Home
سفارش آینه دکوراتیو

سفارش آینه دکوراتیو

آیا قصد سفارش آینه دکوراتیو داریدآین مقاله کمک می کند. آینه ها فقط برای افزودن یک رنگ تزئینی به فضای داخلی طراحی نشده اند. آنها همچنین راه حل مناسبی برای ایجاد فضایی روشن‌تر و بزرگتر هستند. در این مقاله ، ما برخی از روش‌های مورد علاقه خود را برای استفاده از آینه‌ها در همه سبک‌ها برای به نمایش گذاشتن زیبایی طرح‌های مختلف ، از اتاق خواب گرفته تا اتاق‌های غذاخوری ، به اشتراک می‌گذاریم. از جدیدترین انواع آینه که برای دکوراتیو به کار میروند میتوان به : آینه قدی ، آینه چراغ دار و … اشاره کرد.

بایدها و نبایدهای تزئین با آینه دکوراتیو

آینه ها ترکیب عالی از سبک و عملکرد دارند. در حالی که آنها یک هدف تزئینی دارند، اما قبل از اینکه از در بیرون بروید، برای تکمیل ظاهر شما نیز ضروری هستند. بعلاوه، آنها این توانایی را دارند که فضای کوچک را بزرگتر جلوه دهند و اتاق تاریک را روشن‌تر نشان دهند.

آیا در مورد بهترین مکان برای یک آینه در خانه خود کنجکاو هستید؟

ما با کارشناسان بررسی کردیم تا مهمترین بایدها و نبایدهای آویزان کردن آینه را بدانیم.

 آینه دکوراتیو لوزی شکل

قبل از اینکه شروع کنیم به این موارد باید توجه کنید.

نورپردازی را در نظر بگیرید.

به گفته سازمان دهنده حرفه ای ملانی فاولر نور اتاق شما باید دقیقاً مکان قرار دادن آینه را مشخص کند. فاولر می گوید: “موقعیت فقط مهم نیست ، نور اطراف آینه نیز ضروری است.” برای کسی که می خواهد “حقیقت” را ببیند، نور طبیعی بهترین است ، بنابراین به فکر وصل کردن آینه به پنجره باشد.

آینه دکوراتیو با طرح دلخواه


کج کردن در موارد خاص کار می کند.

فاولر می‌گوید: «فقط اگر فضا یا باند کافی برای یک آینه تمام قد وجود نداشته باشد، آن را کج می‌کنیم.

رابرت داونز از لس آنجلس موافق است که همه آینه ها برای وصل کردن به دیوار نیست.

بیشتر بخوانید : آینه آرایشی چیست؟

داونز که به طرز ماهرانه‌ای آینه‌ها و آثار هنری را برای ستاره‌ها و فروشگاه‌های طراحی از هایدی کلوم و جینیفر گودوین تا گریس هوم فرنیشینگ درست کرده است،

توضیح می‌دهد: «بعضی‌ها برای لاغرتر نشان دادن طراحی شده‌اند. برای این قطعات ، در پشت آن نوشته شده است ، و اگر آن را از دیوار یا از جایی آویزان کنید و بشکند ، سازنده آن را به گردن نمی گیرد.

سیم کابلی که روی یک قلاب یا میخ آویزان شده باشد،

سفارش آینه دکوراتیو – وقتی صحبت از آویزان کردن ایمن آینه به میان می‌آید، مورد بحث نیست. در عوض ، داونز توضیح می‌دهد که هر «قلاب D» در پشت آینه به قلاب خودش در دیوار نیاز دارد.

آینه دکوراتیو گرد

نحوه آویزان کردن آینه دکوراتیو

درب ورودی:

درب ورودی اولین جایی است که میهمانان از دکوراسیون خانخه شما می بیند. قرار دادن یک آینه مستقیماً بالای میز کنسول در یک لحظه حس خوشامدگویی به فضای شما می بخشد. به علاوه، این فرصت عالی برای یک نگاه نهایی قبل از خروج از در است.


بالای مانتل ( طاقچه بالای بخاری ):

آن را حداقل 4-5 اینچ بالاتر از بالای مانتل قرار دهید. داونز خاطرنشان می کند:

((اما بسته به ضخامت قاب، ممکن است بخواهید بالاتر بروید تا سایه تیره ای روی دکوراسیون خود نداشته باشید.))


در حمام:

در حالی که بسیاری از سینک‌های حمام دارای آینه‌های بدون قاب هستند که روی دیوار با چسب نصب می‌شوند، داونز توصیه می‌کند یک فرد حرفه‌ای را برای افزودن یک قاب به دور آن آینه برای جذابیت بصری بیشتر، بیاورید. (اگر قبلا آینه را بدون قاب چسبانده اید بهترین راه برای در آوردن آن از دیوار شکستن آینه است )


بر روی سطوح دشوار:

“حتما مته های مخصوصی را که منحصراً برای کاشی، شیشه یا بتن ساخته شده اند استفاده کنید.


روی در:

یک آینه تمام قد انتخاب کنید و آن را طوری قرار دهید که تا حد امکان درب را اشغال کند. گیره‌های آینه‌ای راه آسانی برای اجرای این کار هستند، اما داونز توصیه می‌کندمطمئن شوید که درب توان کافی برای کار داشته باشد تاگیره‌های آینه‌ای به درستی به آن بچسبد.

آینه ایستاده

جایی که آینه دکوراتیو را آویزان کنیم

در یک اتاق نشیمن با نوردهی جنوبی، می‌خواهید از نور دنج بعد از ظهر نهایت استفاده را ببرید، بنابراین آینه را روی دیوار روبروی پنجره قرار دهید. اگر اتاق خواب یا جایی است که می خواهید از نور صبحگاهی استفاده کنید، پنجره مجاور را امتحان کنید.
اتاق غذاخوری یکی از محبوب ترین فضاها برای آینه های نمایشی است، به خصوص اگر یک لوستر زیبا برای انعکاس وجود داشته باشد. اما، حواستان باشد گوینگ می‌گوید: «اگر یک لوستر با لامپ در معرض دید باشد، انعکاس آن می‌تواند خیره کننده باشد. در عوض ، از یک آینه قدیمی استفاده کنید تا آن را پخش کند.
که راهروی ورودی یکی از بهترین مکان‌ها در خانه برای آینه است. او می‌گوید: «نه تنها سبک زیبایی است، بلکه برای بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان دادن فضا مورد استفاده قرار می گیرد.

آینه با قاب طلایی

نکات و ترفندها آینه دکوراتیو

به سبک دکوراسیون خود پایبند باشید.

اگر سبک شما مدرن‌تر است، از قاب چوبی و روستایی چشم پوشی کنید و یک آینه مدرن با طرح فلزی با قاب شیک را انتخاب کنید. هنگام انتخاب سبک (و رنگ) آینه مناسب برای خانه، زیبایی خانه شما هنوز اهمیت دارد.


گروه بندی را امتحان کنید.

آویزان کردن گروهی از آینه ها به دیوار راهی آسان برای افزودن شخصیت به فضا است. فقط مطمئن شوید که آنها را به روشی مشابه آثار هنری آویزان کنید، جایی که برای آن ها در نظر گرفته شده است. داشتن فضای مساوی بین هر آینه مهم است.
داونز توصیه می‌کند اتاق‌های بلند از آینه‌های عمودی بهره می‌برند،

آینه بک‌لایت

در حالی که اتاق‌های بلند با آینه‌های افقی بهتر عمل می‌کنند.

سفارش آینه دکوراتیو – داونز می گوید قبل از نصب آینه روی هر چیزی که حرکت زیادی دارد ، دو بار فکر کنید. مکان پرخطر دیگری که نباید به تنهایی آن را امتحان کنید: بالای تخت. اگر به آن فکر می کنید، باید یک حرفه ای را استخدام کنید تا کار را با خیال راحت انجام دهید.
یک حرکت جسورانه مستحق اجرای جسورانه است: داونز اغلب با طراحان یا مشتریان کار می کند تا یک آینه را روی آینه دیگری قرار دهد و این ایده را با نصب آینه جلویی روی یک سیستم کابلی که می تواند در طناب یا سایر مواد تزئینی پیچیده شود، انجام می دهد.

آینه بک‌لایت دکوراتیو چگونه کار می کند؟

آینه‌های دارای نور پس‌زمینه، آینه‌های بک‌لایت، با چراغ‌های LED هستند. این نوع آینه می‌تواند نور سفید تولید کند که حس واقعی رنگ را ارائه می‌دهد. همچنین بازتابی را ارائه می‌دهد که عاری از هر نوع سایه است. نورهای آینه معمولاً در کناره ها یا اطراف قاب تعبیه می‌شوند تا مانع انعکاس آن نشوند. شما می توانید طیف گسترده ای از سبک ها، اندازه ها و طرح ها را پیدا کنید که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

آینه کلاسیک

نکات مراقبت از آینه دکوراتیو

1) آینه شما با پیروی از این شیوه های خوب مراقبت و نگهداری همیشه تمیز و پاک می ماند.

2) ایمن ترین پاک کننده برای آینه، آب تمیز و گرم است که با یک پارچه نرم استفاده شود. مراقب باشید که اجازه ندهید لبه های آینه در طول مدت زمانی خیس بماند.

3) از پاک کننده های اسیدی یا قلیایی استفاده نکنید. آنها می توانند سطح و لبه ها و همچنین پشت آینه آسیب برساند. هرگز از پاک کننده های ساینده روی هیچ سطح آینه ای استفاده نکنید.

آینه گرد طلایی

4) از پاک کننده هایی با پایه های آمونیاکی سنگین استفاده نکنید. اینها نیز می توانند به لبه ها و پشتی آینه آسیب برسانند و باعث خراب شدن آینه شوند.

5) هرگز هیچ پاک کننده ای را مستقیماً روی آینه اسپری نکنید. در عوض، پاک کننده را روی یک پارچه نرم بمالید و سپس آینه را پاک کنید. همچنین از زدن “پولیش” به لبه آینه که خاصیت پاک کننده قوی داردمی تواند به قاب آینه آسیب برساند.

6) همیشه هنگام تمیز کردن آینه از پارچه های نرم استفاده کنید تا احتمال خراش روی سطح را کاهش دهید.

7) مطمئن شوید که تمام لبه ها را کاملا خشک کرده اید تا هیچ پاک کننده ای لبه و پشتی نمانده باشد.

8) با تعمیر و نگهداری منظم و با استفاده از محصولات مناسب، آینه های خود مثل روز اول نگه دارید.

آینه دو طرفه

آینه های اتاق خواب

آینه ها مکمل خوبی برای اتاق خواب شما هستند. آنها شیک هستند و می توانند با انعکاس نورهایی که از پنجره ها می‌آیند، اتاق را روشن‌تر کنند. می‌توانید آینه را در هر جایی از اتاق خواب خود قرار دهید. حتی می توانید آنها را روبروی تخت خواب قرار بدین تا تخت خواب شما را منعکس کند. از سوی دیگر، مطمئن شوید که به طور ایمن نصب شده است تا از شکسته شدن آن جلوگیری شود.

آینه کرد با قاب چوبی

خرید و سفارش آینه دکوراتیو

اگر قصد سفارش آینه دکوراتیو با بهترین کیفیت و قیمت دارید مجموعه فرکو با مجرب ترین کارکنان آماده خدمت به شما است .مجموعه فرکو به سراسر ایران محصولات خود را ارسال می کنند.نگران شکسته شدن خرید های خود نباشید خرید های شما به بهترین شکل بسته بندی می شود بدون کوچک ترین شکستگی به دست شما می رسد.

آینه گرد بدون قاب

راه های ارتباطی

  • می توانید با یکی از روش های زیر با در ارتباط باشید.
  • آدرس دفتر:  تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶
  • شماره تماس: 02188068352 و 989101767773+
  • برای مشاهده آدرس اینستگرامی کلیک کنید. سفارش آینه دکوراتیو
بهترین مکان برای آینه دکوراتیو در خانه کجاست؟

1. طاقچه بالای بخاری 2….

منظور از آینه بک لایت چیست؟

به آینه‌های که از …

آینه برای اتاق خواب باید چطور باشد؟

باید با توجه سلیقه و دکور اتاق…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو