Home
نمایندگی طلق یو وی

نمایندگی طلق یو وی

در نمایندگی طلق یو وی تغییرات در خواص نوری طلق یو وی به تغییرات در ساختار و ترکیب پلیمر مربوط می شود . وزن مولکولی پلی کربنات در طول قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش کاهش می یابد . و آن را مستعد شکنندگی و فرسایش سطحی می کند . این همراه با تغییر رنگ پلیمر به از دست دادن خواص نوری از جمله کاهش انتقال نور ، از دست دادن براقیت ، افزایش مه و تغییر رنگ کمک می کند . در مورد کاهش انتقال نور و زرد شدن پلی کربنات ، مکانیسم های تخریب از طریق طیف سنجی مادون قرمز مشخص می شود . همچنین زرد شدن ناشی از عکس با رطوبت نیز تسریع می شود . همه این کارها با دقت فراوان و توسط متخصصان این أمر در زمینه طلق صورت می گیرد . تا محصولی ناب و استثنایی را به دست مشتریان خود برسانیم .

مجموعه فرکو بهترین نمایندگی طلق یو وی در سراسر جهان است . که بر تولید محصولات پلاستیکی به ویژه در زمینه ساخت و ساز و سایر بخشهای کاربردی متمرکز است . که به شما امکان می دهد طیف وسیعی از محصولات و سطح بالایی از پشتیبانی فنی و لجستیکی را ارائه دهید . پس از سالها تجربه و آگاهی شرکت فرکو در تولید ورق ها و سیستم های طلق پلی کربنات یو وی حرف اول را می زند . با تیمی متشکل از 100 نفر و دارای آزمایشگاه تحقیق و توسعه ، سیستم کیفیت و خطوط تولید در میان مدرن ترین ها که به شما امکان می دهد محصولات نوآورانه ای را پیش بینی کنید . روند بازار را پیش بینی می کند .

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از محصولات ما می توانید از پیج اینستاگرام ما دیدن فرمائید

نمایندگی طلق یو وی
نمایندگی طلق یو وی

برای راهنمایی و دریافت سفارش ارزان می توانید با شماره های۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳تماس حاصل فرمایید

کاربرد طلق یو وی

تجزیه و تحلیل طلق پلی کربنات یو وی که یک کلاس بسیار ویژه از ترموپلاست های مهندسی هستند . آنها ترکیبی منحصر به فرد از خواص را نشان می دهند . به عنوان مثال در مقایسه با سایر طلق ها و ترموپلاستیک ها از استحکام فوق العاده ای برخوردارند . دارای شفافیت بالا و ثبات ابعادی در طیف وسیعی از دما ، دارای خواص الکتریکی خوب و سبک هستند . در نتیجه ، پلی کربنات های یو وی دوام مصالح ساختمانی و اجزای سازنده ویرایش شده را ایجاد می کنند . مجموعه فرکو در نمایندگی طلق یو وی ، طیف گسترده ای از برنامه ها ، از جمله ساختمان ، جایی که اغلب طلق های یو وی به عنوان جایگزین سبک تر و سخت تر برای شیشه یا فلز استفاده می شود ، مانند سقف و لعاب ، را به شکل اصولی کار می گیرد .

با این حال ، پلی کربنات یو وی مستعد تجزیه نوری تحت تابش اشعه ماوراء بنفش (UV) است . که باعث تجزیه مواد ، منجر به زرد شدن ، از بین رفتن و شکنندگی می شود . در این صفحه به منظور درک برخی از روابط بین تغییرات شیمیایی و فیزیکی در پلی کربنات یو وی و چگونگی تأثیر عملکرد کلی مواد ، به بررسی اثرات UV بر تخریب پلی کربنات می پردازیم . تأثیر اشعه ماوراء بنفش هنگامی که نور خورشید روی پلی کربنات می افتد ، مولکول های پلی کربنات انرژی خاصی از طول موجهای محدوده UV را جذب می کند . این امر به ویژه در مورد گروه های استری و حلقه های معطر که جاذب قوی UV هستند ، صادق است . ما در نمایندگی طلق یو وی با برطرف کردن عیوب ، یک محصول کامل و بی عیب را ارائه می دهیم .

نمایندگی طلق یو وی
نمایندگی طلق یو وی

روی طلق زنبوری و طلق ضد خش و طلق نشکن و طلق رنگی قیمت کلیک کنید تا بیشتر بدانید

تحلیل علمی طلق یو وی

انرژی جذب شده از خورشید می تواند باعث گسیختگی پیوندهای کووالانسی طلق یو وی شود . که واکنش های اکسیداسیون را آغاز می کند . هر دو مکانیسم متمایز هستند ، یعنی مسیرهای خود را دنبال می کنند . و واسطه ها و محصولات واکنش متمایزی دارند . مکانیسم ها نیز به طول موج وابسته هستند . یعنی بسته به طول موج تابش تصادفی ، یک واکنش بر دیگری غالب است . لایه های پلیمری داخلی تحریک می شود ، بنابراین اکسیداسیون نوری را کاهش می دهد . علاوه بر این ، اکسیداسیون عکس محصولات تجزیه کننده نیز می تواند به تخریب گونه های رنگی و تشکیل مولکول های قطبی کوچکتر کمک کند .

زیرا پلیمر تخریب شده با طول موج طولانی تر (l 340 نانومتر) در معرض قرار گرفت . بطور کلی پس از قرار گرفتن در معرض گسترده ، هنگامی که میزان تخریب گونه های رنگی از میزان تشکیل آنها بیشتر می شود . عکس سفید شدن مشاهده می شود . با این حال ، آسیب ناشی از تخریب را بازیابی نمی کند . مشارکت رطوبت مرور ادبیات در مورد تأثیر رطوبت بر تغییر رنگ پلی کربنات تعدادی مشاهدات متناقض را آشکار کرده است .

نمایندگی طلق یو وی
نمایندگی طلق یو وی

روی خرید طلق ضد خش و بورس طلق رنگی و طلق رنگی ارزان کلیک کنید

پلی کربنات یو وی در شرایط مرطوب

طلق پلی کربنات یو وی عموماً شناخته شده است که در شرایط محیطی نسبت به آب بی اثر است . فقط تحت شرایط pH بالا (پایه) همراه با دمای بالا تحت هیدرولیز قرار می گیرد . در چنین مواردی ، معکوس مکانیسم تراکم رخ می دهد . و پلیمر به اجزای اصلی خود باز می گردد . در شرایط عادی جوی ، واکنش پذیری پایین پلی کربنات به عدم وجود گروه های قطبی در مولکول نسبت داده می شود . هنگامی که واکنش های ناشی از عکس تحت تابش اشعه ماوراء بنفش رخ می دهد . محصولات تجزیه جدیدی ایجاد می شود . و واکنش آنها در برابر آب می تواند بر حساسیت پلیمر در برابر اشعه ماوراء بنفش تأثیر بگذارد .

برخی از محققان مشاهده کرده اند که رطوبت روند زرد شدن عکس پلی کربنات را تسریع می کند . برعکس ، عامل و چو (1980) و پراید (1985) مشاهده کردند که سطوح بالای رطوبت روند زرد شدن را کند می کند . پراید (1985) مشاهده کرد که برای نمونه های در معرض l> 284 نانومتر ، رطوبت نسبی شروع تخریب را به تاخیر انداخت . این تأثیر در نمونه های تحت تابش نیتروژن که مکانیسم کنترل آن به راحتی قابل مشاهده بود . ما با علم و آگاهی از یک محصول استفاده می کنیم . و آن را به شکل ها و طرح های مختلف در می آوریم . و به مشاهدات دانشمندان اهمیت می دهیم . تا بهترین محصول را تقدیم مشتری کنیم . با ما در تماس باشید :

پل ارتباطی با مجموعه فرکو:

استفاده از طلق یو وی ، کاری متفاوت است . و شما اگر دنبال یک دکوراسیون خاص هستید که تکراری نباشد می توانید از نمایندگی ما در طلق یو وی کمک بگیرید . و از طلق یو وی استفاده کنید تا رنگ و زیبایی خاصی به محیط زندگی خود بدهید . برای کسب هر نوع اطلاعات در زمینه طلق یو وی می توانید از مشاوران ما کمک بگیرید . و در کمترین زمان یک پلی کربنات یو وی با کیفیت انتخاب کنید . همکاران ما با معرفی جدیدترین طرح ها در نمایندگی طلق یو وی در خدمت شما هستند . ما از بالاترین استانداردهای کیفیت پیروی می کنیم . ما بیش از انتظارات شما هستیم . فقط کافی است یکبار با ما وارد معامله شوید . ما خود را به بالاترین استانداردهای رفتار اخلاقی متعهد می کنیم . ما کارآمد هستیم .

  1. جهت سفارش حضوری در نمایندگی طلق یو وی به آدرس :تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  2. شماره تماس مستقیم با مجموعه:02188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو