Home
قیمت آینه قدی گریم

قیمت آینه قدی گریم

قیمت آینه قدی گریم در سبک‌های مختلف با هم متفاوته .اگر به دنبال قیمت هستین می‌تونین در واتساپ و یا تلفنی با ما در ارتباط باشین.همچنین قبل از پرسیدن قیمت بهتره از انواع این آینه های قدی گریم اطلاعات داشته باشین .

من فکر میکنم که ، آینه اگه قدی باشه و مختص گریم ، دیگه رو دست اون آینه‌ای وجود نداره. هم تمام عیار خودتو در اون برانداز می‌کنی و هم ، به دلیل نورپردازی و کیفیت تصویرش ازش لذت میبری و هم زیبایی و جلوه‌ی بصری بالایی در محیط داره که ، نظیرشو جایی پیدا نمی‌کنی!

قیمت آینه قدی گریم
قیمت آینه قدی گریم

قیمت آینه گریم هالیوودی

قیمت آینه قدی گریم

قیمت آینه گریم نسبت به آپشن های که داره بسیار مناسبه .برای قیمت دقیق باید با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرین و یا همچنین می‌تونین در واتساپ با ما در ارتباط باشین .آینه هالیوودی دارای ۲۴ لامپ ال ای دی کم مصرف هست.که نیاز به مصرف کمی از انرژی دارن .همچنین با روشن کردن این آینه هیچ گرمایی برای شما تولید نمی‌شه ‌‌.آینه هالیوودی دارای دو رنگ سفید و زرد هست یعنی آفتابی و مهتابی .

قیمت آینه قدی گریم

آینه هالیوودی در چه مکان‌های استفاده می‌شه؟

  • آرایشگاه‌ها
  • مزون‌ها
  • پیراشگاه‌ها
  • سرویس بهداشتی
  • اتاق خواب
  • مکان‌های عمومی
  • بوتیک ها
  • کفش فروشی‌ها
  • مانتو فروشی‌ها
  • شلوار فروشی‌ها
  • عینک فروشی‌ها
  • لوازم آرایشی‌ها
قیمت آینه قدی گریم

قیمت آینه گریم بک لایت

آینه بک لایت یکی از لوازمی هست که در زیبای فضا نقش مهمی داره .که می‌تونه نقش مهمی در طراحی دکوراسیون ما داشته باشه .همچنین اگر به دنبال یک محصول برای مدرن کردن منزل خود هستین می‌تونین از این آینه خریداری کنین .و کمک بگیرین .این یک آینه با سبک شیک و ساده در بازار هست. که تولیدی فرکو روزی تعداد بالایی از این آینه تولید می کنه .و حرفه‌ی خاصی در ساخت این آینه داره .از این آینه می‌تونین درهر مکانی استفاده کنین.

قیمت آینه قدی گریم

برای مثال هم می‌تونین در منزل و یا حتی سرویس بهداشتی از این آینه سفارش بدین .هم برای مکان های عمومی و مکان‌های اداری قابل استفاده هستن .این آینه باعث روشنایی و بزرگ نمایی محیط شما میشه ‌.و می‌تونه تاثیرات مثبتی فضای شما داشته باشه .نصب این آینه بسیار آسون هست.و شما می‌تونین در صورت نیاز برای نصب از ما کمک بگیرین .و برای شما افراد متخصصی فرستاده می‌شه.شما می‌تونین این آینه رو هم به صورت ریموتی ،حسگری و لمسی فعال کنین.که انتخاب بین اینا کاملا سلیقه‌ای هست.

قیمت آینه قدی گریم

اگر می‌خواید هیچ قسمت تاچی روی آینه شما نباشه می‌تونین به صورت ریموتی و حسگری آینه خود رو روشن و خاموش کنین.و یا حتی می‌تونین اگر دوست دارین آینه خود به صورت ریموتی از راه دور کنترل کنین.آینه بک لایت دارای ۱۲ رنگ هست .که شما حتی می‌تونین با کمک ریموت رنگ آینه خود رو به صورت ترتیبی به نمایش بذاری.حتی می‌تونین با استفاده از اتصال دوشاخه آینه خود رو روشن کنین.

قیمت آینه قدی گریم

لامپ های آینه بک لایت

لامپ آینه بک لایت کم مصرف هستن .و طول عمر بسیاری دارن .و برای شما هزینه کمتری دارن ‌.همچنین این لامپ دارای قیمت مناسبی هست .و برای شما هزینه سنگینی رو به‌وجود نمیاره.و یکی از موضوعات جالب اینه که نسبت به این که لامپ شما خاموش و روشن بشه انرژی مصرف نمی‌کنه .و طول عمر اون بستگی به این موضوع نداره .ولی در بقیه لامپ ها باید حتما در مصرف روشن گذاشتن این لامپ صرفه جویی کنین .

قیمت آینه قدی گریم

قیمت آینه ال ای دی دار گریم

آینه ال ای دی دار در سالن های آرایشی و منازل نیز استفاده بسیاری میشه .این آینه به آینه چراغ دار هم شناخته شده اس .این آینه برای دقیق تر نشون دادن ایرادهای شما مناسبه.این آینه رو بیشتر خانم ها استفاده می‌کنن.اما برای آقایان هم برای تمیز کردن صورت خود نیز می‌تونن استفاده کنن.آینه ال ای دی دار بیشتر در دنیای سینما و تلویزیونی و آرایشگاه ها استفاده می‌شه.

قیمت آینه قدی گریم

سایز این آینه کاملا دست شماست .شما می‌تونین در کوچک‌ترین سایز این آینه رو سفارش بدین .همچنین می‌تونین در بزرگ‌ترین سایز برای مثال کل دیوار شما طراحی بشه .این آینه از ۱۲ رنگ تولید میشه .که شما می‌تونین هم‌زمان با هم دو رنگ رو روشن کنین.و یک رنگ جدید رو اضافه کنین .لامپ این آینه کم مصرف هست .و طول عمر زیادی داره.

قیمت آینه قدی گریم

شما می‌تونین اگر از این آینه در اتاق خواب خود استفاده می‌کنین .یک میز ست شیشه ای هم برای آینه خود خریداری کنین .که نمای زیباتری برای محیط شما ایجاد می‌کنه .ویژگی‌های این لامپ ها اینه که تنوع این لامپ بسیار زیاده. همچنین امکان تعویض و تعمیر لامپ ها وجود داره.

قیمت آینه قدی گریم

آینه شما می‌تونه به صورت پایه دار و ثابت باشه .اگر برای مثال شما علاقه دارین مکان آینه خود رو تغییر بدین. می‌تونین جای آینه خود رو تغییر بدین .اما اگر دوست دارین یک جای ثابتی داشته باشه ،حتما از آینه های دیواری خریداری کنین .

قیمت آینه قدی گریم

از این آینه ال ای دی دار در مکان های مختلفی استفاده میشه .که برای شما در متن زیر نام برده میشه

  1. آرایشگاه‌ها
  2. خیاطی‌ها
  3. مزون
  4. بوتیک‌ها
  5. منزل
  6. سرویس بهداشتی
  7. مکان‌های عمومی
  8. گریموری
قیمت آینه قدی گریم

آینه های ساده گریم


آینه های ساده دارای هیچ لامپی نیست و به طور ساده بدون قاب و قاب دار تولید میشه .حالا شما بنا بر سلیقه خود می‌تونین بین این دو حالت مدلی رو انتخاب کنین ‌.همچنین این آینه از کیفیت فوق‌العاده بالایی تولید شده اس .که بسیار شفاف هستن .این آینه مخصوص افرادی هستن که ساده پسند در عین حال شیک پسند هستن .و به لوازم ساده علاقه بسیاری دارن .

قیمت آینه قدی گریم
قیمت آینه قدی گریم
قیمت آینه قدی گریم

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.

  • راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود دارد .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر می باشد .
  • تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • دومین راه ارتباطی تلفنی هست
  • ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
  • ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
  • وبسایت :farkoo.ir
  • تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
  • اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir
قیمت آینه قدی گریم

چرا از تولیدی فرکو شیشه 8 میل را خرید کنیم؟

1_شما هنگام تماس با متخصصان و کارشناسان آینه وشیشه صحبت می‌کنین و به شما بیشترین کمک رو هنگام انتخاب در نوع شیشه و آینه می‌کنن
2_محصولات ما از تولید به مصرف هستن.و مسئولیت تمام ایرادات شیشه و آینه شما به عهده تولیدی فرکو می باشد.
3_با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما عرضه میشه.
4_در صورت نیاز کارشناسان ما برای اندازه گیری به محل نصب برای شما فرستاده میشن.و از متر لیزی هنگام اندازه گیری استفاده میشه.
5_تمامی سوالات خود رو می‌تونین از کارشناسان ما بپرسین و با ما در واتساپ درتماس باشین.
6_بعد از تولید محصول شمادرب منزل برای شما ارسال میشه.همچنین درصورت خواست شما برای شما توسط تکنسین های تولیدی فرکو نصب میشه.
7_در هر گونه خرابی می‌تونین با ما تماس بگیرین.تا به شما کمک کنیم.در کمترین زمان آماده خدمات رسانی به شما هستیم.

قیمت آینه قدی گریم
قیمت آینه قدی گریم به چه صورت هست؟

قیمت آینه گریم بر اساس اندازه و شکلی که آینه شما داره و …

آینه قدی گریم دارای چه مزیت‌هایی هست ؟

آینه گریم دارای مزیت های همچون ریموتی بودن آینه ،حسگری و لمسی بودن این آینه همچنین …

آینه قدی دارای محدودیت سایز داره ؟

خیر.آینه شما می‌تونه در تمامی سایز ها تولید بشه و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو