Home
پنجره آلومینیوم طرح چوب

پنجره آلومینیوم طرح چوب

ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با پنجره آلومینیوم طرح چوب برای شما مشتریان عزیز به‌طور جامع شرح دهیم. و کاربرد و مزایای هر کدام را باهم مرور کنیم. از گذشته استفاده از درب و پنجره های چوبی و یا طرح چوبی در ساختمان ها بالاخص منازل رایج بوده است . که علت عمده استفاده از آن ها سهل الوصول بودن به مواد اولیه شان و ابزار ساده ساخت. و تولید این نوع از درب و پنجره ها بوده است. اما امروزه استقبال از در و پنجره های چوبی به دلیل هماهنگی با دکوراسیون و طراحی داخلی اماکن مورد استقبال قرار می گیرد. که البته بر خلاف گذشته از قیمت بهای تمام شده ی بالایی نیز برخوردار است.
در و پنجره های چوبی معایب اندکی هم دارند . کارشناسان و طراحان برای بر طرف کردن این عیب ها ساختار ثانویه ایی را به کار گرفته اند .که مزیت های این نوع از در و پنجره بیشتر شده و عیوب آن از بین رفته است .

پنجره آلومینیوم طرح چوب
پنجره آلومینیوم طرح چوب

توضیحاتی پیرامون پنجره آلومینیوم طرح چوب

طراحان معماری امروزی اهداف ویژه ای جهت فضاهای منحصربفرد هستند که دارای زیبایی و جذابیت خاصی باشند.
پنجره آلومینیوم طرح چوب از بهترین گزینه های پیشنهادی ما برای یک طراحی خاص و جذاب می باشد.درادامه این مطلب بیشتر پیرامون پنجره آلومینیوم طرح چوب خواهیم پرداخت .

اهمیت استفاده از پنجره آلومینیوم طرح چوب به شرح زیر می باشد

  • الف ) زیبایی فوق العاده ی پنجره آلومینیوم طرح چوب ، علت این زیبایی منحصر بفرد این است . که گروه صنایع فرکو با استفاده از پوشش های دکورال ، ظاهری کاملا طبیعی از بیشتر چوب های باارزشی مثل راش وگردو وفندق و بلوط….را بعنوان طرح چوب روی آلومینیوم طراحی می نماید.
  • ب) استفاده از پنجره ی آلومینیوم طرح چوب موجب حفظ جنگل ها و درختان و محیط زیست می شود . در عین حال زیبایی های طبیعت را به محیط زندگی شما هدیه می کند.
پنجره آلومینیوم طرح چوب
پنجره آلومینیوم طرح چوب

مکان هایی که می شود از پنجره آلومینیومی طرح چوب استفاده کرد به قرار ذیل می باشند

  • ۱ پنجره آلومینیومی طرح چوب در محل کار که اگر ریلی باشد بسیار مناسب تر است.
  • ۲ پنجره طرح چوب در منزل که اگر به‌صورت دوجداره باشد مزایای زیادی چون کاهش هدر رفت انرژی و صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش آلودگی صوتی و کاهش آلودگی هوا و…… را در بر دارد.
  • ۳ پنجره آلومینیومی طرح چوب در اماکن عمومی که موجب زیباسازی فضای شهری می گردد.
پنجره آلومینیوم طرح چوب
پنجره آلومینیوم طرح چوب

کارشناسان حرفه ایی تیم فرکو

تیم فرکو با استفاده از بهترین متد های آینه کاری و پنجره سازی و استفاده . از درجه یک ترین متریال شیشه و آلومینیوم در فضای داخلی و خارجی بنا اقدام به خلق طرح ها و ایده های منحصر به فردی برای ایجاد فضاهای مدرن و یا نئو کلاسیک در دکوراسیون اقدام نمودند. که با عنوان آینه کاری مدرن به شما مشتریان محترم ارائه میشود. این آینه ها بر اساس ماهیتشان در سطوح مختلفی مانند : سقف ها ، دیوارهای داخلی ، مبلمان و… پیاده و اجرا می شوند. جنس متریال آینه های مدرن از دو متریال شیشه و فلز جیوه ایی نشات گرفته است. که نوع شیشه ایی از استقبال بیشتری نسبت به نوع فلزی برخوردار است.

پنجره آلومینیوم طرح چوب
پنجره آلومینیوم طرح چوب

نحوه ی تولید و ساخت پنجره آلومینیومی طرح چوب

با استفاده از پروفیل پیش ساخته که در اندازه های متفاوت و برحسب مدل پنجره بریده می شوند . در واقع تشکیل دهنده ی قاب پنجره آلومینیونی طرح چوب هستند.
تیم متخصص و حرفه ای صنایع فرکو هر گونه طرح و مدلی که مد نظر شما مشتریان عزیز باشد . را با در اختیار داشتن جدیدترین دستگاه های خمکاری و پنجره سازی برای شما در اسرع وقت ساخته و در محل نصب می کنند.
علاوه بر آن صنایع فرکو دارای انواع خدمات جهت پوشش آلومینیوم با طرح های بسیار متنوع می باشد.
امروزه استفاده از پنجره طرح چوب همواره مورد علاقه ی مشتریان محترم بوده است.
علت علاقه و توجه ویژه به پنجره طرح چوب ایجاد فضایی چشم نواز و زیبا می باشد.
این را می‌دانیم که تهویه ی مناسب محیط داخلی ، کاملا به تعداد پنجره هایی بستگی دارد که در آن وجود دارد.
به‌طور مثال در صورتیکه محیط اتاق شما کوچک باشد. با طراحی پنجره هایی استراتژیک میتوان باعث بزرگ نشان دادن اتاق شد.
انتخاب طرح چوب کاملا با انتخاب ونظر شما مشتریان گرامی و به‌صورت اختصاصی انجام و اجرا می گردد.

پنجره آلومینیوم طرح چوب
پنجره آلومینیوم طرح چوب
پنجره آلومینیوم طرح چوب

مراحل ساخت و اجرای طرح چوب روی پنجره آلومینیومی

لازم به ذکر است بهترین کار این است که از آلومینیوم های رنگی استفاده کرد .
دلیل این کار این است که زیرسازی مناسبی برای قرار گرفتن فیلم روی هر نوع پروفیل آلومینیومی انجام شود. نکته بسیار جالب این است که انجام طراحی روی آلومینیوم .که در بالا ذکر شد باعث استحکام و جلوگیری از پوسیدگی و زنگ زدگی آلومینیوم می شود.

لازم به ذکر است ، برای انجام هر چه بهتر خدمات رنگ پودری مراحل زیر باید انجام شود

1) ابتدا با استفاده از رنگ پودری مانند پلی اورتان روی پروفیل آلومینیوم پوشش داده می شود تا مرحله ی اول دکورال روی پروفیل و آلومینیوم انجام شود .در مرحله بعدی باید تمییز کاری و چربی گیری انجام شود.

2) سپس باید عمل پاشش رنگ پودری انجام شود و در مرحله ی آخر باید در کوره پخته شود

3) زمانی که پروفیل های آلومینیومی که رنگ شده اند در کوره پخته شدند، از کوره بیرون آورده می شوند تا با فیلم مخصوص دکورال پوشانده شوند.

4 ) فیلم ها به‌صورت کامل روی پروفیل آلومینیوم بظور کامل وکیوم می شوند.

5) مجددا در کوره ی مخصوصی که با دمای ۲۰۰ درجه گرم شده قرار داده می شوند. در این مرحله است که طرح فیلم روی سطح پروفیل آلومینیومی منتقل می شود.

6) در این مرحله از کوره خارج می شود تا سرد شود . پس از سرد شدن ، لایه ی فیلم از روی پروفیل جدا می شود. تمامی این مراحل با استفاده از دستگاه های مخصوص به‌صورت تمام اتوماتیک انجام می شود.

7) در این مرحله عملیات شستشو انجام می شود تا بتوان آن را کروماته کرد واز خط رنگ پودرالکترواستاتیک عبور داد.


پنجره آلومینیوم طرح چوب
پنجره آلومینیوم طرح چوب

تنوع طرح چوب برای پنجره آلومینیومی طرح چوب


صنایع فرکو با در اختیار داشتن چندین خط موفق به اجرای طرح های بسیار متنوع. که در بعضی موارد فقط به‌طور اختصاصی در صنایع فرکو اجرا می شود گردیده ایم.
این تنوع شامل اجرای طرح هایی می شود مثل گرانیت ، چوب، فانتزی، که هر کدام روی موادی با شکل های غیر مسطح و‌مسطح اجرا می شود .
این کار نتیجه ی قابلیت پوشش رنگ های پودری است.

تیم فرکو موارد ذيل را در سفارش‌های آنلاين ارائه ميكنه

مزايای استفاده از خدمات اينترنتی جهت سفارش


رفتن به مرکز پنجره سازی و ساعت‌ها ماندن در ترافیک‌های طولانی به‌خصوص با توجه به شرايط فعلی جامعه، راه حل مناسبی برای دریافت خدمات نیست. بنابراين عاقلانه ترين و بهترین گزینه، دریافت انواع خدمت از مرکز آنلاین مي باشد .که همه خدمات مورد نیاز شما را در محل با سرعت و بهترين كيفيت و قيمت بسيار مناسب تامين ميكند.
شغل پنجره سازی به دلیل سر و کار داشتن با شیشه، خیلی حساس است و فردی که در این زمینه فعالیت می‌کند . باید فردی با تجربه باشد و در حین کار آرامش داشته باشد . پس در انتخاب شركت و تیم ارائه دهنده ي شیشه دقت فراوان به خرج دهید . جالب است بدانید با افزایش استقبال از خدمات شیشه بری این روزها درخواست‌ها در كليه مناطق رو به افزایش است.

مدت زمان تحویل سفارش

صنایع آینه و شیشه فرکو مفتخر است که میتواند بهترین کیفیت شیشه و آینه را که مدنظر شماست را تحویل دهد.برای اطلاع از قیمت پنجره آلومینیوم به سایت فرکو مراجعه کنید . با تماس شما به صنایع فرکو ، کارشناسان تیم حرفه ایی فرکو در کمتر از ۴۸ ساعت شیشه ی مورد نظر را در محل تحویل داده خواهد شد.در این مطلب پیرامون پنجره آلومینیومی مطالب خدمت شما مشتریان محترم ارائه گردید .

چگونه ثبت سفارش کنیم

شما عزیزان می‌توانید برای تهیه و سفارش هر نوع و شکل از شیشه رومیزی با ابعاد مورد دلخواه و موردنیاز خود. از طریق واتس اپ 09101767773یا با شماره تلفن 02188068352 ما در ارتباط باشید تا بتوانید سفارش خود را ثبت کنید.

آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو