Home
طلق یو وی صادراتی

طلق یو وی صادراتی

طلق یو وی صادراتی ، از جمله طلق های تولید شده در مجموعه‌ی فرکو هست . که از کیفیت و درخشش بالایی برخورداره. طلق ها مصارف گوناگونی در صنعت معماری ، خودروسازی و سایر صنایع دارن که ، با پیشرفت تکنولوژی بر قابلیت‌های اون افزوده شده اس.

که امروزه شاهد طلق هایی ، با دوام‌تر و کیفیت رنگی بالاتری هستیم . که به صورت طلق یو وی ، طلق هوشمند و … تولید و ارائه می‌شن. طلق یو وی نوع خاصی از طلق ها محسوب می‌شه که ، جلوی نفوذ اشعه های یو وی خورشید رو می‌گیره. و محافظی قدرتمند برای پوست و اشیایی که ، در معرض نور خورشید قرار دارن ، به شمار میره.

پوست انسان با برخورد بی واسطه‌ی این اشعه ها ، تیره و لکه دار می‌شه که ، خارش و قرمزی پوست از عوارض اونه. همچنین اشیا و البسه‌ی همجوار با نور خورشید ، زودتر پوسیده می‌شن و رنگ خود رو می‌بازن . اما طلق یو وی سدی محکم ، در برابر اشعه های مضر خورشید هست . و آثار سوء اونو مهار می‌کنه. در این مبحث سعی بر اینه که با انواع طلق یو وی آشنا بشیم . و کاربرد هر کدوم رو به صورت جداگانه مورد توجه قرار بدیم . تا هنگام ثبت سفارش ، انتخابی آگاهانه داشته باشیم .

طلق یو وی صادراتی 1
طلق های صاداتی یو وی

برتری طلق یو وی بر شیشه و سایر طلق ها

کاربرد طلق یو وی صادراتی ، بسیار با شیشه و کاربرد اون مشابه هست . اما در اصل اختلافات فاحشی در مواد ساختاری با اون داره. طلق ها از مواد ترموپلاستیک شفاف به عمل اومدن. در حالی که سیلیس مذاب ، مواد اولیه‌ی تشکیل دهنده‌ی شیشه اس.

علاوه بر اون در متراژهای مشخص ، طلق وزن پایین تری از شیشه داره. و مثل شیشه شکننده نیست . بخاطر همین هست که نقل و انتقال اون ، به راحتی صورت می‌گیره. و بخاطر ایمن بودن جنس اون ، برای سقف‌ها بسیار کاربردی هستن. زیرا که خطرات سقوط و شکستن اون پایین هست . همچنین قیمت مناسب تری نیز از شیشه داره.

حال که با تفاوت اون با شیشه آشنا شدیم . بهتر هست تفاوت طلق یو وی با سایر طلق ها رو ، نیز بررسی کوتاهی داشته باشیم . باید بدونیم که طلق ها از زیر مجموعه‌ی کانی‌های نرم محسوب می‌شن. که جنسی انعطاف‌پذیر دارن. اما در عین حال جنس اون محکم و نشکن هست . و ضربات باد و باران تگرگ بر سطح اون بی تأثیر هست . و کیفیت اون خدشه دار نمی‌شه.

عمر طولانی انواع طلق شیشه ای رنگی و شفاف ، در بنا بر محبوبیت اون اضافه می‌کنه. اما امروزه طلق ها با قابلیت ضد یو وی تولید می‌شن . که حافظ پوست‌هایی هست که ، باید زمان زیادی در مجاورت تابش نور مستقیم خورشید ، قرار بگیرن . طلق یو وی از اشیا و اجناس مصرفی در برابر اشعه‌های مضر محافظت می‌کنه. تا این اشعه ها نتونن کیفیت این اجناس رو ، تحت الشعاع قرار بدن . برای مثال اگر میز و صندلی آلاچیق ، زمان زیادی زیر نور خورشید قرار بگیرن ، رنگ و زیبایی خود رو از دست می‌دن. اما استفاده از طلق رنگی یا طلق هوشمند ، در سقف آلاچیق مشکلات ناشی از اونو ، کاهش می‌ده.

طلق یو وی صادراتی در چه انواعی قابل تولید هست

طلق یو وی صادراتی ، از طلق های باکیفیت بالا انتخاب می‌شه که ، در انواع متنوعی روانه‌ی بازار فروش می‌شه . یکی ازین انواع طلق شیشه ای شفاف هست . که اونو با نام های طلق اکریلیک نیز می‌شناسیم ‌.طلقی شبیه شیشه ، که تصاویر از پشت اون وضوح و شفافیت خود رو ، حفظ می‌کنن . و در مکان‌هایی که به نور و روشنایی بیشتری نیاز داریم مورد استفاده قرار می‌گیرن .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق مات کلیک کنین .

این طلق ها قابلیت اینو دارن که ، به صورت یو وی تهیه بشن ‌. و در قسمت‌های مختلف از بنا که ، دید و محرمیت ارزش ندارد مورد استفاده قرار می‌گیره . نوع دوم ازین طلق ها طلق شیشه ای رنگی اس. که به نام طلق پلی کربنات رنگی نیز شهرت داره . طلق هایی از جنس پلیمری که ، استحکام و ایمنی بالایی دارن. و رنگ‌های زیبای اونو می‌توان با سلیقه‌های مختلف سازگار کرد .

و هر شخص با توجه به نیاز شخصی و هماهنگی با رنگ دکوراسیون خود ، رنگ خاصی از طلق یو وی رو ، انتخاب می‌کنه. ناگفته نمونه که قیمت طلق رنگی ، بستگی به متراژ مورد استفاده و ضخامت طلق ها داره .

طلق یو وی صادراتی 3
طلق شیشه ای شفاف

انواع طلق صادراتی 2

طلق پلی کربنات مات نوع دیگر اونه . طلق هایی با رنگ مات که عملکرد اون برعکس طلق شفاف هست . و جاهایی که مات بودن طلق مد نظر باشه ، مورد توجه قرار می‌گیره .

طلق دو جداره از انواع دیگر اونه که ، دو لایه بودن اون ، کارایی این طلق ها رو قوت بخشیده اس . و جلوی نفوذ گرما و سرمای ناخواسته ی بیرون رو می‌گیره . علاوه بر اون از ورود صداهای خودروها و بوق ماشین ها، به داخل ساختمون ممانعت می‌کنه . طلق یو وی صادراتی توسط مجموعه ی فرکو ، در ابعاد و ضخامت های گوناگون ، تولید و عرضه می‌شه . که کیفیت محصولات اون تضمین شده اس. و رنگ‌های شاخص اون برای هماهنگی با سازه‌های مختلف ساختمونی ، ساخته و طراحی شده‌اس.

طلق یو وی صادراتی 4
طلق مات برای سقف پوش

قیمت طلق رنگی … کلیک کنین

طلق های صادراتی در چه مکان‌هایی قابل نصب هستن

طلق یو وی صادراتی از طلق های برتر و مرغوب ، برای قسمت‌های مختلف ساختمون هست . طلق سایه بان در ورودی ساختمون‌ها و جلوی مغازه‌ها ، همیشه مورد توجه بودن . تا از برخورد اشعه یو وی خورشید ، به اجناس داخل مغازه‌ها جلو گیری بشه. چراکه تابش مستقیم نور آفتاب ، رنگ اجناس داخل ویترین فروشگاه ها رو ، بی کیفیت می‌کنه .

سایه‌بان طلقی در رنگ‌های متنوع ، علاوه بر کنترل این اشعه‌ها ، نقش اساسی در تعدیل دمای مغازه‌ها داره . طلق شیشه ای شفاف و رنگی در درب و پنجره ها ، با چهارچوب چوبی یا طرح چوب ، سبک فوق‌العاده زیبای کلاسیک رو تداعی می‌کنه. و مناظر پشت طلق به حالت رنگی جلوه می‌کنه . تهیه ی طلق شیشه ای پنجره به صورت یو وی اطمینان خاطر از ، تابش نور آفتاب رو در فرد ایجاد می‌کنه. و فرد مطمئن می‌شه که این اشعه‌ها برای سلامت پوست او آسیبی نمی‌رسونه .

محیط‌هایی که طلق در اونجا قابل نصب هست 2

ساخت سایه‌بان برای ماشین‌ها ، در فضای شخصی حیاط و پارکینگ های عمومی ، از دیگر کاربرد های طلق یو وی هست . برای ساخت سقف کاذب و سقف طلقی استخر ها از انواع طلق شفاف کریستال یا طلق شیشه ای رنگی استفاده می‌شه . قیمت طلق رنگی برای استخر ، به جنس طلق ، تک جداره یا دوجداره بودن اون بستگی داره.

مجموعه ی فرکو انواع طلق پلی کربنات رنگی رو ، برای سقف پوش استخر ها ،با قیمت مناسب و کیفیت عالی ارائه می‌کنه . طلق اکریلیک یا طلق شیشه ای شفاف ، برای ساخت لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی بسیار کاربرد داره. همینطور از طلق شیشه ای بالکن و طلق شیشه ای پنجره ، برای استفاده از خاصیت ضد یو وی آن بسیار بهره‌برداری می‌شه ‌. که می‌توان طلق بالکن رو ، به صورت مات ، مشجر یا طرح دار نیز سفارش داد ‌ . که می توان از دیده شدن فضای داخلی بناهای مسکونی ، با این طلق ها جلوگیری کرد ‌. و بدون استفاده از پرده و صرف هزینه های گزاف ، به حفظ حریم خصوصی و شخصی ، در محدوده ی محیط بالکن پرداخت . و این امر با طلق یو وی صادراتی مات به سادگی امکان‌پذیر هست .

طلق یو وی صادراتی 5
سایه بان طلقی

قیمت طلق شفاف … کلیک کنین .

رنگ بندی طلق ها

طلق یو وی صادراتی ، در رنگ‌های مختلفی توسط مجموعه ی فرکو تولید و ارائه می‌شه . اگر طلق ما اکریلیک یا طلق شیشه ای شفاف باشه ، بی رنگ هست . و شباهت بسیار نزدیکی با شیشه داره . و مناظر اون سوی طلق به راحتی قابل رویت هست .اگر طلق رنگی رو برای ساختمون انتخاب کنین ، شاهد رنگ‌های بی نظیر و زیبای اون می‌شین .

طلق شیشه ای سفید ، صورتی ، قرمز ، آبی ، سبز ، قهوه ای و … به صورت ترکیبی یا جداگانه ، در فضا مورد استفاده قرار می‌گیره . که گوناگونی رنگ‌های اون ، زیبایی خاصی به نمای بنا می‌ده. و در نهایت طلق پلی کربنات مات هست که ، حالت مات این طلق ، برای خصوصی سازی فضا کارآمد هست .

طلق یو وی صادراتی 6
طلق شیشه ای بی رنگ

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پلکسی گلاس کلیک کنین .

سفارش انواع طلق یو وی

مجموعه ی فرکو تولید کننده ی طلق یو وی صادراتی ، با کیفیت شاخص و بهایی مناسب هست ‌. که امکان سفارش انواع محصولات طلقی به صورت آنلاین و حضوری وجود داره.


شماره تماس ؛
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ _ ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳

آدرس اینستاگرامی فرکو :

ادرس اینستاگرامی
ادرس اینستا گرامی
طلق یو وی صادراتی 7
طلق شفاف دوجداره
طلق یو وی صادراتی
طلق شیشه ای جنسی مستحکم در سازه های ساختمانی
طلق یو وی صادراتی در چه انواعی تولید می‌شه؟

این طلق به صورت طلق شفاف ، طلق رنگی ، طلق مات ، طلق دوجداره و … تولید میشه.

آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

2 پاسخ

  1. آیا می توان این طلق را در متراژ کوچک تر برای سایه بان خودرو هم سفارش داد ؟

    1. سلام بله طلق یو وی در هر ابعادی قابل سفارش است . کافی است با شماره تلفن 02188068352 تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو