Home
طلق ضد خش پامنار

طلق ضد خش پامنار

طلق ضد خش پامنار یکی از بهترین تولیدات در میان تمام طلق هاست.  سختی و مقاومت بالاتری نسبت به شیشه داره. با افزایش مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش برای محافظت در برابر زردی مناسب هست . و در کاهش خطر نیز مؤثر هست ، چون بعد از خورد شدن به قطعات تیز و خطرناک تبدیل نمی‌شه. طلق ها و ورق‌های ضد خش عمر مفید بیشتری برای لعابکاری‌های معماری با مشخصات بالا دارن. و برای سایر کاربردهای مسطح مانند پنجره‌های دید و محافظ‌های ماشین در محیط‌های شیمیایی سخت عملکرد بسیار خوبی دارن.

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از محصولات ما می توانید از پیج اینستاگرامما دیدن فرمائید

طلق ضد خش پامنار
طلق ضد خش پامنار

برای راهنمایی و دریافت سفارش ارزان می‌تونین با شماره های۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳تماس حاصل فرمایید

مزایای طلق ضد خش پامنار در ساخت و ساز ساختمون

طلق ضد خش پامنار  که معمولاً با توجه به مزایایی که داره ، در دنیای ساختمون به خوبی بکار گرفته می‌شه. به طور معمول در چندین کاربرد در ساختمون و ساخت و ساز استفاده می‌شه . این به شکل یک ورق هست که به دلیل استحکام بی عیب و نقص ، تعادل عالی و عملکرد بالا شناخته شده اس . همچنین به دلیل خاصیت الکتریکی در کاربردهای LED و نور نیز کاربرد داره .این ماده نوعی ترموپلاستیک هست و دارای مزایای زیادی اس. به همین دلیل از اون به طور قابل توجهی در ساخت و ساز استفاده می‌شه . از روشنایی گرفته تا تقویت قطعات ساختاری ، طلق ضد خش ماده ای کاملاً همه‌کاره و منحصر به فرد هست. در اینجا برخی از مزایای استفاده از پلی کربنات در ساختمان و ساخت و ساز آورده شده اس :

1. برنامه‌های امنیتی طلق ضد خش پامنار

از آنجا که طلق ضد خش پامنار فوق‌العاده مستحکم هست ،.در اکثر برنامه‌های امنیتی از قبیل فروشگاهها ، غرفه‌های نگهبانی ، محیط پیست هاکی ، سپرهای عابر بانک و کرکره های طوفان نیز مورد استفاده قرار می‌گیره. مقاومت در برابر ضربه این ماده بسیار زیاد هست . به همین دلیل هست که اغلب از اون در ساختمون‌ها استفاده می‌شه. در حقیقت ، ساختار این ماده چنان محکم و واضح هست که ، اغلب اونو به صفحات فلزی و شیشه های سیم ترجیح می‌دن . علاوه بر این ، ویژگی‌های عایق باعث افزایش بهره وری انرژی ، به ویژه در قالب‌های چند جداره می‌شه.

طلق ضد خش پامنار
طلق ضد خش پامنار

2. استفاده از طلق ضد خش پامنار به عنوان سایبان

از طلق ضد خش پامنار به دلیل محکم بودن می توان در پوشش و روکش سطوح مختلف مانند نورگیرها ، سایبان‌ها ، پنجره‌های سقفی ، طاقچه‌های بشکه و دیوارهای شفاف استفاده کرد . این ساخت و ساز با کمک ورق های پلی کربنات ضد خش که دارای مقاومت ، ضخامت و تنظیمات بی نظیری هستن ، انجام می‌شه. که همه اونا برای روکش مناسب لازم هستن . می‌تونین از بین طیف گسترده ای از ضخامت‌ا و تنظیمات این طلق ها برای رفع نیازهای خاص یکی رو انتخاب کنین . از تکنیک خاص شکل دهی معروف به شکل دهی ترموپلاستیک یا ترموفرمینگ برای تولید اشکال مختلف استفاده می‌شه . سپس می توان از اون در ساخت قوس‌ها و ویژگی‌های منحنی نیز استفاده کرد .

3. دهانه‌ها و نورگیرها

ورق‌ها و پانل‌های ساخته شده با طلق ضد خش پامنار یا پلی کربنات ضد خش بیشتر در نورگیرها ، پنجره‌ها و سایر عناصر باز شو استفاده می‌شن . خواه برای لعاب کاری شفاف باشه و یا اینکه فقط مقداری از نور خورشید رو در اون وارد کنین . می توان از طلق ها و پانل های پلی کربنات ضد خش برای کنترل نور خورشید به داخل ساختمان استفاده کرد . می‌تونین اونو شفاف انتخاب کنین ، یا روی سطح اون یک لایه رنگ اضافه کنین . از اونجا که این نوع درمان به سختی روی خصوصیات پلی کربنات ضد خش تأثیر می‌ذاره . می توان از اون به هر شکلی استفاده کرد . 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طلق شفاف و قیمت طلق رنگی کلیک کنین .

نصب طلق ضد خش پامنار در دهانه‌ها و کاربردهای ساختمانی هزینه های مربوط به تهویه هوا و خنک‌کننده داخلی رو کاهش می‌ده . این قسمت عمده‌ای از نور خورشید رو که روی سطح ساختمون میوفته منعکس می‌کنه که ، باعث خنک شدن درون ساختمون می‌شه. در نهایت ، به دلیل کاهش انرژی و افزایش عملکرد ، بسیار به‌صرفه‌اس .

 طلق ضد خش پامنار
طلق ضد خش پامنار

4. برنامه های روشنایی و نور

همانطور که قبلا ذکر شد ، صفحات و ورقهای طلق ضد خش پامنار یا پلی کربنات ضد خش می‌تونن برای روشنایی و در چراغهای LED یا دیود ساطع کننده نور استفاده بشن. از آنجا که چراغ های LED دارای صرفه جویی در مصرف انرژی هستن ، یافتن و نصب اونا آسونه. و در هزینه‌های زیادی صرفه جویی می‌کنن، به همین دلیل ، تقاضای زیادی برای این سبک وجود داره . لایه خارجی اکثر چراغ های LED از طلق های پلی کربنات ساخته شده اس . از آنجا که پلاستیک شفاف بسیار مقاوم هست ، برای چند سال کار با اون تضمین می‌شه . این مدت زمان گارانتی چراغ‌های LED رو افزایش می‌ده. بعضی از اونا تا 2 الی 4 سال یا حتی بیشتر کار می‌کنن. بعلاوه ، این عنصر به افزایش مقاومت در برابر ضربه ، مقاومت در برابر حرارت ، بازده انرژی ، اشتعال کم و شفافیت کمک می‌کنه.

5. مقاومت در برابر ضربه

طلق ضد خش پامنار یا پلی کربنات ضد خش به دلیل خاصیت شفافیت و قابلیت انعطاف پذیری اغلب با شیشه مقایسه می‌شه . با این حال ، خطر کم‌تر و کارایی بیشتری نسبت به شیشه داره . این در مرحله ساخت و ساز که مواد به دلیل کارکرد پایین شکسته می‌شن جایگزین مفیدی‌اس. و مستعد شکستگی و پارگی ، و شوک نیستن . پلی کربنات ضد خش در هنگام ساخت بسیار ترجیح داده می‌شه . هنگامی که با GPR ، شیشه و اکریلیک مقایسه می‌شه ، کارگران ساختمونی ترجیح می‌دن با پلی کربنات ضد خش کار کنن زیرا به راحتی می‌تونه خطر رو کنترل کنه . و مقاومت بهتری در برابر سطوح سخت مانند شاخه‌ها و تگرگ ایجاد می‌کنه . در نهایت ، هزینه‌های نگهداری و تعمیر رو کاهش می‌ده.

6. ایمن و آسون برای استفاده

سرانجام ، استفاده از طلق ضد خش پامنار یا پلی کربنات ضد خش بسیار آسون و بی خطر هست . دلیل دیگری که باعث محبوبیت این ماده در بین سازندگان و کارگران ساختمانی شده اس ، هنگامی که با شیشه مقایسه می‌شه ، شیشه در هنگام سوراخ کردن خرده ریزهای مضر و گازهای سمی از خود ساطع می‌کنه . پلی کربنات ضد خش بسیار ایمن هست و تهدیدی برای محیط اطراف اون نداره . به راحتی قابل کنترل و لمس هست . بدون اینکه به اعضای بدن آسیب برسونه . فقط با یک اره یا یک قیچی تیز می‌تونین پلی کربنات ضد خش رو به راحتی در خونه خود برش داده و به کار بگیرین.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق یو وی و پلکسی گلاس کلیک کنین.

همانطور که مشاهده می‌کنین ، از طلق ضد خش پامنار یا پلی کربنات ضد خش به دلیل مقاومت ، انعطاف پذیری ، دوام و قابلیت انعطاف پذیری ، در بیشتر برنامه‌های ساختمونی استفاده می‌شه . نه تنها شفافیت و خصوصیات الکتریکی رو فراهم می‌کنه ، بلکه سهولت و ایمنی استفاده از اون نیز مزیتی انکارناپذیره . از همه مهم‌تر ، در ضخامت‌ها ، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف وجود داره که ، به شما آزادی طراحی تقریبا هر چیزی رو که می‌خواید می‌ده.

آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو