Home
شیشه رنگی در

شیشه رنگی در

از گذشته‌های دور در ایران از شیشه مخصوصاً شیشه های رنگی برای درهای منازل استفاده می‌شد. هنوز در بسیاری از آثار باستانی ما در خونه‌های قدیمی و بوستان‌های ما آثاری به جای مونده اس. در سبک معماری قدیمی از شیشه رنگی در، برای درها و پنجره ها استفاده می‌شد. اما این صحبت برای شما این تفکر رو ایجاد نکنه که از شیشه رنگی در سبک‌های امروزی استفاده نمیشه.

شیشه رنگی 1

سبک ترکیبی کلاسیک و امروزی

در ابتدا معمولا از درب های تمام چوب استفاده می‌شد. و بعدها ترکیبی از چوب و شیشه وارد خونه‌های قدیمی ما ایرانیان شد. به این‌صورت که قسمت پایین اون از چوب بود . و قسمت بالای اون از تکه‌های رنگی شیشه استفاده می‌شد. که نمونه‌هایی از اون هنوز در برخی از شهرها و روستاهای ما وجود داره. که بعنوان منازلی که حکم فرهنگی و هنری دارن دست نخورده باقی مونده . بعنوان میراث باستانی برای آیندگان باقی بمونه .که در اون زمان از خاص‌ترین و مدرن‌ترین سبک‌ها برخوردار بود . امروزه برای اینکه این سبک‌های سنتی و باستانی خود رو حفظ کنیم خیلی از علاقه مندان از شیشه رنگی در طبق طرح های ترکیبی شیشه قدیمی و مدرن برای درب منازل یا در اتاق‌های خود استفاده می‌کنن.

ویژگی و جلوه‌های شیشه رنگی

همچنین شیشه های رنگی اگر در معرض نور قرار بگیرن، جلوه و زیبایی چندین برابری نیز پیدا می‌کنن. زیرا که با تابش نور، سایه های رنگی ایجاد می‌شه که بسیار جذاب خواهند بود.

امروزه شیشه های رنگی کاربرد بسیار زیادی برای جلوه دادن به اماکن عمومی و اماکن باستانی و فضاهای داخلی دارن. از این رو از شیشه های رنگی در زمان‌های قدیم هم استفاده می‌شده.در گذشته از شیشه های رنگی برای پنجره های حموم عمومی ،و سقف مساجد،بازارهای سنتی استفاده می‌شده اس .از آنجا که در دنیای مدرنیته سبک‌ها و الگوهای متفاوتی عرضه میشن و دیزاینرها برای تنوع در کار خود تاریخ رو دوباره زنده کردن. و برای دکوراتیو کردن فضاهای داخلی ،دوباره رو به شیشه های رنگی اوردن.

شیشه های رنگی امروزه تاثیر بسزایی در عرصه دکوراسیون دارن. شیشه های رنگی انواع رنگبندی طرح،ضخامت،و الگو های مختلف دارن.شیشه های رنگی یکی از عناصر زیبایی هستن.در طول سالیان متفاوت به ویژه با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی به برخی از تجهیزات مدرن به ما فرصت داده اس تا بتونیم طرح‌های مختلفی از شیشه های رنگی با مقاومت متفاوتی تولید کنیم.

شیشه نگی

خدمات صنایع فرکو

صنایع دکوراتیو فرکو با بهره‌گیری از مشاوران خود و متخصصان مجرب در این آماده عرضه خدمات جهت اجرای پروژه های،دکوراسیون داخلی منازل،بوتیک ها،رستوران ها، هتل ها،اماکن مذهبی و کافی شاپ وسایر امکان مده نظر هست. برای اطلاعات بیشتر وارد لینک بشین یا بر رو تماس کلیک کنین.

در زمان‌های دور، معماران از در و پنجره‌های مشبک با شیشه‌های رنگی در بناهای خود استفاده می‌کردن که هم‌زمان هم حفاظ مناسبی در برابر آفتاب تابان و گرمه ایران به حساب میومد .و هم نور رو در رنگ‌های مختلف منعکس می‌کرد .و این تنوع جلوه‌ای خاص به تزیینات وابسته به بنا همچون نقاشی روی شیشه‌ها می‌بخشید؛ البته بد نیست بدونین کویرنشینان علاوه بر در نظر گرفتن زیبایی شیشه‌ها معتقدن شیشه های رنگی خزندگان و حشرات رو نیز فراری می‌ده.

انواع شیشه رنگی با کاربردهای گوناگون در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید می‌شه. تمامی مراحل ساخت در این مجموعه صورت می‌گیره، از همین رو کیفیت و قیمت تمامی محصولات فوق‌العاده بالا و مناسب هست. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌تونین با شماره 02188068352 تماس بگیرین.

شیشه رنگی پنجره

نحوه تولید شیشه رنگی :

در اواخر دوره قرون وسطایی ، کارخانه‌های شیشه سازی تأسیس شد که یک منبع آماده سیلیس ، ماده ضروری برای تولید شیشه وجود داره. سیلیس برای ذوب شدن به دمای بسیار بالایی نیاز داره ، چیزی که همه کارخانه‌های شیشه نتونستن به اون برسن. موادی مانند پتاس ، سودا و سرب رو می‌توان برای کاهش دمای ذوب اضافه کرد. مواد دیگری مانند آهک برای بازسازی شبکه ضعیف شده و شیشه پایدارتر می‌شن. شیشه با افزودن پودرهای اکسید فلزی یا فلزات ریز تقسیم شده .

در حالی که در حالت مذابه ، رنگ می‌شه. اکسیدهای مس باعث سبز یا سبز مایل به آبی ، کبالت آبی تیره و طلا شیشه های قرمز و بنفش شراب می‌کنه. بیشتر شیشه های قرمز مدرن با استفاده از مس تولید می‌شن . که قیمت کمتری نسبت به طلا دارن و سایه قرمز و روشن‌تری به اون می‌دن. شیشه رنگی ، در مقابل شیشه براق ، در حالی که در گلدان سفالی در کوره اس ، به عنوان شیشه فلزی گلدان شناخته می‌شه .

شیشه رنگی در 3

کاربری شیشه رنگی در

از شیشه رنگی در دکوراسیون‌های داخلی هم می توانیم استفاده کنیم برای در اتاق‌ها و حموم که امروزه از شیشه رنگی در بدون فریم هم استفاده می‌شه .
شیشه رنگی در سکوری شده چون جنسی از سکوریت هست از مقاومت بالایی برخوردار هست که هم‌ ضد ضربه و هم مقاوم در برابر حرارت هست . به همین منظور برای درب حموم و فروشگاه ها نیز مناسبه.

شیشه در 4

مزایای شیشه رنگی در

  • مقاوم بودن
  • جابجایی آسان
  • بصرفه بودن
  • پاکیزگی سریع

مقاوم بودن

شیشه رنگی در 13

یکی از مهمترین مزایای استفاده از شیشه رنگی در فروشگاه‌ها ضخیم و مقاوم بودن و در عین حال شیک و زیبا بودن انهاست. عموما از درهای بسیار بزرگ استفاده می‌شه.
شیشه رنگی در چون نور رو از خود عبور می‌ده و محیط‌ را بزرگ و نورانی می‌کنه و نیاز کمتری در روز به استفاده از برق و لامپ و غیره دارن.

از شیشه رنگی مخصوصا لاکوبل در، دربهای باشگاهی، فروشگاه های مدرن و پیشرفته ، دربهای مغازه ها ، سوپر مارکت هاو پاساژهای بزرگ استفاده می‌شه.

جابه جایی آسون و به صرفه بودن

یکی دیگر از مزیت‌های شیشه در جابجایی راحت اون در منازل هست که هزینه کمتری برای مشتری داره و برای مشتری به‌صرفه هم هست.

پاکیزگی آسون

برای حموم در اتاق‌های مستر و سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شن که امروز طرفداران زیادی داره. و قابلیت شویندگی آسون و راحتی داره.و بعداز شستشو از این نوع شیشه از درخشش فوق فوق‌العاده بالایی برخوردار میشه. مورد توجه اکثر مشتریان و مصرف‌کنندگان قرار گرفته.

املاکان و سازندگان ساختمون‌ها و آپارتمان‌های لوکس از شیشه رنگی در به بهترین شکلی در دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده می‌کنن. درهای اتاقها و حموم ، سرویس های بهداشتی ، درهای ورودی و خروجی و در پارکینگ از اون بسیار استفاده می‌کنن.

علت جذب مشتریان در شیشه ای فرکو

شیشه رنگی در 5

هنگام استفاده از شیشه رنگی ، یکی از گزینه‌هایی که مشتریان برای خرید خونه در نظر می‌گیرن ، شیشه های اس که از لحاظ کیفیت ، طرح و مقاومت بیشتری برخوردار باشه. که صنایع شیشه و آینه فرکو در این‌ راستا با تلاش و کوشش فراوان بهترینها رو در اختیار شما عزیزان قرار میده.
شیشه رنگی در که در حموم و سرویس بهداشتی استفاده میشه چون به راحتی قابل شستشو هست و به راحتی ضد عفونی می‌شه و جذابیت و زیبایی خودش رو نیز داره به علاوه بر اون تعمیر راحت و نگهداری اون آسونه در عین حال‌ با داشتن این محصول از خونه‌ای لوکس و زیبا برخوردار می‌شین.

استفاده از شیشه های مات

شیشه در 5

معمولا شیشه مات در جاهای خاصی استفاده میشه که به حریم نیاز دارن مانند حموم. شیشه ای که در حموم استفاده میشه به وسیله سند بلاست مات و با طرح های مختلف بسیار زیبا می‌شه . می‌توان از شیشه ساتینا مات که کامل اون در کارخانه تولید می‌شه نیز استفاده کرد..

استفاده شیشه در فضاهای کوچک

شیشه در 6

برای مشتریان عزیزی که منازل کوچکی دارن مژده داریم که اونا نیز می‌تونن برای حموم در اتاق مستر خود از شیشه استفاده کنن. و از شیشه سکوریتی بهره ببرن. که ضخامت اون برابر با ۱۰ میلی متری اس که فضای کمی رو اشغال می‌کنه.

شیشه رنگی در ، در مقایسه با درهای چوبی

شیشه در 7

شیشه در نسبت به در های چوبی که در گذشته از اون استفاده می‌شد ، که سریع هم فرسوده و ترک می‌خورد از رنگ کیفیت و زیبایی زیادی برخوردار هست. به‌همین منظور سازندگان و طراحان بزرگ از اون استقبال بالایی دارن.

شیشه رنگی در ، در مکان‌های خصوصی

شیشه در 8

شیشه رنگی در ،اگر به صورت فریم لس استفاده بشه عایق بسیار خوبی برای صداست که این نوع لولاها از لولاهای حرفه ای در محسوب می‌شن. و در ادارات و فضاهای خصوصی از اون استفاده میشه.

شیشه رنگی‌ در طرح دار

شیشه رنگی در 9

شیشهرنگی طرح دار نور رو به خوبی از خود عبور می‌ده. این عبور نور به صورت بسیار زیبا در خانه جلوه می‌کنه. کاربرد بیشماری برای مشتریان داره. از گذشته تا به امروز این شیشه ها در معماری ایران نقش به سزایی ایفا می‌کنن .در مسجد نصیرالملک شیراز ما نمونه هایی از این شیشه های زیبای رنگی های منحصر به فرد رو مشاهده می‌کنیم .

از شیشهرنگی طرح دار هم دربالای درها که اکثراً دیوارها از رنگ سفید و بی روح پوشیده شده استفاده میشه.
شیشه اورسی درمنازل و آپارتمان‌ها چون رنگی و طرح دار هست بسیار چشمگیر و شکیل هست.و علاوه بر زیبایی خاص باعث حفظ حریم خصوصی نیز می‌شه.یکی از مشخصه های شیشه اورسی در سبک کرفتزمن یا شیشه وری میشه که در درهای ورودی بزرگ استفاده می‌شه. که کل درب از شیشه اس .

نور پردازی در شیشه رنگی در

شیشه رنگی در 12

شیشه رنگی در اگر با ذوق و سلیقه نورپردازی بشه و از لامپ‌های پس زمینه برای ورودی درها استفاده بشه. با ترکیب شیشه و نور پردازی زیبایی خاصی به در ورودی منازل آپارتمان‌ها مغازه‌ها پاساژها و غیره می‌ده.

شیشه رنگی در برای درب اتوماتیک

درب شیشه ای اجزای مختلفی دارد از جمله

  • مرکز کنترل
  • میکروسوئیچ
  • فلاشر
  • ریموت
  • مرکزکنترل
  • قفل برقی
  • قفل مکانیکی
  • سنسورها یا چشمی ها


موارد استفاده از درب های اتوماتیک

شیشه در 10
  • هتل‌
  • بیمارستان
  • ایستگاه مترو
  • دانشگاه
  • آپارتمان
  • فروشگاه
  • سالن ورزشی
  • ادارجات
شیشه در 11

چرا از فرکو خرید کنیم

شرکت فرکو یک شرکت کاملا ایرانی‌اس که با هدف افزایش تولیدات داخلی و کار آفرینی شروع به فعالیت کرده اس. ما در اینجا به شما اثبات می‌کنیم که کالای ایرانی می‌تونه در عین با کیفیت بودن قیمت مناسبی داشته باشه. کیفیت محصولات فرکو در حدی اس که به خارج از مرز های ایران نیز صادر میشه. همچنین برای رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان مشاورین خبره فرکو همیشه آماده برای پاسخگخویی به سوالات شما در هر زمینه ای از شیشه و آینه در دکوراسیون داخلی و خارجی هستن. برای داشت یک مشاوره رایگان کافیست با شماره ی زیر تماس بگیرین.

هدف ما جلب رضایت خداوند هست که آن هم در گرو جلب رضایت مشتری اس.

دیگر محصولات صنایع فرکو :

تماس با شماره‌های رو به رو :02188068352

راه‌های ارتباطی با شرکت فرکو

مراجعه‌ی حضوری به آدرس دفتر :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

پیج اینستاگرامی فرکو :https://instagram.com/farkoo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو