Home
پخش طلق یو وی

پخش طلق یو وی

ما در بخش پخش طلق یو وی به تمام استانداردهای لازم توجه می‌کنیم . طلق یو وی از بهترین پلاستیک‌ها برای استفاده در فضای باز هست . هنگام طراحی محصولات برای استفاده در فضای باز ، طلق یو وی ماده موثری اس . که باید مورد توجه جدی قرار بگیره. از طلق ها به طور فزاینده‌ای برای ساخت پانل‌های گلخونه ، زمین‌های بازی ، مبلمان فضای باز و سایر سازه‌هایی استفاده می‌شه که ، قبلاً تحت تأثیر موادی مانند چوب و شیشه بودن . دلایل زیادی برای این امر وجود داره . اما طبیعت سبک و بادوام پلاستیک مطمئناً در ایجاد کاندیدای ایده آل برای سازه های بیرونی کمک می‌کنه.

با وجود پیشی گرفتن از بسیاری از مواد دیگر در کیفیت و قابلیت انعطاف پذیری ، فرکو در بخش پخش طلق یو وی از طرح‌ها و اندازه‌های مختلف استفاده می‌کنه . گزینه پلاستیکی ایده آل برای استفاده در فضای باز به محدودیت‌های بالقوه بودجه ، طول عمر مورد نظر و دوام مورد نیاز بستگی داره . طلق یو وی برای استفاده در فضای باز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنه. اما تشخیص دلیل این امر برای ناظر معمولی دشوار هست. به طور خلاصه ، مصالح ساختمونی جایگزین ، نمی‌تونن با عملکرد و قابلیت انعطاف‌پذیری که طلق ها می‌تونن بدست بیارن ، به ویژه در زمینه استفاده در فضای باز ، مطابقت داشته باشن. به عنوان مثال ، در طول تاریخ از چوب برای کاربردهای بیرونی مانند مبلمان و تجهیزات زمین بازی استفاده می‌شده‌اس. 

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از محصولات فرکو می‌تونین از پیج اینستاگرام فرکو دیدن کنین

پخش طلق یو وی
پخش طلق یو وی

برای راهنمایی و دریافت سفارش ارزون می‌تونین با شماره‌های ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳تماس حاصل فرمایید

طلق یو وی و مقایسه با مواد دیگر

با گذشت زمان ، تا حد زیادی ساختارهای طلق یو وی مشابه جایگزین شده‌اس. این بدان دلیل هست که حتی با استفاده از روش‌های شیمیایی صحیح ، چوب برای استفاده در فضای باز ایده آل نیست . هنوز مستعد پوسیدگی ، تاب خوردگی و پاره شدن هست که همگی می‌تونن باعث آسیب بشن. علاوه بر این ، نمی توان اونو به همان روش های پلاستیکی شکل داد . به طور معمول ، چوب رو می توان فقط به صورت آرایش‌های سخت و زاویه‌دار درآورد . با ما در زمینه پخش طلق یو وی در تماس باشین : 02188068352

یکی دیگر از مواد معمولاً مورد استفاده برای استفاده در فضای باز شیشه هست . برای مدت زمان طولانی ، شیشه بهترین روش برای اطمینان از انتقال نور بود . و باعث محبوبیت اون برای استفاده در سازه‌هایی مانند گلخونه‌ها شد . متأسفانه ، شیشه بسیار شکننده اس ، و حتی یک ضربه ضعیف می‌تونه باعث ترک خوردگی یا صفحات کامل شیشه بشه . شیشه نه تنها ضعیف هست ، بلکه بسیار سنگین‌تر از گزینه‌های طلق های یو وی شفاف هست . مانند چوب ، هر دوی این ویژگی‌ها می‌تونن منجر به افزایش آسیب بشن.

در مورد خرید طلق ضد خش و فروش طلق مات و طلق رنگی ارزان بیشتر بدونین

پخش طلق یو وی
پخش طلق یو وی

روی فروش طلق دوجداره و پلکسی گلاس چیست و طلق دوجداره پامنار کلیک کنین

مزایای طلق یو وی

به طور کلی ، در مقایسه با مواد دیگر ، پلاستیک یا طلق یو وی گزینه برتر برای استفاده در فضای باز هست . در حالی که چوب در زیر باران پوسیده و خرد می‌شه . پلاستیک ها می‌تونن شرایط سخت آب و هوایی ، حتی برف رو تحمل کنن . همچنین ، انواع مختلفی از پلاستیک‌ها و طلق ها ی یو وی می‌تونن در برابر اشعه ماورا بنفش مقاومت کنن. و مقاوم در برابر آب ، ضد آب و محو هستن . با این حال ، انواع مختلفی از پلاستیک یا طلق یو وی وجود داره . که ممکنه بخواید هنگام نصب برنامه در فضای باز خود در نظر بگیرین . در زیر این گزینه‌ها رو بررسی می‌کنیم .

در بخش پخش طلق یو وی به ذکر مزایای اون می‌رسیم . طلق یو وی برای استفاده در فضای باز بسیار مناسبه. این بدان دلیل هست که طلق یو وی مقاومت در برابر آب و هوایی زیادی داره . و اجازه می‌ده بدون تخریب قابل توجه در فضای باز باقی بمونه .طلق یو وی می‌تونه سطح بالایی از نور ماورا UV بنفش ، سرمای شدید و حتی آب شور رو حفظ کنه . بدون اینکه یکپارچگی ساختاری اون به هم بخوره . همچنین می‌تونه گرما رو به خوبی حفظ کنه . بدون اینکه شروع به نرم شدن کنه ، دمای 180F رو تحمل کنه.

روی طلق زنبوری و طلق ضد خش و طلق نشکن کلیک کنین تا بیشتر بدونین

پخش طلق یو وی
پخش طلق یو وی

در مورد طلق pvc قیمت و کارخانه طلق pvc و نمایندگی طلق pvc بیشتر بدونین

طلق یو وی برای استفاده در فضای باز

طلق ها به دلیل هزینه‌ای که داشتن ، اغلب فقط به صورت تجاری استفاده می‌شدن. با این حال ، با محبوبیت بیشتر پخش طلق یو وی ، قیمت اون برای مصارف مسکونی و تجاری به مراتب در دسترس‌تر شده‌اس . طلق یو وی بسیار ایمن هست و حتی توسط FDA برای کاربردهای تماس با مواد غذایی تأیید شده اس. طلق یو وی در طیف وسیعی از ضخامت ها و مقاومت‌ها موجود هست . و به همین دلیل برای اهداف مختلفی به کار گرفته می‌شه . همچنین محکمه ، در طیف وسیعی از رنگ ها موجود هست و با درجه شفافیت مختلفی قابل تولید هست. در نتیجه ، این پلاستیک در طیف وسیعی از سازه‌ها مانند تراس ، پاسیو و تجهیزات زمین بازی کاربرد داره. در حقیقت ، طلق یو وی آنقدر قوی هست که برای صفحات طوفان یا صفحات سقف یک انتخاب معمول هست .

از این طلق یا پلاستیک معمولاً به عنوان جایگزین شیشه نیز استفاده می‌شه . مانند پلاستیک اکریلیک ، طلق یو وی  سبک ، بادوام هستن و می‌تونن با وضوح نوری بالا تولید بشن . با این حال ، همانطور که قبلاً ذکر شد ، مقاومت اون در برابر ضربه حتی بیشتر از اکریلیک هست. مانند اکریلیک ، طلق یو وی نیز در برابر اشعه ماورا بنفش و همچنین در برابر حرارت مقاوم هست. در واقع ، طلق یو وی حتی تا 120 درجه سانتیگراد یا 248 درجه رو تحمل می‌کنه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طلق شفاف و طلق رنگی قیمت و پلکسی گلاس کلیک کنین .

لاستیک‌های دیگری که باید در نظر بگیرین

در امر پخش طلق یو وی ، پلاستیک های دیگر رو نیز بازگو می‌کنیم تا خود به مزیت هر یک پی ببرین و هر کدوم رو که بهتر تشخیص دادین انتخاب کنین . برای اهداف بیشتر مکانیکی یا مبتنی بر ابزار ، سایر پلاستیک ها می‌تونن در شرایط بیرونی برتری داشته باشن. به عنوان مثال ، از پی وی سی رنگ آمیزی معمولاً برای ساختن سازه‌هایی مانند حصارکشی باغ ، ملافه های تزئینی یا مبلمان فضای باز استفاده می‌شه. پی وی سی ذاتاً در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم نیست . اما اغلب برای جلوگیری از تخریب با رنگ مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش پوشونده می‌‌شه. حتی در صورت عدم رنگ آمیزی ، از PVC معمولاً برای محافظت از سیم‌های زیرزمینی که به حفاظت بیشتری از عناصر نیاز دارن ، استفاده می‌شه.

در بخش پخش طلق یو وی ، پلاستیک دیگری که باید مورد توجه قرار بگیره ، پلی اتیلن هست . به ویژه پلی اتیلن با وزن مولکولی فوق‌العاده بالا (UHMW). ورق های UHWM در برابر سایش و ضربه بسیار مقاوم هستن . و می‌تونن مقدار زیادی آب ثابت رو تحمل کنن . این ماده اغلب برای کاربردهای ساخت و ساز دریایی مانند راهنماها یا دونده‌ها استفاده می‌شه. همچنین برای ایجاد آستر تخت و گلگیرهای اتومبیل استفاده می‌شه .

بهترین انتخاب برای فضای باز کدومه؟

بسته به اینکه سازه بیرونی در حال ساخت باشه ، در بخش پخش طلق یو وی بسیار محتمل هست که پلاستیک یا طلق یو وی بهترین مصالح ساختمونی وجود داره . این که آیا بهترین انتخاب طلق یو وی مقاوم در برابر ضربه‌اس . چون از موادی مانند چوب یا شیشه دوام بیشتری دارن. به همین دلیل ، پلاستیک ها یک گزینه ایده آل برای کاربردهای بیرونی هستن….

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو