Home
پلکسی گلاس

طلق دوجداره شفاف

طلق شفاف رنگی

طلق های دوجداره شفاف نوعی طلق می‌باشن که با نام طلق شیشه ای نیز شناخته می‌شن. این نوع طلق ها به دلیل شفافیت بالایی که دارن با شیشه مقایسه می‌شن. همانطور که از نامش پیداست این طلق ظاهری همچون شیشه داره. مزیت‌های دیگری همچون سبک بودن وزن و قیمت مناسب باعث شده اس تا انتخاب بسیاری از افراد به جای شیشه، طلق باشه. طلق های دوجداره به دلیل داشتن یک لایه اضافی نسبت به دیگر طلق ها مقاومت و استحکام بیشتری دارن. این طلق ها عایق حرارتی و صوتی بسیار خوبی نیز هستن.

طلق دوجداره چه مزیتی دارد

طلق های دوجداره شفاف از ویژگی‌های عالی برخوردار هستن و کاربرد های فراوانی در محیط‌های مختلفی دارن. یکی از ویژگی‌هایی که نظر همه رو جلب می‌کنه عایق‌بندی طلق دوجداره اس.این طلق ها اجازه عبور گرد و خاک و حتی آب باران به داخل ساختمان رو نمیدن. این طلق‌ها همچنین عایق صوتی نسبتا خوبی دارن. طلق های دوجداره در برابر ضربه مقاوم هستن و به‌راحتی آسیب نمی‌بینن.

شماره تماس برای برقراری ارتباط با مجموعه فروش فرکو: 02188068352

طلق دوجداره یو وی

طلق رنگی…بیشتر بخونین

طلق های شفاف در یک نگاه کلی

اگر بخواهیم طلق دوجداره شفاف رو به شکل کلی بررسی کنیم به این نتیجه پی می‌بریم که این نوع طلق خصوصیات قابل توجهی داره. طلق های دوجداره شفاف چه از نظر ظاهری و چه از نظر سختی و مقاومت عالی هستن. این نوع طلق می‌تونه تا 92% نور رو از خود عبور بده. طلق های شفاف انعطاف‌پذیری بالایی دارن و شکل‌پذیری آن‌ها نیز آسان‌تره. می‌تونین به‌راحتی اونو خم کنین تا در مکان‌های مختلف از این نوع طلق استفاده کنین. چراکه طلق ها به صورت کلی همانند شیشه شکننده نیستن. حتی در صورت شکستن نیز مثل شیشه خطری از لحاظ برندگی ایجاد نمی‌کنن.

کاربرد های طلق های دولایه

طلق دوجداره شفاف، همانطور که می‌دونین طلق دوجداره شفاف با نام دیگر دو لایه نیز شناخته می‌شه. کاربردهای طلق های دوجداره متنوع اس و در مکان‌های مختلفی همچون گلخانه‌ها، عابر بانک‌ها، پنجره‌ها و حتی اتاقک‌هایی در داخل حیاط خانه مورد استفاده قرار می‌گیره. یکی از مکان‌هایی که بیشترین استفاده رو داره، گلخانه ها می‌باشن. به دلیل داشتن لایه‌ی شفاف اجازه رسیدن نور به محصولات رو می‌ده تا محصولات گلخانه‌ها به خوبی و مؤثر رشد کنن.

ورق طلق شفاف

طلق زنبوری…بیشتر بخونین

انواع طلق ها

طلق ها از نظر ظاهر به دو دسته مات و شفاف تقسیم می‌شن. هر دو طلق شفاف و مات در مدل‌های مختلف تولید و در بازار عرضه می‌شن. نمونه‌هایی از طلق های جذاب با متریال خوب و قوی:

طلق شفاف ایرانی

طلق مات

طلق مات نوعی طلق با جنس پلیمری می‌باشن که در مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شن. یکی از بهترین طلق های مات، طلق دوجداره مات هست. این نوع طلق به دلیل داشتن عایق‌بندی در برابر رطوبت و آلودگی صوتی جلوگیری می‌کنه. اگر قصد خرید طلق مات برای محیط‌های خارجی رو دارین پلی کربنات می‌تونه یک انتخاب مناسب باشه. این متریال سالیان سال برای شما کاربرد خواهد داشت و دوام بسیار بالایی داره. همچنین علاوه بر موارد ذکر شده طلق مات برای ایجاد حریم‌شخصی نیز بسیار گزینه مناسبی اس. چراکه در عین اجازه عبور نور از خود، قابلیت دید رو از بین می‌بره.

طلق شفاف کریستال…بیشتر بخونین

طلق شفاف

طلق های شفاف عکس طلق های مات عمل می‌کنن. طلق های شفاف برخلاف طلق مات، بسیار شفاف هستن و نورگیری بالایی دارن. از طلق های شفاف در محیط‌های داخلی و خارجی خانه استفاده می‌کنن. طلق های شفاف در مدل‌های مختلفی همچون طلق زنبوری و طلق شفاف کریستال و… تولید و در بازار عرضه می‌شن. طلق شفاف کریستال تا 92 درصد نور را از خود عبور می‌ده که رقیب شیشه به حساب میاد.

طلق زنگی دوجداره

طلق رنگی

یکی از جذاب‌ترین محصولات در بخش طلق، طلق رنگی اس که می‌تونین به صورت طلق دوجداره شفاف رنگی به کار بره. طلق رنگی به دلیل داشتن طیف رنگی بالا رو شما می‌تونین هر رنگی که بخواهین سفارش بدین. طلق های مات و شفاف هردو به صورت رنگی نیز تولید می‌شن. طلق های رنگی از جنس خوب و کیفیت بالایی برخوردار هستن و می‌تونین این محصول رو با ضمانت از مجموعه فرکو خریداری کنین.

طلق یو وی

یکی از طلق هایی که بیشترین کاربرد و ویژگی رو داره طلق یو وی می‌باشد. امروزه بسیاری از مردم از طلق ها در محیط‌های بیرونی خانه و در ارتباط مستقیم با نور خورشید این طلق ها رو نصب می‌کنن. همانطور که می‌دونین نور خورشید علاوه بر مزیت‌هایی که داره، آسیب‌هایی نیز به ما می‌رسونه . از این موارد می‌توان به اشعه مضر فرابنفش اشاره کرد. اشعه‌های فرابنفش آسیب‌های زیادی به انسان به‌خصوص چشمان انسان وارد می‌کنه. طلق های یو وی به‌خوبی در برابر اشعه‌های مضر ایستادگی می‌کنن. مجموعه فرکو پیشنهاد می‌ده اگر قصد خرید طلق برای محیط بیرونی خانه دارین، از طلق یو وی استفاده کنین.

اشعه‌ی فرابنفش به صورت روزمره همراه ماست. همانطور که گفته شد به چشمان ما آسیب می‌زنه. طبق اطلاعات جمع‌آوری شده این پیشنهاد رو به شما می‌دیم تا در صورتی که طلق سفارشی در معرض نور خورشید قرار خواهد گرفت، حتما از طلق یو وی استفاده کنین.

طلق یو وی مات

طلق پلی کربنات

طلق های پلی کربنات یکی از بهترین و مناسب‌ترین انواع طلق می‌باشن. این طلق ها به صورت مات و شفاف تولید می‌شه. این نوع طلق به دلیل داشتن پلی کربنات ضخامت بالایی داره و در برابر ضربات مقاومت بسیار خوبی نشون می‌ده. و نشکن به حساب میاد. طلق های پلی کربناتی در دو مدل ساده و یو وی تولید می‌شه. و تفاوت‌هایی با هم دارن که باعث شده‌اس تا طلق پلی کربنات نیز به دو دسته ساده و یو وی تقسیم بشه.

طلق پلی کربناتی یو وی

طلق پلی کربنات یو وی همانند طلق ساده در ضخامت‌های مختلف عرضه می‌شه. به دلیل داشتن لایه یو وی در برابر اشعه‌های مضر نوری نیز مقاوم می‌شه که باعث برتری این نوع طلق نسبت به طلق های معمولی می‌شه. ویژگی دیگری که طلق های پلی کربناتی یو وی داره ضدخش بودنشون هست. که باعث شده‌اس تا این محصول بازخورد بالایی داشته باشه. و سالیان سال برای عموم مردم به‌خوبی کار کنه.

طلق شیشه ای شفاف

طلق های شیشه ای

طلق های شیشه ای نوعی طلق شفاف به حساب میاد. که به دلیل شفافیت بالا با نام طلق شیشه ای معروف شده اس. یکی از رقیبان جدی طلق شیشه ای، در بازار امروزی شیشه اس. که هر دو شفافیت بالایی دارن و هرکدام ویژگی‌هایی دارن که باعث شده اس تا این دو محصول در بازار امروزی به خوبی فروش داشته‌باشن.

تفاوت طلق و شیشه

طلق دوجداره شفاف و شیشه دو رقیب به حساب میان. تفاوت‌هایی نیز بین این دو مشاهده می‌شه. طلق ها وزن بسیار کمتری نسبت به شیشه دارن. جابجایی طلق ها بسیار آسونه. انعطاف‌پذیری بالای طلق باعث شده اس تا بتونین در مکان‌های مختلفی از طلق استفاده کنین. ولی شیشه بسیار سفت و خشکه. و یکی از مهم‌ترین موارد در خصوص این مواد، استحکام محصوله. قیمت طلق ها در مقایسه با شیشه اقتصادی‌تره و می‌تونین ارزون‌تر خریداری کنین. طلق و شیشه شباهت‌هایی نیز باهم دارن که می‌توان به شفافیت هر دو اشاره کرد. و همچنین نوع ساخت‌شون که شباهت زیادی داره.

طلق مات دوجداره

روش ساخت طلق

برای ساخت طلق دوجداره شفاف ابتدا باید مواد اولیه رو با بهترین کیفیت خریداری کنین. و سپس در کارخانه تولیدی در بخش قالب‌گیری به طلق قالب بدین و سپس حرارت رو افزایش بدیم تا مواد اولیه داغ بشه. و بعد از قالب‌گیری در طرح مورد نظر، مواد رو به صورت اتفاقی و به سرعت سرد می‌کنیم تا قالب مورد نظر بدست بیاد. روش ساخت طلق و شیشه بسیار با هم شباهت داره.

آیا طلق دوجداره شفاف ارزش خرید داره

طلق های دوجداره با توجه به ویژگی‌هایی که داره و کیفیت ساخت بالا ارزش خرید بالایی داره. و یک محصول پرکاربرد در مکان‌های مختلف برای شما به حساب میاد. شما می‌تونین برای خرید راحت ایمن با بهترین قیمت و کیفیت با مجموعه فرکو در ارتباط باشین و سفارش خود رو از سراسر کشور ثبت کنین.

قیمت طلق دوجداره شفاف

طلق دوجداره شفاف به دلیل دوجداره بودن و استفاده کردن از لایه‌ی اضافی قیمت نسبتا گران‌تری نسبت به طلق‌های معمولی داره. و هرچه طول و عرض طلق بزرگتر بشه قیمت محصول نیز بیشتر می‌شه. برای اطلاع دقیق از قیمت با فروشندگان مجموعه فرکو به شماره تلفن 02188068352 در ارتباط باشین.

طلق شفاف رنگی

پل ارتباطی مجموعه فرکو

اگر شما قصد خرید طلق رو دارین بهترین روش ارتباط با دفتر فروش مجموعه فرکو اس. که بدون واسطه و به صورت مستقیم خرید خود رو ثبت می‌کنین. مجموعه فرکو محصولاتش رو به دو صورت حضوری و غیر حضوری به فروش می‌رسونه که شما می‌تونین از سراسر کشور محصول مورد نظر خود رو خریداری کنین.

شماره تماس: 02188068352

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

همچنین برای بازدید از سایر محصولات و شرکت در مسابقه‌های مجازی جایزه داره می‌تونین با صفحه اینستاگرام مجموعه فرکو در ارتباط باشین. برای ورود به صفحه ایسنتاگرام بر روی تصویر زیر کلیک کنین.

پییج فرکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو