Home
طلق پلی کربنات

ورق طلق مات

طلق مات دوجداره

امروزه برای تامین نیازهای افراد در بخش ساخت و ساز ساختمانی از محصولات متفاوتی استفاده می‌کنن. ورق طلق مات یکی از محصولاتی هست که در بخش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیره. طلق مات نوعی ترموپلاستیک هست. طلق ها با استفاده از مواد پلیمری تولید می‌شن. همچنین طلق ها در مدل‌های مختلفی همچون دوجداره، مات هوشمند، ضدخش ، یو وی و … تولید می‌شن. طلق با ویژگی‌های منحصربه‌فرد ، یک انتخاب ایده‌آل و جایگزین برای برخی متریال دیگره.

طلق های مات به طلق‌هایی گفته می‌شه که شفافیت و حالت شیشه ای ندارن. این طلق ها از ورود نور شدید به داخل ساختمان جلوگیری می‌کنن. می‌توان گفت طلق مات حریم‌خصوصی ساختمان شما رو ایمن‌تر می‌کنه. ورقه های استفاده شده در مجموعه فرکو از بهترین کیفیت برخوردار هستن. همچنین می‌تونین طلق خود رو در انواع یو وی و ضدخش سفارش بدین. طلق‌ها ضدخش و ضد یو وی برای محیط‌های خارجی مناسب‌تر هستن.

بیشتر بخونین…طلق مات

طلق یو وی مات

ورق طلق مات از چه چیز هایی تشکیل شده اس

ورقه‌های تولیدشده در کل به دو دسته تشکیل میشن. دسته اول طلق‌هایی که به صورت تک جداره و تک ورق تولید میشن. دسته دوم طلق هایی که به صورت دوجداره و حتی چندجداره تولید می‌شن. ورقه های طلق مات از مواد پلیمری مختلف تولید می‌شن. و با اضافه کردن مواد اولیه به مواد پلیمری و سپس در کارخانه با دستگاه‌های مخصوص ورقه های طلق رو تولید و عرضه می‌کنن. برای مثال طلق زنبوری از دو ورق تشکیل شده اس و دوجداره اس. لایه دوم طلق زنبوری، طلق رو به صورت کامل عایق‌بندی می‌کنه و باعث برتری طلق زنبوری نسبت به طلق معمولی می‌شه.

انواع طلق های مات

  • طلق مات تک جداره
  • طلق مات دوجداره و یا چند جداره
  • طلق های مات پلی کربناتی
  • طلق مات هوشمند
  • طلق مات زنبوری
  • پلکسی گلاس ها
  • طلق مات یو وی
  • طلق مات ضدخش
تولیدی طلق مات

طلق مات تک جداره

ورق طلق مات، طلق های مات تک جداره نوعی طلق معمولی به حساب میان. که دارای ویژگی‌های معمولی و مناسبی هستن. طلق تک جداره مات همون طلق مات هست که می‌توان گفت ارزون‌ترین طلق بین طلق ها به حساب میاد. به همین دلیل فروش بالاتری نسبت به دیگر طلق ها داشته اس. این نوع طلق ضخامت و کیفیت ساخت نسبتا مناسبی داره. طلق مات یک متریال کاربردی و مناسب برای شما به حساب میاد.

طلق مات دوجداره

طلق های دوجداره همانطور که از نامشون پیداست دارای دو لایه می‌باشن. ورق طلق مات دوجداره نوعی طلق با کیفیت و ساختار بالاست و متریالی که در طلق دوجداره استفاده شده اس باعث می‌شه تا بتونین نهایت کیفیت رو در طلق تجربه کنین و یک طلق مقاوم و نشکن محسوب می‌شه. طلق های دوجداره بهترین عایق‌بندی رو دارن. واز ورود آلودگی صوتی به داخل محیط جلوگیری می‌کنه.علاوه بر جلوگیری از آلودگی صوتی اجازه‌ی ورود گرد و خاک و همچنین سرما و گرما رو نمی‌ده. در زمستان جلوی ورود سرما به داخل رو می‌گیره. و در تابستان جلوی ورود گرما به داخل محیط رو می‌گیره.

همچنین در ورق طلق مات، دوجداره بودن دیگر تاثیری بر کاهش شفافیت و وضوح نداره. چرا که خود طلق مات اس و هدف استفاده از طلق مات، حفظ حریم‌خصوصی اس. اما در طلق شفاف، دوجداره بودن کمی بر میزان شفافیت تاثیرگذاره. البته این تاثیر خیلی محسوس نیست.

طلق مات زنبوری

طلق دوجداره…بیشتر بخونین

طلق مات پلی کربناتی

ورق طلق مات پلی کربناتی یکی از مقاوم ترین طلق ها به حساب میاد. طلق مات پلی کربناتی متریالی سخت و قوی اس. استحکام این طلق باعث می‌شه تا ضربات نتونن به آسونی به این نوع طلق‌ها آسیب برسونن. به نوعی این نوع طلق ، ضد ضربه و نشکن به حساب میان.طلق پلی کربناتی مات در دو مدل یو وی و ساده تولید می‌شن. که از طلق یو وی بیشتر در محیط های بیرونی خانه استفاده می‌کنن. طلق یو وی در برابر اشعه ها مقاومه و قیمت اون نسبت به طلق معمولی کمی گرون‌تره.

طلق های هوشمند

یکی از به‌روزترین و جذاب‌ترین طلقی که تا به امروز تولید شده اس، طلق هوشمند اس. ویژگی‌های طلق هوشمند باعث شده‌اس تا نظر عموم رو به خودش جلب کنه. طلق هوشمند متشکل از طلق مات و شفاف هست و دو صورت داره. طلق هوشمند دارای ریموت کنترله و شما می‌تونین با اون جلوه طلق رو از مات به شفاف و برعکس تغییر بدین.

کشور آلمان به عنوان اولین کشوریه که از طلق‌های هوشمند استفاده کرده اس. کمپانی مرسدس بنز به‌عنوان اولین شرکت بزرگی اس که از طلق های هوشمند استفاده کرده است. در خودروهای لوکس همچون میباخ می‌توان طلق هوشمند رو مشاهده کرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد طلق هوشمند بر روی کادر آبی کلیک کنین

طلق مات هوشمند

طلق زنبوری

طلق های زنبوری یکی از طلق های کاربردی و با دوام به حساب میاد. این نوع طلق معمولا به صورت دوجداره تولید می‌شه. و با نام‌های دیگری همچون طلق دوجداره شناخته می‌شه. طلق زنبوری در برابر بلایای طبیعی همچون بارش برف و باران به خوبی عمل می‌کنه و اجازه‌ی عبور آب به داخل ساختمان رو نمی‌ده.

طلق پلی کربناتی یو وی

طلق های مات در برابر طلق های شفاف

پلیمر در کل به دو دسته ترموپلاستیک و ترموست تقسیم می‌شن. پلیمرها همچنین به‌صورت طبیعی و مصنوعی موجود هستن. طلق هایی که تولید می‌شن یا شفاف هستن یا مات . هرکدام از طلق‌های مات و شفاف در مدل‌های مختلفی تولید می‌شن. ورق طلق مات عکس طلق شفاف می‌باشن. طلق شفاف از شفافیت بالایی برخورداره و نور رو از خودش تا حد زیادی عبور می‌ده. ولی طلق مات از شفافیت پایینی برخورداره و نور رو به میزان زیادی از خودش عبور نمی‌ده.

طلق یو وی مات

کاربرد های طلق مات

  • استفاده در ساخت اتاقک ها
  • استفاده در گلخانه ها
  • باجه های عابر بانک
  • ورودی ورزشگاه ها
  • سقف های کاذب
  • استفاده در ساخت انباری
  • و استفاده در صنایع خوردسازی و پتروشیمی

طلق یو وی

طلق امروزه در محیط های داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرن. می‌توان گفت در محیط‌های خارجی خانه اکثریت با آفتاب در ارتباط هست. آفتاب برای هر انسانی نیازه تا ویتامین‌های مورد نظر خودش رو دریافت کنه. اما در طولانی مدت نور خورشید آسیب‌هایی نیز به انسان وارد می‌کنه. اشعه‌های فرابنفش بسیار مضره و به انسان آسیب می‌زنه. به ویژه بیشترین آسیب رو برای چشم‌هامون داره. طلق یو وی به خوبی در برابر این اشعه مقاومت می‌کنه.

طبق اطلاعات به دست اومده همواره انسان در معرض تابش اشعه‌ی یو وی اس. اشعه یو وی باعث ضعیفی چشم هر انسانی می‌شه. پیشنهاد ما اینه تا از عینک‌هایی استفاده کنین که از لایه یو وی برخوردار باشه تا بتونه در برابر آفتاب مقاومت کنه.

طلق مات پلی کربنات

طلق های ضدخش

یکی از ویژگی‌هایی که طلق ها باید داشته باشن ضدخش بودنشون است. طلق های ضدخش طول عمر بالایی دارن و سالیان زیادی برای شما کارکرد دارن. این نوع طلق ها در بازار موجود هستن و به راحتی می‌تونین این محصول رو سفارش بدین. مجموعه فرکو یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولیدی ایران، این محصول رو با بهترین کیفیت و قیمت به فروش می‌رسونه. برای خرید با شماره تلفن: 02188068352 در ارتباط باشین.

روش ساخت ورق طلق مات

برای تولید و تهیه ورق طلق مات باید ابتدا مواد اولیه رو با بهترین کیفیت تهیه کنیم. و بعد از انتقال به کارخانه با دستگاه‌های مخصوص مواد رو آماده می‌کنیم و با دستگاه برش‌زن لیزری طلق ها رو حالت می‌دیم. و سپس در قالب مورد نظر قرار می‌دیم و حرارت رو تا حدی افزایش می‌دیم که بتوان به مواد شکل داد. بعد از شکل‌دادن باید مواد را به سرعت سرد کنیم تا شکل مورد نظرمان ساخته بشه. روش ساخت طلق شباهت بسیار بالایی با روش ساخت شیشه داره.

تفاوت طلق با رقیبانش در بازار امروزی

یکی از رقیبان طلق در بازار شیشه اس. همانطور که همه می‌دونین قیمت طلق نسبت به شیشه ارزون‌تره. طلق ها انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارن. می‌تونین به صورت خم از طلق ها استفاده کنین. اما شیشه جنس بسیار سختی داره و به هیچ وجه خم نمی‌شه، طلق ها در مدل های بسیار متفاوتی تولید می‌شن و طیف رنگی متنوع‌تری نسبت به شیشه دارن. می‌توان گفت طلق ها ویژگی‌های بهتری نسبت به شیشه دارن.

طلق پلی کربنات

قیمت ورق طلق مات به چه چیز هایی بستگی داره

  • ابعاد طول و عرضی طلق
  • ضخامت طلق
  • کیفیت ساخت طلق
  • نوع طلق (دوجداره، یو وی، رنگی و…)
  • نواسانات بازار
  • و مهم‌تر از همه مکانی که از آن خرید می‌کنین هست

همچنین اگر شما قصد خرید طلق با قیمت مناسب رو دارین می‌تونین با تماس با دفتر فروش مجموعه فرکو از قیمت دقیق محصولی که قصد خریدش رو دارین مطلع بشین. و همچنین سفارشتون رو از سراسر کشور ثبت کنین.

بهترین روش سفارش محصول

مجموعه فرکو با داشتن سابقه‌کاری بالا و موفق‌ترین سایت در بخش مصالح ساختمانی همچون شیشه، آینه و طلق محصولات خودش رو به دو روش حضوری و غیر حضوری با بهترین کیفیت و قیمت به فروش می‌رسونه و شما می‌تونین یک خرید مطمئن رو از سراسر کشور داشته باشین.

شماره تماس: 02188068352

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

همچنین برای بازدید از سایر محصولات و شرکت در مسابقه‌های مجازی مجموعه فرکو با جوایز متفاوت می‌تونین صفحه اینستاگراممون رو با کلیک بر تصویر زیر دنبال کنین.

طلق مات پلی کربنات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو