Home
دیوار پوش شیشه ای رنگی

درب آلومینیومی رنگی

درب آلومینیوم ، به دلیل مزایای فوق العاده‌ای که دارد ، بسیار برای ساختمان‌ها و خانه‌ها مناسب می‌باشد . شما می‌توانید این نوع درب ها را در ابعاد ، رنگ‌های متنوع و طرح چوب و هم‌چنین طرح‌های مدرن سفارش دهید . درب آلومینیومی رنگی چندین سال است که برای استفاده در خانه‌ها ، فضاهای عمومی و محل کار بسیار پر‌طرفدار شده‌اند . متریال آلومینیوم یکی از مقاوم‌ترین متریال‌های می‌باشد که برای تولید درب و پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرد . کافیست با شماره 02188068352 تماس حاصل کنید و با متخصصین فرکو در تماس باشید. تا بهترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین درب آلومینیومی را خریداری کنید.

درب آلومینیومی رنگی
درب آلومینیومی رنگی

استفاده از درب آلومینیومی رنگی در همه فضاها

درب آلومینیومی رنگی
فریم آلومینیومی طوسی

امروزه درب آلومینیومی به صورت‌های مختلفی در منازل و محیط‌های کاری استفاده می‌شود . و در فرکو این نوع درب‌ها با رنگ ها و طرح‌ها زیادی تولید می‌شود . رنگ‌هایی که بر روی این نوع درب‌ها می‌زنند بسیار زیبا و باکیفیت هستند و رنگ‌هایی مثل ابی ،قرمز ،زرد و سبز بسیار خوش‌رنگ هستند. . در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم .

بازار درب آلومینیومی

درب آلومینیومی قهوه‌ای

درب آلومینیومی رنگی
پنجره آلومینیومی طرح چوب

آلومینیوم تقریبا در هر بخش از صنعت استفاده می‌شود. شرکت ما پیشروترین شرکت ایرانی است که تقریبا تمام رنگ درب آلومینیوم را تولید و صادر می‌کند. مخصوصا رنگ قهوه‌ای درها و پنجره‌های آلومینیومی ساخت شرکت ما بیشتر در کارهای جدید معماری ارجحیت دارند. از آنجا که پردازش آلومینیوم آسان، با دوام و سازگار با محیط زیست است، می‌توانید از آن به راحتی در خانه یا محل کار استفاده کنید. درب آلومینیوم طرح چوب نیز یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های درب آلومینیوم می‌باشد که علاوه بر زیبایی طبیعی چوب ، استقامت را نیز همراه دارد.


مزایای درب آلومینیومی

درب آلومینیومی رنگی
فریم درب آلومینیومی دوجداره

رنگ قهوه‌ای به عنوان یک رنگ گرم شناخته شده است که اشتها را تحریک می‌کند. اگرچه گاهی کسل کننده تلقی می‌شود ، اما نشان‌دهنده ثبات ، سادگی ، دوستی ، قابلیت اطمینان و سلامتی است. بنابراین استفاده از درب آلومینیومی قهوه‌ای رنگ در ورودی همیشه بر مشتریان و مهمانان تاثیر مثبت می‌گذارد. به دلیل متریالی که ما از آن استفاده می‌کنیم. تمام محصولات درب ما ماندگار بوده و به راحتی قابل نصب هستند و آنها می‌توانند با توجه به نیاز مشتری، هر طرح و شکلی را به خود اختصاص دهند.


قیمت درب آلومینیومی رنگی

دلایل زیادی وجود دارد که قیمت‌ها متفاوت باشد. ما اینجا چند عوامل مهم آن را به شما می‌گوییم .

کیفیت آلومینیوم

درب آلومینیومی رنگی

کیفیت مهم‌ترین تاثیر را در قیمت دارد . ولی همیشه فرکو محصولاتی با کیفیت بسیار بالا تولید می‌کند و با قیمت بسیار پایینی به شما ارائه می‌دهد.کافیست با متخصصین ما در ارتباط باشید تا بهترین محصول را خریداری کنید.

ضخامت آلومینیوم

درب آلومینیومی رنگی

ضخامت درب‌هامتناسب با فضای مورد نظر می‌تواند متفاوت طراحی شود. بسته به میزا بار و فشاری که درب تحمل می‌کند این میزان ضخامت افزایش پیدا می‌کند .

نوع رنگ

درب آلومینیومی رنگی
درب آلومینیومی مشکی

رنگ‌های این نوع درب بسیار زیاد است و هر رنگی قیمت مناسب خودش را دارد و می‌توان گفت قیمت انها متفاوت است . رنگ‌هایی که بسیار زیاد طرفدار دارند مثل : آبی ، دودی ، قرمز ، سبز و زرد . وسایلی که در آلومینیوم به کار رفته است : یعنی مثل نوع رنگ ، وسایل برش آلومینیوم ، نوع جنس به کار رفته و تمام این نوع عوامل در قیمت محصول تاثیر دارد .

ابعاد درب آلومینیوم

درب آلومینیومی رنگی
فریم آلومینیومی مشکی

ابعاد‌های هر نوع محصولاتی متفاوت است . هر نوع ابعاد و ضخامت‌هایی که بخواهید را شما می‌توانید سفارش دهید . سفارشات خود را می‌توانید با ما تماس بگیرید : 02188068352 و ما سریعا تماس‌های شما را جواب خواهیم داد. و هر نوع مشکلی در خرید داشتید به شما کمک می‌کنیم . برای دیدن انواع شیشه‌ها و آینه‌ها می‌توانید به اینستاگرام ما بروید و تمام انواع شیشه‌ها و آینه‌ها را داخل پیج اینستاگرام  مشاهده کنید.


درب آلومینیومی رنگی چگونه تولید می‌شود

ساخت درب آلومینیوم کار سختی است که نیاز به مهارت و تجربه زیادی دارد . با تشکر از کادر متخصص و انتخاب مواد با کیفیت ، این فرایند چالش برانگیز را با حداقل حاشیه خطا به اتمام می‌رسانیم. کار با آلومینیوم ، مانند هر کار با فلز ، کار دستی است که موفقیت‌های بی‌شماری کسب کرده‌ایم. این لوله‌های پروفیل در دست پرسنل ما که آلومینیوم را ذوب می‌کنند و به لوله‌های پروفیل تبدیل می‌شوند، به درهای آلومینیومی تبدیل می‌شوند. درب‌هایی که به لطف فضای مناسب هوا در داخل به یک عایق خوب تبدیل می‌شوند، در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی مقاوم هستند و در هر شرایط آب و هوایی عایق بندی لازم را دارند.

درب آلومینیومی رنگی
درب آلومینیومی طرح چوب

از ابزارآلات بسیار با کیفیتی در ساخت آنها استفاده می‌شود و همچنین انواع زیادی دارد . برای ساخت درب شیشه‌ای شیشه‌ها را با دمای زیاد حرارت می‌دهند و آن را سریع سرد می‌کنند و با استفاده از کوره‌های مناسب و مخصوص به آن شکل می‌دهند. درب‌های آلومینیومی از بخش‌های زیادی تولید می‌شود و درب هوشمند بسیار مدرن و با استفاده از برق کار می‌کنند .

انواع درب آلومینیومی رنگی

درب آلومینیومی رنگی
  • درب آلومینیومی شیشه‌ای 
  • درب آلومینویی فاساد دار
  •  درب آلومینیومی کشویی
  •  درب آلومینیومی دوجداره
  • درب آلومینیومی ترمال بریک
  • درب آلومینیومی کشویی
  • درب آلومینیومی چند لنگه 
  • درب آلومینیومی سرویس‌بهداشتی
  • درب آلومینیومی ترمال بریک
  • درب آلومینیومی طرح چوب
  • درب آلومینیومی دکوراتیو
  • درب آلومینیومی تراس
  • درب آلومینیومی دو لنگه
  • درب آلومینیومی با شیشه هوشمند 
  • درب آلومینیومی مدرن با شیشه طرح دار
  • درب آلومینیومی سبز
  • درب آلومینیومی قرمز
  • درب آلومینیومی آبی
  • درب آلومینیومی دودی
  • درب آلومینیومی زرد
  • درب آلومینیومی نقره ای
  • درب آلومینیومی طلایی

درب آلومینیوم با شیشه هوشمند 

شیشه‌های هوشمند بسیار پیشرفته و مدرن هستند و همین گونه درب‌های این نوع مدل هم بسیار کلاسیک است که شما می‌توانید این نوع درب‌ها را برای خانه‌های خود سفارش دهید. و این نوع شیشه‌ها با کمک ریموت از حالت مات به شفاف و بر عکس این عمل می‌کنند که این نوع درب‌ها با کمک برق کار می‌کنند . اگر برق نباشد این نوع درب‌ها کار نمی‌کنند و آینه‌های این نوع شیشه‌ها برای گریم بسیار مناسب است . برای سفارشات خود می‌توانید با ما تماس بگیرید : 02188068352 و ما سریعا تماس‌های شما را جواب خواهیم داد و هر نوع مشکلی در خرید داشتید به شما کمک می‌کنیم .


درب آلومینیومی شیشه‌ای 

درب‌های شیشه پر کاربردترین درب‌ها هستند که بسیار انواع زیادی دارد مثل هوشمند. درب‌های شیشه ای بسیار مدل زیبایی دارند و بهترین نوع درب‌ها هست و این نوع شیشه‌ها را می‌توانید جوری سفارش دهید که فقط شما می‌توانید از پشت شیشه ببینید و کسی نمی‌تواند از پشت شیشه چیزی را ببیند و این نوع شیشه بسیار برای خانه‌ها مناسب است .


درب آلومینیومی طرح چوب

این نوع درب‌ها بسیار طرح زیبا و کلاسیکی دارند. که می‌توانید این نوع درب را رنگی سفارش دهید . با توجه به معماری قدیم ایرانی که استفاده از چوب در نقش‌های هنری یک هنر شناخته می‌شد و هنوز هم بسیار افراد از چوب‌ها در هنر استفاده می‌کنند . و بعضی از ساختمان‌ها چوبی هستند و می‌توان با درب‌های چوبی آن را زیباتر کرد تا دکور بسیار زیبایی بگیرد .


درب آلومینیومی سبز

این نوع رنگ یکی از بهترین رنگ‌ها در درب‌ها به کار می‌رود . که بهترین نوع رنگ برای دکوراتیو است و ما حتما پیشنهاد می‌کنیم این نوع رنگ را برای دکوراتیو سفارش دهید . شما می‌توانید درب آلومینیومی شیشه‌ای سبز را سفارش دهید که بسیار زیبا است .

نقش درب آلومینیوم در دکوراتیو

این نوع درب‌ها در دکوراتیو بسیار نقش مهمی دارد و اگر شما این نوع درب‌ها ر ابرای دکوراتیو می‌خواهید بهترین پیشنهاد با هوشمند است. که بسیار در دکور خانه شما تاثیر دارد و اگر پول کافی این نوع درب را نداشتید رنگی را به شما پیشنهاد می‌کنیم یا قرمز یا دودی که هر نوع این رنگ‌ها بسیار زیبا هستند. برای سفارشات خود می‌توانید با ما تماس بگیرید : 02188068352 و ما سریعا تماس‌های شما را جواب خواهیم داد و هر نوع مشکلی در خرید داشتید به شما کمک می‌کنیم .

درب آلومینیومی رنگی

نتیجه

بهترین نوع این درب‌ها هوشمند است که بسیار کلاسیک – مدرن است . دوم درب بسیار مناسب شیشه‌ای است که شما می‌توانید درب آلومینیوم رنگی بگیرید که بسیار زیبا و ارزان است با هر نوع ضخامت و ابعادی که خودتان می‌خواهید . و سومین درب چوبی است که بسیا ساده و هم‌چنین زیبا است .


خرید درب آلومینیومی رنگی

صنایع فرکو تولیدکننده با کیفیت‌ترین انواع درب و پنجره آلومینیومی در خدمت شماست. قیمت ما عالی است چون بدون واسطه و از تولید به مصرف کالای مورد نظر خود را دریافت می‌کنید . هرچند که ما هرگز کیفیت را فدای قیمت نمی‌کنیم . اما تمام سعی ما این است که شما کیفیت بالا را با قیمت مناسب خریداری کنید.

طریقه سفارش

قیمت مناسب و درب مطابق با سلیقه‌ی خودتان را، یکجا داشته باشید! درب و پنجره‌های تولیدی فرکو به تمامی نقاط کشور ارسال می‌شود .شما می‌توانید برای دیدن نمونه‌های بیشتر و دقیق‌تر محصولات فرکو ، پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید .هم‌چنین با تماس با شماره‌هایی که در پایین درج شده است می‌توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید. برای اطلاع از قیمت‌ها و سفارش با این شماره تماس بگیرید : 02188068352 و هم‌چنین برای سفارش غیر حضوری در واتس آپ منتظر پیام شما هستیم با این شماره : 09101767773

هم‌چنین برای خرید حضوری می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید :

درب آلومینیومی رنگی

پرسش و پاسخ

انواع درب‌های آلومینیومی کدام اند ؟

درب آلومینیومی سبز ، درب آلومینیومی شیشه‌ای ، درب آلومینیومی طرح چوب و …

درب آلومینیومی چگونه ساخته می‌شود ؟

ساخت درب آلومینیوم کار سختی است که نیاز به تجربه زیادی دارد. با تشکر از کادر متخصص و انتخاب مواد با کیفیت ، این فرایند چالش برانگیز را با حداقل حاشیه خطا به اتمام می‌رسانیم. کار با آلومینیوم ، مانند هر کار با فلز ، کار دستی است که موفقیت‌های بی شماری کسب کرده‌ایم. این لوله‌های پروفیل در……..برای خواندن ادامه مطالب کلیک کنید

آیا از درب های آلومینیومی رنگی در همه فضا ها می شود استفاده کرد؟

امروزه درب آلومینیومی به صورت‌های مختلفی در منازل و محیط‌های کاری استفاده می‌شود و در ایران این نوع درب‌ها با رنگ‌ها و طرح‌ها زیادی تولید می‌شود . رنگ‌هایی که بر روی ……برای خواندن ادامه مطالب کلیک کنید

کاربرد درب های شیشه ای چیست

درب‌های شیشه پر کاربردترین درب‌ها هستند که بسیار انواع زیادی دارد مثل هوشمند . درب‌های شیشه ای بسیار مدل زیبا‌ای دارند و بهترین نوع درب‌ها هست و این نوع …..برای خواندن باقی مطالب کلیک کنید.


4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو