Home
فروشگاه طلق یو وی

فروشگاه طلق یو وی

فروشگاه طلق یو وی فرکو همواره آماده ارائه خدمت به مشتریان خود در سراسر کشور می باشد . در معرفی طلق یو وی باید بگوییم که طلق نوعی پلی کربنات یا پلاستیک مرغوب است . که به تنهایی کیفیت مطلوبی ندارد . و در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم نیست و به مرور زرد می شود . مگر اینکه روکش شود . فواید طلق پلی کربنات با روکش یو وی را در ادامه ذکر می کنیم . پلی کربنات نیز به تنهایی دارای معایبی است . این ماده معمولاً به تنهایی یک ماده براق نیست ، اما می توان آن را جلا داد . اگرچه در برابر ترک خوردگی و خرد شدن مقاوم است ، اما به راحتی فرو می رود و خراشیده می شود .

متخصصان ما در فروشگاه طلق یو وی تمام عیوب پلی کربنات را برطرف کرده اند . شاید برخی از افراد هنوز ندانند که امروزه طلق به جای شیشه به کار می رود و تمام فواید شیشه را دارد . و چون خطرات شیشه را ندارد و سبک تر است . برتر از شیشه به حساب می آید . هنگامی که ورق های پلی کربنات با اشعه ماوراء بنفش تثبیت می شوند ، یعنی به آنها “کرم ضد آفتاب” تزریق می شود . که از محصول در برابر پیچ خوردگی یا تغییر رنگ محافظت می کند . هنگامی که ورق های پلی کربنات به عنوان پانل های سقف ، کرکره های طوفان ، علائم یا مواد گلخانه ای استفاده می شوند . مستقیماً در معرض اشعه خورشید قرار می گیرند .

برای سفارش می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳تماس بگیرید و با طراحان باسابقه صنایع فرکو صحبت نمایید

فروشگاه طلق یو وی
فروشگاه طلق یو وی

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر محصولات ما می توانید از پیج اینستاگرام ما دیدن فرمائید

ویژگی های محصولات فروشگاه طلق یو وی

در فروشگاه طلق یو وی ، ورق های پلی کربنات از پلاستیک سبک اما بسیار بادوام هستند . پانل های پلی کربنات محافظت شده در برابر اشعه ماوراء بنفش کاربردهای زیادی در خانه و صنعت دارد . … ما همچنین به ارائه لکسان یا پلی کربنات پلاستیکی ، پانل های پلاستیک ورق و سقف سازی ورق ریخته با تضمین و کیفیت بالا می پردازیم . مقاومت ماوراء بنفش توانایی یک ماده ، اغلب یک پلیمر ، برای مقاومت در برابر تخریب ناشی از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش است . اگر طلق یا پلیمری مقاومت ماوراء بنفش پایینی داشته باشد ، ممکن است در اثر خراب شدن دچار خرابی زودرس یا ناخواسته شود .

در فروشگاه طلق یو وی در مورد اینکه چه رنگی در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید مقاوم است . باید بگوییم که رنگ سیاه بسیار مقاوم است . در حالی که رنگهای روشن در برابر تجمع گرما مقاوم هستند ، رنگهای سیاه محافظت بهتری در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید دارند . این باعث می شود رنگ مشکی و دیگر رنگهای تیره انتخابی عالی برای قدرت ضد آفتاب باشد . به عنوان یک قاعده کلی ، هرچه نور بیشتری از طلق یا ورق وارد شود گرمتر در زیر ورق احساس می شود . چند استثنا برای این قاعده وجود دارد . و اینها تمایل دارند که در مارک های مختلف ورق های پلی کربنات درجه بندی برتر باشند . اگر نیاز به راهنمایی بیشتری در این مورد دارید . با ما در فروشگاه طلق یو وی در تماس باشید .

در فروشگاه طلق یو وی ، ما خود را به بالاترین استانداردهای رفتار اخلاقی متعهد می کنیم. ما کارآمد هستیم

فروشگاه طلق یو وی
فروشگاه طلق یو وی

فواید دریافت سفارش از فروشگاه طلق یو وی

در فروشگاه طلق یو وی ، تثبیت UV به این معنی است که آنها یک تثبیت کننده به رزین اضافه کرده اند . تا بتواند از ماده در برابر تخریب طولانی مدت در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت کند . تثبیت کننده های UV با جذب یا غربالگری اشعه ماوراء بنفش و جلوگیری از آسیب کار می کنند . مواد مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش در طبیعت در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم بوده . و از تخریب اشعه ماوراء بنفش جلوگیری می کند . تثبیت کننده های اشعه ماوراء بنفش موادی هستند که برای جلوگیری از فرایند شیمیایی موسوم به “تخریب عکس ” که در اثر تابش اشعه ماوراء بنفش از منبع نور مصنوعی یا فروپاشی پیوندهای شیمیایی درون پلیمر به وجود می آید ، مورد استفاده قرار می گیرند .

باید به این نکته خاص نیز اشاره کنیم که موقع به کار گیری طلق یو وی باید دقت کنید . که ورق های پلی کربنات تنها دارای یک طرف محافظت شده در برابر اشعه ماوراء بنفش هستند ، بنابراین باید مطمئن شوید که آن طرف به سمت خورشید است . در صورت نصب اشتباه در بالا ، مزایای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را مشاهده نخواهید کرد . و این باعث پژمردگی و تغییر رنگ می شود . برای هر کاربردی که خواستید از طلق یو وی استفاده کنید حتما با متخصص این أمر مشورت کنید . اگر سفارش خود را از فروشگاه طلق یو وی ما دریافت کنید . متخصصان ما از ابتدا تا نصب محصول ، شما را همراهی خواهند کرد .

ما روابط تجاری طولانی مدت ایجاد می کنیم. ما قابل اعتماد هستیم.

فروشگاه طلق یو وی
فروشگاه طلق یو وی

مقایسه طلق یو وی با سایر پارچه های مصنوعی

جذب کننده های اشعه ماوراء بنفش به کار رفته در فروشگاه طلق یو وی با هدف قرار دادن تابش ، قبل از جلوگیری از هرگونه تخریب اولیه کار می کنند . جذب کننده اشعه ماوراء بنفش بسیار پرانرژی و مجدداً آن را در حالت انرژی پایین تر منتشر می کند . و در نتیجه انرژی را به شکل کمتر خطرناکی از بین می برد . مهمترین دسته جاذب های UV ، هیدروکسی بنزوفنون ها هستند . شاید فکر کنید که پارچه های مصنوعی مانند نایلون و پلی استر به خوبی از انسداد UV جلوگیری می کنند . اما پنبه سفید شده به کار رفته در آنها ، یک ماده مانع ضعیف است . پلی کربنات یو وی دار همچنین بسیار سبک است . و می تواند دمای شدید ، گرم یا سرد را تحمل کند .

در فروشگاه طلق یو وی به مقاومت در برابر حرارت و رنگ نیز توجه می شود . انبساط حرارتی ، که گاهی به طور رسمی بیشتر انبساط حرارتی خطی نامیده می شود ، به واکنش پلی کربنات یو وی در برابر تغییرات دما اشاره دارد . به طور خاص ، با افزایش دما ، مواد پلی کربنات منبسط یا طولانی می شوند . و با کاهش دما ، مواد منقبض یا کوتاه می شوند . ضخامت طلق یو وی می تواند از 4 میلی متر تا 40 میلی متر متغیر باشد . و این در انبساط و انقباض ، مؤثر است . این ورق های پلی کربنات مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش برای ماندگاری طولانی ساخته شده اند . اگر می خواهید عمر مفید بیشتری داشته باشند و مقاومت در برابر تغییر حرارت و رنگ را انتخاب کنید ، این انتخابی عالی است . 

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

محصولات فروشگاه طلق یو وی ، 100٪ محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش تا 360 نانومتر را ارائه می دهند . و تقریبا 96٪ از اشعه ماوراء بنفش را تا 380 نانومتر مسدود می کنند . ما تأیید می کنیم که نمای جلو محافظت ثانویه است . و باید از طلق ایمنی استفاده شود . که 99.9 درصد از اشعه ماوراء بنفش در محدوده مضر تا 400 نانومتر محافظت می کند . برای کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه طلق یو وی ما در تماس باشید :

  1. جهت سفارش حضوری به آدرس :تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن  ( توجه داشته باشید که برای مراجعه حضوری از ساعت 8 صبح تا 2 بعد از ظهر و از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 شب می توانید مراجعه کنید .
  2. شماره تماس مستقیم با مجموعه : 02188068352

از دیگر محصولات صنایع فرکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو