Home
آینه کاری کنسول بالای

آینه کاری بالای کنسول

آینه کاری بالای کنسول ایده‌ای جالب و جذاب برای تزئین این قسمت از خونه یا سالن‌های آرایشی هست.
چون از جمله مواردی که موجب زیبایی محیط داخلی خونه و محیط‌های کاری میشه استفاده از آینه کاری هست که در زمره‌ی رکن‌های مهم طراحی‌ دکوراسیون‌های داخلی محسوب میشه.


آینه هایی که جهت این منظور استفاده میشه در اندازه‌ها و رنگ‌ها و مدل‌های مختلف بکار میره. در صورتیکه تمایل به استفاده از آینه کاری در محیط داخلی دارین ، توصیه می‌کنیم از آینه هایی در ابعاد بزرگ استفاده کنین. زیرا بزرگ بودن آینه ها باعث زیبایی و جلوه‌ی خاص محیط میشه.
در صورتی‌ که آینه در محل مناسبی از خونه یا محیط کار نصب بشه . بطوری‌که نور رو به خوبی منعکس کنه . موجب میشه روشنایی بیشتری در محیط ایجاد کرده و در ضمن باعث‌ میشه محیط بزرگ‌تر بنظر بیاد.



آینه کاری کنسول بالای


بنابراین استفاده از آینه های مناسب و متعدد و قرار دادن در زاویه های مناسب باعث ازدیاد تابش نور و‌چندبرابر شدن اون میشه.
بدین منظور استفاده از آینه های گرد دایره‌ای یا آینه هایی چند تکه‌ی پازلی بسیار شیک و جذاب هستند ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت هست که انتخاب رنگ آینه حتما باید با درنظر گرفتن رنگ‌های فضای محیط موردنظر انجام بشه.
سابقه‌ی آینه کاری بالای کنسول به صد سال قبل برمی‌گرده.

آینه کنسول بالای آینه

برای اجرای آینه کاری های دکوراتیو می توان از اشکال مختلف و بسیار شیک و زیبای آینه استفاده کرد.رنگ آینه رو متناسب با بقیه‌ی مبلمان و لوازم موجود در محیط و رنگ دیوارها انتخاب کنین. این نکته رو در نظر بگیرین که با توجه به اینکه آینه در رنگ‌های مختلفی زیادی ارائه میشه که عبارتند از :

  • دودی
  • مسی
  • برنز
  • رز گلد
  • آبی
  • سبز
  • سفید
  • بنفش
  • شامپاینی
  • طلایی
آینه کاری کنسول بالای

کارشناسان حرفه‌ایی دکوراسیون داخلی تیم فرکو

با استفاده از بهترین متدهای آینه کاری و درجه یک ترین متریال آینه در فضای داخلی و خارجی بنا اقدام به ، خلق طرح ها و ایده‌های منحصر به فردی برای ایجاد فضاهای مدرن و یا نئو کلاسیک در دکوراسیون اقدام نمودن. که با عنوان آینه کاری مدرن ارائه میشه. این آینه ها بر اساس ماهیت‌شون در سطوح مختلفی مانند : سقف ها ، دیوارهای داخلی ، مبلمان و… پیاده می‌شن. جنس متریال آینه های مدرن از دو متریال شیشه و فلز جیوه ایی نشات گرفته اس. که نوع شیشه ایی از استقبال بیشتری نسبت به نوع فلزی برخوردار هست.

آینه کاری کنسول بالای

مکان های مناسب که از آینه کاری بالای کنسول استفاده میکنن


محیط خانه

اغلب تازه عروس‌ها برای ایجاد فضایی جذاب و شیک از کنسول و آینه کاری.مربوط به اون در جهیزیه و چیدمان منزل خود استفاده می‌کنن.امروزه کنسول در زمره‌ی مبلمان خونه‌ها و محیط‌های کاری ایرانی محسوب می‌شه.
علاوه بر تازه عروس‌های خوش ذوق ، بقیه‌ی خانم‌های خونه نیز علاقه‌مند به استفاده از کنسول و آینه کاری بالای اون در محیط خونه هستن.


محیط‌های اداری

در محیط های اداری به‌خصوص در بخش خصوصی برای لوکس و لاکچری کردن فضادر ادارات از آینه کاری بالای کنسول بعنوان چیدمانی خاص و شیک توجه استفاده میشه.


محیط تالارهای پذیرایی

بخشی بسیار مهم از تزیینات و زیباسازی تالارها ، اختصاص به کنسول و آینه ی مخصوص اون داره


محیط‌های تجاری

بعنوان بخشی از دکوراتیوی که موجب جلب توجه بینندگان و مراجعین میشه .معمولا در این محیط‌ها هم از کنسول و آینه ی مناسب با سبک محیط بهره میبرن . امروزه کنسول در زمره‌ی مبلمان خونه‌ها و محیط‌های کاری ایرانی محسوب می‌شه.


رستوران‌های شیک

امروزه استفاده از این محصول در رستوران های شیک و مدرن جهت جلب مشتری و به جهت زیباسازی مدرن از کنسول و آینه بالای آن در فضای داخلی برای بالا بردن جذابیت رستوران ها و کافه‌ها بسیار باب شده .

آینه کاری کنسول بالای

آینه کنسول در کدوم قسمت‌های خونه باید نصب بشه


نکته‌ی قابل توجه اینه که اصولا محل ثابت و مشخصی جهت نصب آینه وکنسول وجود نداره. وخیلی به سلیقه و نظر فردی مشتریان عزیز بستگی داره. و هنگام سفارش هر اون چیزی که مد نظر مشتریان محترم باشه مو به مو توسط تیم حرفه ایی صنایع شیشه و آینه فرکو اجرا و تحویل داده میشه. معمولا این وسیله ی تزیینی در محل‌های زیر قرار داده میشه:


آینه کنسول اتاق خواب

بسیاری از خانواده ها در صورتی‌که فضای اتاق خواب کوچک باشه. با استفاده از زیبایی کنسول و آینه کاری بالای اون، از آن به عنوان میز آرایشی جهت قرار دادن وسایل مربوط استفاده می‌کنن. در این صورت هم به علاقه‌ی خود برای داشتن میز کنسول بها دادین و همچنین موجب تزیینی بسیار شیک و‌جذاب در اتاق خود شدین.


آینه کنسول ورودی خانه

انتخاب این محل جهت نصب کنسول و آینه ی اون کاری بسیار پسندیده‌ای هست.

اولین و مهمترین دلیل اینکه افراد در آخرین لحظات خروج از خانه می‌تونن خود رو در آینه دیده و استایل و ظاهر خود رو چک کنن. بسیار کاربردیه که طی چند سال اخیر بسار مورد استقبال قرارگرفته.

دومین دلیل بر مناسب بودن این محل جهت قرار دادن کنسول و آینه اینه که افراد می‌تونن هنگام ورود و خروج از خانه وسایل ضروری مثل کلیدها و سوییچ اتومبیل و ساعت خود را روی آن قرار داده. و از مدام جا گذاشتن وسایل خود هنگام خروج جلوگیری کنن . و یا هنگام ورود به خونه در ابتدا وسایل خود مثل کلیدها ، سوییچ ، ساعت و… قرار بدین.


سومین علت اینه که بدلیل اینکه معمولا راهروها باریک و‌کوچ هستن . آینه کاری بالای کنسول موجب انعکاس نور و روشنایی بیشتر محیط میشه.

آینه کنسول پذیرایی

در صورتی‌که کنسول و آینه‌ی اونو در پدیرایی استفاده می‌کنین. حتما باید متناسب با سبک و‌ مدل مبلمان خونه انتخاب بشن تا موجب زیبایی چشمگیر فضای خونه و بخش پذیرایی اون بشه.

برای اجرای آینه کاری های دکوراتیو می توان از اشکال مختلف و بسیار شیک و زیبای آینه استفاده کرد.رنگ آینه را متناسب با بقیه ی مبلمان و لوازم موجود در محیط و رنگ دیوارها انتخاب کنید. این نکته را در نظر بگیرید که با توجه به اینکه آینه در رنگ های مختلفی زیادی ارائه میگردد فکه عبارتند از :

آینه کنسول راهرو


باید به این نکته توجه شما عزیزان را جلب کنیم که مدل‌های آینه کاری بالای کنسول بسیار متنوع هست. و در اندازه های مختلف هستن. و‌همین امر موجب میشه که شما بتونین هر مدلی رو با هر اندازه ای که مناسب محیط مورد نظرتون هست بسهولت انتخاب کنین.

آینه کاری کنسول بالای


انواع مختلف آینه کنسول رو به شما مشتریان عزیزان معرفی کنیم

آینه کاری کلاسیک برای کنسول


در صورتی از این مدل آینه در تزیین کنسول و محیط زندگی باید استفاده کرد که ، فضای خونه دارای مبلمانی استیل و سلطنتی باشه. توصیه‌ی ما استفاده از آینه هایی به رنگ طلایی و قهوه ای هست. که بسیار متناسب با سبک مبلمان و‌چیدمان فضای داخلی خونه‌ی شماست.


آینه کاری مدرن برای کنسول


در صورتیکه چیدمان خونه‌ی شما به سبک مدرن انجام شده ، ما استفاده از آینه ی مدرن رو برای کنسول پیشنهاد می‌دیم . که ساده و مینیمال هست . در این صورت استفاده از آینه‌هایی به رنگ فانتزی و سفید بهترین گزینه هست.

آینه کاری کنسول بالای


آینه کاری برای کنسول سنتی


کنسول‌های سنتی اصولا چوبی هستن که روی اونا طرح‌ها و‌نقش‌های مخصوص و سنتی طراحی شده اس . بنابراین معمولا آینه ی اینگونه کنسول‌ها هم با چوب قاب شده و روی اون از همون طرح و نقش‌های کنسول حکاکی و‌ تراشیده شده .جواب اینکه چرا بیشتر افراد علاقه‌مند به نصب کنسول در محیط های داخلی هستن به‌طور مفصل در زیر ارائه میشه :

  • مکانی مناسب جهت نگه داری وسایل هست، اغلب کنسول‌ها کشو و‌کمدی دارن. که می‌توان جهت نگه داری و قراردادن وسایل از اون استفاده کرد.بنابراین بسیار کاربردی و مفید محسوب میشه.
  • مکانی مناسب جهت تزیین محیط با وسایل دکوراتیو هست .
  • با قرار دادن اکسسوری‌های تزیینی مثل شمعدان ها، آباژور، قاب عکس‌های عزیزانمان و مجسمه های تزیینی ، موجب زیباتر شدن محیط میشه.
  • موجب شیک و جذاب شدن محیط میشه.
  • آینه ای که بالای کنسول نصب میشه موجب زیبایی خاصی در محیط شده . و در نتیجه محیط خونه رو بسیار تحت تاثیر نور و زیبایی خود قرار میده.
  • موجب بزرگ‌تر نشون دادن مخیط میشه.


آینه کاری کنسول بالای

چرا آینه کاری

گاهی بعضی افراد تصورشون براین هست که از کنسول و آینه اش فقط در محیط های بزرگ میشه استفاده کرد. درصورتیکه این تصور بسیار اشتباه هست . چرا که به‌خصوص آینه ی بالای کنسول به دیلیل انعکاس نور و بازتاب عکس اشیای محیط ، حالت عمق دهی به فضا رو ایجاد میکنه. و باعث‌میشه فضا بزرگ‌تر بنظر برسه. به‌طور کل آینه کاری ایده ای بسیار خاص برای دکوراسیون داخلی منزل در نظر گرفته میشه. که با کنار هم قرار دادن تکه ها بزرگ و کوچک آینه به شکل های هندسی گوناگون این هنر رو اجرا می‌کنن.

در حرفه آینه‌کاری ، کارشناس هنرمند آینه‌کار با استفاده از ، آینه و برش اون به اشکال گوناگون فضایی درخشان و خاص در بناها می‌آفرینه. نور باعث بازتاب در قطعات بی‌شمار آینه میشه و درخششی بی نظیر و خیره کننده در دکوراسیون داخلی ایجاد می‌کنه. آینه‌کاری پوششی بسیار مناسب و شکیل برای تزیین منزل از لحاظ استحکام ، دوام و زیباییه.

آینه کاری بالای کنسول

تیم فوق حرفه ای گروه صنایع شیشه و آینه ی فرکو ، در انتخاب نوع آینه کاری و رنگ مناسب آینه با توجه به رنگ‌های موجود در فضای داخلی محیطی که قراره از آینه کاری پشت تلویزیون استفاده کنه ، در محل حاضر شده و‌کاملا تخصصی به شما مشاوره داده میشه. در ادامه این مقاله به انواع آینه کاری پشت تلویزیون می‌پردازیم .

آینه کاری کنسول بالای

توصیه‌ی تیم فرکو در موارد ذيل هنگام سفارش‌های آنلاين

  • نصب، تعویض و برش انواع شیشه رومیزی سفید
  • برش و نصب شیشه آینه، میز شیشه ای در اندازه دلخواه و در شکل های مختلف
  • برش، تعویض و نصب شیشه رومیزی میز عسلی میز ناهار خوری میز کنفرانس
  • نصب شیشه های دو جداره و معمولی در و پنجره
  • تعویض شیشه‌های در و پنجره دوجداره، شیشه سکوریت در ویترین مغازه‌ها
  • تعویض و یا نصب شیشه‌های در و پنجره‌ها، لمینت، آینه کاری و شیشه‌های رومیزی و شیشه‌های دکوراتیو
  • اندازه گیری دقیق و تهیه ی شیشه ها برای. میز عسلی، میز ناهار خوری، میز کار در اداره ها، کتابخانه‌ها و سایر انواع میزها…

مزايای استفاده از خدمات اينترنتی جهت سفارش


رفتن به مرکز شیشه بری و ساعت‌ها ماندن در ترافیک‌های طولانی به‌خصوص با توجه به شرايط فعلی جامعه، راه حل مناسبی برای دریافت خدمات شیشه بری نیست. بنابراين عاقلانه ترين وبهترین گزینه، دریافت خدمت از مرکز شیشه بری آنلاین هست که همه خدمات مورد نیاز شما رو در محل با سرعت و بهترين كيفيت و قيمت بسيار مناسب تامين ميكنه.


شغل شیشه بری به دلیل سر و کار داشتن با شیشه، خیلی حساس است. و فردی که در این زمینه فعالیت می‌کنه باید فردی با تجربه باشه و در حین کار آرامش داشته باشه. پس در انتخاب شركت ارائه دهنده‌ي شیشه دقت فراوان به خرج بدین.

جالبه بدونین با افزایش استقبال از خدمات شیشه بری این روزها درخواست‌ها در كليه مناطق رو به افزایش هست. در ادامه مطلب به بررسی انواع شیشه و کاربرد آن و معرفی خدمات شیشه بری و آینه کاری و معرفی بهترین مرکز شیشه بري همراه با بررسی هزینه شیشه بری می‌پردازیم.

چگونه از فرکو سفارش بدین

شما عزیزان می‌تونین برای تهیه و سفارش هر نوع و شکل از شیشه رومیزی با ابعاد مورد دلخواه و موردنیاز خود ، از طریق واتس اپ 09101767773یا با شماره تلفن 02188068352 ما در ارتباط باشین تا بتونین سفارش خود رو ثبت کنین.

آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو