Home
طلق رنگی ارزان

طلق رنگی ارزان

طلق رنگی با ارزش ارزان در مجموعه فرکو از محصولات خوب و کاربردی در عصر حاضر به حساب میاد . طلق رنگی با ارزش ارزان از خانواده پلیمرهای ترموپلاستیک هست . و به گستردگی در زمینه‌های مختلف به‌خصوص ساختمون سازی کاربرد داره . از انواع اون می‌توان به پلی کربنات رنگی ارزان نیز اشاره کرد . پلی کربنات رنگی ارزان ، سخت‌ترین ماده شفافی هست که به عنوان گزینه‌ای مناسب به جای شیشه در بخش‌های مختلف ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیره . رزین پلی کربنات در سال ۱۹۵۳ میلادی یعنی سال 1332 شمسی توسط یک شیمی‌دان آمریکایی به نام دکتر دانیل دبلیو فاکس در شرکت بین المللی جنرال الکتریک پلاستیک آمریکا ساخته شد . دکتر فاکس به عنوان پدر پلی کربنات معروفه .

تنوع رنگی طلق ها
طلق رنگی سایه بان

تنوع ساختاری طلق رنگی ارزان در مجموعه فرکو ، امکان استفاده از اونو بر روی هر نوع سازه ، در جوار هر نوع مصالح ساختمونی رو به راحتی فراهم میکنه. و کاربردهای وسیعی رو ایجاد می‌کنه . طلق رنگی با ارزش ارزان و کم بها نه تنها انسان ها رو از محدودیت های مادی تحمیل شده توسط جهان نجات داد . همچنین باعث از بین رفتن اختلافات اجتماعی بین فقیر و غنی نیز شد . برس ها و شانه های سلولویید و تمام اجناسی که از جنس طلق و پلاستیک رنگی با ارزش ارزان هستن . و نسخه های گرون‌تر رو تقلید می‌کنن . یعنی بسیار شبیه به اونا شدن. و مانند اجناس گرون‌قیمت به نظر می‌رسه. طلق ها و کالاهای پلاستیکی رنگی و کم بها ، باعث گسترش ثروت مادی بین تمام افراد شده و تمایز طبقاتی رو نیز تار میکنه.

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از محصولات بروز می‌تونی از پیج اینستاگرام فرکو دیدن کنی

طلق رنگی ارزان
طلق رنگی ارزان

برای دریافت مشاوره و خرید ارزان می‌تونی با شماره های۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳تماس حاصل فرمایید

اختراعات طلق پلاستیکی رنگی ارزان

اختراعات پلاستیکی رنگی ارزان جوامع رو به سمت بهتر تغییر داد . کم هزینه و متنوع بودن طلق ها ، کالاهای مصرفی رو به طور گسترده تری در دسترس قرار می داد . و امکان تحولات مهم در زمینه های بی شماری رو فراهم می‌کرد . پلاستیک ها با اختراعاتی مانند طلق رنگی با ارزش ارزان ، دکوراسیون رو هم در همه جا بهبود می‌بخشید . و هم کارایی لازم رو به همراه داشت . استفاده از طلق ها در دستگاه ها و روش های پزشکی نیز منجر به پیشرفت در پزشکی و بهبودهای گسترده در سلامت انسان شد . طلق ها و پلاستیک ها همچنین امکان ایجاد انقلاب تکنولوژیکی رو فراهم کردن . که باعث ایجاد تلفن های همراه و سایر رایانه های پرقدرت و… شد . استانداردهای زندگی بشر در نیم قرن گذشته به طرز چشمگیری بهبود یافته که دلیل عمده‌ی اون به دلیل اختراع رزین پلی کربنات هست .

طلق رنگی ارزان
طلق رنگی ارزان

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق شیشه ای نشکن و طلق شفاف پی وی سی و کارخانه طلق دوجداره کلیک کنید

تنوع رنگی ، طلق رنگی ارزان در مجموعه فرکو

تنوع رنگی ، طلق رنگی با ارزش ارزان در مجموعه فرکو وجود داره . عبور نور از این نوع طلق ها به میزان ۳۵ تا ۸۲ درصد امکان‌پذیر هست . که از نظر طراحی و هماهنگی با رنگ در میان سایر مصالح از گستردگی خاص برخوردارهست . طلق و ورق پلی کربنات رنگی با ارزش ارزان ، ظاهری مشابه شیشه و در ابعاد ۰۵/۳*۰۵/۲ متر تولید می‌شه . این ورق ها دارای یک لایه ضد uv برای محافظت در برابر نور آفتاب هستن . می‌توان ورق با دوطرف ضد uv نیز سفارش داد . این ورق در ضخامت‌های ۱۰٬۱۲٬۲٬۳٬۴٬۶٬۸ میلی‌متر تولید می‌شه . و علاوه بر بیرنگ (رنگ شیشه‌ای) دارای تمام رنگ‌های اصلی (برنز، آبی، شیری، زرد، قرمز، سبز) هست . این ورق فقط از دو قسمت طول و عرض قابلیت خم شدن داره ، و مزیت اصلی اون سبک بودن اونه . کاربرد این ورق در انواع پوشش سقف‌ها ، پارکینگ‌ها ، سقف کاذب و دیواره‌های سوله و… هست .

عوامل جوی مانند طوفان و تگرگ و حوادث طبیعی مانند زلزله از مهم‌ترین عوامل در تعیین و انتخاب طلق رنگی با ارزش ارزان و مناسب هست که ، با توجه به شفافیت و ضربه پذیری و مقاوم بودن ورق پلی کربنات ، استفاده از این طلق کم بها در لیست مصالح ساختمانی بیشترین میزان رو به خود اختصاص داده‌ . سبک بودن وزن ورق پلی کربنات علاوه بر عدم تحمیل وزن اضافه به سازه موجود که خود عامل بسیار مهم در مورد مقاومت در برابر زلزله هست. در حمل و نقل اون نیز نقش به سزایی داره چه امکان انتقال اون در تعداد بسیار با وزن بسیار کم از هزینه متعلقه و تردد مربوط به اون کم می‌کنه .

طلق رنگی ارزان
طلق رنگی ارزان

در مورد خرید طلق ضد خش و طلق نشکن و طلق رنگی قیمت بیشتر بدانید

فواید طلق رنگی ارزان

طلق رنگی با ارزش ارزان به کاهش هزینه های انرژی در فصول مختلف سال کمک می‌کنه . که این خود در مناطق سردسیر و گرمسیر یا حتی معتدل با توجه به اهمیت بهینه‌سازی میزان مصرف سوخت و انرژی الکتریکی از مهمترین خصوصیات طلق رنگی با ارزش ارزان و کم بهاست . سر و صدا و مزاحمت نیز همیشه از عوامل مهم در تأمین فضاهای امن از نظر مزاحمت صوتی نیز بوده‌ . ورق پلی کربنات رنگی کم بها با ضخامت‌ها و لایه‌های مختلف عامل مؤثر در تأمین اینگونه فضاهاست . اشعه ماوراء بنفش به عنوان اشعه سرطان زا مؤثر بر سلامتی موجودات زنده هست . و به عنوان از بین برنده رنگ اجسام شناخته می‌شه . که این نوع طلق ها از ورود اشعه مضر خورشید نیز جلوگیری می‌کنن .

در پناه ورق‌های پلی کربنات یا طلق رنگی با ارزش ارزان و کم بها به علت دارا بودن لایه ضد عبور این اشعه ، فضایی سالم و قابل اطمینان ایجاد می‌شه . مشکل تمیز نگاه داشتن نماها یا سقف‌های شفاف ساختمان‌ها همیشه وجود داشته که در مورد ورق‌های پلی کربنات رنگی ارزان با توجه به خصوصیت آنتی استاتیک بودن لایه خارجی اون ، گرد و غبار و دوده معلق در هوا جذب سطح ورق نشده . و با اولین شستشوی ساده یا باران به راحتی پاکیزه می‌شه . ضربه پذیری و نشکن بودن ورق پلی کربنات رنگی ارزان موجب فراهم کردن فضایی عاری از خطر در برابر سقوط اجسام نیز میشه . برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در مجموعه فرکو در تماس باشین : 02188068352

طلق رنگی ارزان
طلق رنگی ارزان

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق زنبوری و طلق ضد خش و طلق دوجداره پامنار کلیک کن

استفاده از پلیمر رنگی ارزان به‌جای شیشه

از جمله مزیتهای پوشش پلی کربنات رنگی یا طلق رنگی با ارزش ارزان و کم بها اینه که به جای شیشه در هزینه کمتر و نیز وزن سبک‌تر به کار گرفته میشه . همچنین مقاومت بالای اون نسبت به پلاستیک باعث تقاضای روزافزون اون به عنوان پوشش در صنعت گلخونه شده. پوشش پلی کربنات رنگی ارزان اغلب جهت پوشش قسمت‌های جلو ، عقب و نیم دایره‌های مربوط یا کناره‌ها و سقف گلخانه درصورت تقاضای مشتری در نظر گرفته می‌شه . ورقهای پلی کربنات جایگزین مناسبی برای شیشه بوده و باعث صرفه جویی در انرژی می‌شه . بطوری‌که در تابستون از ورود گرما به داخل جلوگیری کرده . و در زمستان مانع خروج و هدر رفتن گرمای داخل می‌شه .

ورق پلی کربنات یا طلق رنگی با ارزش ارزان و کم بها نیز مانند هر ساخته دست بشر دارای معایبی هست . علیرغم تمامی محاسن ذکر شده از ورقهای پلی کربنات رنگی ، یکی از بارزترین معایب آن را می‌توان به گرمایش بیش از حد فضای زیرین این ورقها خصوصاً در ماه‌های گرم سال اشاره کرد . در هنگام آتش‌سوزی اگرچه شعله‌ور نمی‌شه ولی دودزاست. در کنار شفافیت مشابه شیشه ، از مسئله خش پذیری سطح ورق نیز نمی‌توان دوری کرد . که خود باعث کدر شدن سطح ورق و خدشه دار شدن دید می‌گردد . البته امروزه با پیشرفت بشر و تولید طلق ضد خش ، این معایب برطرف شده . و شما با خیال راحت می‌تونین یک طلق رنگی با ارزش ارزان رو سفارش بدید .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی طلق شیشه ای و بورس طلق شیشه ای و طلق دوجداره تهران کلیک کن

قیمت پلیمر رنگی کم بها

با خصوصیات بسیاری که در این محصول وجود داره ، بهای گرون اون اجتناب ناپذیر هست . به این دلیل می گیم گران که کیفیت بالایی داره. اگر کیفیت بالا رو در نظر بگیریم ، طلق رنگی با ارزش ارزان و کم قیمت فرکو اصلا گرون نیست . چون بهای ماده اولیه و به‌خصوص پوشش ضد اشعه ماوراء بنفش خود از ارقام قابل توجه در این امر هست . یکی دیگر از معایب پلی کربنات حساسیت این پلیمر به ناچ و سوراخ کاری هست . در صورتی که پارگی ای در قسمتی از قطعات با جنس پلی کربنات ایجاد بشه . احتمال شکت قطعه در آن نقطه بالا میره . این پلیمر دارای بیسفنول ای هست که عامل مضر تلقی می‌شه. که امروزه این عیوب نیز برطرف گردیده و به انعطاف پذیری طلق ها افزوده شده. با خیال راحت یک طلق سفارش بدید و از مزایای اون لذت ببرین .

ورقهای پلی کربنات یا طلق رنگی با ارزش ارزان و کم قیمت ، خاصیت خود خاموش شوندگی نیز دارن. و در محدوده دمایی وسیعی از ۴۰- تا ۱۲۰ درجه سانتیگراد کاربرد دارن. همچنین از خواص عالی نوری برخوردارن ، مقاومت ضربه‌ای اونا در حدود ۱۲۰ برابر شیشه معمولی هست . دربرابر اغلب مواد شیمیایی و حلال‌ها مقاوم هستن . وزن سبک در حدود ۱/۲ شیشه هم ضخامت آن و حمل و نقل و نصب آسون ، مقاومت در برابر شعله کلاس B1 ، از جمله محاسن اونه.همچنین عایق مناسبی برای گرما و صوت هست . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در مجموعه فرکو در تماس باشین .

پل های ارتباطی با مجموعه فرکو

  1. جهت سفارش حضوری طلق رنگی با ارزش ارزان و کم قیمت به آدرس مجموعه فرکو در : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه فرمایید.
  2. شماره تماس مستقیم با مجموعه:02188068352
  3. واتساپ:09101767773

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو