Home
طلق تک جداره

طلق شفاف چیست

تولیدی طلق شفاف

طلق شفاف چیست؟ طلق های شفاف نوعی طلق می‌باشن که در مدل‌های مختلفی تولید و به فروش می‌رسن. این نوع طلق ها با نام‌های دیگری همچون طلق شیشه ای نیز شناخته می‌شه.طلق شفاف به دلیل داشتن شفافیت بالا در مکان‌هایی که نورگیری بالایی دارن مورد استفاده قرار می‌گیرن. تا بتونن حداکثر نور رو دریافت کنن. طلق‌ها معمولا از مواد پلیمری تولید می‌شن. و مجموعه فرکو طلق‌های شفاف در مدل‌های مختلف رو با بهترین کیفیت و قیمت به فروش می‌رسونه.

مجموعه فرکو امروزه در سه بخش شیشه، طلق و آینه فعالیت می‌کنه. و این مجموعه دارای یکی از بزرگترین سایت‌های عرضه‌کننده محصولات ساختمانیه. اگر شما قصد خرید هر نوع طلق با هر کیفیتی رو دارین می‌تونین با دفتر فروش مجموعه فرکو در ارتباط باشین.

شماره تلفن: 02188068352

طلق شفاف چیست، ورقه‌های طلق شفاف

طلق ها به صورت ورقه‌ای یا لایه‌ای تولید می‌شن. و امروزه طلق ها اکثرا به صورت تک لایه یا دو لایه تولید می‌شه. و اگر بخواهین می‌تونین به صورت چند لایه نیز خریداری کنین. هرچه لایه اضافه بشه طبیعتا مقاومت طلق هم بیشتر می‌شه. به طلق‌های دولایه طلق دوجداره می‌گن. طلق های دوجداره عایق‌بندی کامل داره. و مانع از ورود انواع آلودگی‌ها به محیط داخلی می‌شه. طلق‌های دوجداره تحمل ضربه بسیار بالاتری نسبت به طلق‌های معمولی داره. و می‌توان گفت ضدضربه هستن.

طلق شفاف…بیشتر بخونین

تولیدی طلق شفاف

انواع طلق ها

طلق شفاف

توضیح واضح‌تر از این که طلق شفاف چیست اینه که طلق های شفاف نوعی طلق ترموپلاستیک هستن که در مدل‌های مختلفی همچون یو وی، رنگی و دوجداره تولید می‌شن. این نوع طلق ها ضخامت بسیار بالایی دارن. و در برابر ضربات بسیار مقاوم هستن. طلق های شفاف بسیار وزن سبکی دارن و می‌تونین به‌راحتی طلق رو جابه‌جا کنین. از طلق‌های شفاف امروزه به صورت خم نیز استفاده می‌کنن و به دلیل داشتن انعطاف‌پذیری بالا می‌تونین به‌راحتی خم کنین تا در مکان مورد نظرتون استفاده کنین.

طلق شفاف بالکن

طلق مات

طلق مات عکس طلق شفاف هست. و دارای شفافیت بسیار پایینی‌ان و اجازه‌ی عبور نور رو نمی‌دن. این نوع طلق‌ها برای شما حریم‌شخصی ایجاد می‌کنه. طلق های مات کاربردهای فراوانی داره و در مکان‌های مختلف از این طلق استفاده می‌کنن. استفاده در سقف‌های کاذب، باجه‌های عابر بانک ها، پارکینگ ها و… از طلق مات استفاده می‌کنن. طلق های مات طیف رنگی بسیار زیادی دارن و می‌تونین این نوع طلق ها رو در رنگ‌های متفاوت سفارش بدین.

طلق مات…بیشتر بخونین

طلق رنگی

طلق رنگی طلق هایی هستن که به محیط مورد نظرتون جلوه خاصی می‌دن. و شادی رو براتون به ارمغان میارن. امروزه طلق ها علاوه بر این که مدل‌های بسیار زیادی دارن،دارای رنگ‌های بسیار زیادی نیز می‌باشن. یعنی به طوری که اگر قصد خرید طلق با جنس پلی کربنات رو دارین می‌تونین رنگ مورد نظرتون رو سفارش بدین.

طلق شفاف ارزان

طلق های هوشمند

یکی از جذاب‌ترین و به‌روزترین طلق های موجود در جهان طلق‌های هوشمند هستن. طلقی که از یک متریال خاص ساخته شده‌اس و می‌توان گفت در زیبایی و خاص بودن بی رقیبه. طلق هوشمند از طلق مات و شفاف ساخته شده‌اس و دارای ریموته. شما می‌تونین با ریموت کنترل به‌راحتی طلق رو از حالت شفاف به مات و از مات به شفاف تغییر بدین. طلق های هوشمند دارای درجه‌بندی هستن و می‌تونین انتخاب کنین تا چه حدی شفاف یا مات باشه.

شاید براتون سؤال پیش بیاد که اولین کشوری که طلق هوشمند رو ساخته اس کدوم کشوره؟ و آیا در کشورمون نیز تولید می‌شه؟ کشور آلمان به عنوان اولین کشوری بوده اس که طلق های هوشمند رو تولید کرده و به بازار عرضه کرده اس. طلق هوشمند در مدت کوتاهی که شناخته شد بازخورد بسیار خوب و بالایی داشته اس. تا حدی که کمپانی مرسدس از این طلق خودروهای خود استفاده کرده اس. با به‌کار بردن این طلق ها به صورت همزمان می‌توان طلق شفاف و مات رو همزمان باهم داشت. و هرزمان که نیاز به طلق شفاف داشت بتوان اونو از حالت شفاف به مات و یا برعکس تغییر حالت داد. در این صورت با استفاده از یک طلق می‌توان از آن کاربردی دوجانبه رو دریافت کرد. با استفاده از طلق هوشمند به‌راحتی می‌تونین لذت و درک اینکه طلق شفاف چیست و همچنین نوع مات طلق را تجربه نمایین.

طلق های هوشمند در کشور خودمان نیز تولید می‌شه. و شما می‌تونین از طریق ارتباط با مجموعه فرکو سفارش خودتون رو ثبت کنین شماره تماس: 02188068352

طلق هوشمند…بیشتر بخونین

طلق شفاف یو وی

طلق یو وی

یکی از کاربردی‌ترین طلق‌هایی که می‌تونیم به آن اشاره کنیم طلق یو وی می‌باشد. طلق هایی که از لایه یو وی برخوردار هستن بیشتر در محیط‌هایی استفاده می‌شن که ارتباط مستقیم با تابش نور خورشید دارن. نور خورشید برای تامین ویتامین‌های بدن هر انسانی نیازه. ولی در بازه زمانی طولانی نور خورشید آسیب‌هایی به چشمان ما می‌رسونه. نور خورشید دارای اشعه‌های مضری همچون فرابنفش هست. که چشمانمون رو مورد آسیب قرار می‌ده.طلق های یو وی به خوبی در برابر اشعه های مضر مقاومت می‌کنه. و اجازه‌ی عبور این نوع اشعه‌ها رو به داخل محیط نمی‌ده.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این که طلق شفاف یو وی چیست به لینک موردنظر رجوع کنین.(طلق یو وی)

طلق دوجداره

طلق های دوجداره به دلیل داشتن ورقه‌ی اضافی باعث مقاومت بیشتر طلق می‌شه. ویژگی اصلی طلق‌های دوجداره عایق‌بندی اون هست این نوع طلق ها اجازه‌ی عبور گرد و خاک و بارش باران و از همه مهمتر آلودگی صوتی رو به داخل محیط نمی‌ده. قیمت طلق های دوجداره طبیعتا نسبت به سایر طلق های معمولی بالاتره.

طلق مات دوجداره

طلق زنبوری

طلق های زنبوری طلق متفاوت و خاص می‌باشن که از متریال جذابی تولید شده‌ان. این نوع طلق ها در دو مدل شفاف و مات تولید می‌شن. طلق های زنبوری با نام‌های دیگری همچون دوجداره نیز شناخته می‌شن. به دلیل دوجداره بودن طلق زنبوری خیلی از افراد این طلق‌ها رو با نام طلق دوجداره می‌شناسن. طلق های زنبوری هم همانند دیگر طلق ها مقاومت بالایی دارن و در برابر ضربات مقاوم هستن و می‌تونین در رنگ‌های متفاوت این نوع طلق ها رو خریداری کنین.

طلق شفاف چیست، انواع طلق ها از نظر جنس

پلیمرها به دو دسته ترموپلاستیک ها و ترموست ها تقسیم می‌شن. که پلیمرها به دو روش طبیعی و مصنوعی یافت می‌شه. در کل طلق‌هایی که تولید می‌شن یا به صورت طلق مات تولید می‌شن یا طلق شفاف. در ادامه به 3 مورد از طلق ها که از نظر ساختار متفاوت هستن اشاره می‌کنیم.

صنایع طلق شفاف

طلق های پلی کربناتی

طلق های پلی کربناتی به صورت طبیعی یافت می‌شن و از مواد پلی کربنات ساخته می‌شن. پلی کربنات مقاومت بسیار بالایی داره و در طبیعت به خوبی مقاومت می‌کنه. وقتی از این نوع مواد در طلق ها استفاده می‌کنن، طبیعتا استحکام طلق ها هم زیاد می‌شه. و طلق های پلی کربناتی یکی از مقاوم‌ترین طلق ها به حساب میان. این نوع طلق ها در دو مدل ساده و یو وی تولید می‌شه. طلق هایی که در محیط خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرن اکثریت یو وی هستن. چرا که با ایجاد این لایه، طلق در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید مقاومت خوبی از خود نشان می‌ده و دچار تغییر رنگ نمی‌شه. تفاوت دیگری که طلق پلی کربناتی یو وی با طلق های معمولی داره. ضدخش بودن اونه. در این صورت نیز مقاومت طلق در برابر خش بسیار افزایش پیدا می‌کنه.

اگر بخواهیم کلی بگیم طلق های پلی کربناتی سالیان سال با بهترین کیفیت کارکرد خود رو حفظ می‌کنن. مجموعه فرکو محصولاتش رو با ضمانت به فروش می‌رسونه. و ازین بابت می‌تونین با خیال راحت خرید کنین.

پلکسی گلاس ها

نوع دیگر طلق ها که محبوبیت بالایی داره پلکسی گلاس ها می‌باشن. طلق هایی که از شفافت بسیار بالایی برخوردار هستن و به عنوان رقیب جدی با شیشه در رقابت هستن. از این نوع طلق ها به عنوان پنجره‌ها و مکان‌هایی که می‌خواهن نور بگیرن استفاده می‌کنن. پلکسی گلاس ها در رنگ‌های مختلفی یافت می‌شن. برای اطلاعات بیشتر در مورد پلکسی گلاس بر روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنین.

پلکسی گلاس…بیشتر بخونین

پلکسی گلاس

طلق های پلی استایرن

طلق های پلی استایرن نوعی طلق مصنوعی اس که در پتروشیمی‌ها بیشتر یافت می‌شه. و از مواد استایرن تولید شده‌اس. بیشترین استفاده از این محصول در کارخانه های تولیدی هست. این نوع طلق در دو مدل شفاف و مات یافت می‌شه. نام دیگر این نوع طلق، طلق های اکریلیک هست که در مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیره. این نوع طلق ها یو وی ندارن و بیشتر در محیط‌های داخلی به کار می‌رن.

طلق شفاف چیست، قیمت طلق شفاف

قیمت طلق شفاف به نوع ساخت و مواد اولیه با کیفیت مربوطه. برای مثال قیمت طلق یو وی با طلق معمولی متفاوته. بیشترین تاثیر در قیمت طلق‌ها رو ابعاد طلق ها دارن. و هرچه طول و عرض طلق بیشتر بشه، طبیعتا قیمت طلق هم افزایش پیدا می‌کنه.

طلق اکریلیک

طلق شفاف چیست، روش سفارش طلق

اگر شما قصد خرید طلق رو دارین ما به شما مجموعه فرکو رو پیشنهاد می‌دیم. مجموعه فرکو با داشتن سابقه‌کاری بالا و همچنین ضمانت کالا و تضمین کیفیت این اطمینان رو به شما میده.تا بتونین خریدی راحت و بی‌دردسر رو به‌صورت حضوری و غیر حضوری از سراسر کشور داشته باشین.

شماره تماس: 02188068352

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

همچنین برای بازدید از سایر محصولاتمون می‌تونین با صفحه مجازی ما در ارتباط باشین. مجموعه فرکو در بخش‌های شیشه، طلق و آینه فعالیت می‌کنه و محصولات جذابی داره. و نکته‌ی مهم‌تر با فالو کردن صفحه اینستاگرامی می‌تونین در مسابقاتمون نیز شرکت کنین. برای ورود بر تصویر زیر کلیک کنین.

طلق شفاف پلی کربنات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو