Home
پنجره دوجداره دو حالته

پنجره دو جداره دو حالته

صفحه اصلی » مقالات » کلینیک ساختمانی » پنجره دو جداره دو حالته

پنجره دو جداره دو حالته نوعی از پنجره با شیشه های دوجداره می باشد که می‌تونه دو حالت مختلف باز شو داشته باشه . این بازشو هم به صورت لولایی و هم کشویی کار می‌کنه . و یا تنها لولایی اما در دو جهت متفاوت باشه . پنجره‌های دوجداره دو‌حالته از نظر عایق بودن در برابر سرما و گرما و آلودگی صوتی کاملاً شبیه یک پنجره دو جداره ثابت نیست و تفاوت‌هایی داره. تفاوت اصلی این دو نوع پنجره در استفاده از اتصالات هست .

پنجره دو جداره دو حالته
پنجره دوحالته آلومینیومی

وجود بازشو ها در پنجره‌ها موجب می‌شود که عایق بندی ضعیف‌تری نسبت به پنجره‌های ثابت از خود نشان دهند . لذا بسیار مهم است که هنگام خرید پنجره دو حالته از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید . پنجره دوجداره دو حالته کمپانی فرکو در هر ابعادی تولید می‌شود و محدودیتی در ابعاد نداریم . برای سفارش و اطلاع از قیمت پنجره دو جداره دو حالته و ارتباط با تیم پشتیبانی فرکو لطفا تماس بگیرید.تا متخصصین ما برای داشتن یک در و پنجره مناسب و با کیفیت و مقرون به صرفه شما را راهنمایی کنند.


پنجره دو جداره دو حالته چیست

پنجره دو جداره دو حالته به پنجره‌ای دوجداره گفته می شود که در دو حالت مختلف باز می شود . این دو حالت می توانند دو حالت لولایی در دو جهت متفاوت باشند . و یا پنجره های ارسی که به شکل کشویی نیز باز می شوند . این ویژگی باعث می شود که قابلیت باز شدن پنجره در حالات مختلف به ما این امکان را بدهد که متناسب با نیاز خود در لحظه نوع بازشوی پنجره را انتخاب کنیم . قیمت پنجره دو جداره دو حالته با توجه به استفاده بیشتر از یراق آلات و نوع فریم خاص بیشتر از پنجره های معمولی است ، اما خدمتی که ارائه می‌دهد متناسب با شرایط موجود کاملا ارزشمند است .

پنجره دو جداره دو حالته
پنجره دوحالته ویلایی

جزء اصلی پنجره ، قسمت مهر و موم شده بین دو شیشه است که به عنوان واحد شیشه‌ای عایق بندی شده (IGU) نیز شناخته می‌شود . و در قاب uPVC ، آلومینیوم یا چوب قرار دارد. دوجداره بودن این پنجره موجب می‌شود که علاوه بر ویژگی دو حالته بودن از مزایای پنجره دوجداره نیز بهره مند شوید.

پنجره دو حالته

در ادامه این مقاله به بررسی تخصصی پنجره دوجداره دو حالته خواهیم پرداخت . در این مقاله مزایای پنجره دو حالته و همچنین پنجره دوجداره در کنار یکدیگر بررسی خواهد شد . با ما همراه باشید .

پنجره دو جداره دو حالته0

پنجره های دو جداره یا سه جداره با اتصالات چرخشی می‌توانند مطابق با خواسته و مطابق با سلیقه مشتری و موقعیت پنجره خاص طراحی شوند . هر یک از آنها دارای پروفیل مصرفی متفاوتی هستند. در طرح‌های مختلف می توانید پنجره را مطابق میل خود به دو یا سه قسمت تقسیم کنید. این قسمت‌ها قابلیت این را دارند که به صورت پنجره دوجداره ثابت و یا دارای بازشو تولید شوند .

پنجره دو جداره دوحالته

مزایای پنجره دوجداره دو حالته

پنجره دو جداره دو حالته

طراحی متنوع و تهویه انعطاف پذیر

یکی از بزرگترین مزایای پنجره دو جداره دو حالته این است که در هنگام تهویه انعطاف پذیری بالایی دارند. برای ورود هوا به خانه لازم نیست پنجره کاملاً باز باشد.

پنجره دو جداره دو حالته

می‌توانید با کج کردن آن را کمی باز کنید. سپس می‌توانید بسته به میزان تهویه مورد نظر خود زاویه را تنظیم کنید. با اینکار باران وارد خانه نمی‌شود چون سطح پنجره شیب دار است.


ایده آل برای فضاهای کوچک

پنجره دو جداره دو حالته

انعطاف پذیری پنجره دوجداره دو حالته به این معنی است که اگر دوست دارید بتوانید پنجره ای را در یک اتاق کوچکتر برای تهویه هوا (مانند حمام) باز کنید. در حالیکه می‌توان آن را در حالت اهرمی خود و تنها برای تبادل هوا نیز باز کرد .می‌توانید این کار را بدون داشتن یک پنجره بزرگ برای چرخاندن دوباره به داخل اتاق انجام دهید.


استفاده و نگهداری آسان

پنجره دو جداره دو حالته

از آنجا که این پنجره‌ها می‌توانند به طور کامل به داخل خانه باز شوند. تمیز کردن داخل و خارج آن بدون نیاز به استفاده از نردبان.

برای نظافت پنجره‌های طبقه بالا یا خطر تکیه دادن به بیرون از پنجره ، واقعاً آسان است. باز و بسته شدن آنها نیز آسان است زیرا پنجره به داخل باز می‌شود و نه به بیرون.

درب و پنجره سازی

مهر و موم شده برای عایق بندی هوا

پنجره دو جداره دو حالته

پنجره دوجداره دو‌حالته به طور کلی از قاب پنجره‌های کشویی ، تک آویز یا دو آویز دارای پِرس هوا هستند. این بدان معناست که کمتر در معرض نشت آب ، نشت آب و سرما هستند. در واقع گرمای بیشتری را در خانه که متعلق به آن است ، نگه می‌دارد. پنجره های عایق بندی شده باید بدان معنی باشد که شما نیاز به استفاده کمتری از گرمایش دارید.یعنی می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند.


نمای بدون مانع

پنجره دو جداره دو حالته

پنجره های شیب دار و چرخشی مخصوصاً برای فضاهای بزرگ پنجره بسیار مناسب هستند. زیرا همچنین منظره ای بدون مانع و سطح بالایی از نور طبیعی را در اتاق فراهم می کنند. استفاده از پنجره دوجداره دوحالته به شما یک نمای بدون مانع و زیبا هدیه خواهد کرد .


ویژگی های ایمنی

پنجره دو جداره دو حالته

از آنجا که می توانید پنجره‌ها را به مقدار کمی به سمت داخل متمایل کنید. این سبک به ویژه برای خانه های خانوادگی با بچه های کوچک مناسب است. هنوز هم می توانید خانه را تهویه کنید . بدون اینکه خطر زمین خوردن بچه ها یا به دام افتادن انگشتان شما باشد. همچنین ، از آنجا که می توان پنجره دوجداره دو حالته را به طور کامل باز کرد ، می توانند در صورت اضطراری ، آتش سوزی ایجاد کنند.


فواید پنجره دوجداره

پنجره دوجداره دو حالته
  1. کمتر شدن صدای خارج از منزل – پنجره های دو جداره دو حالته سر و صدای بیرون را لغو می کنند . بنابراین یک اتاق را عایق صدا می کند.
  2. ممانعت از خروج صدا داخل به بیون
  3. حفظ گرمای محیط
  4. حفظ خنکی محیط
  5. کاهش یافتن تراکم روی شیشه – این پنجره ها ضد آب طراحی شده اند ، از یخ زدگی قطرات آب در سطح و سرد شدن فضاها در زمستان جلوگیری می کند.
  6. کاهش مصرف انرژی – پنجره های دو جداره به کاهش هزینه های انرژی کمک می کند. ویژگی های عایق برتر آنها فضاها را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه می دارد ، بنابراین قبض های انرژی را کاهش می دهد.
  7. اضافه شدن به ارزش خانه

اگر به فکر به روزرسانی پنجره خود هستید . پیشنهاد فرکو به شما خرید پنجره دوجداره دو حالته است .

تمام پنجره های ما به صورت سفارشی از طیف وسیعی از محصولات شیشه ای ساخته شده اند.

در صورت تمایل کارشناسان ما در این زمینه به شما مشاوره می دهند.


مزیت پنجره دو جداره دو حالته

پنجره دو جداره دو حالته

مزیت اصلی پنجره دوجداره دو حالته فرکو عایق بندی حرارتی است . تصور کنید در زمستان خانه را با وسایل گرمایشی ، گرم کرده اید و در حالی که پنجره ها و درهایتان بدون دَرز و شکاف است . دمای محیط خانه ثابت می ماند و همین مورد را در تابستان و خنک کردن در نظر بگیرید.مزیت مهم بعدی پنجره دوجداره دو حالته ، عایق بودن صدا است . شیشه های دوجداره از نظر بهره وری انرژی چنان تفاوتی ایجاد می کند که در مقررات ساختمانی که در سال 2002 تنظیم شده است می گوید. تمام پنجره های قدیمی باید تعویض و حتما باید دارای شیشه دو جداره باشد.با این نوع شیشه ها دیگر صدای بوق خودرو ها و اره های برقی و … شما را آزار نمی دهد.


پنجره دو جداره عایق حرارتی است

پنجره دو جداره دو حالته


شیشه دوجداره باعث کاهش اتلاف حرارت از طریق بالشتک حرارتی . و عایق بندی هوای موجود در قسمت مهر و موم شده بین دو شیشه می شود.با برخورد هوای سرد به صفحه خارجی شیشه ، صفحه شیشه دما را به لایه گاز آرگون منتقل می کند.

گاز آرگون 34٪ کاهش سرعت انتقال حرارت به هوا را دارد و هدایت گرما را بین دو طرف متفاوت کاهش می دهد. بنابراین ، لایه آرگون اختلاف دمای کمتری را به صفحه داخلی شیشه منتقل می کند . که در دمای متوسط ​​بین شیشه آرگون و اتاق باقی می ماند.به همین ترتیب ، وقتی هوای گرم اتاق به صفحه شیشه داخلی برخورد می کند. گاز آرگون انتقال گرما را از داخل به خارج هدایت کند می کند و گرما در اتاق حفظ می شود.


تاثیر گاز آرگون در پنجره دوجداره

پنجره دو جداره با جذب مقداری از انرژی و کاهش سرعت فرکانس ارتعاش هنگام انتقال از طریق شیشه و لایه گاز آرگون ، باعث کاهش صدا می شود. وقتی موج صدا از آن طرف پنجره عبور می کند . موج صدا کمی کاهش می یابد و سر و صدا کمی آرامتر می شود.

با این حال ، برای کاهش هرچه بیشتر صدا ها، ایجاد اختلال در امواج و فرکانس های صوتی هنگام عبور از یک ماده ، می توان با ترکیب ضخامت های مختلف شیشه نزدیک به هم انجام داد.صنایع شیشه و آینه فرکو (در شیشه های دو یا سه جداره) از شیشه های 6 و 6.8 میلی متر استفاده می کند.

یک پوشش مخصوص ورقه ورقه اضافی باعث جذب بیشتر انرژی امواج شده و فرکانس عبور آنها را کاهش می دهد. به دلیل این ویژگی های خاص ، شیشه صوتی می تواند صدا را تا 40db کاهش دهد (در شیشه سه جداره).


پنجره دوجداره عایق صوت است

پنجره دو جداره دو حالته

یکی از مزایای استفاده از پنجره دو جداره عایق صوتی است . صدا انرژی است که با لرزش مولکول های هوا و اشیایی که با آنها تماس می گیرد ، مانند امواج روی دریا حرکت می کنند. وقتی امواج صوتی به شیشه برخورد می کنند .

شیشه در فرکانس موج صدا مرتعش شده و ارتعاش را به مولکول های هوا در طرف دیگر شیشه منتقل می کند.با حرکت موج صوتی ، اجسام متراکم انرژی را جذب می کنند که فرکانس امواج را هنگام عبور از آن کاهش می دهد. به همین دلیل است که اگر گوش خود را به دیواری قرار دهید ، می توانید صحبت هایی که از طرف دیگر دیوار هست را بشنوید ، اما اگر از دیوار فاصله بگیرید نمی توانید آن را بشنوید.

پنجره دو جداره دو حالته

صدا دارای ارتعاش موج طولانی تری نسبت به نور است ، به این معنی که می تواند در گوشه و کنار خم شود (پرش یابد) و در نتیجه دشوارتر از نور است. اگر یک سوراخ دریچه داشته باشید ، حتی اگر پنجره شما بسته باشد ، هنوز می توانید صدای زیادی را بشنوید.این به این معنی است که اگر مهر و موم ها در واحد دوجداره خراب شوند ، شما افزایش صدا را از طریق پنجره خواهید شنید.


ساخت پنجره دوجداره

با برش اندازه دو صفحه شیشه برای یک واحد پنجره دو جداره ایجاد می شود .این واحد فرکو برای اندازه گیری ، میله های اسپیسر با اندازه منساب را با مواد خشک کن داخل آن آماده می کنند.

میله های اسپیسر آلومینیومی قدیمی رسانای خوب دما هستند . آنها به عنوان پل های حرارتی عمل می کنند که سرما را از صفحه خارجی به صفحه داخلی منتقل می کنند. به همین دلیل است که لبه شیشه پنجره همیشه نقطه ای است که در آن سردترین جای شیشه و پنجره است.میله های اسپیسر لبه گرم از فولاد ضد زنگ و پلی پروپیلن که سرعت هدایت حرارتی کمی دارند مخلوط می شوند . و این باعث کاهش اتلاف گرما در لبه قسمت مهر و موم شده می شود.


چه زمانی گاز آرگون اضافه می شود

زمانی که دو صفحه شیشه پنجره دو جداره با قرارگیری میله جداکننده ، جدا شدند. از طریق محفظه های گاز آرگون ، در بین دو شیشه گاز آرگون فشرده می شود. و این قسمت خوب آب بندی می شود و گاز آرگون را به دام می اندازد. ما از نمونه تولید شده تست میگیریم. بعد آن را بررسی می کنیم تا مطمئن شویم تنها چیزی که در بین دو شیشه قرار دارد گاز ارگون است.  شرکت های دیگر دو سوراخ در قاب ایجاد می کنند. سپس آرگون را با دست پمپ می کنند. این کار می تواند در قسمت معین علاوه بر آرگون مخلوطی از هوا هم در آن قرار گیرد. 

با حفاری نکردن قاب ، یکپارچگی سازی و مهر و موم هوا را از قاب حفظ می کنیم . سپس درزگیرها را در قسمت های خاص پِرس شده که در حالت مایع هستند را می ریزیم. دلیل اینکار این است که تا از ورود عدم هوا اطمینان حاصل کنیم. بالابر شیشه با دست باعث ایجاد فشار غیر ضروری روی صفحه می شود. این کار می تواند منجر به تاب خوردگی و نقص در شیشه شود .

ما شیشه های خود را بصورت مکانیکی مونتاژ می کنیم. تا شیشه ها با استفاده از دستگاه مکش به طور مساوی بلند شوند تا اطمینان حاصل شود که هیچ بخشی از شیشه تحت فشار قرار نگرفته است تا یکپارچگی و کیفیت حفظ شود. پنجره دو جداره سپس برای مونتاژ در قاب انتخاب شده آماده است.


تاریخچه پنجره دوجداره

یادآوری زمانی قبل از شیشه دوجداره ممکن است دشوار باشد . زیرا امروزه اکثر خانه ها پنجره های خود را به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی بیشتر به روز کرده اند. اما ، روزگاری ، همه ما در خانه هایی با پنجره های جغجغه ای سرد زندگی می کردیم.ادعاهای گوناگونی در مورد اینکه چه کسی برای اولین بار آزمایش شیشه های دوجداره را انجام داده است وجود دارد.

اما به طور کلی اسکاتلندی ها اولین بار در زمان ویکتوریا بودند که آنرا اختراع کردند.آنها صفحه دوم شیشه را به پنجره های موجود آنها اضافه کردند تا از سرمای شدید اسکاتلند در امان بمانند .اگرچه ، ذکر شده است که رومی ها نیز سیستم نگهداری حرارت خاص خود را داشتند.

از نظر تجاری ، شیشه های دو جداره در سال 1930 توسط CD Haven در ایالات متحده “اختراع” شد و بعداً توسط یک شرکت شیشه سازی اوهایو به عنوان “Thermopane” ثبت اختراع شد. پس از این ، در دهه 50 ، شیشه های دوجداره شروع به ،رواج پیدا کردن در خانه های آمریکایی ها کردند.


پنجره دو حالته UPVC (شیب و چرخش)

این نوع پنجره ها یکی از مقاوم ترین نوع پنجره ها در برابر آب به حساب می آیند.
پنجره دو جداره دو حالته به دلیل اتصالات استفاده شده از امنیت بالایی برخوردار است. حداکثر دهانه برای این نوع پنجره های دوجداره 950 میلی متر است. اگر عرض دهانه پنجره بیش از این مقدار لازم باشد ، باید اتصالات خاصی مونتاژ شود که باعث افزایش قیمت و همچنین زمان ساخت مورد نیاز در مقایسه با پنجره های دو حالته عادی می شود. این پنجره ها حتی برای کودکان نیز به راحتی باز و بسته می شوند . ویژگی تنظیم آسان از دیگر مزایای این نوع پنجره ها است. گفتنی است در این مدل از پنجره های پنجره دوجداره اتصالات در چهار طرف پنجره نصب می شوند . همین امر باعث عایق بودن پنجره دوجداره می شود.

پنجره دو جداره دوحالته

چرا تنظیم پنجره های دو جداره برای حالت تابستان و زمستان ضروری است

انتقال از یک حالت به حالت دیگر به شما امکان می دهد ساختار پنجره را در حالت عملکردی ذخیره کرده . عمر مفید آن را افزایش دهید. تنظیم شامل تغییر میزان تناسب ارسی به قاب پنجره است. در فصل زمستان ، مواد عایق فشرده شده و در تابستان گسترش می یابد. با استفاده از تنظیمات ، فیلم و عکس با دستورالعمل هایی که نحوه انجام این کار را توصیف می کند . مانند همه اتصالات ، می توان از ساییدگی محافظت کرد.

گاهی اوقات در حین کار ، ارسی جابجا می شود. هنگامی که بیرون گرم است ، این باعث ناراحتی نمی شود . اما در زمستان ، به همین دلیل ، دمای اتاق می تواند به میزان قابل توجهی کاهش یابد. اگر این اتفاق افتاد ، وضعیت قاب را بررسی کنید. در هنگام نصب پنجره های فلزی و پلاستیکی ، استادان موقعیت فلپ ها را در هر یک از حالت ها و همچنین عدم وجود شکاف بین قطعات را بررسی می کنند. با این حال ، نصب کامل تضمین نمی کند که درها با زمان جدا نمی شوند.


اگر نصب پنجره ها در اوایل بهار یا زمستان انجام شود ، ساختارها تحت تأثیر خارجی قرار می گیرند

  1. در خیابان افزایش دما وجود دارد.
  2. تحت تأثیر تغییرات آب و هوایی ، پلاستیک شروع به گسترش می کند.
  3. کاهش دما در خیابان وجود دارد.
  4. تحت تأثیر تغییرات دما ، حجم پلاستیک کاهش می یابد ، در حالی که همیشه قادر به شکل اولیه خود نیست.

اگر پنجره ها در تابستان نصب شوند ، فرآیندهای مشابهی رخ می دهد. اما ابتدا ، با کاهش دما ، مواد کوچک می شوند و سپس منبسط می شوند. در این مورد ، اجتناب از تغییرات در ویژگی های فنی محصول غیرممکن است . بنابراین اغلب در پنجره ها شکاف ظاهر می شود.

پنجره دو جداره دوحالته

طرح و نمای پنجره دو جداره دو حالته

طرح شماره 1: ابعاد به دو قسمت مساوی تقسیم می شوند . فقط یک بال پنجره از نوع دو حالته است.

طرح شماره 2: ابعاد به دو قسمت مساوی تقسیم می شوند و هر دو بال پنجره از نوع دو حالته هستند و یک وسط ثابت وجود دارد.

طرح شماره 3: این یک نوع پنجره فرانسوی است که دسته آن روی بال پنجره دو حالته نصب می شود.

طرح شماره 4: ابعاد به گونه ای است که فقط یک سوم آن دهانه است . قسمت بزرگتر آن ثابت می شود تا ظاهری زیبایی داشته باشد.

پنجره دو جداره دوحالته

پنجره دو جداره دو حالته کشویی

در پنجره های دو حالته کشویی ، دو پروفیل روی هم می غلتند . از واشر نوع EPDM برای اهداف عایق استفاده می شود که همچنین به دوام محصول می افزاید. اما ، به دلیل اصطکاک زیاد این نوع واشر ، حرکت دادن قسمت کشویی کمی دشوار می شود. نوار آب بندی نوع مویرگی نیز استفاده می شود که در برابر آب مقاوم نیست. بنابراین ، پنجره های کشویی کاملاً در برابر آب مقاوم نیستند. به دلیل نقص ذکر شده ، این نوع پنجره توصیه نمی شود . مگر اینکه مشتری اصرار به استفاده از آن داشته باشد

پنجره دو جداره دوحالته

روشی آسان برای نگهداری از پنجره دو جداره دو حالته

پنجره ها از کیفیت مرغوبی برخوردار هستند که دارای عمری طولانی هستند . ولی در رعایت کردن برخی نکات جزئی به نوعی می توان به طول عمر این گونه پنجره ها کمک کرد .

پنجره دو جداره دوحالته

دلایلی که طول عمر این گونه پنجره ها را افزایش می دهد

  • روغن کاری پنجره ها که هرچه روغن رقیق تری داشته باشیم کارایی آن بهتر است.
  • شعله های آتش آسیب جدی وارد می کند پس از نزدیک بودن شعله آتش به پنجره ها اجتناب کنید مانند جوشکاری.
  • هر چند ماه یکبار پارچه ای تمیز را بردارید . سطح پارچه را با کمی کف بپوشانید و درز های پنجره را تمیز کنید.
  • اختلاف دما در فاصله زمانی کم سبب می شود که یراق آلات مورد استفاده در پنجره از رگلاژ خارج شود که با تنظیم به حالت اولیه بر می گردد.
پنجره دو جداره دوحالته

باز و بسته شدن پنجره دو جداره دو حالته

باز و بسته شدن این نوع پنجره ها بسیار راحت است که دارای دو مرحله است . مرحله اول دستگیره را 45 درجه می چرخانیم . که چنجره فقط تا وسط باز می شود ولی اگر دستگیره را 90 درجه بچرخانیم پنجره کامل باز می شود و بسته شدن آن هم مانند سایر پنجره ها است.


قیمت پنجره دو جداره دو حالته

در حالی که هزینه های اولیه پنجره دوجداره بیشتر از شیشه های تک است. اما در دراز مدت در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد. قیمت پنجره دوجداره دو حالته ارزش ملک شما را افزایش می دهد و دمای خانه شما را تنظیم می کند و قبوض انرژی شما را کاهش می دهد. پنجره های uPVC همچنین طول عمر بیشتری نسبت به پنجره های تک جداره آلومینیومی دارند ، زیرا بدون تعمیر ، مقاوم در برابر آب شور و اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند .

قیمت پنجره دو جداره دو حالته در برابر خدماتی که ارائه می دهد ، بسیار عالی است زیرا پنج برابر انرژی بیشتری نسبت به پنجره های تک کاره دارند . این تفاوت هزینه زیادی است که فقط صاحب خانه (و پرداخت کننده قبض انرژی!) آن را درک می کند. یک مشکل بزرگ با پنجره های تک ، عدم وجود مهر و موم های محکم در برابر هوا است ، به این معنی که هوای گرم/سرد خارج می شود و درجه حرارت تنظیم نمی شود.

دو صفحه شیشه ای که به عنوان IGU مهر و موم شده اند بسیار قوی تر و مقاوم تر از شیشه های تک است. شکستن شیشه در IGU بسیار دشوار است . سیستم قفل چند نقطه ای به این معنی است که سارقین نمی توانند از خارج وارد شوند. با استفاده از شیشه های چند لایه در IGU ، در صورت شکستن شیشه ، به جای خرد شدن به لایه بین لایه می چسبد.

درک هزینه شیشه دوجداره

هنگامی که بحث هزینه شیشه دوجداره به میان می آید ، بهترین و کارآمدترین راه برای گرفتن قیمت ، صحبت با یک متخصص شیشه دوجداره است. هنگام در نظر گرفتن این هزینه ، عاملی که مستقیماً قیمت را تعیین می کند اندازه پنجره ها یا درهای شما است. همچنین باید به خاطر داشته باشید که نقل قول نهایی شما شامل قاب بندی و نصب خواهد بود.هنگام جمع آوری نقل قول ها ، حتماً در مورد شرکت های ارائه دهنده آنها تحقیق کنید. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید ، مصالحه بر روی کیفیت است.

قاب و درهای پنجره خود را با 14 رنگ استایل دهید

فکر می کردید ، پنجره های دو جداره همیشه سفید بودند؟ اصلا! پنجره های خود را متناسب با خانه خود با 14 رنگ خوش طعم برای انتخاب ، انتخاب کنید. صرف نظر از سایه – پنجره های شما از نظر مصرف انرژی و ایمن خواهند بود. شما حتی می توانید یک رنگ را برای داخل و یک رنگ را برای خارج انتخاب کنید – و اگر رنگی را که دوست دارید نمی بینید ، لطفاً در مورد رنگ های سفارشی بپرسید.

تیم فنی نصب و اجرای پنجره های دو جداره دو حالته

بهتر است برای پروژه نوسازی منزل خود یا نصب کننده پنجره های دو جداره دو حالته تیم فنی فرکو را در نظر بگیرید ، یا اگر به تازگی خانه خود را به روز می کنید. از نصاب های پنجره دو جداره فرکو نقل قول بگیرید و مقایسه کنید.در حالی که هزینه پنجره دوجداره مهم است ، پشتیبانی شما در طول پروژه از ابتدا تا انتها نیز مهم است.شما ممکن است یک شرکت محلی را ترجیح دهید تا بتوانید خدمات شخصی بیشتری داشته باشید ، اگرچه ممکن است یک شرکت ملی را ترجیح دهید که بتواند کار خود را به سادگی انجام دهد و مانند هر شغل دیگری باشد.

با این حال ، تیم فنی فرکو ممکن است هر از گاهی تبلیغات و تخفیف هایی را اعمال کنند ، گزینه های تامین مالی بیشتر از شرکت های فرکو در دسترس است. اینها می تواند به طور کلی در هزینه های شما صرفه جویی کند ، در حالی که شما ممکن است هزینه های بالاتری را برای یک شرکت کوچکتر بپردازید ، اما سطح خدمات شخصی که دریافت می کنید می تواند بیشتر از یک شرکت متفرقه باشد.متغیرهای مشابهی نیز اعمال می شود ، ممکن است برای سبک ، طراحی ، پایان و سایر لوازم جانبی هزینه اضافی دریافت کنید. سفارشی سازی نیز می تواند بسیار پرهزینه باشد و قیمت را افزایش دهد. اما تا زمانی که برای این گزینه ها با رقم واقع گرایانه بودجه تعیین کرده اید ، پس باید خوب توجه و دقت داشته باشید.


انواع پنجره دو جداره دو حالته

پنجره قدی

این نوع پنجره دو جداره دو حالته امروزه بیشتر مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته است .دراین پنجره از یراق آلات بسیار با کیفیت استفاده می کنند .پنجره های دوجداره دو حالته قدی هم از بالا کمی باز می شوند که موجب می شود جریان هوا به خوبی جریان داشته باشد . هم به صورت کامل مانند دربهای معمولی باز و بسته می شوند.

 بدون کتیبه

پنجره دوجداره دو حالته با بازشوی دوحالته به کار رفته که درهر دو پنجره به طور مجزا یراق دو حالته استفاده شده است..که این کار بطور معمول بازدهی زیادی ندارد . مگر برای مواردی که از بازشوی کامل هر دو طرف، یک عملکرد مورد انتظار باشد.

با پروفیل رنگی

همانطور که گفتیم پنجره دو جداره دو حالته ، پنجره سمت چپ ثابت و پنجره سمت راست دو حالته می باشد . که در یک قاب پنجره قرار گرفته اند و از دو صفحه شیشه ای(دو جداره) استفاده کرد. پنجره دو جداره دو حالته با پروفیل رنگی با دو پروسه تهیه میگردد . همچنین میتوان از پروفیل پیش فرض سفید استفاده کرد . پس از تولید درب و پنجره دو جداره دو حالته به خط رنگ فرستاده شده . با رنگ پودری رنگ مورد نظر ایجاد میشود و در پروسه دوم پروفیل قبل از تولید پنجره با روکش مخصوص با تکنولوژی وکیوم ایجاد شده . سپس به پروسه تولید پنجره فرستاده میشود.

پنجره دوجداره دو حالته

پنجره های دوجداره دو حالته علاوه بر مزیت های دوجداره بودنشان ، مزیت های اضافه ای نسبت به یک پنجره معمولی دارند.از این مزیت ها کاربردی بودن آنها در شرایط مختلف گفته تا زیبایی و جلوه آن ها.یکی از امکانات این نوع پنجره ها تهویه هوای محیط بدون باز کردن کامل پنجره است. بصورتی که در تصویر زیر می بینید است.

در این حالت چون شیب باز شدن پنجره از بالا به پایین است.هم به علت امنیت و هم سیستم گردش هوا بسیار مناسب است.

پنجره دو جداره هوشمند قابل تعویض

پنجره دو جداره دو حالته

آخرین نسل پنجره های شیشه ای دوجداره قابل تعویض ، مزایای بهبود عملکرد حرارتی را با کنترل فوری حریم خصوصی/امنیت کامل می کند.این فناوری با دوام حالت جامد تغییر نیاز به پرده یا پرده های قدیمی می شود که کنترل و راحتی بیشتری در هر اتاق ارائه می دهد. لایه قابل تغییر (PDLC) بر روی سطح داخلی یک صفحه شیشه پوشیده شده است . سپس این لایه با یک صفحه دوم شیشه ساخته شده و یک واحد مهر و موم شده را تشکیل می دهد.

پنجره های دو جداره هوشمند قابل تعویض ما از نوار فاصله ای با لبه گرم با فاصله هوای آرگون در بین آنها برای ارائه عایق و عملکرد بیشتر استفاده می کنند. بسته به نیاز مشتری ، ما انواع مختلف از گزینه های شیشه ای را به من ارائه دهید . به عنوان مثال پوشش کم آهن ، پوشش E کم ، برای ارائه کارآمدترین پنجره های شیشه ای هوشمند در بازار امروز.


سبکی مدرن و جدید

این نوع پنجره ها سبکی مدرن هستند که به تازگی وارد بازار درب و پنجره شده اند و کاربرد و مزایا زیادی دارند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

یک حالت ساده ON – OFF شیشه را از حالت شفاف (شفاف) به مات (مات) تغییر می دهد. سه ضخامت پانل استاندارد 18 میلی متر ، 24 میلی متر و 28 میلیون متر (اندازه سفارشی در صورت درخواست) موجود است.نصب این محصول نیز مانند هر واحد استاندارد دوجداره ساده است. از مزایای شیشه عایق استفاده کنید تا اتاق شما در زمستان گرمتر شود و در تابستان خنک شود.

پنجره دو جداره دو حالته0
پنجره دو جداره دو حالته

این محصول تنها جویی در انرژی کاملاً جامد است . نیازی به نگهداری یا الزامات نظافت نکرده است – شما می توانید آنها را مانند پنجره های معمولی انجام دهید. تصور کنید در دنیایی زندگی می کنید که کنترل کامل آسایش/حریم خصوصی/امنیت را با یک ضربه کلید بدون سر و صدا و شلوغی پرده به شما ارائه می دهید.

ما همچنین یک گزینه سه جداره ارائه می کنم که همه مزایای شیشه سه جداره را با فناوری قابل تغییر ، تغییر دهید. شیشه های سه گانه قابل تعویض ما دارای کارایی چشمگیری هستند . که باعث افزایش حرارت خورشیدی برتر ، عایق حرارتی ، حفاظت صدا و حتی امنیت بیشتر می شود.ابعاد شیشه قابل تعویض منوط به تحمل +/- 3 میلی متر است.

مشکلات رایج پنجره های آلومینیومی

پنجره دوجداره دو حالته باید به عنوان یک واحد کامل در نظر گرفته شود. مواد قاب بندی که برای تکمیل شیشه خود انتخاب می کنید ممکن است عملکرد آن را افزایش داده یا در برخی موارد از ویژگی های مصرف انرژی آن بکاهد. پنجره های آلومینیومی استاندارد به راحتی گرما و سرما را هدایت می کنند و اگر از نظر حرارتی تقویت نشوند ، ممکن است هرگونه مزیت را از نصب پنجره های دوجداره گران قیمت حذف کنند.

برای حل این مشکل در پنجره های آلومینیومی از ویژگی ترمال بریک استفاده می شود . پنجره دوجداره ترمال بریک با یک شکست حرارتی این چرخه انتقال را قطع می کند .

پنجره دو جداره ترمال بریک

چگونگی آب بندی حفره و نوع فاصله دهنده مورد استفاده نیز عامل مهمی است که باید در نظر گرفته شود. اگر واحد دو جداره به درستی آب بندی نشده باشد یا فاصله دهنده فاقد خشک کننده کافی باشد ، می تواند عملکرد را کاهش داده و تراکم روی سطوح سرد ظاهر شود.


خرید پنجره دوجداره دو حالته

راه های ارتباطی فرکو بسیار گسترده است . شما عزیزان از طریق راه های ارتباطی مانند شماره تماس (02188058352) ، پیج اینستاگرام و واتس اپ در ارتباط باشید .قابل ذکر است که کمپانی فرکو هر هفته داخل پیج مسابقه برگزار می کند که به قید قرعه قرعه کشی انجام می دهد .مشاوران و تیم پشتیبانی در خدمت شما عزیزان هستند . تا به تمامی سوال های شما جواب دهند و بهترین ثبت سفارش را انجام دهید .

ثبت سفارش و راه های ارتباطی فرکو

همانطور که قبلا گفته شده است راه های ارتباطی فرکو بسیار گسترده است . شما دوستات عزیز می توانید برای مشاوره و پرسیدن سوال های خود ار طریق راه های ارتباطی مانند شماره تماس(02188068352) و پیج اینستاگرام(تمامی نمونه کارها قرار دارد) و واتساپ با ما در ارتباط باشید و بهترین سفارش را ثبت کنید . از لحظه ای که سفارش شما ثبت می شود طی 48 ساعت آماده و از طریق ماشین های مخصوص بار ارسال می شود .

بدون محدودیت در ابعاد و طرح های مختلف با خیال راحت می توانید سفارش خود را ثبت کنید.کمپانی فرکو هر هفته مسابقات هیجان انگیزی داخل پیج اینستاگرام برگزار می کند . فقط کافیست پیج ما را دنبال کنید.برای دیدن نمونه کارها و اطلاعات بیشتر می توانید حضوری تشریف بیاورید.

آدرس کارگاه تولیدی

 تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

22 پاسخ

    1. با سلام افشار عزیز ، برای اطلاع از قیمت محصولات می توانید با کارشناسان فرکو تماس حاصل فرمایید و با در اختیار قرار دادن مشخصات دقیق کارشناسان ما قیمت محصول مورد نظر شما را برآورد می کنند . تلفن تماس : 02188068352

    1. با سلام . در مواردی که بخواهیم از یک پپنجره برای کاربرد های مختلف استفاده کنیم . مثلا گاهی بخواهیم تنها یک بازشوی کوچک برای تبادل هوا داشته باشیم و گاهی نیاز به بازشو برای عبور و مرور بخواهیم .

    1. خیر اتفاقا عمر مفیدشون بسیار بیشتر از تک حالته هستند .در واقع استفاده از جنس و متریال مناسب تایید کننده خراب شدن زود هنگام یا دیر هنگام هستند . برای مشاوره بیشتر با شماره ی 02188068352تماس حاصل فرمایید

    1. خیر معمولا پنجره های دو حالته مربوط به دو حالت بازشو ی متفاوت هستند . پنجره مد نظر شما دارای یک حالت بازشو و شیشه های ثابت می باشد .

  1. سلام قیمت پنجره دوجداره دو حالترو می خواستم برای درب هم این امکان وجود داره ؟

    1. با سلام ، برای اطلاع از قیمت دقیق پنجره ها با واحد مشاوره و فروش فرکو تماس حاصل فرمایید . 021880688352 . بله برای درب هم امکان دو حالته بازشو وجود دارد .

    1. با سلام بله ، برای مشاوره و یا ثبت سفارش با واحد فروش ما تماس بگیرید : 0218806352

        1. با سلام . برای اطلاع از قیمت پنجره می توانید با واحد مشاوره و فروش ما تماس حاصل فرمایید : 02188068352

    1. بله . برای بازدید میتونید با واحد فروش ما هماهنگ کنید و در روز های مشخصی مراجعه فرمایید : 02188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو