Home

شیشه روی میز ناهار خوری

انتخاب شیشه روی میز ناهار خوری ، دلایلی داره که ما رو به خرید اون ترغیب می‌کنه. اکثر میز ها از جنس فلزی و چوبی هستن . و در طول روز هنگام استفاده از میز در معرض خش و آسیب رطوبت و… هستن . و به مرور از زیبایی اون کاسته می‌شه . و اگر شما هر بار نیت تعویض اون و خرید میز جدید رو داشته باشین . قطعا خیلی هزینه بر و سخت میشه.

شیشه رومیزی این مشکل رو به راحتی حل کرده . شیشه وزن چندانی نداره و حمل و نقل اون به آسونی صورت می‌گیره. علاوه بر اون شیشه های مدرن ، ضد خش هستن . و سطح میز رو از فرسودگی دور نگه می‌دارن . شیشه ها در مقابل آب و رطوبت ایمن هستن و آسیبی به اونا نمی‌رسه . و مادام که شیشه رومیزی دارین ، میز شما نو و سالم می‌مونه .

علاوه بر اون نصب شیشه روی میز کار سختی نیست . و بدون مهارت خاصی قابل انجامه . صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو ، شیشه هایی مطابق استانداردهای جهانی تولید کرده که ، طرح و رنگ و سبک های مدرن اون زیبا و جذابه . انواع شیشه رومیزی ها در سایت farkoo.ir قابل رویت هستن .

طرح های موجود در بازار در تنوع ، گستردگیِ قابل توجهی دارن. اما اگر طرح خاصی مورد پسند شما باشه . یا طرح و سبکی متفاوت مد نظرتون باشه. از طریق پیام رسان واتساپ ایده ی خود رو برای ما ارسال کنین . تا مجموعه ی فرکو طرح اختصاصی شما رو در زمانی کوتاه آماده کنه.
شماره تماس : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

شیشه روی میز ناهار خوری 1
شیشه روی میز ناهار خوری 1

شیشه های ساده روی میز

شیشه هایی هستن که از قدیم الایام در منازل وجود داشتن . این شیشه ها اکثرا ضخامت چندانی ندارن ، شفاف هستن. و در مقابل شیشه های مدرن مقاومت پایین تری دارن . اما برای انواع میز ها از جمله شیشه روی میز پذیرایی و اشپزخانه کاربرد دارن .

این شیشه ها هر چند بار که دوست داشته باشین ، قابلیت برش دادن دارن . و می توان به راحتی ابعاد اونو تغییر داد . شیشه های ساده قیمت چندانی ندارن . و در بین شیشه ها ارزون‌ترین اون محسوب می‌شن.

شیشه روی میز ناهار خوری 2
شیشه روی میز ناهار خوری 2

شیشه فلوت برای روی میز ناهار خوری

شیشه فلوت ، شیشه هایی تخت و صاف هستن که ، در سطح ون موج و خالی وجود نداره . تفاوت این شیشه با شیشه ساده در مراحل ساخت اونه . مواد این شیشه ها در کوره به حالت خمیری در میان . سپس اون مواد رو در حوض قلع مذاب غلط می‌دن . که عاری از هر عیب ، نقص و موج باشه .

این شیشه ها از شیشه های ساده شفاف تر و زیباتر هستن. و نسبت به اون مقاومت بیشتری دارن.. شیشه فلوت انتخاب مناسبی برای شیشه روی در منازله . که به دلیل شفافیت جنس اون تاثیر شایانی در روشنایی فضای شما به وجود میاره .

شیشه روی میز ناهار خوری 3
شیشه روی میز ناهار خوری 3

جلوه نمایی شیشه کریستال در میزهای ناهار خوری

شیشه کریستال شیشه هایی هستن که در مواد اولیه ی اون سرب بکار رفته اس . و درخشندگی اون از شیشه های هم سطح خود خیلی بیشتر هست . در این شیشه ها سعی بر اونه که آهن کمتری در ترکیبات اون استفاده بشه . چرا که آهن از شفافیت شیشه کم می‌کنه .

و اونو کدر تر نمایان می‌کنه . وجود سرب در شیشه کریستال باعث شکست نوری می‌شه. نام دیگر شیشه کریستال ، سوپر کلیر یا فوق شفافه . این شیشه ها در دو نوع در بازار عرضه شدن . که نوع اول اون مغز آبی و نوع دوم مغز سفید هستن . اگر شیشه کریستال رو مقابل نور افتاب قرار بدین . هر اندازه که آبی‌تر به نظر برسه شفاف تر میشه .

شیشه کریستال اصل که ناخالصی کمتری داره ، هنگام شکست حالت پودری به خود می‌گیره . و به قطعات ریز تری تبدیل میشه . میزان آهن بکار رفته در شیشه کریستال خیلی پایینه . و این امر علت خورد شدن اون به قطعات ریز هست . اگر بخواید فضایی لوکس داشته باشین . کریستال برای شیشه روی میز ناهار خوری پیشنهاد خوبی اس .

علت اون هم تلالو نور و درخشندگی بی نظیر اونه . این شیشه ها با افزودن لایه های بیشتر به اون کیفیت بالاتری پیدا می کنن و درجه ی روشنایی اون فزونی پیدا می‌کنه .

شیشه روی میز ناهار خوری 4
شیشه روی میز ناهار خوری 4

سکوریت کردن رومیزی های شیشه ای

شیشه سکوریت ، شیشه هایی هستن که در فرایند حرارت بالا به حالت مذاب در میان . و پس از اون ، لایه های بیرونی شیشه رو زودتر از قسمت درونی اون سرد می‌کنن . که این کار شیشه رو مستحکم می‌کنه . و تحمل فشار و ضربه رو در شیشه تا ۴ برابر افزایش می‌ده.

. این شیشه ها بسیار کاربردی هستن . و دیگر مثل شیشه های قدیمی آسیب پذیر و آسیب رساننده نیستن . زیرا هم دیرتر می شکنن و هم موقع شکستن خطری برای ما ندارن . قطعات شیشه ساده در اندازه های بزرگ خورد می‌شه . و برندگی اون خطرافرین هست . اما شیشه سکوریت هنگام شکستن ، ریز ریز میشه . و قطعات ریز آن برنده نیست .

شاید تصور عموم براین باشه که این شیشه ها چون مستحکم هستن باید ضخامت بالایی داشته باشن . اما در اصل این شیشه ها در ضخامت لایه ها با شیشه ساده هیچ تفاوتی ندارن . و در ظاهر تشخیص این دو از هم کار راحتی نیست . شما می‌دونین که شیشه های معمولی با شوک دمایی می شکنند . و ازبین میرن .

شیشه سکوریت در مقابل تغییرات دمایی بسیار ایمن و مقاومه . و اگر در معرض دمای گرم و سرد قرار بگیره تغییری در آن ایجاد نمی‌شه . اما باید این نکته رو مد نظر قرار بدین . که هر اقدام برش ، سوراخ کردن یا هر عملی که روی شیشه انجام می‌شه . کار روی شیشه باید قبل از سکوریت شدن اون باشه . چراکه شیشه سکوریت قابلیت برش دادن رو نداره .

امروزه این شیشه ها در ساخت شیشه روی میزی کاربرد فراوانی دارن . صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو ، تولید کننده شیشه سکوریت هایی زیبا و مستحکم هست . که در ابعاد و اشکال متنوع روانه ی بازار میشه .
شماره تماس برای سفارش : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

شیشه روی میز ناهار خوری 5
شیشه روی میز ناهار خوری 5

سندبلاست کردن رومیزی های شیشه ای

نوعی از شیشه های مات هستن که به آن شیشه سندبلاست گفته میشه . این شیشه ها فرایند تولید متفاوت تری دارن . در شرکت تولیدی شیشه دستگاه هایی وجود دارن که ، وظیفه‌ی اونا پراتاب شن های مخصوص به سمت شیشه هست . با برخورد شن با شیشه ، رد برخورد اون روی شیشه تیره‌تر دیده میشه ‌‌.

درجه ی مات بودن این شیشه ها بستگی به زمان انجام سندبلاست کردن داره . یا اگر شن و ماسه با سرعت و فشار بیشتری به سمت شیشه روانه بشن . شیشه ای مات‌تر خواهیم داشت . طرح های مورد نظر رو می توان روی شیشه سندبلاست کرد . مارک و لوگو و اسم شخصی روی اون قابل حکاکیه .

اگر این شیشه برای شیشه روی میزی منازل استفاده ببشه پشت اون دید نداره . و برای میز هایی رو روی اون خش یا خوردگی باشه هم پیشنهاد خوبی اس . که پوشش خوبی برای اون محسوب می‌شه . و هم می توان از طرح های روی اون لذت برد . آدرس اینستا گرامی برای مشاهده ی نمونه های بیشتر :
http://Instagram.com/farkoo.ir

شیشه روی میز ناهار خوری 6
شیشه روی میز ناهار خوری 6

لاکوبل بودن شیشه های رومیزی و تاثیر آن در دکوراسیون

شیشه لاکوبل رنگی ، شیشه هایی هستند که یک طرف آن رنگ می‌شه . اما این رنگ نیاز به لایه ای داره که رنگ اونو تثبیت کنه . و رنگ اونو از زدگی و پریدگی ، محفوظ داره . برای این کار یک لایه pvc رو روی رنگ لمینت می‌کنن . که هم بسیار زیبا هست و هم در عین جذابیت مقاوم‌سازی می‌شه .

به شیشه لاکوبل شیشه متلوکس هم گفته می‌شه . این شیشه ها تنوع رنگیِ بسیار گستره ای دارن . و برای شیشه روی میز اشپزخانه خیلی شیک و کاربردی هستن . رنگ بندی متنوع اون در دکوراسیون های داخلی بسیار محبوب و پرطرفدار هست .

شیشه روی میز ناهار خوری 7
شیشه روی میز ناهار خوری 7

طرح دار کردن شیشه های رومیزی

استفاده از شیشه طرح دار باعث تنوع دهی به فضا می شود . و شیشه را از حالت یکنواختی در می آورد . طرح زدن روی شیشه قبلا با استفاده از قلم های مخصوص و به صورت دستی انجام می‌شد . ولی اکنون دستگاه های برش ، لیزر ‌و سی ان سی این وظیفه را برعهده دارن . و طرح زدن روی شیشه ها سرعت بیشتری گرفته و زمان کمتری برای آن صرف می شود .

می توان برای این کار از طرح های آماده به صورت چاپی روی شیشه بهره گرفت . یا طرح رو روی شیشه حکاکی نمود .‌ در شیشه روی میز ناهار خوری می‌تونین طرح هایی مطابق با ذوق و سلیقه ی خود سفارش بدین . صنایع تولیدی فرکو طرح درخواستی شما رو روی شیشه براتون حکاکی خواهد کرد . تا شیشه ای منحصر به فرد خودتون رو ، روی میز داشته باشین .

شیشه روی میز ناهار خوری 8
شیشه روی میز ناهار خوری 8

شیشه خمیده برای شیشه روی میز ناهار خوری

استفاده از شیشه هایی خم شده در ساخت میز تمام شیشه ای رواج چشمگیری یافته است . این شیشه ها سبک نوینی در ساخت صنعت میز سازی به حساب می آیند . دیده شدن پشت میز و رد شدن نور از آن فضای شما را دلبازتر جلوه می دهد .

این میز ها می توانند به عنوان میز عسلی جلو مبل استفاده گردند . یا به عنوان میز ناهار خوری مورد سفارش داده شوند . برای دیدن نمونه های بیشتر از این کار به این سایت مراجعه فرمایید .

شیشه روی میز ناهار خوری  9
شیشه روی میز ناهار خوری 9
شیشه روی میز ناهار خوری 10
شیشه روی میز ناهار خوری 10
شیشه روی میز ناهار خوری 11
شیشه روی میزی 11
شیشه روی میز ناهار خوری 12
شیشه روی میز ی 12
شیشه روی میز ناهار خوری 13
شیشه روی میزی 13
شیشه روی میز ناهار خوری 14
شیشه روی میز ی 14
شیشه روی میز ناهار خوری 15
شیشه روی میز ی 15
شیشه روی میز ناهار خوری 16
شیشه روی میزی 16
شیشه روی میز ناهار خوری 17
شیشه روی میزی 17
شیشه روی میز ناهار خوری 18
شیشه روی میزی 18
شیشه روی میز ناهار خوری 19
شیشه روی میزی 19
شیشه روی میز ناهار خوری  20
شیشه روی میز ی 20
شیشه روی میز ناهار خوری 21
شیشه روی میز ی 21
شیشه روی میز ناهار خوری 22
شیشه روی میزی 22
شیشه روی میز ناهار خوری 23
شیشه روی میزی 23
شیشه روی میز ناهار خوری 24
شیشه روی میزی 24
شیشه روی میز ناهار خوری 25
شیشه رومیزی 25
شیشه روی میز ناهار خوری 26
شیشه رومیزی 26

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو