Home
فروش آینه گریم 8

فروش آینه گریم

فروش آینه گریم در انواع آینه نوری تاچ امروزه خیلی پرطفدار شده . این آینه به نام‌های دیگری نیز شناخته می‌شه. که آینه آرایشی ، آینه هالیوودی و آینه چراغ دار از آن جمله‌ هستن. همانطور که از اسمش پیداست ، آینه هایی هستن که دور اونو چراغ‌هایی پوشش داده . این آینه ها بسیار زیبا و شیک بوده و در آرایشگاه‌ها ، مزون‌ها و منازل بسیار کاربردی هستن.

همچنین این آینه ها برای اتاق های گریم مناسب هستن. زیرا چراغ‌های اون چهره و ظاهر رو در نور و وضوح نمایش میده. تا یک گریمور و کاربر به کل جزئیات آرایش مسلط بشه. و آرایش ماهرانه‌تری داشته باشه. این آینه ها در مدل‌ها و سایزهای متفاوتی تولید می‌شه که ، هم قابل نصب در محل هستن و هم می‌توان نوع کوچک و قابل حمل اونو تهیه کرد .

علاوه بر مواردی که ذکر شد در زیباسازی دکوراسیون هم بسیار مؤثر هستن. آینه گریم هم مانند سایر آینه ها خاصیت انعکاس نور داره. با این تفاوت که این آینه نور بیشتری متساعد می‌کنه . زیرا که نور چراغ های اون در آینه چندین برابر می‌شه. نور پردازی اون فضای روشن‌تری برای شما به ارمغان میاره. و فضای روشن‌تر محیط شما رو دلباز و بزرگ‌تر جلوه میده. انواع زیبای این آینه ها در سایت farkoo.ir قابل مشاهده‌ هست.

فروش آینه گریم 1
آینه گریم در مزون ها

لامپ‌های آینه چراغ‌دار چگونه نصب می‌شه؟

آینه هالیوودی یا آینه گریم با لامپ‌های ال ای دی آراسته شده . این لامپ ها یا روی خود آینه کار گذاشته می‌شه. یا اگر آینه‌ی شما از نوع قاب دار باشه ، روی قاب اون در فاصله‌های متوازن قرار داده می‌شه. سبک چینش لامپ‌ها هم می‌تونه در زیبایی اون تاثیر گذار باشه.

این لامپ‌ها ظاهرتون رو غرق نور و در وضوح به شما نمایش میده. ولی در نصب لامپ ها باید از استانداردهای نور پردازی پیروی کرد . تا سایه ای اضافی در تصویر ایجاد نشه. فروش آینه گریم در صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو به صورت گسترده ، انجام می‌شه .

این مرکز در تولید از بهترین مواد اولیه بهره می‌گیره. و طراحانی متبحر برای تولید و عرضه‌ی انواع محصولات شیشه و آینه داره. شماره تلفن برای مشاوره و سفارش : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

فروش آینه گریم 2
نصب لامپ ال ای دی روی قاب آینه

با آینه هالیوودی چگونه آرایش و پیرایشی بی نقص داشته باشیم؟

گاهی اتفاق میوفته که بقیه‌ی اعضای خانواده خواب باشن. و شما نخواید که چراغ رو برای آراستن خود روشن کنین . آینه گریم این امکان رو برای شما فراهم می‌کنه که در نور کافی به آرایش بپردازین. بدون اینکه لامپی روشن کنین و باعث مزاحمت دیگران بشین ، نور کافی در آینه برای آرایش و پیرایش رو در اختیار دارین.

این آینه ها برای خانم‌ها و آقایونی که به ظاهر خود حساس هستن خیلی کاربردیه. زیرا تمام جزئیات ظاهر شما در اون پیداست و راحت می‌تونین ایرادات اونو برطرف کنین. فروش آینه گریم و توجه به این آینه ، روز به روز گسترش بیشتری داره. چراکه انسان موجودی کمال طلب هست و از هر چیز بهترین اونو انتخاب می‌کنه. تا رفاه و آسایش بیشتری داشته باشه.

فروش آینه گریم 3
تامین نور کافی برای ارایش توسط آینه

دلیل محبوبیت آینه چراغ دار

همانطور که می‌دونی در هر خونه‌ای حداقل چند آینه وجود داره. و آینه ها جزو جدایی ناپذیر خونه‌ها هستن. اما امروزه تحولاتی که در ساخت آینه ها به وجود اومده‌ . همه رو به داشتن آینه هایی مدرن و پیشرفته ترغیب می‌کنه ، زیراکه همه دنبال آینه هایی شیک و جدید هستن.

هر چند آینه گریم پدیده‌ی خیلی جدیدی نیست ، ولی استفاده از اون در منازل و آرایشگاه ها پدیده ای نو ظهور هست . این آینه قبلا بیشتر در اتاق های گریم کاربرد داشت . اما امروزه با توجه به کارآیی‌های اون نمی‌توان از وجود اون در منازل بی‌بهره موند . این آینه ها مخصوصا برای اتاق خواب هایی که نور پردازی خوبی نداره مناسبن . چراکه لامپ های اون فرصت آرایش و پیرایش بی‌نقصی رو برای شما فراهم می‌کنه.

همچنین لامپ های بکار رفته در اون کم مصرف هستن. و قابل بازیافت بوده و با محیط زیست سازگارترن. عمر بالایی دارن و تا مدتها روشنی بخش آینه و فضای شما هستن. فروش آینه گریم در مجموعه فرکو هم به صورت تلفنی ، اینترنتی و حضوری صورت می‌گیره.

و همچنین مشاوران فرکو ، در پیام رسان‌های واتساپ و اینستا پاسخ گوی شما هستن. برای مشاهده‌ی انواع آینه گریم و کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه نمایین.

آینه گریم قدی

آینه ها در اشکال مختلف تولید و عرضه می‌شن. اما یکی از محبوب ترین اشکال اون نوع قدی یا ایستاده‌ی اون هست. آینه های تمام قد قابلیت استفاده در هر مکان رو دارن. و شما می‌تونین در محل کار ، اتاق پذیرایی یا اتاق خواب از اون استفاده کنین . که هم فوق‌العاده زیبا هستن. و هم کاربرد متفاوت اون بسیار کارآمد هست .

فروش آینه گریم در ابعاد و سایز بندی متنوع صورت می‌گیره. آینه های سایز کوچک تا آینه های دیوار پوش از صنایع تولیدی فرکو قابل سفارش هست. این آینه ها با مواد اولیه مرغوب تهیه می‌شن. و همچنین دستگاه‌های پیشرفته و مدرن در ساخت اون بکار گرفته می‌شه . تا آینه ای که بدست شما می‌رسه عاری از هر عیب و نقصی باشه.


آینه قدی یا دیوارپوش به دلیل نشون‌دادن کل ظاهر سفارش بیشتری دارن. به هر حال هر سبک و رنگی که مد نظر شما باشه، در کمترین زمان ممکن بعد از سفارش آماده می‌شه . و در محل تحویل داده میشه.

تنوع رنگی آینه گریم

رنگ ها و تناسب اون با دکوراسیون محل بسیار حائز اهمیت هست. لامپ های آینه گریم در دو نوع رنگ وارد بازار میشن. که در رنگ آفتابی یا زرد و رنگ مهتابی یا سفید قابل انتخاب هستن. که بسته به سلیقه‌ی شما سفارش گرفته میشه. حتی می‌تونین یکی در میان آفتابی و مهتابی نصب کنین.

یا تعداد چراغ‌های اونو بیشتر یا کمتر کنین. اما با رعایت استاندارد فاصله گذاری اون ، نور پردازی بهتری خواهین داشت . می‌تونی قاب آینه رو متناسب با رنگ دکور منزل خود سفارش بدی. فروش آینه گریم در رنگ های سفید ، صورتی ، مشکی و … صورت می‌گیره.

آینه هالیوودی به صورت قاب‌دار و بی‌قاب قابل تولید هست. نوع قاب‌دار اون می‌تونه قابی پهن یا کم عرض داشته باشه. همانطور که می‌بینین تنوع اون امکان انتخابی درست‌تر رو برای شما فراهم می‌کنه .

صنایع تولیدی فرکو انواع این آینه ها رو در این سایت برای شما به نمایش گذاشته‌. تا با شناختی کامل ازین آینه ها نسبت به سفارش اقدام کنی .

فروش آینه گریم 6
آینه چراغ دار با قاب سفید
فروش آینه گریم 7
آینه چراغ دار با قاب رنگی

آینه گریم هوشمند

فروش آینه گریم به صورت اسپیکردار هم بسیار پرطرفدار هست . و به شما این امکان رو میده که هنگام کار با آینه موسیقی گوش کنین. و آراستن خودتون رو در فضایی دلخواه تجربه کنین. علاوه بر اون این آینه به صورت هوشمند نیز تولید و عرضه میشه.

پیشرفت تکنولوژی این آینه ها رو نیز با خود همراه کرده اس . آینه هایی سنسور دار که حساس به لمس دست هستن. این قابلیت رو فراهم می‌کنن که بتونین ساعت و آینه رو یکجا داشته باشین . و هنگام آراستن خود از زمان غافل نشین. و در دیوارها دیگه نیازی به نصب آینه دیواری نداشته باشین .

همینطور این آینه ها قابلیت نشون دادن دمای محیط رو دارن. می‌تونین با اون عکس سلفی بگیرین . و یا فیلمبرداری کنین، این فیلم و عکس در حافظه‌ی اون سیو میشه. امروزه از آینه هوشمند برای پرو مجازی لباس در مزون ها و فروشگاه ها استفاده می‌کنن.

بدون آنکه پرو واقعی داشته باشن لباس‌های انتخابی خود رو تست می‌کنن. با این کار هم در زمان صرفه جویی می‌شه و هم پرو لباس به صورت بهداشتی تر انجام می‌شه . و هم محیط شما بسیار شیک و مدرن می‌شه.

زیبایی این آینه ها غیرقابل انکار هست . و هر کسی با دیدن اون دوست داره یکی از اونو در منزل خود داشته باشه . در صنایع تولیدی فرکو آینه هایی شفاف و با کیفیت برای این منظور انتخاب می‌شه . که زیبایی اونو چند برابر می‌کنه.

لامپ‌های آینه گریم در دو نوع قابل نصب هست

در یک مدل که لامپ‌های ال ای دی در روی آینه به صورت ظاهر کار گذاشته می‌شه. سبکی‌اس که از گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اس. که لامپ‌ها در فضای ایجاد شده روی آینه جا می‌گیرن .

اگر توجه کرده باشین در اتاق‌های گریم این روش بسیار کاربرد داشته اس. در روش دوم که به نوعی مدرن‌تر محسوب می‌شه. که در آن لامپ های ال ای دی متری بکار گرفته میشه. و لامپ ها حالت مخفی دارن. و در ظاهر آینه چراغ‌ها در دید شما نیستن. برای تعبیه‌ی نور مخفی ، ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده می‌شه. سپس لامپ‌ها در پشت آینه کار گذاشته می‌شه.


این نوع از آینه ها به صورت آینه رومیزی و آینه رومیزی دیواری تولید می‌شن. حتی اگر نوع آینه قدی رو انتخاب کنین ، امکان وجود چرخ‌هایی در زیر اون برای جابه‌جایی راحت‌تر وجود داره. آینه های نوع دوم رو آینه بک لایت یا آینه نوری نیز می‌نامیم .

نکته‌ای که ذکر اون قابل توجه هست ، اینه ، که گاهی گمان می‌کنیم که وجود لامپ‌های بیشتر کیفیت بیشتر آینه رو نشون میده. در حالی که این امر واقعیت نداره. و اگر تعداد لامپ ها از حالت استاندارد خارج بشه. ممکنه با افت کیفیت نورپردازی مواجه بشیم .

فروش آینه گریم در هر دو نوع عنوان شده توسط صنایع تولیدی فرکو انجام می‌شه. برای مشاهده‌ی نمونه‌های با کیفیت ازین نوع به این سایت مراجعه نمایین .

فروش آینه گریم 10
آینه با لامپ های روکار
فروش آینه گریم 11
آینه با نورمخفی

آینه گریم ریموت دار

در این نوع ، ریموتی برای روشن خاموش کردن چراغ ها در اون وجود داره. که این مزیت اونو به آینه ای جذاب و شیک تبدیل می‌کنه. حتی رنگ چراغ‌های اون نیز با این ریموت قابل تغییر هست. و تنوع رنگی لامپ های آینه به زیبایی اون افزوده‌اس. نوع جدیدتر این آینه ها نیز وجود دارن. که به حرکت دست حساس هستن. و با بالا بردن دست چراغ اون قسمت خاموش یا روشن می‌شه.

فروش آینه گریم حسگر به صورت قاب دار و بی قاب هست. در نوع بی قاب اون دور آینه با ابزاری صیقل داده میشه. که حالت برندگی اون از بین بره. که به این آینه های بی قاب فریم لس هم میگن. برای مشاهده ی انواع آینه گریم به این سایت مراجعه کنین.

آدرس: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

بیشتر بخونین : برای اطلاعات بیشتر در مورد آینه هوشمند کلیک کنین.

فروش آینه گریم 12
آینه ریموت دار برای گریم
فروش آینه گریم 13
تعبیه ریموت در آینه چراغ دار
فروش آینه گریم 14
آینه برای گریم
فروش آینه گریم 15
آینه چراغ دار در سایز کوچک
فروش آینه گریم
آینه چراغ دار برای اتاق خواب
فروش آینه گریم 19
آینه جیبی گریم
فروش آینه گریم 20
آینه ی زیبا برا اتاق خواب
فروش آینه گریم 21
آینه گریم برای ارایش
فروش آینه گریم 22
آینه گریم دوقلو کنار هم
فروش آینه گریم 23
آینه گریم با قاب سفید
آینه گریم برای میز کنسول
آینه گریم روی میز چوبی
آینه گریم ریموت دار چه مزیت هایی داره؟

با آینه ریموت دار ، می‌تونین طیف رنگی لامپ‌های اونو تغییر بدین . و به رنگ های زرد ، سفید و … تغییر رنگ پیدا کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو