورتتون رو برجسته کنین.

 آینه گریم

حالا تصور کنین با زاویه نور اشتباه ، ایرادات و زیبایی های صورتتون رو درست تشخیص ندین و برعکس عمل کنین. یعنی زیبایی هایتون رو بپوشونین و ایرادات صورتتون رو برجسته کنین. این منطق آرایش هست.

 آینه گریم رو میزی

اما حالا که صحبت از نگاه درست به صورت هست ، اگر نگاه دقیق تری به صورتتان بیندازین. متوجه میشین که کک و مک ، جوش ، سایز بینی ، سایز چشم ، رنگ پوست و هیچ چیزی نیست که در صورتتون وجود داشته باشه و از زیبایی چهره شما کم کنه.

کافیه عکس آینه گریم ها رو با دقت مشاهده کنین.

با آینه های گریم بهتر به خودتان نگاه کنین و بدونین هرطور هستین زیبایید و لایق دوست داشته شدن.

استفاده از آینه هالیوودی قدی در منزل

اگر از آینه هالیوودی قدی استفاده کنین ، علاوه بر اینا به شما در زمینه ی مشکلِ بزرگِ “حالا چه چیزی بپوشم” نیز کمک میکنه. لباس هایتون رو به صف کنین که با صرف کمترین زمان می‌تونین بهترین رو انتخاب کنین. کافیه لباس مورد نظر رو بپوشین و خودتون رو در آینه ی با کیفیتی که هم نور کافی رو فراهم میکنه هم در بهترین زاویه از شما قرار میده نگاه کنین. و با یک نگاه سریع و سراسری تمام قد خودتون رو ببینین و بسنجین.

عکس آینه گریم لامپی

شما میتوانید آینه های آرایشی رو در هر سایز و رنگی و طرحی که میخواید داشته باشین. و آپشن‌هایی هم به آن اضافه کنین. پیشنهاد ما به شما استفاده از بلندگو در آینه تون هست که ، میتونین به آن از درگاه usb یا کابل aux یا بلوتوث متصل بشین و به موسیقی گوش کنین و لذت ببرین. برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره گرفتن در این زمینه می‌تونین با متخصصین شرکت فرکو تماس حاصل فرمایید.

از کاربرد های دیگر آینه گریم در اتاق ، نگاه آخر است!


نگاه آخر همون طناب نجاتیه که باعث میشه وقتی از خانه بیرون میرید نگران نباشین که چیزی بهم ریخته باشه! دیگر پیش نمیاد کسی با خنده بهتون بگه زیپتون بازه !!!

. یا کِرِم روی صورت شما درست پخش نشده یا موهاتون بهم ریخته. چرا که در نگاه آخری که آینه گریم خود انداختین همه چیز رو چک کردین.

عکس آینه هالیوودی در سالن تئاتر و بازیگری

عکس آینه اتاق گریم

مهمترین چیز در ظاهر یک بازیگر چهره ی اوست. او باید با چهره ی خود نشون بده خوشحال هست یا ناراحت ، عصبانی هست یا نگران ، دلشوره داره یا کنترلش رو حفظ میکنه. در حقیق مرکز تمام توجهات به چهره ی بازیگران هست. با نوع گریم آن ها مشخص میشه گه شخصیت بده ی ماجرا هستن یا خوبه! در کل چهره وگریم چهره خیلی مهمه که بی نقص باشه.

چند عکس آینه گریم رو با هم ببینیم:

عکس آینه گریم
عکس آینه گریم


این دقیقا همان دلیلیه که در هر سالن گریمی به یک آینه گریم نیاز هست. اصلا از اسمش هم پیداست که چقدر در چنین زمینه ای وجود این نوع آینه حیاتیه. وقتی وارد سالن آرایشی ای میشی و با آینه های هالیوودی مواجه میشی می‌تونی اطمینان حاصل کنی که اونا برای کارشان ارزش قائل هستن.

برای مطالعه در مورد آینه های مات اینجا کلیک کن

آینه جیبی هالیوودی مورد استفاده در سفرها و مهمونی ها

عکس آینه گریمی جیبی

همانطور که در عکس میبینین آینه های گریم در ابعاد مختلفی تولید میشن. که انواع کوچک‌تر آنها که در جیب یا کیف جا میشه بسیار کاربردی هستن. حتما پیش آمده خود رو در شیشه های آینه مانند یک مغازه یا درب ساختمون مرتب کنین.

عکس آینه هالیوودی جیبی

خب چرا یک آینه گریم همراهتون نباشه که خیلی شیک از کیفتون در بیارین و ضمن داشتن نور کافی و مناسب خودتون رو مرتب کنین؟ بله نور مناسب! آینه های گریم در سایز های کوچکتر هم دارای نور هستن.

عکس آینه گریمی جیبی

که میتونه این نور از لامپ های کوچک در اطراف آینه تعمین بشه یا یک ال ای دی به دور آن.

انواع آینه گریم

آینه گریم قدی
آینه گریم رومیزی

آینه گریم قدی

از انواع آینه های گریم ، آینه گریم قدی هست که کاربرد در مزون ها و در خانه ها مورد استفاده هست‌. از مزایای استفاده از آینه گریم قدی می‌تونم به جذابیت فوق‌العاده‌ای که به محیط می‌ده اشاره کنم. استفاده از آن باعث میشه آینه با انعکاس دادن اشیا و محیط رو بزرگتر نشون بده. و نور آن محیط رو دلبازتر نشون بده. اما دلیل اصلی محبوبیت آن مخصوصا در مزون ها نشون دادن سر تا پای افراد آن هم با یک نور مستقیم هست که باعث میشه لباس در واقعی ترین حالت ممکن خود در تن افراد نشون داده بشه.

آینه گریم رومیزی

آینه های گریم رومیزی رو میتوان هم روی میز آرایش یا میز توالت قرار داد. هم روی میز های عادی یا حتی میتوان روی دیوار بالای آن نصب کرد. این نوع از آینه های گریم از بقیه ی انواع آن در منزل ها بیشتر وارد میشه و دارای محبوبیت بیشتری هست.
آین آینه های جذاب که بیشتر در اتاق خواب ها قرار گرفته میشه باعث بزرگتر و دلبازتر به نظر آمدن محیط میشه.

زمانی که آینه گریم های رومیزی در کنار لوازم آرایش منظم شده در استند قرار میگیرن نمای فوق‌العاده ای به اتاق شما میدن. نور مستقیمی که ایجاد میکنه باعث میشه که زمان آرایش و پیرایش نور کافی در بهترین زاویه در اختیار داشته باشین. در این صورت شما میتونین بدون اشتباه و در بهترین شکل ممکن ایرادات صورت خود رو بپوشونین و زیبایی هایتون رو برجسته کنین. البته این حرف های فروشندگان لوازم آرایش هست که میگن صورت شما ایراداتی داره و باید اونا رو بپوشونین. درستش رو بخوایم بگیم اینطور هست که صورت شما هیچ ایرادی نداره و خدا همه رو زیبا آفریده. شما از طریق آینه های گریم رومیزی نگاه دقیق تری به چهره ی خود بیندازین و فارق از معیار های زیبایی ای که برای شما تعیین شده هست فکر کنین. حالا میتونین ببینین که شما چقدر زیبایین.

از کجا یک آینه ی گریم با کیفیت و ارزان بخرم؟

ما به شما عکس آینه گریم های زیادی رو نشون دادیم و در مورد کاربرد هاشون و لزوم استفاده از آنها صحبت کردیم. حال وقت آن رسیده که راه و روش خرید اونو بگیم. بزای ارزان بودن آن باید جایی رو پیدا کنین که فروش بدون واسطه داشته باشن.

یعنی کارشان تولید به مصرف باشه و برای کیفیت باید از جای مطمئن خرید کنین. برای مثال شرکت فرکو این ویژگی ها رو داراست. یک شرکت کاملا ایرانیه که از نظر کیفیت و قیمت از رقبای داخلی و خارجی خود یک سر وگردن سر هست.

دیگر محصولات فرکو

میز شیشه ای 

شیشه میز ناهار خوری

شیشه میز ناهار خوری ۸ نفره

 قیمت شیشه رومیزی

میز شیشه ای اداری

شیشه خم سکوریت

میز شیشه ای جلومبلی

 شیشه رومیزی برنز

شیشه رومیزی ناهار خوری ۶ نفره 

میز شیشه ای پذیرایی

قیمت شیشه خم 

شیشه خم ساختمانی 

شیشه خم پنجره

قیمت تمامی محصولات از جمله شیشه خم ها مطابق کارخانه شیشه خم هست.

سفارش انواع آینه های نور دار

برای سفارش و مشاوره گرفتن میتونی از چهار طریق زیر اقدام کنی. و اگر مدل خاصی هم مورد نظرتون بود تنها با نشون دادن عکس آینه گریم مورد نظر می‌تونی اونو در رنگ و ابعاد مورد نظر سفارش بدی.

آدرس :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

تماس با شماره: 02188068352

پیام در واتساپ به شماره:09101767773

همچنین می‌تونی با دنبال کردن پیج اینستاگرام شرکت فرکو ، ضمن گرفتن مشاوره و سفارش در دایرکت، در مسابقات هفتگی پیج اینستاگرامی فرکو شرکت کنی و برنده ی جوایز نفیس هفتگی فرکو بشی.

https://www.instagram.com/farkoo.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو