Home
پنجره دوجداره آلومینیومی

پنجره دوجداره آلومینیومی

صفحه اصلی » مقالات » درب و پنجره آلومینیوم » پنجره دوجداره آلومینیومی

همه‌ی ما به دنبال خرید پنجره ی مناسب برای ساختمون‌های خود هستیم . این موضوع به ویژه زمانی اهمیت پیدا می کنه که قیمت متریال‌ها افزایش قابل توجهی داشته باشن . لذا خرید دوباره این پنجره ها در طول سالیان چندان اقتصادی به نظر نمی‌رسه .

از طرفی دیگه کسی از پنجره‌های غیرعایق صدا و حرارت استفاده نمی‌کنه. چون در زندگی امروزی اکثرا منازل کوچیک و بهم چسبیده ساخته میشن که اگه در و پنجره‌ها عایق نباشن آلودگی صوتی همسایه‌ها و محیط بیرون ممکنه آزاردهنده باشه. و هم اینکه جهت ذخیره‌ی انرژی و جلوگیری از هدر رفت اون ما ملزم به استفاده از پنجره‌های دوجداره و چندجداره هستیم.

ویژگی‌ها و مزایای فوق‌العاده‌ی این پنجره باعث می‌شه که این پنجره در سالیان طولانی برای شما صرفه اقتصادی بالایی داشته باشه.

برای سفارش محصول مورد نظر خود و یا مشاوره در مورد پنجره دوجداره آلومینیومی می‌تونین از طریق لینک بالا با مشاوران فرکو تماس بگیرین . در این مقاله با ما همراه باشین تا به شما بگیم چگونه خرید پنجره دوجداره آلومینیومی از هزینه های جاری زندگی شما کم می‌کنه و کیفیت رو به خونه‌ی شما هدیه میده.

پنجره دوجداره آلومینیومی

ویژگی‌های این نوع از پنجره ها

در واقع پنجره دوجداره آلومینیومی دارای دو ویژگی ممتاز هست:

  1. فریم از جنس آلومینیوم
  2. دو جداره بودن شیشه آن

پنجره دوجداره آلومینیومی به پنجره ای از جنس آلومینیوم گفته می‌شه. در قسمت شیشه ی این پنجره از دو جداره شیشه به جای یک عدد استفاده می‌شه . استفاده از این دوجداره شیشه یک عایق حرارتی و صوتی ایجاد می‌کنه که جلوی انتقال دما و عبور آلودگی های صوتی به فضای داخلی رو می‌گیره . همچنین فریم آلومینیومی پنجره ها خود به تنهایی مزایای فوق‌العاده‌ای داره . این مزایا باعث می‌شن که انتخاب شما یک پنجره با طول عمر بالا و بسیار مفید باشه . در ادامه هر یک از این ویژگی رو به صورت تخصصی زیر ذره بین فرکو قرار می‌دیم . تا به طور کامل با این پنجره و رویکرد فوق‌العاده اون آشنا بشین.


پنجره آلومینیومی

هنگامی که واژه ی آلومینیومی در کنار پنجره قرار می‌گیره این به این معنی اس که فریم پنجره از جنس آلومینیوم هست. پنجره آلومینیومی ، پنجره ای هست که برای ساخت فریم اون از متریال آلومینیوم استفاده می‌شه. در تولید فریم پنجره از متریال‌های دیگری مانند آهن ، uPVC ، چوب ، آلوود و … نیز استفاده می‌شه.

درب آلومینیومی ورودی 2
طرح های در آلومینیوم

آلوود در خانواده‌ی پنجره های آلومینیومی قرار می‌گیره که در ادامه به اون می‌پردازیم . اما نکته مهم اینه که به دلیل مزایای بی رقیب آلومینیوم ، پنجره دوجداره آلومینیومی یک انتخاب بسیار مناسب برای ساختمان ها هست . لذا این مقاله رو به صورت تخصصی به این مدل از پنجره اختصاص می‌دیم .

کمپانی فرکو به تولید دو نوع از درب و پنجره آلومینیومی و uPVC می‌پردازه . برای اطلاعات بیشتر در مورد درب و پنجره uPVC نیز می‌تونین به لینک زیر مراجعه فرمایید .


پنجره دوجداره چیه

پنجره دوجداره به پنجره ای گفته می‌شه که دارای دو جداره شیشه اس. جزء اصلی پنجره ، واحد مهر و موم شده دو جداره اس که به عنوان واحد شیشه عایق (IGU) نیز شناخته می‌شه و در قاب uPVC ، آلومینیوم یا چوب قرار داره.

IGU از دو ورق شیشه تشکیل شده اس که با یک فاصله معین از هم جدا شده و یک فاصله هوایی ایجاد می‌کنه . که با یک گاز عایق پر شده اس. کمی شبیه ساندویچ نان شیشه ای با پر شدن هوا ، مزیت اصلی پنجره دوجداره عایق حرارتی اس – برای حفظ گرما در یک اتاق در حالی که جلوی ورود هوای سرد از بیرون رو می‌گیره تا اتاق از نظر انرژی بیشتر صرفه جویی بشه . پنجره دوجداره از نظر مصرف انرژی چنان تفاوتی ایجاد می‌کنه که ، مقررات ساختمان در سال 2002 وضع شد و می‌گن که همه پنجره های جایگزین باید دارای حداقل درجه دو درجه C باشن .


پنجره دوجداره چگونه کار می‌کنه

پنجره دوجداره با دارا بودن به شکاف هوا ، که عایق حرارت بین دو منطقه مختلف دمایی (داخل و خارج) هست ، عمل می‌کنه. دو صفحه شیشه ای در یک واحد (IGU) مهر و موم شده توسط یک فاصله دهنده مهر و موم شده اس. فضای بین شیشه ها (معمولاً 6 تا 12 میلی‌متر) یک شکاف هوا ایجاد می‌کنه که انتقال حرارتی (گرم یا سرد) رو با جریان کند هدایت کنه .و گرما رو به دام نمیاندازه ، اما حرکت حرارت رو برای کاهش اتلاف حرارت کند می‌کنه. از آنجا که هوا نمی‌تونه در فاصله باریک بین شیشه ها گردش کنه ، همرفت هوا کند می‌شه. و این امر همچنین انتقال حرارت رو کاهش می‌ده.


اجزای پنجره دوجداره

  1. جداره‌های شیشه ای
  2. گاز آرگون
  3. اسپیسر مخصوص برای ایجاد فاصله میان دو پنجره
  4. ماده جاذب رطوبت
  5. مهر و موم

مزایای پنجره دوجداره

  • سر و صدای خارجی رو بیشتر از خونه خود دور کنین
  • گرمای بیشتری رو حفظ کرده و خونه خود رو گرم نگه دارین
  • تراکم روی پنجره های خود رو کاهش بدین
  • میزان انرژی مورد نیاز برای گرم کردن خونه رو کاهش بدین
  • قبض های انرژی خود رو کاهش بدین
  • به ارزش خونه ات اضافه کن . اگر به فکر ارتقاء پنجره های خود هستین ، همه پنجره های ما به صورت سفارشی از طیف وسیعی از محصولات شیشه ای ساخته شده اس.
  • اگر یک اتاق سرد اضافی دارین که نور نمی‌گیره . اتاقی که بیش از حد آفتاب می‌گیره . یا یک اتاق خواب رو به جاده پر سر و صدا . ما میتونیم پنجره ای مناسب برای شما بسازیم.

پنجره دوجداره چگونه تلفات حرارتی رو کاهش می‌ده

پنجره دوجداره آلومینیومی

پنجره دوجداره باعث کاهش اتلاف حرارت از طریق بالشتک حرارتی و عایق هوای موجود در واحد آب بندی شده می‌شه. با برخورد هوای سرد به قسمت بیرونی شیشه ، دما رو به لایه گاز آرگون منتقل می‌کنه. گاز آرگون 34٪ سرعت انتقال حرارت راوبه هوا کاهش داده . و رسانایی گرما رو بین دو دمای متفاوت کند می‌کنه.

بنابراین ، لایه آرگون کمتر اختلاف دما رو به شیشه داخلی منتقل می‌کنه . که در دمای متوسط ​​بین شیشه آرگون و اتاق باقی می‌مونه. به همین ترتیب ، هنگامی که هوای گرم اتاق با شیشه داخلی شیشه برخورد می‌کنه ، گاز آرگون انتقال گرما رو از داخل به بیرون کند می‌کنه. و گرما در اتاق حفظ می‌شه. در یک واحد دو جداره ، شیشه بیرونی و داخلی دمای متفاوتی داره.


پنجره دوجداره چگونه صدا رو کاهش می‌ده

پنجره دوجداره آلومینیومی

ماهیت صوت

پنجره دوجداره آلومینیومی

صدا انرژی اس که در امواج ، مانند امواج روی دریا ، با ارتعاش مولکول‌های هوا و اجسامی که با اونا در تماس هست حرکت می‌کنه. وقتی امواج صوتی به شیشه برخورد می‌کنن ، شیشه در فرکانس موج صوتی ارتعاش می‌کنه. و ارتعاش رو به مولکول‌های هوا در طرف دیگر شیشه منتقل می‌کنه. با حرکت موج صوتی ، اجسام متراکم انرژی رو جذب می‌کنن که فرکانس امواج رو هنگام عبور کاهش می‌ده. به همین دلیل هست که اگر گوش خود رو به دیوار بذارین ، می‌تونین صدای طرف مقابل رو بشنوین. اما اگر از دیوار فاصله بگیرین ، نمی‌تونین اونو بشنوین.

صدا دارای ارتعاش موج طولانی تری نسبت به نور هست . به این معنی که می‌تونه در گوشه‌ها خم بشه (انحراف پیدا کند) و مهار اون بسیار دشوارتر از نور هست. اگر یک دریچه دارین ، هنوز می‌تونین صدای زیادی رو بشنوین حتی اگر پنجره شما بسته باشه. همچنین این بدان معناست که اگر مهر و موم ها در واحد دو جداره خراب بشن ، صدای نشتی رو از پنجره می‌شنوین.


پنجره دوجداره صوت رو انتقال نمی‌ده

پنجره دوجداره آلومینیومی

شیشه دوجداره با جذب بخشی از انرژی و کند کردن فرکانس ارتعاش هنگام انتقال از طریق شیشه و لایه گاز آرگون ، صدا رو کاهش می‌ده. هنگامی که موج صوتی از طرف دیگر پنجره عبور می‌کنه . موج صدا کمی کاهش پیدا می‌کنه و سر و صدا کمی آروم‌تر می‌شه. با این حال ، کلید کاهش سر و صدا تا آنجا که ممکنه ، ایجاد اختلال در امواج و فرکانس‌های صوتی هنگام عبور از یک ماده اس. این کار رو می توان با ترکیب ضخامت‌های مختلف شیشه نزدیک به هم انجام داد. شیشه آوستیک اورست (در شیشه های دو یا سه تایی) از شیشه های 6 میلی‌متر و 6.8 میلی‌متر استفاده می‌کنه.

یک روکش لمینت اضافی انرژی بیشتری از امواج رو جذب کرده و فرکانس عبور اونا رو کاهش می‌ده. به دلیل ویژگی‌های خاص ، شیشه صوتی می‌تونه صدا رو تا 40db (در شیشه سه جداره) کاهش بده.


پنجره دوجداره چگونه میعانات رو کاهش می ده

پنجره دوجداره آلومینیومی

پدیده میعان در پنجره ها

هوای اطراف ما پر از قطرات ریز مولکولی آب هست که برای چشم نامرئی هستن. در هوای گرم ، مولکول‌ها فاصله زیادی با یکدیگر دارن که رطوبت رو در خود نگه می‌داره . اما با سرد شدن هوا مولکول‌ها به هم نزدیک می‌شن. هنگامی که مولکول‌ها به هم نزدیک هستن ، در مایع قابل مشاهده ادغام می‌شن. و اینو “نقطه شبنم” می‌نامن.

در و پنجره

تراکم زمانی ایجاد می‌شه که هوای مملو از رطوبت با سطح سرد تماس پیدا کنه ، مانند شیشه پنجره ، که وقتی کتری می‌جوشینین ، غذا می‌پزین یا دوش گرم می‌گیرین ، هوا بیشتر از حد معمول پر از رطوبت می‌شه . و به همین دلیل پنجره‌های آشپزخونه و آینه های حموم بیشتر بخار می‌شن. ما همچنین رطوبت تنفس خود رو منقضی می‌کنیم . و به همین دلیل هست که وقتی از خواب بیدار می‌شیم در پنجره اتاق خواب تراکم پیدا می‌کنن.

پنجره دوجداره جلوی میعان رو می‌گیره

در داخل واحد مهر و موم شده پنجره دوجداره ، هوای موجود نیز سطح کمی از رطوبت رو در خود نگه می‌داره که در صورت تغییر دما می‌تونه روی شیشه ایجاد بشه. برای رفع این مشکل ، هر واحد مهر و موم شده با خشک کننده بلوری (مانند آنچه در کیف یا کفش جدید پیدا می‌کنین) که در نوار فاصله قرار داره ، ساخته شده اس. دستگاه خشک کن رطوبت رو از شکاف هوا خارج کرده . و فضای داخلی بین شیشه ها رو خشک نگه می‌داره.

مدل پنجره

تراکم داخلی زمانی اتفاق میوفته که مهر و موم‌های روی واحد آب بندی شده شروع به خراب شدن کرده . و رطوبت بیشتری به داخل واحد کشیده می‌شه. ماده خشک کننده اشباع شده و دیگر نمی‌تونه رطوبت رو در خود نگه داره . و در نتیجه ، تراکم در داخل واحد ایجاد می‌شه. دلیلی که می‌بینیم روی شیشه های تک لعاب تراکم زیادی وجود داره . اینه که شیشه مستعد سرماست و نقطه شبنم بخار آب رو در هوا تحریک می‌کنه.

پنجره دوجداره به کاهش تراکم در داخل پنجره ها (داخل اتاق) کمک می‌کنه . زیرا شیشه به سردی شیشه های تک شیشه نیست. فاصله هوا در داخل ساندویچ دو جداره به شما کمک می‌کنه تا شیشه داخلی رو به دمای اتاق نزدیک کنین. این اختلاف دما برای جلوگیری از رسیدن بخار آب به نقطه شبنم و ایجاد تراکم روی شیشه کافی‌اس.

مزایای پنجره آلومینیومی

پنجره دوجداره آلومینیومی

هیچ انتخابی و هیچ برتری بی دلیل نیست . دلیل این همه طرفدار پنجره دوجداره آلومینیومی نیز به صورت شاخصی قابل ارزیابی اس . آلومینیوم یک متریال بسیار فوق‌العاده اس که از اون برای تولید درب و پنجره های آلومینیومی استفاده می‌شه. مهم نیست اگر شما برای خانه خود انواع دیگری از پنجره دوجداره رو انتخاب کردین ، ما در این مقاله با ذکر دلایل قوی شما رو متقاعد می‌کنیم که پنجره دوجداره آلومینیومی بهترین انتخاب خواهد بود . در زیر لیستی از مزایای درخشان آلومینیوم رو بیان می‌کنیم . توصیه می‌کنیم اون رو با دقت بخونین تا متوجه تفاوت این پنجره با سایر متریال‌ها بشین .

پنجره دوجداره آلومینیومی

شما به احتمال زیاد آلومینیوم رو به عنوان یک ماده برای درها و پنجره های خود به دلیل استحکام ، دوام و سهولت تعمیر و نگهداری در نظر گرفتین. اما آیا می‌دونستین درها و پنجره آلومینیومی با کیفیت تولید شده در فرکو بیشتر از اینو ارائه می‌دن؟

درها و پنجره های آلومینیومی چه مزایایی داره؟ مزایای آلومینیوم بسیار زیاد هست. این ماده به شما امکان می‌ده عملکرد و زیبایی رو ترکیب کنین. بنابراین ، برای بسیاری از صاحبان خونه ، درها و پنجره های آلومینیومی چندین مزیت نسبت به چوب سنتی یا uPVC دارن. مزایای پنجره دوجداره آلومینیومی شامل موارد زیر هست :


پنجره دوجداره آلومینیومی با دوام هست

متریال آلومینیوم یک متریال بسیار مقاومه . این مقاومت رو می توان در برابر ضربه ، تغییرات آب و هوایی ، تحمل وزن و فشار ، نم و رطوبت مشاهده کرد . دوام آلومینیوم در برابر تمامی عوامل گفته شده باعث می‌شه که دوام این محصول در طی سالیان دراز بسیار بالا باشه . به صورتی که درب و پنجره آلومینیومی تا سالیان زیادی برای شما به خوبی کار می‌کنه.

آلومینیوم در برابر عناصر مقاوم هست و زنگ نمیزنه .

پنجره دوجداره آلومینیومی

پنجره دوجداره آلومینیومی از ضریب دوام بالایی برخوردار هست. پنجره های آلومینیومی در برابر خوردگی مقاوم هستن و زنگ نمی‌زنن. درب ها و پنجره های آلومینیومی عملکرد و زیبایی خود رو در طول عمر خود حفظ می‌کنن. چه در شمال ایران زندگی کنین و چه در طبیعت خشک مرکزی متریال آلومینیوم در برابر آب و هوا مقاوم هست و همچنان سرمایه شما رو باز می‌گردونه . اگر در منطقه ای با باد شدید زندگی می‌کنین . آلومینیوم ، به دلیل اینکه از نظر ساختاری یک ماده قوی اس . یک متریال فوق‌العاده و بهتر از چوب معرفی می‌شه. این ویژگی ها آلومینیوم رو برای درب ورودی اصلی ، پنجره دوجداره داخلی آشپزخونه یا اتاق خواب ، درهای حیاط یا پنجره های حموم شما انتخاب مناسبی می‌کنه.


پنجره آلومینیومی قیمت مناسب تری از پنجره چوبی داره

آلومینیوم بسیار ارزون‌تر از چوب هست .

پنجره دوجداره آلومینیومی

به همین دلیل بهترین ارزش رو برای پول شما ارائه می‌ده. در درازمدت ، به لطف عمر بسیار طولای این پنجره ها و عملکرد بهتر انرژی ، پنجره دوجداره آلومینیومی ، بسیار اقتصادی عمل می‌کنه . سفارشی کردن پنجره ها یا درهای آلومینیومی آسون‌تر هست ، بنابراین چه بخواید یک دیوار رو با یک در تعویض کنین یا یک پنجره منحصر به فرد داشته باشین ،

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه پنجره دوجداره آلومینیومی ، با مشاوران فرکو تماس حاصل فرمایید . در نهایت ، این هزینه اولیه نیست که باید نگران اون باشین. چوب نیاز به نگهداری بیشتر و منظم‌تری داره ، در غیر این صورت عمر اون می‌تونه به شدت کاهش پیدا کنه . از سوی دیگر ، آلومینیوم دارای تعمیر و نگهداری بدون دردسر هست. با دونستن این موضوع ، هزینه بیشتر هنگام خرید مجموعه درها و پنجره های جدید ، اقدامی هوشمندانه هست که در هزینه های شما صرفه جویی زیادی می‌کنه. اما همه اینا بستگی به بودجه ای داره که می‌تونین در زمان تصمیم گیری برای سرمایه گذاری بپردازین.

با وجود مزایای فراوان پنجره های آلومینیومی ، این پنجره ها در طرح چوب برای کسانی که مایل به انتخاب پنجره های چوبی هستن نیز تولید می‌شه .


صرفه جویی در وقت و هزینه برای نگهداری

تعمیر و نگهداری پنجره دوجداره آلومینیومی بسیار آسونه .

پنجره دوجداره آلومینیومی

درها و پنجره های آلومینیومی زنگ نمی‌زنن و تغییر رنگ نمی‌دن. بنابراین ، نگهداری اونا هم سریع ، آسون و هم ارزون هست. و خبر خوب اینه که شما به طور کلی فقط باید دو بار در سال اونا رو تمیز کنین. برای انجام این کار ، فقط به آب و صابون نیاز دارین. درها و پنجره های آلومینیومی خود رو سریع تمیز کنین ، سپس با یک پارچه نرم اونو تمیز کنین تا سالم بمونه. این معمولاً تنها چیزی اس که شما نیاز دارین تا مطمئن بشین که درها و پنجره های آلومینیومی شما تمیز هستن و برای مدت زمان طولانی بدون مشکل کار می‌کنن.


پنجره های آلومینیومی نمای بسیار خوبی دارن

وقتی صحبت از طراحی خونه می‌شه ، آلومینیوم ماده نمادین معماری معاصر هست.

پنجره دوجداره آلومینیومی

می توان پنجره دوجداره آلومینیومی رو به راحتی با رنگ های مختلف پوشوند. صرف نظر از شکل یا ابعاد درها و پنجره های شما ، می توان اونو با چالش برانگیزترین طراحی ها تولید کرد . به دلیل استحکام ، آلومینیوم به طور ایده آل برای ساخت درهای بزرگ و پنجره های کشویی مناسب هست. از طرف دیگر ، صفحات چوبی بزرگ در معرض شرایط آب و هوایی سخت مستعد پیچ ​​خوردگی و تاب برداشتن هستن.

اگر نگران ظاهر و ظاهر آلومینیومی “صنعتی” هستین، می تونین به راحتی قاب پنجره ها و درها رو با رنگ و طرح دلخواه سفارشی کنین. پنجره آلومینیومی قابلیت تولید در انواع رنگ ها و طرح چوب رو داره . حتی می‌تونین یک رنگ رو در داخل و دیگری رو در قسمت بیرونی قاب استفاده کنین – کافی اس این مشخصات رو با متخصصین فرکو در میان بذارین!


بهره وری انرژی بسیار عالی با استفاده از پنجره دوجداره آلومینیومی

پنجره دوجداره آلومینیومی

پنجره دوجداره آلومینیومی از دو جهت می‌تونه برای شما صرف جویی در مصرف انرژی رو به ارمغان بیاره :

  1. استفاده از فریم ترمال بریک آلومینیومی
  2. استفاده از شیشه های دوجداره

بسته به کیفیت درها و پنجره های شما ، قبض برق شما می‌تونه نوسانات زیادی داشته باشه و به شدت به حساب بانکی شما آسیب برسونه . پنجره های شیشه ای یا درهای نامناسب می‌تونه برای کارآیی منزل شما مضر باشه . با اجازه دادن به خروج گرما از طریق ترک های پنجره ها و یا ساختار ناکارآمد ، شما جبور به استفاده مداوم از سیستم گرمایشی خانه خود می‌شین.

وقتی صحبت از عملکرد حرارتی می‌شه ، آلومینیوم در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اس . پنجره دوجداره آلومینیومی عایق خوبی رو ارائه می‌ده. در این پنجره با استفاده از دو ویژگی ترمال بریم و شیشه دو جداره از انتقال دما جلوگیری می‌شه. بنابراین پنجره دوجداره آلومینیومی شما می‌تونه به شما کمک کنه هزینه هنگفتی رو از قبل‌های خود کاهش بدین.


پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره دوجداره آلومینیومی

متریال آلومینیوم به خودی خود یک فلز هست . همانطور که می‌دونین معمولا فلز ها رسانای حرارت هستن . اما نگران نباشین . با پیشرفت تکنولوژی محققان و طراحان نوع جدیدی از فریم های آلومینیومی رو به بازار عرضه کردن تا جلوی این انتقال حرارت رو بگیرن .

این فریم‌ها که با عنوان ترمال بریک شناخته می‌شن . در واقع دارای یک طراحی خاص هستن که باعث شکست چرخه انتقال حرارت می‌شه . در فریم این پنجره دوجداره آلومینیومی فریم در یک قسمتی دارای یک شکست می‌شه . این شکست می‌تونه خالی بمونه و یا توسط پلاستیک های نارسانا پر بشه. به این شکل دیگر حرارت انتقال پیدا نمی‌کنه.

به مبحث شیشه دوجداره و کارکرد اون نیز پس از بررسی تمامی مزایای پنجره آلومینیومی اشاره خواهیم کرد .


آلومینیوم در برابر آتش ایمن هست

پنجره دوجداره آلومینیومی

یکی دیگر از جنبه های اساسی که باید به درها و پنجره ها توجه کرد مقاومت اونا در برابر آسیب شعله در هنگام آتش‌سوزی هست. می‌تونین به سیستم درجه بندی Bushfire Attack Level (BAL) مراجعه کنین تا بتونین انتخاب مناسبی داشته باشین . پنجره دوجداره آلومینیومی یک انتخاب عالی و ایمن هست . زیرا معمولاً مقاومت بهتری در برابر آتش‌ نشون می‌ده.

همه محصولات فرکو دارای رتبه BAL-40 و بالاتر هستن . برای اطمینان از این که درها و پنجره های آلومینیومی شما دارای درجه BAL-40 کامل هستن ، باید توسط یک متخصص حرفه ای که تجربه کار با مصالح ساختمانی با درجه BAL را دارند و به درستی نصب بشه.


سازگاری با محیط زیست

پنجره دوجداره آلومینیومی آسیبی به محیط زیست نمی‌رسونه .

پنجره دوجداره آلومینیومی

متریال آلومینیوم 100٪ قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد هست . پنجره دوجداره آلومینیومی نسبت به uPVC بسیار دوستدار محیط زیست هست. علاوه بر این ، استفاده از آلومینیوم به صرفه جویی در چوب نیز کمک می‌کنه. آلومینیوم نه تنها دارای رد پای کربنی کمی اس ، بلکه در صورت نیاز به تعویض قابهای آلومینیومی خود ، قاب های قدیمی رو می توان بازیافت کرد. و در تولید محصولات جدید از اونا استفاده کرد .


خرید پنجره دوجداره آلومینیومی

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن hosseinnajafi-callbanner.jpg است

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در این مورد که لمینت پنجره چیست نیاز دارین با مشاوران فرکو تماس بگیرین . کمپانی فرکو ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین انواع مدل پنجره آلومینیومی و uPVC و خدمات پس از فروش هست . تلفن تماس : 02188068352 ، همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باشین .

همچنین برای خرید حضوری می‌تونین به آدرس زیر مراجعه کنین :

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

شما می‌تونین برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایید . و در مسابقات جذاب ما شرکت کنین . ناگفته نمونه داخل پیج اینستاگرام فرکو هر هفته مسابقه هیجان انگیزی برگزار می‌شه . که جوایز میلیونی نیز تقدیم شما دوستان می‌شه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو