Home
آینه گریم

آینه های گریم

آینه از پرکاربردترین وسایل امروزیه ، که در اکثر و شایدم میشه گفت در تموم خونه‌ها یافت می‌شه. علاقه مردم به آینه باعث شده که هر روز تعداد و طرح های آینه ها بیشتر بشه. و با توجه به استقبال و خرید مردم طراحان علاقه خاصی به طرح کردن مدل‌های جدید این آینه پیدا کردن . تاریخچه پیداش و استفاده از آینه به دوران 6000 هزار سال پیش بر می‌گرده. و عمر اون از بیشتر تمدن‌های زنده امروزی بیشتر هست . این اهمیت و کاربرد و علاقه انسان‌ها رو به این وسیله ارزشمند نشون میده. در این نوشته می‌خوایم به انواع آینه های گریم و قیمت آینه گریم و کاربرد و نقش اون در گریم و انواع اسم آینه های گریم بپردازیم .

امروزه نسبت به قبل استفاده از آینه گریم بسیار بیشتر شده ، تا جایی که دیگه می‌شه این آینه های گریم رو به راحتی در خونه‌ها مورد استفاده قرار داد. آینه های گریم به آینه هایی گفته می‌شه ، که در اطراف آینه تعدادی از انواع چراغ‌های مختلف در تولید و نصب ، در اطراف آینه به کاربرده می‌شه.

این آینه های گریم همون‌طور که از اسمشون پیداست. بیشتر برای گریم و آرایش استفاده میشن . ولی از اونا برای کار های دیگه هم می‌شه استفاده کرد. محبوبیت آینه های گریم به دلیل زیبایی و استفاده از چراغ های نورانی و دادن یک نور یکنواخت و یک دست هست . و به همین دلیله که از این آینه ها به عنوان آینه های گریم یاد و استفاده می‌شه. از مهمترین دلایل خرید یک آینه نصب راحت اونه که این ویژگی می‌تونه به خرید یک آینه بسیار کمک کنه . شرکت فرکو همیشه در تلاش برای تولید یک آینه و شیشه با نصب آسون جهت راحتی شما عزیزان هست . و یا در صورت تقاضای خودتون ، نصب محصولات رو با کمترین زمان و هزینه برای شما انجام میده .

آینه گریم

اسم آینه ها

آینه های گریم رو امروزه می توان به اسم‌های مختلفی شنید . از این اسم‌ها می توان به آینه های چراغ دار ، آینه های گریم ، آینه هالییودی ، آینه گریم چراغ دار آینه های آرایشی و غیره … اشاره کرد . که با این تنوع اسم مردم فکر می‌کنن که این آینه ها با هم فرق بسیار زیادی دارن ،و یک نوع آینه نیستن . ولی در اصل تمام این آینه ها ذر یک نوع سبک آینه هستن ، که در اطراف خود چراغ هایی دارن. و همین طور استفاده و کاربرد اونا یکی اس. و میشه گفت فقط در لغت با هم فرق دارن. که می توان با جست جوی اسم این آینه ها در گوگل و دیدن عکس‌های اون متوجه این موضوع باشین .

اما این آینه ها یعنی آینه های گریم انواع مختلفی دارن. که هر کدوم ویژگی و خصوصیات خاص خودشون رو دارن. که ازین جمله می توان به آینه های گریم قدی آینه گریم گردآینه سرویس بهداشتی چراغ دارآینه چراغ دار ساده اشاره کرد . در ادامه مطلب به انواع اون و کاربردهاشون در محیط‌های مختلف می‌پردازیم .

چراغ آینه

یکی از تاثیر گذارترین‌ها و مهم ترین عوامل در زیبایی و کارایی این آینه ها قطعا چراغ‌های اونه. که نقش زیادی در جلوه و زیبایی آینه گریم داره. و به خاطر کارایی همین چراغ های آینه اس که نام این آینه ها رو آینه گریم گذاشتن. استفاده درست و مناسب از این چراغ ها در نصب آینه می‌تونه باعث زیبایی چند برابر آینه ها و کارایی اون بشه. با استفاده درست از این چراغ ها می توان نور یک دست و زیبایی رو به کسی که داره از آینه استفاده می‌کنه بده و حس لذت بخشی بهش هدیه بده . آینه های گریم به دلیل داشتن یک نور مناسب برای گریم و آرایش استفاده شدن. و با نداشتن چراغ درست عملا کارایی نخواهند داشت .

استفاده و محل نصب این چراغ ها بستگی به نوع و کارایی آینه داره. مثلا محل نصب این چراغ ها در آینه گریم گرد و آینه مستطیلی فرق داره. و معمولا هم در آینه گریم قدی به دلیل بزرگی ابعاد اون از چراغ های بزرگ و با فاصله بیشتر نسبت به آینه های گریم دیگه استفاده و نصب میشه .

رنگ این چراغ‌ها هم بستگی به محیط آینه و یا انواع سلیقه ها داره. معمولا از رنگ های سفید و یا زرد رنگ در این آینه ها استفاده می‌شه. که بیشترین میزان زیبایی و کارایی رو می‌تونن به ما هدیه بدن . مثلا در این آینه های چراغ دار در سرویس بهداشتی چراغ های سفید رنگ در اون بکار میره. بهترین رنگ ها در این نوع آینه ها رنگ های روشن هستن. که می‌تونن نور مناسبی رو با توجه به کار ما ، یعنی گریم و ارایش به خاطر دیدن چیزهای ظریف و ریز بدن.

اینه های گریم
آینه گریم

ویژگی چراغ ها

نوع و کیفیت این چراغ ها هم می‌تونه در قیمت آینه گریم تاثیر بذاره. بیشتر مواقع جهت این کار از چراغ های LED استفاده میشه. که می توان از ویژگی‌های این چراغ ها به عوامل زیر اشاره کرد :

  • مصرف کم
  • عمر زیاد
  • قابل بازیافت
  • نور مناسب

همون‌طور که گفته شد این چراغ ها قابلیت تعویض دارن و با این که این چراغ ها عمر بسیار طولانی و مفید دارن . اما ممکنه به دلایلی مانند یک ضربه یا یک حادثه از کار بیوفتن و خراب و غیرقابل استفاده بشن . ولی جای نگرانی نیست. چون این چراغ ها به راحتی تعویض می‌شن . و راحت جایگزین می‌شن . البته باید هنگام خرید چراغ ، از چراغ‌ها دیدن و سپس خرید کرد ، که به آینه چراغ دار ما بخورن . و نظم و یکسان بودن تمامی چراغ ها رو حفظ کنن .

همچنین می توان این چراغ ها رو با توجه به خواسته و محیط اطراف آینه تنظیم و دست کاری کرد . مثلا می توان درصد روشنایی این چراغ ها رو در روز از 100% به 30% رسوند. باید میزان روشنایی این چراغ ها رو همیشه به سطح روشنایی محیط اطراف و خواسته خودتون به بهترین شکل تنظیم کرد .

آینه های گریم
چراغ آینه گریم

عوامل مؤثر بر قیمت آینه های گریم

  • ابعاد آینه : یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت آینه مورد نظرمون ابعاد آینه و میزان استفاده شدن از این آینه اس. که معمولا با زیادتر شدن ابعاد آینه قیمت نهایی آینه ما هم بیشتر میشه. برای همین هست که معمولا آینه های قدی قیمت بالایی تری نسبت به آینه های کوچک‌تر دارن. ولی تنها این ابعاد آینه گریم نیست که بر قیمت اون تاثیر میذاره.
  • جنس آینه : جنس آینه با قیمت آینه رابطه مستقیم داره . یعنی هر چه قیمت آینه بیشتر باشه قطعا به خاطر جنس و کیفیت خوب آینه اس . جنس آینه بیشترین تاثیر رو بر قیمت آینه داره و حتی میشه دید که یک آینه با کیفیت ولی کوچک قیمت بالاتری از یک آینه بزرگ ولی بی کیفیت داره .
  • طرح آینه : مسلما هر چه طرح روی آینه با ظرافت بیشتری طرح و تراشیده شده باشه. و زیبایی بیشتری به آینه ما بده قیمت آینه نیز بیشتر میشه.
  • نصب آینه : هر چه مراحل انتقال و نصب آینه بیشتر زمان ببره و سخت‌تر باشه بیشتر در قیمت پایانی آینه تاثیر می‌ذاره.
آینه های گریم
آینه گریم

خرید محصولات

شرکت فرکو

شرکت فرکو با سابقه زیاد همیشه سعی در بهترین محصولات با کمترین هزینه رو داشته. و همیشه تلاش می‌کنه بهترین خدمات رو ارائه بده.

تمام آینه‌های شرکت گارانتی یکساله‌ی بی‌قید و شرط دارن. پس فرکو تا دوازده ماه محصولاتش رو ساپورت رایگان میکنه. حتی اگه بعد از تحویل آینه بدون هیچ دلیل موجهی از آینه خوشت نیومد میتونی اونو تا سه روز به شرکت تولیدی پس بفرستی و پولتو به طور کامل پس بگیری.

می‌تونی برای دریافت اطلاعات بیشتر و همین طور اطلاع از قیمت محصولات  با شماره 02188068352 تماس بگیری.برای دیدن بقیه محصولات شرکت فرکو به مقالات سایت و یا آدرس اینستاگرامی به نشانیه farkoo.ir@ مراجعه کن.

و یا برای خرید مستقیم محصولات شرکت فرکو از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باش یا بر روی این لینک کلیک کن.

آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه‌های گریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو