Home
2 تولید طلق pvc

تولید طلق pvc

تولید طلق pvc ، توسط مجموعه ی فرکو در ابعاد ، سایزها و طرح‌های گوناگون تولید و ارائه می‌شه. استفاده ازین طلق در سازه‌های ساختمونی به منظورهای متنوعی صورت می‌گیره. در واقع طلق pvc دارای ویژگی‌های خاصی اس که ، اونو به ماده‌ای مناسب جهت جایگزینی شیشه تبدیل کرده اس . طلق ها به دو گروه عمده و گسترده‌ی ، طلق پلکسی گلاس و پلی کربنات تقسیم می‌شن که ، هر نوع اون دارای زیر مجموعه‌ی مختص خود هست.

طلق پلکسی گلاس با نام‌های ، طلق شیشه ای شفاف و طلق اکریلیک نیز شناخته می‌شه. که دارای شفافیت و وضوح تصویر شیشه هست. و در مکان‌هایی که ، شفافیت و درخشندگی کار مد نظر باشه ، ازین طلق استفاده می‌شه . نوع دوم طلق رنگی اس ، که کاربرد متنوع تری رو نسبت به نوع قبلی داره . و مقاومت جنس اون از پلکسی گلاس بیشتر هست . در ادامه به بررسی گستره‌تر این دو طلق می‌پردازیم . با آشنایی بیشتر راجع طلق pvc ، خرید راحت تر خواهیم داشت .

 1 تولید طلق pvc
تولید طلق پی وی سی

ویژگی‌های متمایز کننده‌ی طلق از شیشه

تولید طلق pvc و تقاضا برای اون ، به دلیل مزایا و ویژگی‌های خاص اون ، روز به روز در حال افزایش هست . شاید براتون سؤال باشه که ، چرا از طلق ها استفاده می‌کنیم ؟! مگر نه اینکه شیشه با طلق بسیار شبیه اس؟ پس چرا به انتخاب طلق اقدام می‌کنیم؟

باید بدونیم که در عین شباهت طلق و شیشه ، خصوصیات متمایز کننده‌ای بین اون دو وجود داره . در ابعاد و ضخامت‌های یکسان ، قیمت طلق بسیار مقرون بصرفه‌تر هست . و ایمنی کار با طلق pvc بالاتر هست . این طلق ها به راحتی نمی‌شکنن . و هنگام شکستن هرگز خطر آفرین نیستن. ازین جهت هست که ، از طلق پلکسی گلاس برای ساخت سقف مجازی ، استفاده می‌کنیم . تا هنگام سوانح طبیعی و سقوط آسیب رسان نباشن.

طلق رنگی و شفاف ، بسیار سبک وزن هستن بخاطر همین جابجایی ، انتقال و نصب اون ، به راحتی و بدون سختی انجام می‌شه. از دیگر مزایای طلق ها ، مقاومت اون در برابر تغییرات جوی و دمایی اس. برای استفاده از طلق رنگی در فضاهای بیرونی ، باید طلقی رو بکار بگیریم که ، باد و باران و تابش نور خورشید ، اونو به زوال نبره. مجموعه ی فرکو ، بهترین مواد اولیه رو برای تولید طلق پی وی سی ، بکار گرفته اس. تا طلق بدست اومده ، بهترین کیفیت بازار رو داشته باشه.

 2 تولید طلق pvc
طلق رنگی و شفاف

تولید انواع طلق pvc

تولید طلق pvc در فرم و شکل های مختلفی هست. که درجه‌ی بازتاب و عبور نوری متفاوتی دارن . همچنین درجه ی استحکام اونا باهم فرق داره. پس آشنایی درست با این تنوع گسترده از طلق ها ، کمک شایانی جهت انتخاب درست اون می‌کنه. در زیر به چند نمونه ازین تقسیم بندی ، اشاره‌ای کوتاه داریم .


۱ . طلق پلکسی گلاس که به اون طلق شیشه ای شفاف یا طلق شیشه ای نیز می‌گن ، که ویژگی بارز اون ، شباهت بی نظیر اون به شیشه هست.
۲ . طلق رنگی یا پلی کربنات ، که دارای استحکام جنس و تنوع رنگی اس . و کاربرد های فراوانی در ساختمون‌ها داره.
۳ ‌. طلق مات رنگی ، مختص مکان هایی اس که ، نیاز به خصوصی سازی فضا دارن . این طلق جوری طراحی شده اس که ، تصاویر در پشت اون مات و مشجر دیده می‌شن . و در فضاهایی که نصب پرده نداریم ، پیشنهاد مناسبی هستن.
۴ . طلق هوشمند ، از طلق های جذاب و مدرن هست. که قابلیت داشتن دو رنگ مات و روشن در اون وجود داره.
۵ . طلق یو وی ، یا ضد اشعه های مضر خورشید
۶ . طلق ضد خش
۷ . و …

3 تولید طلق pvc
طلق شفاف

قیمت طلق رنگی… بیشتر بخونین

کاربردهایی که برای طلق ها متصور هست

همانطور که در مطالب بالا هم اشاره شد ، تولید طلق pvc ، دارای کاربردهای اساسی در قسمت‌های مختلف از بناست. برای مثال از طلق پلکسی گلاس ، یا طلق شیشه ای شفاف ، برای ساخت سقف‌های مدرن و جذاب استفاده می‌شه. و آسمان‌های مجازی زیبایی در سقف تعبیه می‌شه که در مدرنیته کردن فضای ساختمون ، تاثیر بسزایی دارن. یا از طلق رنگی به منظور ساخت سایه بان برای آلاچیق و خودرو ها ، استفاده می‌شه ، که رنگ های متنوع اون ، باعث انتخابی متناسب با سلایق شخصی فرد می‌شه .

مصارف دیگر طلق ها در ، در و پنجره هاست . آرایش در و پنجره ها با رنگ های مات و شفاف ، جلوه ای هنری به ساختمان می بخشه. علاوه بر اون می‌توان از طلق رنگی و شفاف ، جهت ساخت وسایل تزئینی نیز استفاده کرد . و جعبه‌های کادویی یا درهای رنگی ، برای کابینت‌ها ساخت . همچنین بوفه و ویترین هایی با طلق رنگی بسیار جالب میشه ، که قیمت به صرفه‌تری نیز ، نسبت به سایر جنس های مشابه داره . در فضاهای عمومی نیز ، طلق پلی کربنات رنگی بسیار پر طرفدار هست . زیرا جنس نفوذ ناپذیری ، در برابر رطوبت و گرد و خاک داره . و به راحتی آلودگی از سطح اون پاک می‌شه.

4 تولید طلق pvc
طلق سایه بان

چه عواملی در مراحل تولید طلق پی وی سی قیمت اونو تحت تاثیر قرار می‌ده

در تولید طلق pvc عواملی چند باعث می‌شن تا ، طلق ها با بهای متغییری ارائه بشن. در زیر به چند نمونه ازین فاکتورها اشاره‌ای اجمالی داریم .


۱ . جنس و کیفیت کار ، مطلب جالب و دور از انتظاری نیست که اجناس مرغوب‌تر قیمت بالاتری هم داشته باشن. زیرا که مواد اولیه‌ی بکار رفته در اون ، کیفیت و قیمت بالاتری دارن.
۲ . دومین فاکتور تعیین کننده‌ی قیمت ، ابعاد و ضخامت طلق شیشه ای شفاف و رنگی اس . وقتی کار ما ابعاد بزرگتری داشته باشه ، از طلق ضخیم‌تری جهت نصب استفاده می‌شه ، که ضخامت و ابعاد بزرگ‌تر ، باعث مصرف مواد بیشتری جهت ساخت اون می‌شه.


۳ . تولیدی و فروشگاهی که از اون خرید می‌کنین، نیز بهای طلق رنگی و شفاف رو متغیر می‌کنه. ممکنه جنسی در فروشگاهی ، چندین دست واسطه رو رد کرده باشه ، تا به دست شما برسه ، که این امر باعث افزایش بهای طلق در هر طبقه می‌شه. مجموعه‌ی فرکو ، تولیدی مستقیم طلق شیشه ای رنگی و شفاف هست ، که به دلیل بی واسطه بودن ، قیمتی مناسب برای طلق ها در نظر گرفته‌اس .
۴ . و در نهایت نوسانات بازار رو نیز نمی‌توان نادیده گرفت.

5 تولید طلق pvc
طلق پلکسی گلاس

قیمت طلق شفاف … کلیک کنین .

سفارشی مطمئن برای طلق pvc

تولید طلق pvc ، در مجموعه ی فرکو ، مطابق با بروز ترین سبک‌های دنیا صورت می‌گیره ، که در مراحل ساخت کادری متبحر و مجرب با دستگاه های پیشرفته و کاربردی در تلاش هستن تا ، بهترین‌ها رو برای بنا و ساختمون‌های هموطنان عزیز ، به ارمغان بیارن .
شماره تماس برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش

شماره تماس
شماره تماس
ادرس اینستاگرامی
ادرس اینستاگرامی
تولید طلق pvc در چه سبک هایی صورت می‌گیره؟

طلق شفاف ، طلق مات ، طلق رنگی و … از سبک‌های طلق پی وی سی محسوب می‌شه.

6 تولید طلق pvc
کاربرد های طلق پی وی سی
7 تولید طلق pvc
طلق دودی

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو