Home
شیشه رومیزی 8 نفره

شیشه رومیزی 8نفره

شیشه ها علاوه بر ظاهری زیبا و فوق العاده از ویژگی‌های چشم گیری برخوردارن.از شیشه استفاده بسیاری در معماری،طراحی و همچنین ساختمون سازی می‌شه. شیشه جزء یکی از مهم ترین متریال‌های مهم در زندگی روزمره ما شناخته شده .و در کاربردهای مختلفی از آن استفاده می‌شه شیشه رومیزی 8نفره برای میز ناهار خوری جلوه بیشتری در محیط شما داره.اگر به درستی بتونین نوع شیشه رومیزی 8نفره خود رو انتخاب کنین.فضای شما منحصر به فرد و زیبا می‌شه.استفاده از شیشه در زیبایی میز شما بسیار تاثیر گذار هس.زیرا که در فضای غذا خوری و اطراف اون تاثیر بسیاری میذاره.

شیشه رومیزی چیست؟

شیشه رومیزی ، شیشه ای هست که در هر منزل و اداره ای قابل استفاده هست.این محصول می‌تونه در هر سایز و شکلی با هر اشکال هندسی برای شما برش کاری بشه.و با توجه به فضایی که برای این میزها اختصاص دادین ،تعداد میز شما مشخص میشه.میز شما می‌تونه از 2نفره شروع بشه تا هرعددی که شما تعیین کنین.هیچ محدودیتی در اعداد وجود نداره.شیشه در میز های مختلف کارایی‌های مختلفی داره .و مورد استفاده در مکان‌های مختلفی هست.

شما با توجه به استفاده ای که از میز می‌کنین باید ضخامت شیشه رومیزی 8نفره رو تعیین کنین اگر می‌خوای از میز خود حالت دکوری استفاده کنی ضخامت 4میل کافیه ولی اگر برای میزی می‌خوای که قرار هست اشیاء سنگینی رو روی آن قرار بدین حتما از ضخامت‌های بالای 8میل خریداری کنین که ، دارای ضخامت و طول عمر بالا باشن.همه ی اینا متناسب با نیاز شما انجام میشه.هر آنچه که از شیشه رومیزی انتظار دارین رو درصنایع تولید شیشه و آینه فرکو به بهترین شکل برای شما اجرا خواهیم کرد.

شیشه رومیزی 8 نفره در مدل های مختلفی در بازار به فروش می‌رسه برای مثال:

  1. شیشه برنزی
  2. شیشه طرح دار و مات
  3. شیشه استین گلاس
  4. شیشه رومیزی 8نفره گلس برد
  5. شیشه هوشمند
  6. شیشه سکوریت
  7. شیشه لاکوبل
  8. شیشه رومیزی 8نفره رنگی
  9. شیشه گرد

شیشه برنزی

استفاده از شیشه در زندگی مابسیار ضروریه که در زندگی همه ی ما کاربردی هست .از گذشته تا زمان حال در ساختمون سازی و دکوراسیون‌های داخلی نقش بسیاری داشته .کارشناسان تولیدی فرکوپس از سال ها تلاش تونستن کیفیت شیشه و ضخامت اونو چندین برابر کنن.واز هر لحاظ کاربردهای مختلفی رو به اون اضافه کردن.علاوه بر بالارفتن کیفیت شیشه ها انواع زیادی از این محصول در تولیدی فرکو ساخته شده و در بازار به فروش میره.برای مثال یکی از شیشه رومیزی 8نفره ،رومیزی برنزی هست که ،طرفداران بسیاری رو به خود جذب کرده .

یکی از خاصیت‌هایی که رومیزی برنزی داره اینه که،با هر فضایی و هر رنگی ست میشه.و سریع با هر رنگی تطابق پیدا می کنه.و با رنگ زیبا و خاصی که داره فضای شما رو شکیل تر و باکلاس تر نشون میده.شما در سبک‌های مختلف دکوراسیون می‌تونی از این نوع شیشه استفاده کنی.براق مثال برای فضاهای مدرن،کلاسیک و سنتی هم این شیشه رومیزی 8نفره بسیار مناسبه.و می‌تونی زیبای رو به فضای خود القا کنی.

شیشه برنز با توجه به زیبایی ظاهری خود با هر سبکی از دکوراسیون شما خود رو تطابق میده .و فرقی نمی‌کنه که فضای شما مدرن و یا کلاسیک و…باشه.در شیشه رومیزی 8نفره تنوع بسیاری وجود داره که ، می توان بر حسب سلیقه و دکوراسیون خود یکی از اونا رو برای محیط خود انتخاب کنین.

شیشه شیشه رومیزی 8نفره طرح دار و مات

شیشه مات و طرح دار دارای طرح های گوناگون و تنوع رنگی بالایی هست.برای مکان‌هایی که از میز استفاده های زیادی میشه.مثل کافی شاپ،رستوران ها و …احتمال خط و خش و ضربه به این شیشه ها بسیار هست.می‌تونی از شیشه رومیزی مات 8نفره خریداری کنی.اگر برای میز خود هزینه ای زیادی صرف نکردی .و ساده پسند هستی.می‌تونی از این شیشه رومیزی 8نفره محصول برای میز خود خریداری کنی.

این شیشه رومیزی های مات دارای ضخامت های متفاوتی هستن از جمله :

  1. 6میل
  2. 8میل
  3. 10میل
  4. 12 الی 20میل

شیشه استین گلاس

شیشه استین گلاس از لحاظ ظاهری بسیار شیک و باکلاس هست.برای متفاوت کردن میز شیشه رومیزی 8نفره خود می‌تونی شیشه از نوع استین گلاس سفارش بدی که به صورت شیشه های پازلی شکل و در صورت سلیقه و انتخاب شما به صورت رنگی ساخته میشه.و زیبای شگفت انگیزی به میز شما میده.از استین گلاس ها در فضاهای عمومی و مذهبی مثل گنبدها و در و پنجرها استفاده می‌کنن که ما می‌تونیم بر طبق سلیقه شما به صورت رومیزی در تولیدی فرکو تولید کنیم.و در کمتر از 48ساعت درب منزل و یا محل کار برای شما ارسال کنیم.

شیشه گلس برد

شیشه گلس برد دارای تنوع رنگی بالایی هست.و به طور خاصی باعث زیبا سازی فضای شما میشه.می‌تونی هر لگو،اسم،طرح،برندی که مد نظر شماست رو به کارشناسان تولیدی فرکو بفرستین.تا روی شیشه رومیزی شما حکاکی کنن.هرنوشته و هر نوع لکه ای روی این شیشه ها به آسونی پاک میشه. از این شیشه گلس برد ها می‌تونی به صورت دیواری به عنوان تخته وایت برد خریداری و استفاده کنی که ، دارای رنگ بندی متفاوتی هست.یا از این میزها برای کلاس های خصوصی منزل خود هم خریداری کنی .و یک محیط آموزشی برای دانش آموزهای خود فراهم کنی.از این میزها درکنفرانس های بزرگ هم به جای صفحه هوشمند استفاده میشه. شیشه گلس برد به دلیل ضد خش بودن و مقاومت بالا در برابر ضربه خیلی مناسب شیشه رومیزی 8نفره شماست.

شیشه هوشمند

شیشه هوشمند دارای دو رنگ مات و شفاف تولید میشه.کاربرد چشم گیر این شیشه اینه که با استفاده از ریموت می‌تونی در کمترین زمان ممکن از حالت مات به شفاف و از شفاف به مات تبدیل کنی.و یا حتی می‌تونی میزان رنگ رو هم بالا پایین کنی.همچنین از چند رنگ در شیشه رومیزی خود استفاده کنی.و محیط زیبایی رو برای اطرافیان خود فراهم کنی.به طور کلی اینمحصول همراه با برق کار می‌کنه.وهمچنین لبه های شیشه رومیزی شما به طوری ساخته شده که هیچ تیزی و برنده بودن نداره.و هیچ صدمه ای به شما و اطرافیان شما وارد نمی‌کنه.به راحتی می‌تونی شیشه رومیزی 8نفره مورد علاقه خود رو خریداری کنی.

شیشه لاکوبل

این محصول از زیر مجموعه های شیشه رنگی به حساب میاد.شیشه لاکوبل یک نوع شیشه رنگی هست که ، یک طرف اونو با رنگ بسیار با کیفیت رنگ می‌کنن. و از سمت دیگر آن ،قسمت رنگ شده رو می‌تونیم ببینیم. ازاین محصول امروزه در صنعت معماری و دکوراسیون داخلی بسیار استفاده میشه. دلیل مورد توجه قرار گرفتن این محصول وجود تنوع بسیار زیاد رنگی ،مقاومت،استحکام در برابر رطوبت و آب ،گرما و حرارت هست. ضخامت این نوع شیشه از 4میلی متر تا 20میلی متر وجود داره. انتخاب ضخامت بستگی به اندازه سطحی که استفاده می‌کنیم وجایی که استفاده میشه داره.میتونی سفارش‌های شیشه رومیزی 8نفره خود رو با خیال آسوده به صنایع شیشه و آینه فرکو بسپاری.

شیشه شیشه رومیزی 8نفره سکوریت

شیشه سکوریت یکی از محبوب ترین شیشه‌هاست.و قابلیت اینو داره که در برابر ضربه مقاوم و در برابر شیشه های معمولی مقاومت بالای داشته باشه.برای ساخت این محصول از شیشه های معمولی استفاده میشه.با این تفاوت که در حرارت‌های مختلفی ساخته میشه.و سپس خنک میشه. یکی از ویژگی های چشم گیر آن ، مقاومت بالایی هست که در برابر ضربه و قابلیت این که یک اشیاء سنگین روی آن قرار بگیره داره.می‌تونی برای محافظت از میز خود از شیشه رومیزی 8نفره سکوریت خریداری کنی.

مراحل ساخت

1_شیشه سکوریت در مرحله اول در دمای بالای 700درجه سانتی گراد قرار می‌گیره.سپس در دستگاهی قرار میدن که در مدت چند دقیقه هر دوطرف شیشه به سرعت سرد میشه.که زمان سرد شدن می‌تونه تاثیر بسیاری در مقاومت آن داشته باشه.
2_در هنگام سرد شدن شیشه ، اول قسمت داخلی آن خنک و سرد میشه سپس قسمت خارجی آن ،این مسئله باعث میشه که شیشه رومیزی شما از مقاومت بالایی برخوردار باشه. سپس با دستگاه دیاموند لبه شیشه ها پرداخت گردیده و براق میششه.
3_سپس با دستگاه مخصوص شیشه رومیزی 8نفره شما با هر طرحی و اندازه ای برش کاری میشه.

شیشه گرد

در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو برای ساخت شیشه رومیزی های گرد از روش‌های دستی استفاده میشه. و با روش دستی برش می‌خورن. در این روش از شیشه هایی با قطر کمتر از 120 سانتی متراستفاده میشه. ولی در روش اتوماتیک که برش کاری با یک دستگاه حرفه ای انجام میشه ، از قطر بیش از 120 سانتی متر استفاه میشه.هنگامی که ما این محصول رو می‌خوایم برش بدیم. باید توجه داشته باشیم که این شیشه دایره دارای دو قطر هست که باید الگوگیری انجام بشه و بعد از این که الگو گیری کردیم با دستگاهی به نام cnc برش داده میشه.به این صورت ما می‌تونیم یک شیشه رومیزی 8نفره دایره ای داشته باشیم.

شیشه رنگی

تمامی شیشه های رومیزی دارای زیبایی و مقاومت بالایی هستن.اما شیشه های رومیزی رنگی به دلیل برخورداری از تنوع رنگی بسیار بالا به تمامی محیط های مورد نظر شما زیبایی رو القا میده و باعث جذب طرفداران بسیاری در دنیای امروزی شده هست.تمامی رنگ هایی که برای ساخت این محصول استفاده میشه همان رنگ هایی هستن که در ساختمون سازی و مبلمان نیزبه کار برده میشه. رنگ های شیشه رومیزی 8نفره از تیره به سمت روشن هست.

برای مثال شیشه مات از رنگ های تیره ساخته شده. در حالی که شیشه های لاکوبل از رنگ های روشن و شفاف ساخته شدن.همانطور که در مطالب بالا گفته شد این محصول دارای تنوع رنگی بسیاری هست که ، این تنوع رنگی به 25 عدد تقسیم میشه.در صنایع تولیدی فرکو تمامی رنگ ها رو در ابتدا با سنگ،چوب و یا فلز ترکیب می‌کنه و بعد از ترکیب مواد اونو به پشت شیشه اضافه میکنه. اینگونه میشه که شیشه رومیزی 8نفره رنگی تولید و به تمامی نقاط ایران ارسال می‌گرده.

شیشه های رومیزی هوشمند در اروپا مورد استفاده بسیاری قرار گرفته به طوری که این مدل شیشه رومیزی هوشمند نظر طراحان و افراد زیادی رو به خود جلب کرده .

این شیشه رومیزی 8نفره در کشور های دیگر جزو برترین و بروزترین مدل و نمونه شیشه های رومیزی انتخاب شده.اگر شما عزیزان برای زیبایی و مدرنی محیط های خود شیشه رومیزی های هوشمند رو اتخاب کردین. با شماره زیر تماس گرفته و محصول خود رو در تمامی نقاط ایران که باشی کمتر از 48 ساعت می‌تونی داشته باشی.برای سفارش با ما تماس بگیر.02188068352

مکان‌های مورد استفاده از شیشه رومیزی 8 نفره.

درمکان‌های اداری:درشرکت ها و منازل این محصول بسیار استفاده میشه.برای اتاق های کنفرانس ، شیشه رومیزی 8نفره برای میزهای چوبی و گران قیمت شما بسیار مناسب هستن.

برای میزهایی که در حیاط و تراس وجود داره نیز این محصول مورد استفاده قرار می‌گیره.

برای میزهای جزیره و اپن‌های وسیع که از آن به عنوان میز ناهار خوری استفاده می‌کنن بسیار مناسبه.شیشه رومیزی گزینه مناسبی برای میزهای آشپزخونه هست.درواقع شیشه رومیزی 8نفره برای میزهایی با کاربردهای مختلف که اندازه آن متناسب با میز هست می‌تونه انتخاب بشه.

شیشه برای میز 4 نفره درچه کاربردهای مختلفی قابل استفاده هست؟

شیشه رومیزی چهار نفره در کاربردهای مختلفی قابل استفاده هست یکی از این کاربردها شیشه رومیزی برای روی میز قرار می‌گیره به این شکل از میز در برابر ضربه و خط و خش محافظت می‌کنه و از برخی میزها که چوبی هستن از رطوبت و خراب شدن آن جلوگیری می‌کنه و همچنین باعث شفافیت میز شما میشه و زیبایی میز شما رو چند برابر می‌کنه. یکی از جدیدترین و مدرن ترین میزها می‌تونه میز و صندلی های شیشه ای باشن که در تولیدی فرکو تولید می‌شه. این شیشه رومیزی 8نفره و صندلی ها جزء برترین صنایع تولیدی فرکو شناخته شده .

شیشه رومیزی 8نفره
شیشه رومیزی 8نفره

شیشه رومیزی 8نفره را چرا از تولیدی فرکو خرید کنیم؟


1_شما هنگام تماس با متخصصان و کارشناسان فرکو صحبت می‌کنی به شما بیشترین کمک رو هنگام انتخاب در نوع شیشه و آینه می‌کنن.
2_محصولات فرکو از تولید به مصرف هستن.و مسئولیت تمام ایرادات محصول به عهده تولیدی فرکوست.
3_با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما عرضه میشه.
4_در صورت نیاز کارشناسان فرکو برای اندازه گیری به محل نصب برای شما فرستاده میشن.که جهت اندازه گیری دقیق از متر لیزی هنگام اندازه گیری استفاده می‌کنن.
5_تمامی سوالات خودت رو می‌تونی از کارشناسان فرکو بپرسی و با ما در واتسآپ درتماس باشی.
6_بعد از تولید ، شیشه رومیزی 8نفره شمادرب منزل برای شما ارسال میگرده.همچنین درصورت خواست شما برای شما توسط تکنسین های تولیدی فرکو نصب میشه.
7_در هر گونه خرابی می‌تونی با ما تماس بگیری.تا به شما کمک کنیم.در کمترین زمان آماده خدمات رسانی به شما هستیم.

شیشه رومیزی 8نفره
شیشه رومیزی 8نفره

شیشه رومیزی 8نفره چرا در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو؟

یکی از مهم ترین مسائلی که خریداران به آن توجه می‌کنن.کیفیت محصوله.تولیدی فرکو محصولات با کیفیت بالا و مرغوب رو با مواد اولیه عالی به تولید میرسونه. و محصولات خود رو با کیفیتی بالا و شگفت انگیز تولید و در بازار عرضه می‌کنه .به لطف پرودگار تولیدی فرکو با چندین سال تولید شیشه و آینه تونسته یکی از ، پرفروش‌ترین تولیدی ایران در این زمینه باشه.برا همین پس از یک تجربه‌ی شیرین می‌تونی یکی از خریداران ثابت شیشه رومیزی 8نفره باشی که با قیمتی مناسب و کیفیتی منحصر به فرد برای شما در هر رنگ و ابعادی تولید می‌شه.برای ثبت سفارش با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیر . و در48 ساعت محصول خودرا درب منزل تحویل بگیر.

برای مشاهده محصولات فرکو از پیج اینستاگرام دیدین فرمایید.

با مجموعه تولیدات فرکو در ارتباط باش.

آدرس دفتر: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس با مجموعه تولیدات فرکو تلفن: 02188068352

برای ارتباط با تولید فرکو پیج اینستاگرامی رو دنبال کن و با محصولات باکیفیت و بروز آشنا شو.

چرا شیشه رومیزی 8نفره در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو؟

زیرا که باکیفیت‌ترین محصولات با خرید بدون واسطه ….

شیشه رومیزی 8 نفره در چه مدل های مختلفی در بازار به فروش می رسد؟

در انواع مختلفی چون شیشه برنزی و شیشه طرح دار و…

8 پاسخ

  1. مطالبتون در خرید اینه و شیشه ها بسیار بهم کمک کرد و حتما از شما محصولات خودم را میخرم

  2. مطالبتون در خرید اینه و شیشه ها بسیار بهم کمک کرد و حتما از شما محصولات خودم را میخرم

    1. بله با یکی از راه های ارتباطی ما که در مقاله موجود است می توانید برای راهنمایی با مشاوران مجموعه فرکو تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو