Home
پنجره دوجداره ثابت

پنجره دوجداره ثابت

صفحه اصلی » مقالات » درب و پنجره آلومینیوم » پنجره دوجداره ثابت

پنجره دوجداره ثابت به پنجره هایی گفته می‌شه که دارای دو ویژگی شیشه های دوجداره و ثابت هستن . در واقع پنجره دو جداره ثابت پنجره ای اس که بازشو نیست . این پنجره ها تنها دارای شیشه برای مشاهده مناظر بیرونی فضا هستن . همچنین در فضاهایی به کار می‌رن که ما بدون اینکه بخوایم پنجره رو باز کنیم می‌خوایم نور طبیعی رو به فضای داخلی وارد کنیم . اگر به دنبال ارتقاء ظاهر خونه خود هستین ، پنجره های ثابت راهی مقرون به صرفه رو برای شما ایجاد می کنن. تا خونه‌ی رویاهای خود رو ایجاد کنین.

پنجره های ثابت اغلب به عنوان پنجره های تصویری شناخته می‌شن ، به این معنی که نمی توان اونا رو باز یا بسته کرد. آنها اغلب در خونه‌هایی با سقف بلند یا طاقدار یافت می‌شن یا به عنوان یک پنجره قوسی بر روی مناطق طاقدار ، درها و حتی پنجره های دیگر نصب شدن. اونا یک هدف اصلی رو ارائه می‌دن: ایجاد یک نمای زیبا. یکی از مزایای استفاده از پنجره ثابت ، ایجاد نمایی زیبا و استفاده از تزیینات همراه نور در فضای داخلی خونه هست . بسیاری از طراحان علاوه بر استفاده از منظره بیرون ، از این پنجره ها به منظور افزایش زیبایی طراحی داخلی استفاده می‌کنن.

پنجره دوجداره ثابت

پنجره ثابت چیه

پنجره دوجداره ثابت

همانطور که پیش تر به صورت مختصر در مورد پنجره ثابت توضیح داده شد این پنجره ها همانند یک عنصر تمام شیشه بر روی دیوار ها نصب می‌شن. این پنجره ها قابلیت باز شدن رو ندارن و همانطور که از اسمشون پیداست ثابت هستن. یک پنجره ثابت رو می توان پنجره تصویری یا پنجره معماری نیز نامید و طوری طراحی شده اس که از مناظر خاصی در خارج از منزل استفاده کنه. پنجره های ثابت می‌تونن در هر شکل و اندازه ای باشن و کم مصرف ترین نوع پنجره های موجود هستن.

پنجره های ثابت همچنین طبیعی ترین نور رو به خانه شما می‌دن. این نه تنها از روشن شدن چراغ‌ها در طول روز جلوگیری می‌کنه و در هزینه شما صرفه جویی می‌شه ، بلکه نور طبیعی بر روحیه شما نیز تأثیر می‌ذاره. روانشناسی امروزه می‌گه نور طبیعی خلق و خوی شما رو بهبود می‌بخشه . و شما رو در طول روز بهره وری بیشتری می‌بخشه. چه کسی نمی‌خواد انگیزه و بهره وری بیشتری داشته باشه؟ پنجره های ثابت در هر خونه‌ای خوب به نظر میرسن . اما بیشتر در اتاق نشیمن ، اتاق غذاخوری ، اتاق خانواده ، مهد کودک و زیرزمین استفاده می‌شن.در واقع از پنجره قابت در دو موقعیت استفاده می‌شه:

استفاده از منظره بیرونی

پنجره دوجداره ثابت

فرض کنین خونه شما در مقابل یک جنگل کوهستانی بسیار سرد قرار گرفته اس . در حالت عادی و استفاده از پنجره های معمولی بازشو علاوه بر استفاده از منظره زیبای جنگل یا طبیعت بیرون ، باید نگران ورود هوای سرد به داخل خونه نیز باشین . در این مواقع هست که پنجره دو جداره ثابت راه حل بهتری برای شماست. می‌تونین از یک منظره زیبا لذت ببرین بدون اونکه فریم ها آلودگی دیداری ایجاد کنن. و یا باز شو ها هوا رو به داخل نفوذ بدن .


ورود نور طبیعی

پنجره دوجداره ثابت

در بسیاری از مواقع توجیه استفاده از پنجره های ثابت ورود نور طبیعی به فضای داخلی هست. استفاده از نور طبیعی در فضاهای داخلی علاوه بر آنکه بسیار برای انسان مفید هت هزینه‌های استفاده از برق برای روشنایی رو کاهش می‌ده . در واقع تصور کنین که در طراحی خونه شما به اندازه کافی از بازشوهایی که جزیان هوا رو عبور می‌دن استفاده شده اس و شما نیاز به یک بازشوی اضافه ندارین. طبیعی اس که در این مواقع به جای هزینه‌ی بیشتر برای خرید پنجره های بازشو از یک تیکه فریم و شیشه استفاده می‌کنین.


انتخاب کیفیت

ما درک می کنیم که ساخت و ساز یا بازسازی می‌تونه یک کار پرهزینه باشه. این ممکنه منجر به تصمیمات سختی در مورد هزینه بیشتر در آینده نزدیک یا کاهش در برخی از زمینه‌ها بشه. راحتی خونه شما به اندازه بودجه‌ی شما مهمه و به همین دلیل هست که باید با اطلاعات کامل به سمت انتخاب محصول مورد نظر خود برید.

با این حال ، توجه به هزینه‌های اضافی یا پنهان احتمالی کار با شرکتی که محصولات خود رو در خارج از ایران تولید می‌کنه ، مهمه. مواردی مانند تعویض‌های پرهزینه ، طول عمر کوتاه تر و ارتباط نادرست احتمالی می‌تونه برای شما هزینه داشته باشه.

محصولات شیشه دوجداره ایرانی ممکنه گرونتر از خرید پنجره های تک جداره جدید نباشن. به عنوان مثال ، هزینه نصب به طور کلی اگر مشابه نباشه ، یکسان هست و مزایای بلند مدت مالی شیشه دوجداره در سال‌های آینده هر ماه در هزینه شما صرفه جویی می‌کنه. پنجره های دو جداره ثابت نیز ارزش خونه شما رو از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی و سبک افزایش می‌دن!

بازی نور با استفاده از پنجره های ثابت

در بسیاری از مواقع ورود نور طبیعی به داخل خونه از طریق پنجره های معمولی تنها راه حل موجود نیست . استفاده از پنجره ثابت با فریم‌های تعبیه شده در دیزاین‌های خاص می‌تونه در فضای داخلی خونه شما بازی نور رو ایجاد کنه . این ویژگی که یکی از زیباترین و تاثیرگزارترین روش‌های خلق فضاست از گذشته در معماری ایرانی استفاده می‌شده‌اس . امروزه شاهد انواع مدرن این بازی‌های نور هستیم . پنجره دو جداره ثابت یکی از راه های مناسب برای ایجاد فضایی مناسب در خونه شماست .


نتیجه گیری

بنابراین پنجره های ثابت می‌تونه به شما کمک کنه تا با هزینه کمتر نور طبیعی بیشتری رو به خونه خود وارد کنین . در حالیکه نیازی به افزودن سیستم بازشو ندارین.با این حال ، گرچه پنجره ثابت بسته می‌مونه ، اما می‌تونه خونه شما رو برای عملکرد بهتر و صرفه جویی در انرژی باز کنه. پنجره ثابت می‌تونه گرمای طبیعی خونه شما رو بهتر از شیشه های قدیمی حفظ کنه. همچنین استفاده از پنجره دوجداره ثابت می‌تونه انتقال دما در خونه شما رو به حداقل برسونه .

با نصب پنجره دوجداره ثابت می‌تونین نور و گرمای خونه خود رو کنترل کنین. به لطف استفاده از شیشه های محکم و دوجداره ، نه تنها از ورود هوای سرد به فضای شما جلوگیری می‌کنه . بلکه فضایی رو برای نور طبیعی خونه شما فراهم می‌کنین . به این ترتیب ، می‌تونین خونه خود رو با دیدگاه‌های برجسته به دنیای خارج ، مکانی روشن‌تر و پذیراتر کنین.


انواع مدل‌های پنجره ثابت

پنجره های معماری یا شکل پنجره های ثابت هستن که در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارن ، و یا حالت بازشو دارن. در زیر برخی از رایج ترین اشکال موجود و نحوه استفاده از اونا در خانه آورده شده اس.

پنجره گرد ثابت

پنجره های گرد در فضاهای کوچک‌تر مانند حموم و راهروهای بلند بهتر به نظر می رسن. اونا راهی عالی برای ورود کمی نور اضافی هستن.

پنجره دوجداره ثابت

پنجره دایره ای ثابت

این نوع پنجره ثابت به شما امکان می‌ده تا یک قوس یا قوس خمیده رو بالای هر نوع پنجره قرار بدین. نوع پنجره ای دایره بالا برای افزودن وضوح و روشنایی بیشتر استفاده می‌شه.

پنجره بیضی ثابت

شکل پنجره های بیضی شکل برای اتاق‌هایی با سقف طاقدار که می‌تونن از نور اضافی استفاده کنن مطلوب هست.

پنجره های هشت ضلعی

پنجره های هشت ضلعی انعکاسی منحصر به فرد از نور رو ارائه می‌دن و مناطقی از خونه رو با گوشه‌ها تعریف می‌کنن. می‌تونین پنجره رو یک مرحله جلوتر سفارشی کنین و برای افزودن جزئیات بیشتر ، شبکه‌ها رو اضافه کنین.

پنجره دوجداره ثابت

مثلث یا پنجره ذوزنقه ای ثابت

پنجره دوجداره ثابت

اگر شکل هندسی واقعاً همان چیزی اس که بدنبال اون هستین ، پنجره های مثلثی یا حتی ذوزنقه ای می‌تونن به ایجاد یک توهم و بعد منحصر به فرد در خونه شما کمک کنن. دو پنجره مثلث رو در کنار هم قرار بدین یا یک طرح دلخواه با چندین پنجره ذوزنقه ای ایجاد کنین تا نور بیشتری وارد کنین.


مزایای پنجره دوجداره ثابت

پنجره دوجداره ثابت

گرما و بهره وری انرژی

لایه بین دو پانل شیشه ای در پنجره دوجداره با یک گاز پر شده اس که مانند عایق دیوارها به عنوان عایق عمل می کنه. مانع ورود هوای سرد به خانه و خروج هوای گرم می‌شه. این امر نه تنها خونه شما رو زیبا و گرم نگه می‌داره ، بلکه به شما کمک می‌کنه تا با صرفه جویی بیشتر در گرمای داخل خونه ، هزینه‌های زیادی رو در قبوض انرژی صرفه جویی کنین ، و به نوبه خود باعث صرفه جویی در مصرف انرژی خونه و کاهش ردپای کربن شما بشه.

سر و صدا

پنجره دوجداره برای جلوگیری از سر و صدای ناخواسته از بیرون بسیار عالی‌اس. این که آیا شما در یک جاده شلوغ زندگی می‌کنین ، خیلی نزدیک یک مدرسه‌ی پرسر و صدا هستین یا تا آنجا که می‌تونین آرامش و سکوت رو دوست دارین ، پنجره دوجداره ثابت پاسخ شماست.

ظاهری جدید و مدرن

پنجره دوجداره ثابت

همچنین می‌تونین شیشه های ثابت رو در بسیاری از سبک های پنجره نصب کنین. در نتیجه می‌تونین ضمن کاهش هزینه ها ، ظاهر جدیدی برای فضای زندگی خود پیدا کنین. پنجره های ثابت در سال‌های اخیر جایگاه بسیار ویژه ای در طراحی ساختمان های مدرن پیدا کردن . به طوریکه می‌تونین شاهد نماهای بسیار درخشانی با حضور پنجره های ثابت باشین .

این پنجره ها این امکان رو به طراحان می‌دن که بدون اینکه نگران نوع بازشو و فریم خاصی برای لنگه های درب پنجره باشن طراحی کنن . نور رو به هر قسمتی از فضا که می‌خوان وارد کنن . و شکوه رو در فضای داخلی خود به وجود بیارن .


با پنجره های ثابت ظاهر خونه خود رو زیبا کنین

پنجره دوجداره ثابت

پنجره های ثابت که برای باز نشدن طراحی شدن اغلب برای افزایش نور و زیبایی ساختمان استفاده می‌شن. دقیقاً به همین دلیل هست که مجموعه پنجره های ثابت فرکو از 21 سبک مختلف تشکیل شده اس. با ترکیب و تطبیق تعداد مختلف میله‌های شیشه ای ، هر 21 نوع دارای ظاهر و احساس متمایزی هست. طیف گسترده ای از پنجره های ثابت فرکو باعث شده اس که بازسازی خونه بسیار ساده باشه ، صرف نظر از ویژگی‌ها و سبک های معماری که می‌خواید به خونه شما تجسم بده.


با پنجره های دوجداره ثابت کم مصرف فرکو گرم بمونین

پنجره دوجداره ثابت

به غیر از به حداکثر رسوندن نور روز ، یکی دیگر از عملکردهای کلیدی پنجره های ثابت گرم نگه داشتن خونه در طول ماه های زمستون هست. ما نیازهای عایق شما رو درک می‌کنیم . بنابراین پنجره های ثابت فرکو در گزینه‌های دو جداره و سه جداره موجود هست. پنجره های ثابت دو جداره فرکو دارای دو صفحه شیشه ای هستن که به طور موثری لایه ای از هوا رو در بین اونا به دام می اندازن. چنین ساختاری مانع از خروج گرما از خونه شما می‌شه . در عین حال از ورود هوای سرد جلوگیری می‌کنه و باعث ایجاد فضای گرم و عایق داخلی می‌شه.


کاربرد پنجره دوجداره ثابت

پنجره دوجداره ثابت


پنجره ثابت باعث می‌شه خونه شما کمی به طبیعت نزدیک‌تر بشه. با طراحی زیبا و ویژگی های امنیتی پنهان ، از فضای زندگی خود می‌تونین منظره ای کاملا باز داشته باشین.

اگر در حال حاضر در خونه‌ای زندگی می‌کنین که کمبود نور داره یا شاید اونطور که دوست دارین جادار نیست . نصب شیشه های ثابت می‌تونه تفاوت واقعی ایجاد کنه.نه تنها این ، بلکه اگر در منطقه سردتر زندگی کنین ، پنجره ثابت نیز درخشان هست. در حالی که تهویه دلیل بزرگی برای گرفتن پنجره هست ، ممکنه در ماه‌های زمستون به اون نیازی نداشته باشین.


ظاهری زیبا

پنجره دوجداره ثابت

متناوباً ، ممکنه فقط بخواید یک ویژگی طراحی کاملاً جدید اضافه کنین . که برای تحت تأثیر قرار دادن مهمانان شما باشه. برای هر دو ایده ، پنجره های دوجداره ثابت می‌تونن راه حل رو برای شما فراهم کنن .در یک پنجره ، شیشه ثابت ممکنه توانایی باز شدن اونو از بین ببره . اما با افزایش حریم خصوصی و عایق بندی این حالت رو جبران می‌کنه.

پنجره دوجداره ثابت می‌تونه از گرمای خونه شما جلوگیری کنه . هوای سرد جایگزین اون نشه. همچنین شیشه شما کاملاً ضد آب و هوا هست .و از خونه در برابر شرایط بد محافظت می‌کنه.

پنجره دوجداره ثابت

پنجره دوجداره ثابت نیز برای افرادی که زندگی پرمشغله ای دارن گزینه‌ی درخشان و مناسبی هست. شیشه های تمیز کننده می‌تونن آلودگی رو از بین ببرن . به این معنی که به تعمیر و نگهداری منظم نیاز ندارن . در حالی که شیشه های خورشیدی می‌تونن به تولید انرژی برای خونه کمک کنن. به این ترتیب ، صفحه پنجره دوجداره ثابت می‌تونه بهترین تجربیات رو از عایق بودن ، برای شما به ارمغان بیاره.


پنجره ثابت سرویس بهداشتی

پنجره دوجداره ثابت

از پنجره دوجداره ثابت همچنین برای سرویس های بهداشتی برای ورود نور ظبیعی استفاده می‌شه. می‌تونین برای شیششه این قسمت از خونه خود شیشه های مات و یا مشجر کمپانی فرکو رو انتخاب کنین .


آیا پنجره دوجداره ثابت گزینه خوبی برای خونه‌ی من هست؟

پنجره دوجداره ثابت


با پنجره های دوجداره ثابت ، می‌تونین یک سیستم نور طبیعی ابتکاری داشته باشین . با این حال ، شیشه های ثابت می‌تونن در عوض امنیت و حریم خصوصی بیشتری به شما بدن.برای شروع ،صفحه پنجره دوجداره ثابت شما به لطف سیستم قفل چند نقطه ای از قاب جدا نشدنی هست . هیچ سیستم بازشوئی برای متجاوزان برای شکستن وجود نداره.

همچنین بدون داشتن سیستم بازشو ، نگران حفظ نرمی پنجره نمی‌شین در نتیجه ، به لطف شیشه مقاوم در برابر هوا ، پنجره شما کمتر در معرض زنگ زدگی قرار می‌گیره.صفحه پنجره دوجداره ثابت شما همچنین از عایق صدا فوق‌العاده‌ای برخوردار هست . به این معنی که شما و خانواده می‌تونین از فضای زندگی امن‌تر و بدون حواس پرتی بهره‌مند بشین.

پنجره دوجداره ثابت

یکی دیگر از مزایای صفحه پنجره های دو جداره ثابت اینه که انعطاف پذیری بیشتری به شما می‌ده. با پنجره دو جداره استاندارد ، سیستم بازشو اغلب دارای قوس وسیع هست . به این معنی که شما متناسب با طرح به فضای بیشتری نیاز دارین.با داشتن یک پنجره ثابت یا حتی یک صفحه از پنجره های دو جداره در دیوار ،هیچ جای اضافی اشغال نمی‌شه. به همین دلیل ، صفحه ثابت می‌تونه در فضاهای کوچکتر جای بگیره و همچنین می‌تونه ایمن‌تر باشه.

پنجره دوجداره ثابت

صرفه جویی در هزینه

پنجره دوجداره ثابت

سرانجام ، هزینه پنجره های ثابت اغلب بسیار کمتر از پنجره های دو جداره استاندارد هست. به عنوان مثال ، یک پنجره دیواری uPVC ثابت می‌تونه هزینه بیشتری داشته باشه . و صرفه جویی در هزینه شما رو بیش از طراحی با درب بازکن می‌کنه.به این ترتیب ، اگر احساس نمی‌کنین که به پنجره‌ی بازشو نیاز دارین . می‌تونین پس انداز کنین و یک طرح زیبا رو نیز بدست بیارین. همچنین ، شما هنوز هم مزایای پنجره دو جداره پیشرفته رو در فضای زندگی خود احساس می‌کنین.

در حالی که پنجره دو جداره ثابت می‌تونه از ابتدا در هزینه شما صرفه جویی کنه . همچنین می‌تونه به شما کمک کنه تا در دراز مدت از مزایای جذاب و دلنشین اون لذت ببرین.

با نصب یک صفحه پنجره ثابت ، می‌تونین نورپردازی در خونه خود رو نیز بهبود ببخشین و به اون احساس طبیعی تری ببخشین. در نتیجه ، هنگامی که تابستون فرا می‌رسه ، می‌تونین دریابین که شما نیز نیازی به استفاده از برق خود ندارین.همچنین ، یک صفحه پنجره ثابت یک ویژگی بسیار مطلوب در فضای زندگی اس . ممکنه در صورت تصمیم به تغییر مکان ، پیشنهادهای بالاتری برای خونه خود دریافت کنین.


امنیت پنجره دوجداره ثابت


پنجره دو جداره ثابت همچنین می‌تونه مزایای بسیار ارزشمندی برای شما داشته باشه. به عنوان یک طراحی ثابت ، اونا می‌تونن مقاومت بیشتری داشته باشن . زیرا نگرانی از عملکرد و حرکت روان نخواهید داشت. بنابراین ، اونا رو ثابت تولید می‌کنن که بازدارنده ای محکم برای متجاوزان باشه. در یک پنجره دوجداره ثابت ، به طور استاندارد یک قاب مقاوم با سخت‌افزار امنیتی داخلی نیز دریافت خواهید کرد. همچنین استفاده از شیشه های سکوریت و لمینت امکان شکستن اون رو کاهش می‌ده و ورود رو برای سارقان سخت می‌کنه.

می‌تونین از بین مواد مختلفی برای قاب خود از جمله uPVC و آلومینیوم انتخاب کنین. این ساختارهای مدرن برای محافظت از فضای زندگی شما با لعاب کاری شما کار می‌کنن. به شما کمک می‌کنن تا گرما رو در داخل خونه خود نیز گیر بیارین.

متناوباً ، در یک صفحه پنجره ثابت ، می‌تونین شیشه رو مستقیماً درون دیوار قرار بدین تا امنیت بیشتری داشته باشه.

شیشه های ثابت نیز می‌تونن خونه شما رو بیشتر خلوت کنن . به شما امکان کنترل بیشتر فضای زندگی رو بدن. عایق صوتی دریافت خواهید کرد که سر و صدا رو از بیرون دور نگه می‌داره . همچنین می‌تونین شیشه مات رو نیز به عنوان یک گزینه تهیه کنین.

شیشه مات و مبهم باعث می‌شه مردم نتونن دید واضحی از خونه شما داشته باشن . همچنین سایه ای ظریف ایجاد می کنه و باعث کاهش تابش می‌شه.


تولید پنجره دوجداره ثابت در ابعاد سفارشی

تیم فنی صنایع فرکو این امکان رو برای شما فراهم کرده اس که در هر ابعادی که خواستین پنجره دوجداره ثابت رو سفارش بدین . سفارش شما در سه الی چهار روز کاری آماده می‌شه.همچنین می‌تونین گزینه تأمین کننده شیشه ثابت رو به هر سبک پنجره ای از طرف تأمین کنندگان فرکو ثبت سفارش کنین. این بدان معناست که شما همچنان می‌تونین طرح پنجره مورد نظر خود رو طبق خواست خودتون داشته باشین.

حتی می‌تونین شیشه ثابت رو به عنوان یک گزینه بدون فریم دریافت کنین . در نتیجه ، حجیم بودن طرح کمتر می‌شه . منظره ای برجسته از فضای بیرون رو برای شما فراهم می‌کنه.به این ترتیب ، می‌تونین فضای زندگی خود رو به دنیای خارج نزدیک کرده ، شیشه های ثابت خود رو به طور یکپارچه با خونه خود متناسب کنین.


قیمت پنجره دوجداره ثابت


پنجره های دوجداره ثابت بسته به نوع قاب و ابعاد شما قیمت اون تغییر می‌کنه . با این حال ، اگر می‌خواید سبک دیگری مانند پنجره ارسی یا حتی طرح های کمان و خلیج رو اضافه کنین ، می‌توانین انتظار پرداخت بیشتر رو داشته باشین.با این حال ، اضافه کردن شیشه ثابت می‌تونه هزینه رو کاهش بده . دهانه رو از بین ببره اما همچنان نور و گرما رو برای شما فراهم می‌کنه که می‌تونه در هزینه‌های صورت حساب صرفه جویی کنه بسته به نحوه انتخاب خود برای سفارشی کردن شیشه ، قیمت نیز می‌تونه متفاوت باشه.


خرید پنجره دوجداره ثابت

همانطور که گفتیم پنجره های دو جداره ثابت در هر ابعادی قابل سفارش هستن. می‌تونین از طریق راه‌های ارتباط مانند شماره تلفن صنایع فرکو (02188068352) ، پیج اینستاگرام و واتساپ با مشاوران و کارشناسان فرکو در ارتباط باشین. از لحظه ای که سفارش شما ثبت می‌شه سفارشتان طی 48 ساعت آماده می‌شه و از طریق ماشین‌های مخصوص درب و پنجره ارسال می‌شه .

آدرس کارگاه تولیدی:

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

پنجره دوجداره ثابت

پرسش و پاسخ در مورد پنجره دوجداره ثابت

هزینه پنجره دوجداره ثابت چقدر هست ؟


پنجره های دوجداره ثابت بسته به نوع قاب و ابعاد شما قیمت اون تغییر می‌کنه . با این حال ، اگر می‌خواید سبک دیگری ….

آیا پنجره دوجداره ثابت گزینه خوبی برای خانه امن هست؟


با پنجره های دوجداره ثابت ، می‌تونین یک سیستم بازکن ابتکاری داشته باشین…….

14 پاسخ

  1. چه مدل های زیبایی ، بسیار لذت بردم و ایده گرفتم ، ممنون از سایت خوبتون

  2. پنجره ثابت عااااالیه ، من برای ویلامون سفارش دادم و واقعا هربار میبینمش خوشحال میشم از انتخابم

    1. درسته مریم جان واقعا پنجره های زیبا و کارامدی هستند و ممنون از حسن انتخاب شما

  3. کیفیت در و پنجره های شما خیلی خوبه ، من سه ساله خونمو بازسازی کردم و در های شمارو سفارش دادم و واقعا توی این سه سال آخ نگفتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو