Home
کارخانه طلق pvc

کارخانه طلق pvc

در کارخانه سرآمد طلق pvc فرکو ، بهترین و کاربردی‌ترین طلق ها رو متناسب با نیازهای درخواستی شما تولید می‌شه . در توضیح این ماده سرآمد باید بگیم که پی‌وی‌سی  (PVC) یا پلی‌وینیل کلراید( Polyvinyl chloride) نوعی پلاستیک بسیار پرکاربرد هست . که در شرایط حاضر یکی از پر مصرف‌ترین و ارزشمندترین محصولات صنعت پتروشیمی اس. این پلیمر سالیانه در حدود ۴۵ میلیون تن در جهان تولید می‌شه . و پس از پلی‌اتیلن(PE) و پلی‌پروپیلن(PP) پرمصرف‌ ترین ماده پلیمری در جهان هست . متناسب با نیازهای مشتری در طرح و اندازه‌های مختلف به برش و تولید این نوع از طلق سرآمد پرداخته میشه. هر جا نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتین با متخصصان فرکو در تماس باش.

کاربرد طلق PVC در جهان به طور میانگین سالانه به میزان ۵ درصد افزایش پیدا می‌کنه . به طور عمومی تخمین زده می‌شه که بیش از ۶۰ درصد پی‌وی‌سی ساخته شده ، در صنعت ساختمون سازی استفاده ‌می‌شه . چون در کارخانه سرآمد طلق pvc فرکو ، این ماده‌ی ارزون قیمت ، ابزار مناسبی برای عایق گرما وسرما بوده و به راحتی سرهم بندی می‌شه . با توجه به این نکته ، امروزه پی وی سی جایگزین موادی نظیر چوب ، سیمان و سفال شده اس . PVC یک ماده همه‌کاره اس که بسیاری از کاربردهای احتمالی رو ارائه می‌ده. از جمله : قاب پنجره ، لوله زهکشی ، لوله سرویس آب ، تجهیزات پزشکی ، کیسه های ذخیره خون ، عایق کابل و سیم ، کفپوش های مقاوم ، غشاهای سقف ، ثابت ، داخلی خودرو و روکش صندلی ، مد و کفش ، بسته بندی و…

برای سفارش می‌تونین با شماره های ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳تماس حاصل فرمایید

کارخانه طلق pvc
کارخانه طلق pvc

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از محصولات فرکو می تونین از پیج اینستاگرام فرکو دیدن فرمائید

ویژگی‌های طلق pvc در کارخانه طلق pvc

مخفف عبارت pvc پلی وینیل کلرید ؛ یک ماده ترموپلاستیک مصنوعی که از پلیمریزاسیون وینیل کلرید ساخته شده اس . خواص اون در کارخانه سرآمد طلق pvc به نرم‌کننده افزوده شده بستگی داره. از فرم های انعطاف‌پذیر در لوله‌ها ، عایق ، کفش ، پوشاک و غیره استفاده می‌شه .

  • استحکام کششی و ضربه ای بالا
  • مقاوم در برابر خوردگی و خراش و سایش
  • مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی نامناسب
  • فرآیند پذیری مناسب
  • قیمت عالی
  • عایق حرارتی و صوتی فوق‌العاده
  • دمای ذوب حدود ۸۰ درجه سانتی گراد
  • مقاوم در برابر اشعه UV، مواد شیمیایی و روغن ها
  • سازگار با انواع افزودنی ها
  • غیر محلول در الکل ها، هیدروکربن ها، استون
  • خواص الکتریکی عالی
  • قابل استفاده مداوم در دمای ۶۰ درجه سانتی گراد
  • عمر طولانی انواع PVC سرآمد

برای دیدن نمونه کار ها و شرکت در مسابقه هیجان انگیز هفتگی فرکو وارد اینستاگرام farkoo.ir بشین و یا اینجا کلیک کنین.

کارخانه طلق pvc
کارخانه طلق pvc

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق زنبوری و طلق ضد خش و طلق دوجداره پامنار کلیک کنین

کاربردهای pvc

از کاربردهای طلق PVC می‌توان به ساخت انواع لوازم پزشکی ، مثل لوله‌های پزشکی ، کف‌پوش ساختمون ، لوازم بسته بندی غذا ، ظروف یکبار مصرف ، مخروط‌­های ترافیکی ، نرده­­های وینیل ، کیسه های خون و… اشاره کرد . شرکت فرکو در کارخانه سرآمد طلق pvc ، طراح و تولید کننده محصولات PVC در انواع دیوارپوش ، سقف کاذب ، ابزار زیر سازی و ابزار آلات پی وی سی با قیمت مناسب هست. که شما می‌تونین متناسب با نیاز خود محصول مورد نظر رو به صورت اینترنتی از این شرکت خریداری کنین.

در کارخانه سرآمد طلق pvc ، طلق PVC و   UPVC به عنوان پرمصرف‌ترین پلیمرهای جهان، کاربردهای فراوانی دارن. و در تمامی جوانب زندگی امروزه ما، مانند غذا، پوشاک، تزیینات داخلی، بسته بندی ها و … استفاده می‌شن. در کارخانه سرآمد طلق pvc ، طلق PVCو UPVC  سرآمد ما به دلیل خصوصیات منحصر به‌فرد و متنوعی که دارن ، از پرکاربردترین پلیمرها و انتخاب اول تولیدکنندگان هستن . امروزه از سخت‌ترین اجسام تا نرم ترین پوشش‌ها و نازکترین الیاف با کاربری‌های عمومی و تخصصی را پلیمر PVC و UPVC تشکیل داده اس . بر اساس طبقه‌بندی پی وی سی ها به دو نوع سخت و نرم ، کاربرد آن ها نیز متفاوت خواهد شد . طبق گزارش‌های به دست آمده حدود ۵۵ درصد پلی وینیل کلریدها به صورت رزین های سخت و مابقی به شکل نرم مصرف می‌شه . در ادامه به کاربردهای پی وی سی نرم و سخت می‌پردازیم .

کارخانه طلق pvc
کارخانه طلق pvc

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق شیشه ای نشکن و طلق شفاف پی وی سی و کارخانه طلق دوجداره کلیک کنین

کاربردهای پی وی سی نرم و سخت در کارخانه طلق pvc

در کارخانه سرآمد طلق pvc از کاربردهای پی وی سی نرم تولید طلق ها و ورق های نرم و انعطاف‌پذیر اینه که ، در پوشش دهی داخل مخازن آبی ، نفوذ ناپذیر ساختن سدها و پشت بام ساختمون‌ها به کار می‌‌ره. انواع رویه‌ها ، سفره و طلق های شفاف و رنگی با استفاده از ورق پی وی سی نرم تولید می‌شه . یکی از کاربردهای پی وی سی سخت نیز تولید طلق پی وی سی اس. تولید طلق PVC ، یکی دیگر از زمینه‌­هایی هست که کاربرد PVC در اون ملاحظه می­شه. از این طلق ، برای ساخت تزیینات منزل ، همچون کابینت آشپزخانه ، کمد لباس ، دیوارپوش ، سقف‌های کاذب ، مبلمان و … استفاده می­شه . مقاومت بدنه پی‌وی‌سی سخت در برابر رطوبت ، فشار و ضربه باعث شده تا از این ماده برای تولید ابزار تزییناتی مطلوب و باکیفیت استفاده بشه.

از کاربردهای دیگر PVC می‌توان به ساخت انواع لوازم پزشکی ، مثل لوله‌های پزشکی ، کف‌پوش ساختمان ، لوازم بسته بندی غذا ، ظروف یکبار مصرف ، مخروط­های ترافیکی ، نرده­­های وینیل ، کیسه‌های خون و… اشاره کرد .

مراحل سفارش محصول در کارخانه طلق pvc

ما در کارخانه سرآمد طلق pvc با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه های صنعت در حال ساخت مدرن ترین طلق pvc برای شما عزیزان هستیم . برای مشاوره با کارشناسان تولیدی فرکو تماس بگیرین . تا بهترین گزینه برای طلق pvc با بهترین جنس را در محیط خود داشته باشین.
برای ثبت سفارش می‌تونین با شماره تلفن 02188068352تماس بگیرین. شرکت فرکو با کمترین زمان در 48ساعت می‌تونه طلق pvc با تمام مشخصات مدنظر شما رو درب منزل ارسال کنه.

برای اندازه گیری پنجره و یا هر قسمتی که نیاز به طلق pvc دارین . در کارخانه سرآمد طلق pvc کارشناسان فرکو به محل نصب رجوع می‌کنن. و باکیفیت ترین طلق pvc سرآمد رو در عرض 48ساعت برای شما تولید می‌کنن . سپس می‌تونین طلق pvc مدنظرتون با مشخصات تعیین شده در ابعاد و شکل های مختلف برای ما در واتساپ ارسال کنین . و با کارشناسان فرکو در ارتباط باشین . تا بتونین بهترین طلق pvc رو در تولیدی فرکو سفارش بدین .

پلکسی گلاس…بیشتر بخونین.

کارخانه ورق پی وی سی
کارخانه ورق پی وی سی

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

شرکت فرکو ، با بیش از 30 سال سابقه و با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا و دارا بودن بیش از 11 خط تولید مجهز ، به یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات پلیمری در کارخانه سرآمد طلق pvc در ایران تبدیل شده اس . این شرکت ، یکی از تامین‌کنندگان انواع گرانول پلیمری LD ، LLD ، PP، LP و محصولاتی نظیر پلی اتیلن وکس پرک ، OB1 ، تیتان و … هست .

  1. جهت سفارش حضوری کارخانه سرآمد طلق pvc به آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه فرمایید .
  2. شماره تماس مستقیم با مجموعه :02188068352
  3. واتساپ :09101767773

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو