Home
نمایندگی طلق pvc

نمایندگی طلق pvc

در مجموعه فرکو به عنوان بهترین نمایندگی طلق pvc ابتدا باید بگیم که PVC (پلی وینیل کلرید) یک پلیمر ترموپلاستیک هست. این پلیمر معمولاً مقاوم هست و نقاط انشعابی زیادی نداره. و به دلیل نیروهای بین مولکولی قوی بسیار محکم هست. بنابراین این نوع پلاستیک‌ها در طیف وسیعی از کاربردها مورد استفاده قرار می‌گیرن. طلق PVC و پلی کربنات دو ترموپلاستیک مهم و متداول هستن. تفاوت اصلی بین طلق PVC و طلق پلی کربنات اینه که PVC از یک گروه کلرید تشکیل شده اس. در حالی که پلی کربنات از یک گروه کربنات تشکیل شده اس.

برخلاف طلق‌های پلی کربنات، ورق‌های سقف PVC معمولاً در برابر خراش مقاوم هستن. به طور کلی، ورق‌های سقف PVC ارزون‌تر از پلی کربنات هستن. در حالی که کیفیت شفاف و قوی ورق‌های PVC راه راه باعث می‌شه نور به راحتی از پشت بام عبور کرده و ناحیه زیر رو روشن کنه. بسته به میزان مراقبت از غشا، عمر سقف PVC به طور کلی 20 سال یا بیشتر طول می‌کشه. به دلیل تاثیر قوی و ساختار شیمیایی قوی، احتمال بیشتری داره که تا به مدت طولانی‌تری عمر کنه. اگر در مورد طلق‌ها به راهنمایی بیشتری نیاز دارین با ما در بهترین نمایندگی طلق pvc در تماس باشین.

برای دیدن نمونه کارها و شرکت در مسابقه هیجان‌انگیز هفتگی فرکو وارد اینستاگرام farkoo.ir بشین و یا اینجا کلیک کنین.

نمایندگی طلق pvc
نمایندگی طلق pvc

برای راهنمایی و دریافت سفارش ارزان می‌تونین با شماره‌های۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳تماس حاصل فرمایید.

طلق pvc

پلی وینیل کلراید (PVC یا وینیل) یک ماده ترموپلاستیک با مقاومت بالاست. که به طور گسترده در برنامه‌های کاربردی مانند لوله‌ها، تجهیزات پزشکی، عایق سیم و کابل استفاده می‌شه. این سومین پلیمر پلاستیکی مصنوعی اس که به طور گسترده تولید می‌شه. بنابراین ، PVC چیست؟ از چه چیزی تشکیل شده اس؟ چگونه اونو پردازش کنیم؟ اطلاعات فنی دقیق در مورد پلی وینیل کلراید و ویژگی‌های اونو از شرکت فرکو به عنوان بهترین نمایندگی طلق pvc دریافت کنین. متخصصان فرکو همواره آماده پاسخگویی هستن. پلی وینیل کلراید (PVC یا وینیل) یک پلیمر ترموپلاست اقتصادی و همه‌کاره هست که به طور گسترده در صنعت ساختمان برای تولید پروفیل درب و پنجره، لوله (آب آشامیدنی و فاضلاب)، عایق سیم و کابل، تجهیزات پزشکی و غیره استفاده می‌شه.

طلق پی وی سی برای اولین بار در سال 1872 توسط شیمیدان آلمانی یوگن باومن ساخته شد. وی گاز وینیل کلراید رو که در یک لوله در معرض نور خورشید قرار گرفته بود قرار داد و یک جامد سفید رنگ به نام PVC تولید کرد. تنها در سال 1913 بود که شیمیدان آلمانی فردریش کلات اولین اختراع PVC را برای روش خود برای پلیمریزاسیون وینیل کلرید با استفاده از نور خورشید دریافت کرد. در جنگ جهانی اول، آلمان تعدادی محصول PVC انعطاف‌پذیر و سفت و سخت تولید می‌کرد. که به عنوان جایگزینی برای فلزات مقاوم در برابر خوردگی استفاده می‌شد. ما هم در مجموعه فرکو در بهترین نمایندگی طلق pvc به همت جوانان ایرانی و با تکیه بر تجربه و آگاهی، سعی می‌کنیم که بهترین محصول رو از این مواد تولید کنیم.

نمایندگی طلق pvc
نمایندگی طلق pvc

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق زنبوری و طلق ضد خش و طلق دوجداره پامنار کلیک کنین

مزایا طلق pvc

طلق pvc ماده جامد سفید و شکننده هست که به شکل پودر یا گرانول موجود هست. در بهترین نمایندگی طلق pvc فرکو به دلیل خواص چند منظوره طلق pvc مانند سبک وزن، با دوام، کم‌هزینه و قابلیت پردازش آسون در حال حاضر مصالح ساختمانی سنتی مانند چوب، فلز، بتن، لاستیک، سرامیک و غیره رو در چندین مورد جایگزین کرده اس. بزرگترین ماده ترموپلاستیک از نظر حجم بعد از پلی اتیلن و پلی پرولین هست . PVC انعطاف‌پذیری و مقاومت زیادی در برابر شکست داره. این ماده دارای قابلیت بازدهی کمی تحت بار هست که هنگام نصب زهکشی زیرزمینی بسیار مهمه.

در بهترین نمایندگی طلق pvc فرکو، طلق pvc دارای سختی و استحکام مکانیکی بالایی اس. به این معنی که بسیار قوی اس. از نظر خواص الکتریکی، PVC عایق خوبی داره اما چون عناصرطبی در ترکیب خود داره عایق بدتری نسبت به پلاستیک‌های دیگر مانند پلی اتیلن و پلی پروپیلن داره. ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۶پلی وینیل کلراید دارای پایداری حرارتی بسیار ضعیفی اس. به همین دلیل مواد افزودنی که مواد رو در دمای بالاتر تثبیت می‌کنن معمولاً در طول تولید به مواد اضافه می‌شن. پلی وینیل کلراید وقتی ذوب می‌شه یا در معرض آتش قرار می‌گیره، گازهای سمی منتشر می‌کنه.

نمایندگی طلق pvc
نمایندگی طلق pvc

مضرات پی وی سی

طلق PVC حاوی مواد افزودنی شیمیایی خطرناک شامل فتالات، سرب، کادمیوم و یا ارگانوتین‌ها هست که می‌تونه برای سلامتی شما مضر و سمی باشه. این مواد افزودنی سمی می‌تونن با گذشت زمان به هوا نفوذ کرده یا بخار بشن. و خطرات غیر ضروری رو برای کودکان نیز به همراه داشته باشن. طلق‌های گلخونه‌ای مقاوم در برابر اثرات تخریب‌کننده اشعه ماوراء بنفش خورشید هست که عمر مفید طولانی مدت رو به صفحات پلی کربنات می‌ده. در حقیقت اکثر تولیدکنندگان این طلق‌ها پنل‌های گلخونه‌ای خود رو به مدت 5 تا 10 سال و برخی دیگر تا 15 سال ضمانت می‌کنن. این ورق‌ها مقاوم در برابر اشعه ماوراءبنفش برای ماندگاری طولانی ساخته شدن. در بهترین نمایندگی طلق pvc فرکو تمام مضرات و فواید رو در نظر می‌گیریم. و در آخر محصولی قابل استفاده و مفید تولید می‌کنیم.

اگر می‌خواید عمر مفید بیشتری داشته باشن و مقاومت در برابر تغییر رنگ رو انتخاب کنین طلق pvc انتخابی عالی اس. ورق پلی کربنات Clear SL نیز برای تحمل محیط‌های سخت عالی اس. PVC به طرز شگفت‌آوری قوی اس. بازار جهانی هم مقاومت شکست سقف‌های ساخته شده از این ماده رو حداقل 350 پوند در اینچ مربع ذکر می‌کنه. بسیار بالاتر از حداقل مقاومت شکستن مورد نیاز انجمن آزمایش و مواد آمریکا (ASTM) ، که 200 پوند بر اینچ مربع هست. حرکت خاک، ارتعاشات و فشار متغیر آب همگی می‌تونن بر یکپارچگی ساختاری لوله‌کشی تاثیر بذارن. در بهترین نمایندگی طلق pvc فرکو با توجه به قیمت‌های جهانی ما سعی می‌کنیم قیمت منصفانه‌تری رو ارائه بدیم.

طلق پی وی سی
طلق پی وی سی

مراحل ثبت سفارش در نمایندگی طلق pvc

متخصصان فرکو در شرکت فرکو با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های صنعتی در حال ساخت مدرن‌ترین طلق در بهترین نمایندگی طلق pvc برای شما عزیزان هستن. برای مشاوره با کارشناسان تولیدی فرکو تماس بگیرین تا بهترین گزینه برای طلق و پلکسی گلاس رو با بهترین جنس رو در محیط خود داشته باشین. برای ثبت سفارش در شرکت فرکو می‌تونین با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرین. تولیدی فرکو با کمترین زمان در 48 ساعت می‌تونه بهترین طلق pvc با تمام مشخصات مدنظر شما رو درب منزل ارسال کنه.

برای اندازه‌گیری پنجره و یا هر قسمتی که نیاز به این طلق pvc دارین، کارشناسان فرکو در بهترین نمایندگی طلق pvc به محل نصب رجوع می‌کنن. و باکیفیت‌ترین و بهترین طلق pvc را در عرض 48 ساعت برای شما تولید می‌کنن. سپس می‌تونین بهترین طلق pvc مدنظرتون با مشخصات تعیین‌شده در ابعاد و شکل‌های مختلف برای ما در واتساپ ارسال کنین. و با کارشناسان خبره در شرکت فرکو در ارتباط باشین. تا بتونین بهترین طلق pvc رو در تولیدی فرکو سفارش بدین . طلق pvc در سایزها و طرح‌های متفاوت برای شما عزیزان تولید می‌شه.

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  1. جهت سفارش حضوری در بهترین نمایندگی به آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه فرمایید.
  2. شماره تماس مستقیم با مجموعه:02188068352
  3. واتساپ:09101767773

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو