Home
طلق رنگی قیمت

طلق رنگی قیمت

بهترین و شاخص ترین طلق رنگی قیمت مناسب رو فرکو ارائه میکنه که ، کیفیت بالایی هم داره . و اونو بر پایه سالها تجربه و دانش برپا کرده . و به این مفتخر هست که با انجام معاملات آگاهانه و منصفانه اعتبار شرکت خود رو روز به روز بالاتر میبره . چراکه کار خود رو برپایه اعتماد مشتری بنا کرده . پلی کربنات رنگی که با نام لکسان نیز شناخته میشه ، رایج ترین جایگزین شیشه استاندارد هست. محدوده موجود در شرکت فرکو همچنین شامل ورقه های پلی کربنات رنگی هست . ما طلق ها و ورق های رنگی خاکستری و قهوه ای رو در پنج ضخامت 3 میلی‌متر ، 5 میلی‌متر و 8 میلی‌متر ذخیره می کنیم . بنابراین ، آنها گزینه مناسبی برای جایگزینی برای پنجره ها و شیشه های امنیتی هستن . این ماده یک پلیمر ترموپلاستیک هست .

در بهترین و شاخص ترین طلق رنگی کم قیمت باید در نظر داشته باشین که این ورق ها می‌تونن در برابر دماهای بالا مقاومت کنن . این ماده دو برابر سبک و مقاومت اون 250 برابر شیشه معمولی هست . این پلاستیک فوق‌العاده محکم ، از جمله موارد دیگر ، برای لعابکاری ایمنی ایده آل هست . حداکثر اندازه ورق موجود 240 در 100 سانتی‌متر هست . البته تمام ورق های پلی کربنات می‌تونن به اندازه دلخواه شما برش خورده و ظرف 48 ساعت آماده تحویل بشن . این ماده همچنین در رنگ های سفید عقیق و شفاف وجود داره.

پلکسی گلاس …بیشتر بخوانید.

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از محصولات ما می توانید از پیج اینستاگرام ما دیدن فرمائید

طلق رنگی قیمت
طلق رنگی قیمت

برای راهنمایی و دریافت سفارش ارزان می توانید با شماره های۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳تماس حاصل فرمایید

خصوصیات طلق رنگی کم قیمت

در بهترین و شاخص ترین طلق رنگی کم قیمت باید به این توجه داشت . که طلق های پلی کربنات رنگی اغلب به دلیل کیفیت فوق‌العاده مقاوم در برابر ضربه انتخاب می شوند . ورق های پلی کربنات رنگی 250 برابر قوی تر از شیشه هستند و وزن آنها هنوز 50٪ کمتر از یک ورق شیشه است . که همان اندازه و ضخامت دارد . کار با ورق ها آسان است و برای برش مناسب است ، حفاری و فرز ورق های پلی کربنات نیز به راحتی قابل خم شدن هستند . بدون اینکه پاره شوند یا صدمه ببینند . تمام ورق های پلی کربنات در محدوده ما در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم هستند ، بنابراین برای کاربردهای بیرونی مناسب هستند . 

به عنوان مثال ، از بهترین و شاخص ترین طلق رنگی کم قیمت می توان برای تعویض پنجره قایق یا هنگام ساخت سایبان ، شیشه پنجره بالکن و … استفاده کرد . وقتی ورق های پلی کربنات در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم نباشند ، پس از دو یا سه سال رنگ آنها تغییر رنگ یافته و مایل به زرد می شود . مقاومت مواد باعث می شود ورق های پلی کربنات به عنوان شیشه های ضد خرابکاری و ضد سرقت مورد استفاده قرار گیرند ، به عنوان مثال در پناهگاه های اتوبوس ، مناطق انتظار ، پارکینگ دوچرخه و غیره . پلی کربنات در مقایسه با شیشه معمولی مستعد خراشیدن است . خراش ها با روش های خاصی به راحتی از بین می  روند . ما توصیه می کنیم ورق را با یک تمیز کننده آنتی استاتیک تمیز کنید تا از جذب گرد و غبار پلاستیک جلوگیری کند .

طلق رنگی قیمت
طلق رنگی قیمت

برای دریافت اطلاعات در زمینه کارخانه پلکسی گلاس و پلکسی گلاس ارزان و فروش طلق دوجداره کلیک کنید

ذکر خصوصیات طلق رنگی کم قیمت به طور خلاصه

خصوصیات بهترین و شاخص ترین طلق رنگی کم قیمت را به طور خلاصه بیان می کنیم . تا انتخاب آگاهانه تری در بهترین و شاخص ترین بورس طلق رنگی داشته باشید .

  • بهترین و شاخص ترین طلق رنگی کم قیمت ما مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش نیز است .
  • مقاوم در برابر آتش
  • خود خاموش کردن
  • 2 برابر سبک بودن شیشه معمولی
  • قابل بازیافت
  • مناسب برای تماس با غذا
  • ضد خرابکاری
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • و در آخر اینکه طلق رنگی کم قیمت 250 برابر بیشتر از شیشه معمولی مقاومت دارد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق زنبوری و طلق ضد خش و طلق دوجداره پامنار کلیک کنید

طلق رنگی قیمت
طلق رنگی قیمت

کاربردهای طلق رنگی کم قیمت

فقط کافی است که یکبار با ما معامله کنید . همه چیز در مورد بهترین و شاخص ترین طلق رنگی کم قیمت در شرکت فرکو دستتان می آید . در هزینه هایتان صرفه جویی می شود . و می توانید برای سالهای طولانی از محصول ما در دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید . و لذت ببرید . ما در شرکت شیشه و آینه فرکو در انتخاب بهترین محصول به شما کمک می کنیم تا به بهترین چیزی که در ذهن دارید برسید . بدون درنگ با متخصصان ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند . به راحتی در و پنجره های شیشه ای خود را نو کنید . البته نه دوباره با شیشه ، بلکه اینبار با چیزی بهتر به نام طلق . که مانند شیشه است اما خطرات شیشه را ندارد .

در ساخت بهترین و شاخص ترین طلق رنگی کم قیمت ، استفاده‌ از پلی کربنات رنگی به جای شیشه و محافظت از حریم خصوصی ایده آل است . در ساخت ماشین ، از پلی کربنات رنگی به طور گسترده ای برای پوشش ها و کلاه های محافظ و… استفاده می شود . اگر می خواهید تراسی ایجاد کنید که در آن از نور شدید خورشید در امان باشید و از اشعه ماورا بنفش محافظت کنید ، پلی کربنات رنگی بسیار توصیه می شود .

طلق رنگی قیمت
طلق رنگی قیمت

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق شیشه ای نشکن و طلق شفاف پی وی سی و کارخانه طلق دوجداره کلیک کنید

انواع ورق پلی کربنات رنگی با نرخ به صرفه

در ساخت بهترین و شاخص ترین طلق رنگی کم قیمت ، طیف وسیعی از رنگها وجود دارد . شما می توانید رنگ مورد نظر خود را سفارش دهید . یا اگر در زمینه انتخاب رنگ نیاز به مشاوره دارید با مشاوران ما در تماس باشید . پلی کربنات رنگی به رنگ قهوه ای یا خاکستری نیز موجود است . ما هر دو سایه را در ضخامت ورق های 3 میلی‌متر ، 5 میلی‌متر و 8 میلی‌متر ارائه می دهیم . با پلی کربنات رنگی ، قانون زیر اعمال می شود که هرچه ورق ضخیم‌تر باشد ، نور کمتری نیز منتقل می کند .

در بهترین و شاخص ترین طلق رنگی کم قیمت به این نیز توجه داشته باشید . که طلق رنگی از کشفیات عصر حاضر به شمار می رود . اختراعات جدید توسط جامعه ارزشمند است . زیرا استفاده از دانش علمی به تأمین بسیاری از نیازهای اساسی انسان و بهبود سطح زندگی کمک می کند . یافتن موادی که کاربردهای بسیار و خطرات کم‌تر داشته باشد به سود تمام موجودات عالم است . به همین ترتیب ، علم معمولاً به عنوان عامل رشد اقتصادی ، که به عنوان بازگشت سرمایه برای بودجه عمومی نیز تلقی می شود ، برای مردم توجیه می شود . 

طلق مات…بیشتر بخوانید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی طلق شیشه ای و بورس طلق شیشه ای وطلق دوجداره تهران کلیک کنید

سفارش طلق رنگی کم قیمت

طلق رنگی کم قیمت نیز یک نوآوری جدید است . نوآوری های جدید از جهات زیادی موجب بالابردن سطح زندگی ما می شوند . آنها کارهای ما را آسان تر می کنند ، و در بالا بردن سطح دکوراسیون داخلی و خارجی به ما کمک می کنند . دانش ما را در مورد جهان بهبود می بخشند و حتی گاهی زندگی ما را نجات می دهند . به این فکر کنید: لیستی از اختراعاتی تهیه کنید که زندگی شما را آسان تر ، بهتر یا به سادگی سرگرم‌کننده تر می کند . ما در شرکت شیشه و آینه فرکو از اختراعات جدید ایده گرفته ایم و به تولید محصولات فراوانی در زمینه طلق و پلکسی پرداخته ایم .

اگر می خواهید با این محصولات به‌طور کامل آشنا شوید به سایر موضوعات ما نیز سری بزنید و اطلاعات خود را در زمینه بهترین و شاخص ترین طلق رنگی کم قیمت کامل کنید . بالابردن اطلاعات به شما در انتخاب بهتر کمک می کنند . اگر جایی احتیاج به راهنمایی داشتید به راحتی وارد پل های ارتباطی ما در مجموعه فرکو شوید . متخصصان پلاستیک ما شما را در زمینه طلق و پلکسی راهنمایی خواهند کرد . ما در زمینه شیشه و آینه نیز فعالیت داریم . در اینستاگرام می توانید تمام محصولات ما را ببینید . ما در مجموعه فرکو با رویی خوش آماده گپی دوستانه هستیم تا در انتخاب عالی به شما کمک کنیم .

پل ارتباطی با صنایع شیشه و آینه فرکو

  1. جهت سفارش حضوری در بهترین و شاخص ترین طلق رنگی کم قیمت آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه فرمایید.
  2. شماره تماس مستقیم با مجموعه:02188068352
  3. واتساپ:09101767773

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو