Home

آینه کنسول مسی

امروز راجع به محصولی به شما توضیح می‌دیم که شاید زیبایی یک خانه رو دو چندان می‌کنه و البته انواع مختلفی داره و فقط نوع مسی اون نیست ، آینه کنسولی مسی محصول مدنظر ما که توضیحاتی رو در این باره به شما می‌دیم ، لطفا تا آخر همراه ما باشین.


آینه

وسیله ای که تقریباً هر روز به اون نگاه می‌کنیم و از اون استفاده می‌کنیم اما چیزی درباره‌اش نمی‌دونیم ، در مورد انواع اون و کیفیت‌ها و ساختارهای متنوع اون و معمولاً هرچیزی که اسم اون آینه باشه رو برای هر کاربردی از اون استفاده می‌کنیم ، بعنوان مثال می‌ریم شیشه فروشی یا لوازم دکوراسیو و یک آینه برای استفاده در حمام تقاضی می‌کنیم ، بدون توجه به اینکه یک آینه برای استفاده در حموم باید چه ویژگی‌هایی داشته باشه و وقتی آینه خریداری شده رو در حمام نصب می کنیم ، مشاهده می‌کنیم ، آینه بخار می‌کنه و عملاً همون آینه در حمام ، کاربردی نداره ، باز هم برای خرید یک آینه تلاش می‌کنیم و این بار به فروشنده می‌گیم :

یک آینه می خوام که در حموم بخار نکنه

پس توجه داشته باشین آینه ها ، کاربردهای مخصوصی دارن و از هر آینه ای نباید هرجا استفاده کرد.

آینه

آینه ها برای کاربردهای مختص خودشون عبارتند از :

  • آینه معمولی
  • آینه حمام
  • آینه آرایش
  • آینه گریم
  • آینه خودرو
  • آینه تلسکوپ
  • آینه تزئینی
  • و …

برای مطالعه بیشتر در مورد “آینه های مسی” اینجا کلیک کنین


کنسول

کنسول به چیزی اطلاق میشه که چند چیز اعم از جاندار و غیرجاندار رو در خود جای داده باشه ، بعنوان مثال کنسول بازی ، کنسول آینه و شمع دان و یا کتاب های مصور که کنسول تصویر محسوب میشن.

کنسول ها کاربردهای بسیار مهمی در صنعت آینه دارن و عموماً بعنوان پایه ای زیبا در عین کاربردی بودن ، بکار میرن.

کنسول

انواع کنسول

کنسول ها انواع مختلفی دارن ، هم از لحاظ کاربرد اون و هم از لحاظ شکل ظاهری اونا .

اگر قصد خرید کنسول و آینه کنسول رو دارین با توجه به مکانی که قراره کنسول در اونجا قرار بگیره، کنسول خودتون رو باید انتخاب کنین ، انواع کنسول ها عبارتند از :

  • کنسول آشپزخانه
  • کنسول اتاق خواب
  • کنسول هال یا پذیرایی
  • کنسول راهرو

کنسول آشپزخانه

کنسول مخصوص آشپزخانه رو در کنار میز ناهار خوری قرار بدین و به عنوان بوفه ای برای وسایل و لوازم این اتاق استفاده کنین، وقتی مهمون براتون میاد ، غذا و ظروف رو روی اون بذارین. 

یک میز کنسول رو با یک قفسه یا کشو انتخاب کنین، تقسیم‌کننده کشو رو برای جای گذاری ظروف ، کارد و چنگال و لیوان بذارین.

کنسول اتاق خواب

از میز کنسول به عنوان یک کمد شیک برای کتابهای کنار تخت و چراغ مطالعه استفاده کنین. 

سبدهای حصیری رو در زیر قرار بدین و به فضایی زیبا برای نگهداری لباس ها و لوازم جزئی تبدیل کنین و اونو با آینه جفت کنین و تبدیل به یک آینه کنسول کنین.

کنسول‌ هال یا پذیرایی

یک میز کنسول تزئینی در هال منزل شما بسیار زیبا به نظر می‌رسه ، اونو مانند یک میز کناری در کنار مبل و سایر وسایلتون قرار بدین، و یک آینه و یا قاب عکس های خاطره انگیز روی اون قرار بدین تا جذابیت زیادی برای خودتون و مهمان هاتون ایجاد کنین. 

با قرار دادن شمع دان در دو طرف کنسول ، اگر شمع دان های نوستالژی باشن چه بهتر ، یک فضای دنج و دلنشین ایجاد کنین. 

از فضای زیر به عنوان قسمت نمایش لوازم تزئینی منزلتون یا به عنوان گوشه‌ای برای کتاب‌های خود استفاده کنین.

کنسول راهرو

برای قرار دادن کنسول در راهروی منزلتون اونو با یک آینه تزئیین کنین تا نور و زیبایی رو به اون اضافه کنین ، یا از میز کنسول به عنوان گالری برای نمایش یک قطعه هنری دراماتیک و یا عکس های خانوادگی خود استفاده کنین. 

مطالعه بیشتر راجع‌به “انواع کنسول و طراحی آنها” اینجا کلیک کنین

آینه + کنسول = آینه کنسول

با ترکیب دو عنصر آینه و کنسول ، هم زیبایی و هم کاربرد اونو به خونه بیارین ، آینه کنسول از سه سبک پیروی می‌کنه ، یعنی :

  • آینه کنسول مدرن
  • آینه کنسول کلاسیک
  • آینه کنسول سنتی

آینه کنسول مدرن

هر سبکی از آینه کنسول باید با توجه به سبک طراحی خانه ، انتخاب بشه.

این نوع آینه کنسول ها معمولا به رنگ سفید ، خاکستری و رنگ های فانتزی هستن.

آینه کنسول
آینه کنسول مدرن با طراحی رنگ خاکستری و طرح چوب
آینه کنسول مدرن
آینه کنسول مدرن با طراحی رنگ سفید

آینه کنسول کلاسیک

این آینه کنسول مناسب برای خونه‌هایی هست که از مبلمان سلطنتی و استیل استفاده می‌کنن ، این دسته از آینه کنسول ها رو به عنوان آینه کنسول های لوکس یاد میشه ، که با رنگ های طلایی ، قهوه ای ، برنزی ، مسی و … که آینه مدنظر مطلب ما یعنی ” آینه کنسول مسی” در این دسته قرار داره.

آینه کنسول لوکس
آینه لوکس

آینه کنسول سنتی

معمولا آینه کنسول های سنتی طرح چوب با نقوش سنتی هست و این نوع آینه کنسول ما رو به خونه‌های مادربزرگ هامون می بره، البته این نوع آینه کنسول رو با مدرنیته کردن و فرهنگسازی مجدد اون امروزه در اکثر خونه ها ، دکورهای کافی شاپ ها و ویترین مغازه می توان مشاهده کرد.

آینه کنسول چوبی
آینه کنسول سنتی

آینه کنسول مسی

آینه کنسول مسی ، محصولی که در اکثر خانه های ایرانی یافت میشه ، شاید این ذهنیت رو داشته باشین که این محصول فقط و فقط جهت زیبایی منزل به کار میره اما کاربرد آینه اونو فراموش نکنین به شرط آن که در جای درستی از منزل قرار بگیرین ، کاربرد کنسول یا به اصطلاح میز و پایه زیر آینه اون با طراحی کِشو می‌تونه در تجمیع وسایل ضروری و غیر ضروری بسیار کاربردی باشه ، رنگ مسی یکی از رنگ های پر طرفدار در بین عموم مردم هست و همین باعث شد راجع به این محصول یعنی ” آینه کنسول مسی ” برای شما مطابی قرار بدیم.

آینه مسی
کنسول مسی

آینه های مسی با کیفیت و مقرون به صرفه

ما می‌دونیم که می‌خواید آینه مسی یا برنزی رو در بودجه مورد نظر خود پیدا کنین.به همین دلیل تمام آینه های خود رو بسیار رقابتی قیمت گذاری می‌کنیم. 

ما همچنین تضمین قیمت خود رو داریم که ضمانت می‌کنه.تمام آینه های ما با توجه فوق‌العاده به جزئیات و در پایان با کیفیت بالا ساخته شدن. 


آینه مسی فَرکو

طیف آینه های مسی ما برخی از جدیدترین طرح ها و سبک های مرسوم رو به نمایش می گذارد.این محدوده الکتریک دارای نمای خیره کننده به سبک فلزی اس. همچنیناین محدوده نگی به هر فضای زندگی زیبایی و جذابیت می بخشه. 

این رنگ برای قرار گرفتن در کنار مبلمان و لوازم جانبی موجود در منزل بسیار مناسب هست. زیرا می‌تونن جذابیت و شکوه فراوانی رو به مابقی لوازم منزلتون اضافه کنه.

فَرکو طیف گسترده ای از آینه های زیبای مسی از در طرح ها و رنگ های دلخواه ارائه میده. 

کاملا مناسب هر زندگی ، این طیف از آینه ها روند رو به رشدی دارن.

این آینه ها نشانه خاصی از سبک رو به فضای شما اضافه می‌کنن.رنگ مسی و برنزی به طور فزاینده ای محبوب شده اس.زیرا ما شاهد تغییر جهت یافتن سبک های سرد به سبک های گرمتر و ملایم تر هستیم. 

آینه مورد نظر خود رو پیدا نمی‌کنین!؟


لطفاً از ما مشورت بخواهید و با شماره 02188068352 و 09101767773 تماس بگیرین.

آینه سفارشی خود رو در هر طرح و اندازه و ابعادی رو از ما بخواید .

بنر

روی تصویر زیر کلیک کنید و ما را در اینستگرام دنبال کنین


آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو