Home
شیشه بین کابینتی لاکوبل

مرکز فروش شیشه بین کابینت

مرکز فروش شیشه بین کابینت ، در تهران کمپانی فرکوست. که شیشه‌هایی باکیفیت بالا و تنوع در طرح و رنگ رو با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کنه.

مرکز فروش شیشه بین کابینتی

برای اطلاع از قیمت و مشاوره با مرکز فروش شیشه بین کابینت شماره 02188068352 تماس بگیرید.تمامی محصولات مجموعه فرکو گارانتی مادام العمر دارد.برای اطلاعات دقیق با مشاوران ما در ارتباط باشید.

شیشه رنگی لاکوبل

مرکز فروش شیشه بین کابینتی

شیشه بین کابینتی کاربرد های زیادی در آشپزخانه های ایرانی دارد.که این نوع شیشه بیشتر با جنس لاکوبل عرضه میگردد.و طرفداران زیادی دارد. شیشه بین کابینتی های مجموعه فرکو کیفیت بسیار زیادی دارند و با طرح ها و رنگ های جذاب عرضه میگردد.با خرید از مجموعه ما به دلی حذف واسطه ها شما یک خریدمقرون به صرفه همراه با کیفیت بالا دارید.

شیشه رنگی لاکوبل

منظور از شیشه بین کابینتی فاصله ی بین کابینت بالا و کابینت پایینی است که قدیم با کاشی و سرامیک پر میکردند .ولی امروزه با استفاده از شیشه پر میکنند.شیشه علاوه بر زیبایی و کیفیت بالایی که دارد به راحتی هم تمیز میشود.در ادامه بیشتر مورد بررسی قرار میدهیم و به صورت تخصصی درباره این نوع شیشه توضیح می دهیم.

برای دیدن عکس های شیشه رنگی و‌ قیمت آن کلیک کنید.

مرکز فروش شیشه بین کابینت

برای خرید و اطلاع از قیمت با شماره تلفن شرکت فرکو تماس بگیرید: 02188068352

شیشه بین کابینت چیست

شیشه بین کابینت نوعی شیشه از جنس لاکوبل است که در رنگ ها و طرح های مختلف عرضه میگردد .این نوع شیشه مزایای بسیار بالایی دارد و جایگزین کاشی و سرامیک شده است. شیشه لاکوبل به راحتی تمیز میشود و نمای زیبایی به آشپزخانه میبخشد که محبوبیت بالایی بین عوام مردم دارد.

زیبایی شیشه بین کابینتی برای آشپزخانه

شیشه بین کابینتی علاوه بر ویژگی های خاصی که دارد بسیار زیبا هم است. شیشه لاکوبل با توجه به جنس و زیبایی باعث بزرگنمایی آشپزخانه هم میشود.این نوع شیشه در رنگ های مختلف عرضه میگردد که سه رنگ سفید،مشکی و طوسی فروش بیشتری دارند.

شیشه رنگی لاکوبل

شیشه بین کابینتی چه مزایایی دارد

امروزه شیشه کاربرد های خیلی زیادی دارند که در بین کابینتی هم شیشه ویژگی های زیادی دارد.یکی از مهترین دلیل استفاده از شیشه برای بین کابینتی صددرصد زیبایی است ولیکن علاوه بر زیبایی نکات دیگری هم تاثیر زیادی دارند. این نوع شیشه علاوه بر زیبایی بسیار مقاوم و نشکن است. و با خیالی راحت میتوانید از شیشه لاکوبل برای آشپزخانه خانه ی خود استفاده کنید.

مرکز فروش شیشه بین کابینت

یکی از بهترین سازندگان و تولید کنندگان شیشه بین کابینتی مجموعه تولیدی فرکو است که این افتخار را دارد محصولات خود را با بهترین کیفیت برای شما ارایه دهد .

شیشه رنگی لاکوبل

شیشه رنگی برای بین کابینتی

مرکز فروش شیشه بین کابینتی ،شیشه علاوه بر رنگ های عادی، در رنگ های مختلفم عرضه میگردد که میتوانید با کابینت های خود ست کنید .شیشه رنگی هم از زیبایی بالایی و کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است و با جنس لاکوبل عرضه میگردد.شیشه رنگی فرکو با بهترین کیفیت برش داده میشود و در مقایسه با تولید کنندگان دیگر تفاوت بالای کیفیت شیشه مجموعه تولیدی فرکو میشوید.

مرکز فروش شیشه بین کابینت

برای تولید این نوع شیشه برای بین کابینت از 700 درجه تمپرد استفاده میشود تا در برابر ضربه و حرارت و… بسیار مقاوم باشد.در حالت عادی و اکثریت شرکت های دیگر از 450 درجه تمپرد استفاده میکنند و تفاوت بسیاری زیادی در مقاومت و کیفیت در مقابل ضربه و… دارند.

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی و قیمت شیشه رنگی اینجا کلیک کنید.

مرکز فروش شیشه بین کابینت

شیشه بین کابینتی با رنگ طوسی

یکی از گزینه هایی که امروزه بیشتر مورد استفاده برای بین کابینت ها استفاده میشود شیشه های رنگی است.ما میخواهیم درباره ی رنگ طوسی توضیحی بدهیم.امروزه یکی از مدرن ترین و پرفروش ترین رنگ طوسی است که طرفدار زیادی دارد. که در دکوراسیون های مختلفی مورد استفاده قرار میگیردرنگ طوسی با انواع مدل ها و رنگای کابینت شما ست میشود. و از کیفیت و زیبایی بالایی برخوردار است.برترین تولید کننده شیشه لاکوبل با رنگ طوسی در ایران مجموعه تولیدی فرکو میباشد.

مرکز فروش شیه بین‌کابینت

شماره تماس برای برقراری ارتباط با مرکز فروش؛ (02188068352)

شیشه بین کابینتی با رنگ مشکی

شیشه بین کابینتی رنگ های مختلفی برای عرضه دارد یکی از پرطرفدار ترین و جذاب ترین رنگ ها شیشه لاکوبل با رنگ مشکی است.که بسیار زیبا و لاکچری است.رنگ مشکی رنگ خاصی است که جزو آن رنگایی است که با هرچیزی ست میشود شیشه بین کابینتی با رنگ مشکی طرفدار های زیادی دارد و نظر هرکسی را به خود جلب میکند.

مرکز فروش شیشه لاکوبل

شیشه بین کابینتی با رنگ سفید

قطعا همانطور که میدانید یکی از زیباترین و به روز ترین رنگ ، رنگ سفید است که هیچوقت از مد نمیفتد و طرفداران بسیار زیادی دارد.شیشه بین کابینتی با رنگ سفید بسیار شیک و ساده میباشد و با هر رنگی ست میشود. این نوع شیشه از جنس لاکوبل با رنگ سفید فروش بسیار بالایی دارد.شرکت فرکو این نوع شیشه را با بهترین کیفیت به فروش میرساند.

مرکز فروش شیشه لاکوبل

مزایای شیشه با جنس لاکوبل

  • نشکن بودن شیشه
  • زیبایی بسیار زیاد
  • مقاوم در برابر حرارت
  • کیفیت و ماندگاری بالا
  • مقاوم در برابر ضربه
  • تنوع و طرح های زیاد
  • دارای رنگ بندی
  • بزرگتر نشان دادن

کاربرد شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل از مزایا و کاربرد های زیادی برخوردار است که اصلی ترین کاربرد آن در شیشه بین کابینتی است.این نوع شیشه مقاوم در برابر ضربه و حرارت است و مقاومت بسیار بالایی دارد.اگر احیانا شیشه لاکوبل بشکند ذرات سازنده آن از هم جدا نمیشود. دلیل این اتفاق وجود لایه های امنیتی در داخلش است. که امنیت را برای شما ایجاد میکند.

نمونه ای از شیشه لاکوبل

بهترین مرکز فروش بین کابینتی با جنس شیشه

یقینا شما به دنبال کیفیت بالا و قیمت مناسب برای خرید خودتان هستید. و از همه مهم تر معتبر بودن سایتی که از آن خرید میکنید برای شما مهم است.مجموعه تولیدی فرکو این افتخار را دارد تا با بهترین کیفیت و قیمت محصولات خود را برای شما عرضه کند.سایت فرکو با بهترین خدمات این امکان را برای شما فراهم میکند تا خریدی راحت را تجربه کنید.شما میتوانید از دو طریق حضوری و غیر حضوری خرید خود را ثبت کنید.

شیشه لاکوبل

ویژگی های لاکوبل

  • ضد حریق بودن
  • تنوع رنگی بالا
  • راحتی پاک کردن
  • جلوگیری از بازتاب نور
  • شفافیت و زیبایی جلوی شیشه
مرکز فروش شیشه بین کابینت

شیشه لاکوبل برای کدام کشور است

تولید شیشه لاکوبل برای اولین بار با نام تجاری AGC در کشور بلژیک بوده است. این شرکت سپس در رنگ های مختلف شیشه لاکوبل را ساخت و زمانی که وارد کشور ایران شد هم با نام تجاری لاکوبل شناخته شد.در کشور ایران این نوع شیشه ها را همه با نام لاکوبل میشناسند و طرفدار زیادی دارد.

شیشه رنگی لاکوبل برای بین کابینت

شیشه لاکوبل با رنگ های متفاوت و زیبا و با تنوع رنگی چهل مدل زیبایی خاصی به آشپزخانه شما میبخشد و باعث زیبایی آشپزخامه و کابینت شما میشود.این نوع شیشه ضد حریق میباشد و میتونید حتی بالای گاز خانه تان هم استفاده کنید.شیشه لاکوبل با هر رنگی که کابینت های شما دارد میتواند ست شود و هر رنگی که شما بخواهید میتوانید شسفارش دهید.

شیشه های جدید لاکوبل

از کجا شیشه لاکوبل را برای بین کابینت تهیه کنیم

 تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

  آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه سبز روشنلیدی فرکو با دو روش حضوری و غیر حضوری اجناس خود را به فروش میرسساند برای خرید حضوری میتوانید به آدرس؛

مرکز فروش شیشه بین کابینت

دومین روش خرید از طریق ارتباط تماس با دفتر فروشمان است با شماره تلفن؛02188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو