Home
قیمت طلق شفاف

طلق شیشه ای ونک

طلق شفاف

امروزه طلق ها یکی از پرکاربردترین محصول در بخش‌های مختلفه. دارای ویژگی‌های خاصیه و در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شن. طلق شیشه ای نوعی طلقه که زیر مجموعه‌هایی داره. که در ادامه مقاله مورد بررسی قرار می‌دیم. شما می‌تونین طلق شیشه ای رو در ونک به صورت حضوری خریداری کنین و همچنین با ارتباط تلفنی نیز می‌تونین سفارش خود رو از سراسر کشور ثبت کنین. به طور کلی طلق‌ها رو می‌توان در هر جایی که شیشه به کار می‌ره، استفاده نمود. به مرور نیز طلق جایگزین شیشه در بسیاری از موارد شده‌ اس.

شماره تلفن برای برقراری ارتباط با مجموعه فرکو: 02188068352

طلق شیشه ای چیست

طلق شیشه ای نوعی از انواع طلق‌هاست که امروزه در صنعت ساختمان‌سازی و در محیط‌های متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیره. طلق ها از مواد پلیمری ساخته می‌شن و رقیب اصلی شیشه در بازار امروزی هست. شیشه در بازارهای قدیم یکی از بی‌رقیب‌ترین محصولات بوده اس. و در بسیاری از موارد به‌خصوص ساختمان‌سازی کاربرد بسیار داره.

طلق شفاف رنگی
طلق شیشه ای ونک

بیشتر بخوانید…طلق شیشه ای

تفاوت طلق و شیشه

دو رقیب در بازار امروزی که هر کدام ویژگی‌های خاصی داره و تفاوت‌ها و شباهت‌هایی نیز باهم دارن که مورد بررسی قرار می‌دیم. تفاوت طلق و شیشه بسیار زیاده و علاوه بر تفاوت‌ها، شباهت‌هایی نیز دارن. طلق ها وزن بسیار سبکی دارن و در مقایسه با شیشه به این نتیجه می‌رسیم که طلق بسیار سبک‌تره. وزن کم باعث می‌شه تا به‌راحتی بتوان طلق ها رو جابه‌جا کرد. تفاوت دیگری که دارن مقاوم بودنشان هست که طلق چند برابر مقاوم‌تر نسبت به شیشه اس و در برابر ضربات بسیار قوی ظاهر می‌شه. بخش دیگری که باید در نظر گرفت اقتصادی‌بودن محصوله. که طلق ها قیمت مقرون‌به صرفه‌تری نسبت به شیشه دارن.

طلق و شیشه شباهت‌هایی نیز با هم دارن. در بخش شفافیت دیده می‌شه که طلق های شفاف شباهت بسیار زیادی به شیشه دارن و باعث شده اس تا در مکان‌هایی که شیشه مورد استفاده قرار می‌گرفت از طلق هم استفاده کنن. طلق و شیشه در بخش ساختار هم همانند هم هستن. که هردو به یک روش قالب‌گیری می‌شن که می‌تونین روش ساخت رو در پاراگراف بعدی مطالعه کنین.

طلق مات
طلق شیشه ای ونک

چگونکی ساخت طلق

برای ساخت طلق ابتدا باید مواد اولیه رو تهیه کنیم. سپس باید مواد راو به حداکثر حرارت لازم برسونیم و به طور ناگهانی در قالب مورد نظر سرد کنیم تا طرح مورد نظر رو بدست بیاریم. شیشه هم به همین روش ساخته می‌شه. تنها تفاوتی که دارن در مواد اولیه‌اس که شیشه از ماسه هست و طلق از مواد پلیمری. اما در هر صورت طلق و شیشه به‌خصوص از نظر ظاهر، بسیار شبیه به هم هستن.

طلق شفاف ارزان
طلق شیشه ای ونک

طلق های یو وی

انواع طلق ها

طلق شیشه ای انواع مختلفی داره که هرکدام برای بخشی تولید شده اس. شما می‌تونین طلق مورد نظر خود رو به راحتی انتخاب کنین و سفارش بدین.

1_طلق زنبوری: طلق زنبوری به چند نام مختلف مشهوره و عموم مردم این نوع طلق ها رو با نام‌های مختلف نام می‌برن. طلق های دوجداره، طلق چند جداره و گاهی پلکسی گلاس هم می‌گن. طلق های زنبوری به دلیل داشتن چند جداره باعث استحکام و مقاومت بالایی می‌شه و در برابر ضربات مختلف مقاومه. طلق های زنبوری در برابر حرارت و در برابر ضربات مختلف بسیار عملکرد خوبی داشته اس. همچنین بسیار سبک هستن.

2_ طلق رنگی: امروزه یکی از پرفروش‌ترین طلق ها طلق رنگی می‌باشد که از تنوع رنگی بالایی برخورداره. و شما می‌تونین رنگ مورد نظر خود رو انتخاب کنین. یکی از دلایل برتری طلق‌ها نسبت به شیشه تنوع رنگبندیه. که طیف رنگی طلق از شیشه بسیار بیشتره.

قیمت طلق شفاف
طلق شیشه ای ونک

3طلق هوشمند

یکی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین طلق در دنیای امروزی طلق هوشمند هست که در مکان‌های بسیار مدرن و به‌روز مورد استفاده قرار می‌گیره. اولین کشور تولیدکننده طلق هوشمند کشور آلمان هست که این طلق زیبا رو تولید کرد. و حتی اولین کمپانی که از آن استفاده کرد شرکت خودروسازی مرسدس بنز بوده اس که بازخورد بسیار خوبی داشت. طلق‌های هوشمند ترکیبی از طلق های مات و شفاف هستن. شما می‌تونین از طلق شفاف به کدر و همچنین عکس این اتفاق رو انجام بدین که نمای زیبایی داره.

بیشتر بخونین…طلق هوشمند

4_ طلق دوجداره: طلق دوجداره با توجه به ساختارش یک لایه اضافی نسبت به طلق‌های معمولی داره. و همین موضوع باعث برتری نسبت به طلق‌های یک لایه رو داره. با توجه به دوجداره بودن این نوع طلق باعث می‌شه تا در برابر ضربات، به خوبی عمل کنه و عایق‌بندی بشه تا طلق، در برابر بارش باران و سروصدا و حتی گرد و خاک به‌خوبی عمل کنه.

5_ طلق اکریلیکی: طلق اکریلیکی شفاف بسیار از شفافیت بالایی برخوردار هستن. و امروزه در مکان‌هایی که قصد نورگیری و استفاده از نور خورشید رو دارن از این نوع طلق استفاده می‌کنن. یکی از رقیبان جدی شیشه طلق‌های اکریلیکی هست که 92 درصد نور رو ازخود عبور می‌دن.

6_طلق شیشه ای مات

طلق مات ویژگی‌هایی داره و بهترین محافظ از حریم‌خصوصی در بین طلق‌ها، طلق ماته که با توجه به کدر بودنش می‌تونه اجزای داخل محیط رو پوشش بده و عکس طلق های شفاف عمل کنه. طلق های مات هم در جنس‌های مختلف تولید می‌شه و امروزه در بین عموم فروش زیادی داشته‌اس.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق مات کادر آبی بر روی لینک آبی کلیک کنین

7_ طلق یو وی: طلق یو وی یکی از کاربردی‌ترین طلق هاست و امروزه اکثریت در طلق‌ها از لایه یو وی استفاده می‌کنن. با توجه به تابش نور خورشید اشعه‌های مضری همچون یو وی یا فرابنفش باعث می‌شه تا علاوه بر خراب‌شدن طلق ها انسان‌ها هم آسیب ببینن. طلق های یو وی دار به‌خوبی در برابر اشعه‌های مضر مقاومت می‌کنن.

8_طلق شفاف کریستال: یکی از طلق‌هایی که بسیار شفافه و در مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیره، طلق های شفاف کریستالی‌اس که با نام دیگر پلی استایرن نیز شناخته می‌شه. طلق های شفاف بسیار سبک و مقاوم است و قیمت اقتصادی داره.

تفاوت طلق شیشه ای مات و شفاف

امروزه طلق‌ها در مدل‌های ترموپلاستیک‌ها و مواد پلیمری تولید می‌شه. مواد پلیمری به دو صورت طبیعی و مصنوعی یافت می‌شه. طلق‌هایی که تولید می‌شن یا شفاف هستن یا مات. طلق های مات و شفاف تفاوت‌های فراوانی باهم دارن. از طلق های مات در مکان‌هایی استفاده می‌کنن که قصد دارن نور خورشید وارد محیط نشه. و یا مکان‌هایی که می‌خوان حریم‌شخصی برای خودشون ایجاد کنن. ولی طلق‌های شفاف برعکس طلق های مات هست و از شفافیت بالایی برخورداره. و بیشتر در مکان‌هایی استفاده می‌کنن که قصد نورگیری دارن و می‌خوان از نور خورشید استفاده کنن.

طلق شیشه ای در برابر کثیفی

یکی از نکاتی که برای مشتریان عزیز پیش میاد، کثیف شدن طلق هاست. طلق ها در دو دسته مورد استفاده قرار می‌گیرن که دسته اول: داخل محیط داخلیه. و دسته دوم: در محیط خارجیه. طلق‌هایی که در محیط داخلی استفاده می‌شن به‌راحتی کثیف نمی‌شن. همنیطور اگر کثیف بشن می‌تونین با آب و دستمال تمیز کنین. اما طلق‌هایی که بیرون از محیط خانه مورد استفاده قرار می‌گیرن، با توجه به اتفاقات طبیعی همچون بارش باران احتمال کثیفی رو داره که می‌تونین با آب به‌راحتی تمیز کنین.

قیمت طلق شیشه ای ونک

قیمت طلق های شیشه ای با توجه به ساخت طلق است که شما چطور طلقی و با چه اندازه ای سفارش بدین. طلق‌های شیشه ای هرچه ابعادش بزرگتر بشه، طبیعتا قیمت هم بالاتر می‌ره و شما می‌تونین به دو روش حضوری (در تهران ونک) و غیر حضوری سفارش خود رو ثبت کنین.

بهترین روش سفارش طلق

اگر شما قصد خرید طلق و یا دریافت مشاوره در مورد طلق رو دارین می‌تونین با مجموعه فرکو در ارتباط باشین. مجموعه فرکو مفتخره محصولات خود رو باضمانت کیفیت کالا و همچنین تضمین قیمت به مشتریان عرضه کنه. شما به طور مستقیم و بی‌واسطه خرید خود رو انجام می‌دین. برای خرید و دریافت مشاوره برای خرید طلق شیشه ای ونک می‌تونین با شماره تلفن دفتر فروش و یا مراجعه حضوری در تهران سفارش خود رو ثبت کنین.تمامی سفارش‌ها به صورت عمده قابل ثبت هست.

شماره تماس: 02188068352

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو