Home
سفارش آینه گریم 1

سفارش آینه گریم

سفارش آینه گریم مخصوص از اولین کارهایی هست که گریمورهای حرفه‌ای انجام می‌دن. یه جورایی می‌شه گفت که آینه گریم ابزار میکاپ و آرایش هست و شدیدا تو روند کار تاثیر داره. حتی خیلی‌ها برای آرایش شخصی تو خونه هم از این مدل آینه‌ها استفاده می‌کنن. خصوصا برای آرایش‌های امروزی نیاز به آینه آرایشی باکیفیت خیلی بیشتره. دیگه آرایش محدود نیست به یه خط کشیدن. کارهای آرایشی حرفه‌ای شدن و سالن‌ها خدمات خیلی زیادی انجام می‌دن. البته که مردم این روزها خیلی به آرایش و ظاهرشون اهمیت می‌دن. رقابت هم تو کارهای آرایشی زیاد شده. جوری که وقت کردن از یه سری آرایشگرها سخت‌تر از ویزیت دکتر هست!

البته که متاسفانه طرف مقابلش هم هست. اما چرا آینه مهمه؟ اولا که آینه تو دکوراسیون خیلی اثر داره و دکوراسیون هم مشتری جذب می‌کنه! از طرفی آینه تو روند کار آرایشگر می‌تونه خیلی کمک کنه. مثل یه چشم اضافی برای آرایشگر. به این خاطر تو این سال‌ها مدل‌های آینه مخصوص میکاپ تولید شدن. به جز آینه‌های میکاپی که برای آرایش شخصی تو خونه هم عالی هستن ، آپشن‌هایی نسبت به سفارش روی آینه‌های آرایشگاهی تعبیه می‌شه. یعنی مدل‌های مخصوص هم تولید می‌شه. اما با تعداد زیادی مدل آینه میکاپ روبرو هستیم! یعنی از نظر شکل گرفته تا نورپردازی و … تفاوت هست. طبیعتا یک سری مدل‌ها خریدشون فقط آتش زدن پوله! کدوم مدل رو بخریم بهتره؟ در ادامه همراه ما باشین.

مراحل ساخت آینه گریم

در ابتدا انسان‌ها انعکاس تصویر خود رو در جوی آب و رودخانه تماشا می‌کردن. در مراحل بعد از صیقل دادن فلزات برای این کار استفاده میشد . سپس انسان‌ها موفق به تولید و ساخت شیشه شدن. انسان‌هایی که نزدیک آتشفشان‌ها زندگی می‌کردن. با الگو گرفتن از شن و ماسه‌های ذوب شده شیشه های اولیه رو ساختن.

سفارش آینه گریم 1
آینه گریم برای اتاق خواب

پس از اون پشت شیشه رو با جیوه پوشش دادن. اما اینک برای ساخت آینه گریم ، آینه های آماده بر طبق ابعاد مورد نظر برش داده می‌شن. و چراغ هایی در اون کار گذاشته می‌شه. آینه هالیوودی یا آینه گریم برای تولید به لامپ های ال ای دی نیاز داره . که اگر خواهان دیده شدن چراغ‌ها روی آینه باشین ، نوع ظاهرنمای چراغ رو انتخاب می‌کنین . این مدل از گذشته‌های دور مورد توجه بوده اس .

که ممکنه لامپ ها روی خود آینه کار گذاشته بشن . که در آینه محفظه‌هایی برای قرار دادن چراغ درست می‌کنن. و لامپ‌ها داخل این سوراخ‌ها چیده می‌شه. و یا اگر سلیقه‌ی شما با قرار دادن چراغ ها روی قاب اون موافق‌تر باشه. لامپ ها در روی قاب اون کار گذاشته می‌شه.

و اما مدل و سبک جدید‌تری نیز ازین آینه ها وجود داره. که لامپ‌ها در دید نیستن و دیده نمی‌شن . نور مخفی این آینه‌ها بسیار زیبا و جذاب هست. و این آینه‌ها رو جزو جدیدترین آینه ها قرار داده اس. سفارش آینه گریم هم به صورت تلفنی 02188068352 امکان‌پذیر هست و هم ، به صورت اینترنتی و از طریق پیام رسان‌های موجود صورت می‌گیره .

سفارش آینه گریم 3
آینه گریم با قاب سفید

در ساخت آینه گریم از چه لامپ‌هایی استفاده می‌شه؟

از لامپ های ال ای دی ، در ساخت آینه گریم استفاده می‌شه. که لامپ‌هایی با کیفیت هستن و عمری طولانی دارن . این لامپ ها دارای نوری متناسب هستن. چشم رو اذیت نمی‌کنن. و سازگار با محیط زیست بوده و قابل بازیافت هستن.

این چراغ‌ها کم مصرف بوده و مصرف برق پایینی دارن . این لامپ ها در رنگ آفتابی یا زرد و مهتابی یا سفید در بازار موجود هستن. ولی رنگ‌های دیگر اونو نیز می‌تونین طبق سلیقه‌ی خود سفارش بدین. حتی تعداد چراغ‌های اون نیز قابل تغییر هست. و طبق ذوق و خواست شخصی می توان تعداد بیشتر یا کمتری از اونو نصب کرد .

اما باید توجه داشته باشین. که اگر تعداد لامپ‌ها رو کمتر از حد نرمال انتخاب کنین نورپردازی اون ضعیف می‌شه. ولی این بدین معنی نیست که تعداد بیشتر اون کیفیت بالاتری داره. چراکه لامپ بیشتر ، اونو از حالت استاندارد خارج می‌کنه . و ممکنه سایه‌هایی ناخواسته روی تصویر ایجاد بشه.

شما این امکان رو دارین که لامپ ها رو یکی در میان زرد و سفید انتخاب کنین. برای سفارش آینه گریم طرح پیشنهادی خود رو از طریق واتساپ برای ما ارسال کنین. با دیدن نمونه‌های بیشتر اون در این سایت انتخاب درست تری داشته باشین.

سفارش آینه گریم 4
لامپ های ال ای دی آینه گریم

آینه چراغ دار قاب دار و بی قاب

آینه هالیوودی یا آینه گریم در دو نوع قاب دار و بی قاب تولید می‌شه. نوع قاب دار اون در رنگ‌بندی سفید ، مشکی ، صورتی و … موجود هست. که تنوع رنگی اون با انواع رنگ های دکوراسیون داخلی قابل هماهنگی اس. اگر سبک سلطنتی انتخاب شما در دکوراسیون منزل‌تون باشه ، رنگ هایی طلایی و زرد رنگ قاب آینه برای شما مناسب تر هست .

همچنین اگر مبلمان و پرده‌های شما سبکی اسپرت دارن. قاب سفید یا مشکی برای این سبک پیشنهاد درست تری هست. قاب این آینه ها ممکنه به صورت پهن یا باریک سفارش داده بشن. در آینه های بدون قاب هم رنگ چراغ های اون تغییر می‌کنه. و امکان تنوع رنگی در آینه گریم شما فراهم می‌شه.

دور آینه های بدون قاب با دستگاه های مخصوص صیقل داده می‌شه. تا حالتی بی خطر و بدون برندگی داشته باشه . آینه گریم رو می‌توان روی دیوار ثابت کرد . و به صورت رومیزی هم قابل استفاده اس . آینه چراغ دار در صنایع تولیدی فرکو با بهترین کیفیت تولید می‌شه. تنوع رنگی فوق‌العاده‌ی اون بسیار زیباست . چراکه مواد اولیه‌ی اون از بهترین متریال موجود هست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفارش آینه گریم ، به این سایت مراجعه کنین.

سفارش آینه گریم 5
آینه بدون قاب گریم
سفارش آینه گریم 6
آینه قاب دار گریم

اشکال متنوع آینه چراغ دار

آینه چراغ دار ، در ابعاد بزرگ و کوچک و جیبی تولید می‌شه. همچنین این آینه ها رو می توان به صورت دیوار پوش یا آینه رومیزی سفارش داد . که کل دیوار رو پوشش بده.که نمایی بسیار جذاب و زیبا برای اتاق شما فراهم می‌کنه. که علاوه بر زیبایی فوق‌العاده‌ی اون ، در روشنایی محیط تاثیر بسزایی داره .

همچنین می‌تونین ظاهر خود رو به صورت تمام قد و با جزییات تماشا کنین. و هر ایرادی در ظاهرتون رو به راحتی برطرف می‌کنین. آینه قدی هالیوودی هم تمام این امتیازات رو داره. همچنین آینه گریم قدی رو می توان در روی پایه های چرخ داری قرار داد . که متحرک باشه و به آسونی قابل جابجایی باشه.

آینه آرایشی پایه دار نوع دیگر اون هست. که در این مدل آینه ی شما روی پایه ای قرار می‌گیره. پایه‌ی اون از جنس فلز یا چوبی می‌تونه باشه. و در انواع رنگ ها قابل تولید هست. آینه گریم پایه دار در روی میز کنسول یا میز آرایش قرار داده می‌شه. سفارش آینه گریم با چراغ های مخفی بسیار پر طرفدار هست. زیرا سبک این آینه ها ظاهری جذاب و مدرن به محیط شما میده.

آینه های دارای نور مخفی رو به نام آینه بک لایت می‌شناسن . که رنگ نور این آینه ها نیز طبق سلیقه شخصی قابل تغییر هست.

سفارش آینه گریم 8
آینه کوچک رومیزی گریم
سفارش آینه گریم 9
آینه جیبی گریم

آینه چراغ دار های ریموت دار

نوع خاصی از آینه هالیوودی هستن که قابلیت کنترل از راه دور رو دارن . با استفاده از این کنترل یا ریموت چراغ های اون روشن و خاموش می‌شه. که چراغ‌های اونو می‌توان به صورت چشمک زن تعبیه کرد . که در مراسم و جشن‌ها باعث زیبایی و جذابیت فضا بشن.

حتی با استفاده از ریموت می‌توان طیف رنگی اونو تنوع بخشید. و رنگ های مختلف اونو با ریموت از راه دور کنترل کرد . یک نوع از آینه های گریم نیز وجود دارن که دارای سنسور حرکتی هستن . و با ، بالا و پایین بردن دست چراغ‌های اون روشن و خاموش می‌شه .

این آینه های سنسور دار هم بسیار مدرن و شیک هستن. انواع آینه ها ی ریموت دار در صنایع تولیدی فرکو تولید می‌شه. سفارش آینه گریم ریموت دار به صورت بی واسطه و مستقیم هست. که از طریق وبسایت farkoo.ir امکان پذیره .

سفارش آینه گریم 10
آینه ریموت دار گریم
سفارش آینه گریم 11
آینه کنترل دار گریم

آینه گریم های تاچ و هوشمند

آینه ها نیز از پیشرفت تکنولوژی بی‌نصیب نموندن . نوع جدیدی از آینه ها توسط صنایع تولیدی فرکو ساخته می‌شه. که دارای سنسورهای حساس به لمس هستن. این آینه چراغ دار دارای قابلیت نمایش ساعت و دماسنج هستن. با داشتن این آینه ها دیگر نیازی به نصب ساعت دیواری ندارین.

همچنین صبح هنگام آراستن خود ، می‌تونین ایمیل خود رو چک کنین. یا از قیمت طلا و سکه باخبر بشین . و از اهم اخبار مطلع بشین . این آینه ها ازین نیز فراتر رفتن. و در فروشگاه‌ها و مزون‌ها با داشتن آپشن پرو مجازی بسیار محبوبیت دارن. مشتری و کاربر بدون پوشیدن لباس اونو پرو میکنه . شاید براتون جالب باشه که این امر چطور صورت می‌گیره.

آینه تاچ با برنامه ای که به اون داده می‌شه کار می‌کنه . و با انتخاب لباس مورد نظر و ایستادن جلو آینه به سادگی امکان پذیر هست. همچنین عکس‌های قبلی در حافظه‌ی اون سیو می‌شه. و شما قادر خواهید بود پرو های خود رو با هم مقایسه کنین. و انتخاب مناسب تری داشته باشین.

از دیگر قابلیت‌های این آینه ها پخش فیلم مورد دلخواه شماست. یا می‌تونین هنگام آرایش و پیرایش از پخش موسیقی اون لذت ببرین . سفارش آینه گریم تاچ از طریق پیام رسان واتساپ از مجموعه فرکو امکان پذیر هست . که تمام محصولات این مجموعه با قیمت مناسب و کیفیتی مطلوب ارائه می‌شه. انواع مدل ها و سبک های جدید آینه در این سایت قابل رویت هست.

جنس آینه

جنس آینه بسته به کیفیت و وضوح تصویر به سه دسته تقسیم می‌شه . آینه فلوت ، سوپر کلیر و آینه کریستال از آن جمله هستن . آینه فلوت در واقع همان شیشه های فلت و بی موج هستن. که برای تهیه آینه از اون استفاده شده اس. آینه فلوت در مقایسه با دو نوع دیگر اون قیمت پایین‌تری داره.

نوع دوم آینه سوپر کلیر هست. همانطور که از نام اون پیداست . این آینه شفافیت و روشنایی بیشتری نسبت به آینه فلوت داره .پس در شفافیت یک درجه بالاتر از آینه فلوت هستن. و در نهایت آینه کریستال که بهترین نوع آینه هستن . در بین سایر آینه ها مرغوب ترین و شفاف ترین جنس رو به خود اختصاص داده اس. پشت این آینه ها با نقره پوشونده شده اس.

سفارش آینه گریم کریستالی پرطرفدارتر هست . و انعکاس نور در اون روشنایی بیشتری نسبت به انواع دیگر آینه داره . صنایع تولیدی فرکو در تولید آینه از بهترین نوع شیشه‌ها استفاده می‌کنه. و همه‌ی محصولات اون دارای گارانتی تعویض رایگان هست.

سفارش آینه گریم 13
آینه فلوت گریم
سفارش آینه گریم 14
آینه گریم سوپر کلیر
سفارش آینه گریم 14
آینه کریستال

عوامل موثر در قیمت آینه گریم

عواملی چند باعث متغیر بودن قیمت آینه گریم هستن . که جنس آینه اولین فاکتور تعیین کننده ی بهای اون هست . اینکه آینه از شیشه فلوت ، شیشه سوپر کلیر و یا کریستال باشه در قیمت اون موثر هست . عامل تعیین کننده ی دیگر لامپ های بکار رفته در اون هست .

این لامپ ها ممکنه از لامپ های ال ای دی باشن. یا لامپ های رشته ای یا کم مصرف در آن کار گذاشته بشه. هر کدام ازین لامپ ها قیمت متفاوتی دارن. و همینطور تعداد لامپ ها نیز مد نظر قرار می‌گیره . تعداد چراغ‌های بیشتر یا کمتر بهای متفاوتی رو ایجاد می‌کنه .

در آینه های قاب دار جنس قاب اون دارای اهمیت هست . قاب فلزی یا چوبی قیمت یکسانی ندارن . و در آخر ابعاد و اشکال آینه اس . در ابعاد بزرگ‌تر آینه ی بیشتری مصرف شده اس. پس طبیعی اس قیمت بالاتری داشته باشه. ناگفته‌ نمونه که سفارش آینه گریم از تولیدی‌های مختلف هم در تعیین قیمت بی تأثیر نیستن.

قیمت مناسب

صنایع تولیدی فرکو به دلیل فروش بی واسطه ، قیمت مناسب تری نسبت به سایر تولیدی ها داره . شماره تلفن برای برقراری ارتباط با این مجموعه : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

بیشتر بخونین : برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آینه هالیوودی کلیک کنین.

سفارش آینه گریم 16
آینه فریم لس
سفارش آینه گریم 19
آینه های کوچک گریم
سفارش آینه گریم 20
آینه گریم در سالن های ارایش
آینه گریم به چه صورت‌هایی قابل سفارش هست ؟

این آینه به صورت دیواری ، رومیزی ، پست میز کنسول و…

سفارش آینه گریم 22
آینه گریم بیضی شکل
سفارش آینه گریم 23
آینه گریم سایز کوچک
سفارش آینه گریم 24
آینه گریم ارایشگاه ها
سفارش آینه گریم 25
آینه چراغ دار اتاق خواب
سفارش آینه گریم 26
آینه چراغ دار بک لایت
سفارش آینه گریم 28
آینه چراغ دار روی میز کنسول
سفارش آینه گریم 29
آینه چراغ دار قابل حمل

4 پاسخ

  1. سلام و خدا قوت
    برای سالن زیبایی نیاز به آینه گریم های زیادی داریم
    چطور می تونیم با هم همکاری کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو