Home
طلق لانه زنبوری 6

طلق لانه زنبوری

طلق لانه زنبوری ، نوعی از شکیل ترین و مقاوم ترین طلق های تولید شده ، در مجموعه ی فرکو محسوب میشه . این طلق به دلیل شباهت ظاهری که ، با لانه ی زنبور داره ، به این نام معروف شده اس . طلق زنبوری ، از دو یا چند لایه طلق پی وی سی تشکیل شده ، که مابین این ورق های پلکسی گلاس یا پلی کربنات ، منافذی وجود داره ، که فضایی خالی بین هر لایه‌ی اون ایجاد کرده‌اس. .

همین امر و استفاده از چند لایه به‌جای یک لایه ، ویژگی و کارایی‌های اونو تقویت کرده‌اس . امروزه ازین طلق محبوب ، در قسمت‌های مختلف از بنا ، بکار گرفته می‌شه. که بیشتر نقش عایقی اون مد نظر هست . طلق دوجداره یا طلق چند جداره ، همچون دیواری مستحکم ، در برابر نفوذ دمای مخالف بیرون هست . علاوه بر اون نمی‌ذاره انرژی‌های تولید شده در داخل ، هدر بره . و در محلی که این طلق نصب شده اس ، صداهای مزاحم بیرون شما رو اذیت نمی‌کنه . زیرا این صداها ، راهی برای نفوذ به داخل ساختمون رو ندارن.

طلق زنبوری ، به صورت‌های متفاوت تولید و عرضه می‌شه . که در ادامه‌ی مطلب به بررسی بیشتر اون می‌پردازیم . طیف وسیعی از سبک‌های ، طلق دوجداره و چند جداره وجود داره ، که با توجه به ظاهر متفاوت اونا ، کارایی منحصر به فرد خود رو دارن . یکی درصد عبور نوری بالاتری داره . یکی استحکام بیشتر و یکی ظاهری شکیل‌تر داره. و انتخاب اون بستگی به نیاز هر محل و سلایق هر شخص داره.

طلق لانه زنبوری 1
طلق زنبوری

آشنایی با طلق لانه زنبوری

طلق لانه زنبوری ، طلق هایی هستن که ، جنس پلاستیک پلیمری دارن . اما با تغییر و تحولاتی که بر روی اون صورت می‌گیره ، به ماده‌ای فوق‌العاده کارآمد و زیبا تبدیل می‌شن . اگر دقت کرده باشین ، طلق دوجداره یا طلق زنبوری ، کارایی مشابه به شیشه داره . یعنی در هر مکانی که شیشه نصب هست ، از طلق نیز می توان استفاده کرد .

می خوایم بدونیم آن دو چه فرقی دارن ؟! شیشه ظاهری زیبا و شفاف داره . که نورپردازی قوی ای در بناها داره . و از عبور سرما و گرما ، غبار و … جلو گیری می‌کنه . تا این مرحله تفاوت چندانی با طلق نداره .

اما معایبی نیز برای اون قابل تصور هست . شیشه به آسونی می‌شکنه . و به ذراتی آسیب رسان تبدیل می‌شه . اینجاست که تفاوت شیشه و طلق مشخص می‌شه. طلق پلکسی گلاس یا طلق اکریلیکی ، دارای استحکامی ستودنیاس . و نسبت به شیشه. بسیار ایمن و بی خطر هست ‌. حال اگر از طلق زنبوری یا طلق دوجداره ، برای برطرف کردن نیاز خود استفاده کرده باشیم ، کارایی اون چندین برابر می‌شه. تفاوت دیگر شبیه و طلق در قیمت اونه . بهایی که برای تهیه ی طلق پرداخت می کنیم ، بسیار نازل‌تر از بهای شیشه اس. پس تهیه‌ی اون با صرف هزینه‌های کمتری صورت می‌گیره .

از دیگر مزایای طلق که شیشه فاقد اونه ، وزن سبک طلقه. که نصب و جابجایی اونو راحت کرده اس ‌. پس مشاهده کردین که ، در عین شباهت ، تفاوت‌های عمده ای بین طلق و شیشه وجود داره . که نشانگر تمایز و برتری طلق ها هست .

طلق لانه زنبوری 2
طلق دوجداره

جدیدترین سبک‌های طلق زنبوری

طلق لانه زنبوری ، دارای گستردگی چشم گیر در سبک و انواع هست . یکی از پرطرفدارترین اون ، طلق پلکسی گلاس هست . پلکسی گلاس ، به صورت شفاف و رنگی تولید می‌شه . شاید براتون جالب باشه بدونین که ، چطور ممکنه پلاستیک انقدر شفاف باشه ؟ در جواب باید بگیم که در مراحل ساخت طی فرمول های شیمیایی ، موادی به اون اضافه می‌شه که ، باعث شفافیت و وضوح تصاویر در اون می‌شه .

ازین طلق بیشتر در سقف‌ها استفاده می‌کنن ‌‌. و اون نیز دو دلیل قانع کننده داره . اول اینکه ایمنی اون مورد توجه هست . و هنگام سقوط و حادثه ، بی خطر هست . تصور کنین جنس سقف از شیشه باشه . و طی اتفاقی سقوط کنه . چه مشکلاتی پدیدار میشه؟ طلق ایمن‌تر و بی‌خطر هست .

دومین نوع از طلق زنبوری ، طلق پلی کربنات هست . طلقی که اکثرا در مکان‌های ، عمومی و خصوصی به چشم می‌خوره ، و از پلکسی گلاس مقاوم‌تر هست . این طلق نیز رنگ های ویژه و قدرتمندی داره که ، در زیبایی ظاهری فضا نقشی به سزا داره . ناگفته نمونه که بسیار نیز کاربردی‌اس . و جهت ایجاد سایه و تعدیل دما مناسبه.

طلق لانه زنبوری 3
پلکسی گلاس دوجداره

جدیدترین سبک‌های طلق زنبوری 2

نوعی از طلق لانه زنبوری جدید و بروز وجود داره که به اون طلق یو وی می‌گن .

این طلق در واقع جذب کننده‌ی ، اشعه های ایکس و ماورا بنفش خورشید هست . و از آسیب رساندن اونا جلوگیری می‌کنن. می‌دونین که اشعه های تیز و سوزاننده‌ی خورشید ، تا چه حد می‌تونه برای پوست ، لوازم و البسه آسیب رساننده باشه . استفاده از طلق یو وی چاره‌ی کار خواهد بود .

از دیگر طلق های جذاب و دیدنی طلق هوشمند هست . طلقی با ویژگی تغییر رنگ ، که خالق تنوع و جذابیت محیط هست . و تعدیل کنندهی دما و کاهش مصرف سوخت ها ، در داخل بنا و ساختمون می‌شه . نحوه ی کار کرد اون با انرژی برق هست . و به انتخاب شما ، به طلق مات و یا طلق شیشه ای تغییر شکل می‌ده . این طلق ها اکثرا به حالت ضد خش تولید می‌شن . طلق ضد خش ، عمر بیشتری در بنا داره . چرا که کمتر آسیب می‌بینه . و ظاهر اون سالیان سال با همون کیفیت اولیه حفظ می‌شه.

طلق لانه زنبوری 4
طلق یو وی

کاربرد طلق دوجداره و چند جداره در ، در و پنجره

طلق لانه زنبوری ، به دلیل تنوع در سبک و رنگ ، بسیار محبوب و پرطرفدار هست ‌. یکی از اساسی ترین کاربرد اون ، در ، در و پنجره هاست . انتخاب شیشه و طلق برای در و پنجره ، به منظور تامین روشنایی فضای داخلی ، تعدیل دما ، و زیبایی سازی در محیط صورت می‌گیره . که طلق زنبوری ، تمام نیاز شما رو به شیشه ، حتی بیشتر از اونو برطرف می‌کنه .

وجود چندین لایه در ساختار اون ، اجازه‌ی عبور دمای مخالف بیرون رو به شما نمیده. و انرژی ای که حاصل استفاده از انرژی برق و گاز هست ، هدر نمی‌ره . برای مثال در فصول سرد ، بخاری یا پکیج روشن هست . تا دمای داخلی منازل یا ادارات گرم بشه . اگر ما طلق شیشه ای مناسبی برای در و پنجره نداشته باشیم . تمام این انرژی های تولید شده ، از درز درو پنجره هدر میره . اما تولید طلق زنبوری در مجموعه ی فرکو ، از حجم این مشکلات کم کرده . و با استفاده از اون ، دیگر دمای بیرون و داخل بدون اجازه ی ما ، جابجا نمی‌شه . و بدین ترتیب در مصرف هزینه های ما صرفه جویی میشه.

کاربرد طلق دوجداره و چند جداره در ، در و پنجره 2

علاوه بر اون ، طلق دوجداره یا طلق لانه زنبوری ، فضایی ساکت و آرام کنار خیابان‌های شلوغ رو، برای شما فراهم می‌کنه . زیرا که هیچ صدای ناخواسته ای از اون عبور نمی‌کنه . همینطور این امر برای زندگی‌های آپارتمانی بسیار مناسبه که ، صدای همسایه‌ها باعث آزار دیگری نمی‌شه . طلق زنبوری عایقی قوی در این مورد به حساب میاد . و تمام مشکلات ناشی از طلق تک جداره رو حل می‌کنه . نا گفته نمونه که اکثر این طلق ها ، به صورت یو وی تولید می‌شن . که طلق یو وی رافع ضررهای ناشی از تابش مستقیم خورشید ، و آفتاب سوختگی خواهند بود . تمام سبک های طلق زنبوری دارای رنگ بندی زیبا و جذاب هست . که زیبایی اونو وسعت می‌بخشه.

کاربرد طلق زنبوری در ساخت سایه بان و طلق بالکن

طلق لانه زنبوری ، از طلق های شیک و مدرن جهت استفاده در ، سایه بان و بالکن‌ها محسوب میشه . این طلق در سایه بان به صورت طلق شیشه ای شفاف ، طلق رنگی ، طلق هوشمند ، طلق یو وی و … بکار گرفته می‌شه . طلق شیشه ای شفاف که طلق اکریلیک نیز ، نامیده می‌شه .

این طلق ها در ساخت سایه بان ، ممکنه به صورت طلق تک جداره یا طلق دوجداره ، یا حتی چند جداره ، بکار گرفته بشن . هنگامی که طلق شیشه ای ، برای ساخت طلق زنبوری سایه بان ، استفاده میشه ، می‌توان از ظاهر طلق شیشه ای ، آسمان رو مشاهده کرد . و از دیدن اون لذت برد ‌. تفاوت اون با شیشه اینه که ، اشعه های مضر خورشید ، از اون مجال عبور ندارن . همین ویژگی ، در مورد طلق شیشه ای بالکن نیز ، صادق هست .

همینطور اگر از طلق رنگی برای این کار استفاده کنیم ، رنگ های زیبا و متنوع اون برای سایه بان و بالکن ، بسیار جذاب و دیدنی میشه. حتی طلق زنبوری بکار رفته برای این کار ، رو می‌توان به صورت طلق مات ، مورد توجه قرار داد که ، در عین زیبایی ظاهر ، باعث حفظ دید و خصوصی سازی فضا می‌شه.

طلق لانه زنبوری 5
طلق مورد استفاده ی سایه بان و بالکن

سایر محصولات تولید شده در مجموعه ی فرکو به قرار زیر هست

آینه سرویس بهداشتی … کلیک کنین

میز تلویزیون آینه ای … کلیک کنین

قیمت آینه چراغ دار … کلیک کنین

آینه قدی چراغ دار … کلیک کنین

آینه قدی دیواری … کلیک کنین

عکس آینه قدی … کلیک کنین

آینه هالیوودی … کلیک کنین

آینه کودک … کلیک کنین

آینه رنگی … کلیک کنین

آینه لامپی … کلیک کنین

آینه گرد … کلیک کنین

پل ارتباطی

جهت سفارش برای طلق لانه زنبوری و یا مشاوره ی رایگان با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید .
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
آدرس اینستاگرامی :

ادرس اینستاگرامی
ادرس اینستاگرامی


آدرس دفتر برای مراجعه ی حضوری :تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

طلق لانه زنبوری 6
طلق شیشه ای زنبوری
طلق لانه زنبوری چه انواعی داره ؟

این طلق شامل طلق پلکسی گلاس ، پلی کربنات ، طلق هوشمند ، طلق یو وی و … هست .

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو