Home
پنجره آلومینیومی یا پی وی سی 2

پنجره آلومینیومی یا پی وی سی

پنجره آلومینیومی یا پی وی سی ، به دو صورت پنجره آلومینیومی کشویی و تاشو تولید می‌شه . پنجره آلومینیومی کشویی که به اون پنجره ریلی نیز گفته می‌شه. که در اون پنجره به صورت کشویی یا ریلی باز و بسته می‌شه . برای صرفه جویی در جا و مکان این پنجره ها بسیار مفید هستن . و برای آشپزخونه و بالکن کاربردی و مفیدن.

پنجره آلومینیومی تاشو نیز طرفداران خاص خود رو داره. و در نمای ساختمون ، پنجره ی سرویس های بهداشتی ، پذیرایی و اتاق خواب کاربرد دارن . پنجره آلومینیومی یا پی وی سی ، پنجره هایی مستحکم و مقاوم هستن که ، در عین حال بسیار زیبا و جذابن . صنایع تولیدی فرکو ، این پنجره ها رو در قیمت مناسب در عین حال کیفیت بالا ، تولید و عرضه می‌کنه.

این پنجره های پرطرفدار ، در بین سایر جنس های پنجره ، جایگاه ویژه‌ی خود رو پیدا کردن. چراکه مزایای پنجره آلومینیومی فرکو استفاده‌ی اون رو ناگزیر می‌کنه . انواع متنوع این اجناس ، که توسط مجموعه ی فرکو تولید شده اس ، رو در این وبسایت مشاهده فرمایید.

پنجره آلومینیومی یا پی وی سی 1
پنجره آلومینیومی منازل

برتری پنجره آلومینیومی

در زمان‌های گذشته ، از پنجره هایی با جنس چوب و آهن ، استفاده می‌شد . اما این پنجره ها معایبی رو به همراه داشتن . برای مثال ، پنجره های چوبی که در نمای ساختمان ها و منازل بکار می‌رفت . جنسی آسیب پذیر داشتن. و برای نگهداری اون باید نهایت دقت و مراقبت لازم مبذول می‌گشت .

پنجره ی چوبی در برابر تغییرات دما و رطوبت فرسایش می یافت . می پوسید و از بین می رفت . یا زدگی و خوردگی در اون پدیدار می‌شد . یا پنجره های آهنی علاوه بر اینکه بسیار سنگین بودن ، به همون اندازه نیز در معرض هوا و رطوبت ، به آهنی زنگ زده تبدیل می شدن. اما هنگامی که پنجره آلومینیومی یا پی وی سی ، به وجود اومد ، تمام این مشکلات رخت بر بستن.

چرا که پنجره آلومینیومی یا پی وی سی ، دارای استحکام و ایمنی بالایی اس . در برابر سرما و گرما دارای مقاومت بالایی داره . یا در هنگام آتش‌سوزی ، در برابر آتش ایمن هست . همچنین رطوبت در اون اثری نداره . و اونو به زوال نمی‌رسونه . این پروفیل بسیار پر کاربرد وزن کمی داره . و در مقایسه با نوع چوبی و آهنی اون بسیار سبک هست . و جابجایی اون به راحتی صورت می‌گیره ‌.

علاوه بر همه‌ی اینا ، ظاهر اون همیشه کیفیت خود رو حفظ می‌کنه . و پوست پوست نمی‌شه . زدگی و خوردگی هم در اون پدیدار نمی‌شه . و به صورت پنجره آلومینیومی رنگی ساخته می‌شه.

پنجره آلومینیومی یا پی وی سی 2
پنجره آلومینیومی زیبا برای ساختمان

پنجره آلومینیومی رنگی

صنایع تولیدی فرکو ، پنجره آلومینیومی یا پی وی سی ، رو در رنگ های مختلف ساخته و پرداخته می‌کنه . تا هر شخص توانایی ست کردن اون ، با نمای ساختمان یا دکوراسیون داخلی منازل رو داشته باشه. می توان هر دو سمت پنجره رو رنگ نمود ، یا تنها یک طرف رو رنگ کرد . یا هر طرف اونو رنگ جداگانه و متفاوتی انتخاب کرد ‌.

رنگ کردن آلومینیوم باید طبق استاندارد های خاص خود صورت بگیره . و اگر در این کار دقت و توجه لازم رو نداشته باشین ، رنگ شما مقابل اشعه های آفتاب بسیار آسیب پذیر میشه . و به مرور از کیفیت رنگی اون کاسته می‌شه . پس این امر بسیار حائز اهمیت هست که تولیدی ای مطمئن رو برای این کار انتخاب کنین .

صنایع تولیدی فرکو ، در رنگ پردازی این پنجره ها ، از رنگ های پودری با کیفیت بهره می‌گیره . که با گذر زمان کیفیت اون تغییر نمی‌کحنه. پنجره آلومینیومی شامپاینی یکی از محبوب ترین انواع رنگ های اونه . که با رنگ شیشه رفلکس طلایی بسیار ست و هماهنگ می‌شه. و زیبایی ساختمان شما چندین برابر میشه .

پنجره آلومینیومی یا پی وی سی ، در رنگ های آبی ، قرمز ، سبز ، سفید و … تولید و عرضه می‌شه. که هر شخص با توجه به رنگ دکوراسیون داخلی و خارجی منازل به سمت رنگ دلخواه اون میره. انواع زیبای پنجره آلومینیومی رنگی در این سایت قابل مشاهده اس .

بیشتر بخونین : جهت اطلاعات بیشتر در مورد پنجره آلومینیومی رنگی کلیک کنین .

پنجره آلومینیومی یا پی وی سی 3

پنجره آلومینیومی رنگی
پنجره آلومینیومی یا پی وی سی 4
پنجره آلومینیومی مشکی
پنجره آلومینیومی یا پی وی سی 5
پنجره آلومینیومی با تنوع رنگی

سبک های پنجره با جنس آلومینیوم

پنجره آلومینیومی یا پی وی سی ، در سبک های متنوعی به بازار عرضه می‌شه . تنوع گسترده ی سبک ، دست مشتریان عزیز رو در انتخاب مناسب ترین پنجره باز می‌ذارن . تا هر فرد با توجه به سلایق شخصی ، به انتخاب نمونه‌ی مورد پسند خود اقدام کنه که در زیر به چند نمونه از اون اشاره می‌کنیم .


۱ . پنجره آلومینیومی تاشو
۲ . پنجره آلومینیومی کشویی
۳ . پنجره آلومینیوم دوجداره
۴ . پنجره آلومینیومی ترمال بریک
۵ . پنجره آلومینیومی طرح چوب
۶ . پنجره آلومینیومی رنگی
۷ . پنجره آلومینیوم جدید
۸ . و …

پنجره آلومینیومی یا پی وی سی 6
پنجره آلومینیومی طرح چوب


هر کدام از این سبک ها برای سبک خاصی از ساختمان های اداری و مسکونی مناسب هست . که انتخاب درست اون می‌تونه نمایی خاص به ساختمان شما ببخشه . و جلوه ی دکور داخلی رو زیبا و جذاب کنه . انواع گسترده از سبک های پنجره آلومینیومی یا پی وی سی ، در آدرس اینستاگرامی فرکو قابل مشاهده هست .

پنجره آلومینیومی یا پی وی سی 7
پنجره آلومینیومی تاشو
پنجره آلومینیومی یا پی وی سی 8
پنجره آلومینیومی ریلی

پنجره طرح چوب

یکی از سبک‌های جالب و زیبای پنجره آلومینیومی یا پی وی سی ، طرح چوب اونه . چوب درخت های مختلف برای ساخت در و پنجره ی چوبی مورد استفاده قرار می‌گیره . اما چوب جنسی آسیب پذیر داره . که بعضی از معایب اون باعث کم رنگ تر شدن نقش اون ، در ساخت پنجره ها شده اس .

اما بشر همیشه به دنبال راهی بهتر برای ارضا کردن نیازهای زیستی هست . پنجره آلومینیومی طرح چوب ، راهکار بسیار جالب برای این کار بود . پنجره هایی که بسیار شبیه به نمونه ی اصلی اونه . اما سبک ، مستحکم و آسیب ناپذیرن . این پروفیل کارآمد پنجره آلومینیومی یا پی وی سی طرح چوب هست .

این پنجره های زیبا ، برای ساختمان های اداری و مسکونی ، مورد تقاضا قرار می‌گیره. با ساخت این پنجره ها بدون آسیب به طبیعت ، اونو به منزل یا محل کار خود دعوت می‌کنین . در حالی که دیگر معایب اون همراهش نخواهد آمد . پنجره آلومینیومی طرح چوب ، رو می‌تونین با سبک مبلمان یا میز خود ست کنین . و از داشتن طرح های زیبای اون لذت ببرین .

پنجره دوجداره

پنجره آلومینیومی یا پی وی سی ، به صورت تک جداره و دوجداره ، توسط مجموعه ی فرکو ساخته می‌شه . پنجره آلومینیومی دوجداره ، در دو نوع پنجره آلومینیومی یا پی وی سی کشویی یا تاشو وجود داره . که هر کدوم از اون از ورود هوای گرم و سرد به داخل جلوگیری می‌کنه . علاوه بر اون ، مانع از خروج انرژی های داخل ساختمون به خارج می‌شه .

با این پنجره ها ، سر و صدای مزاحم و صدای بوق خودرو ها ، به داخل راهی ندارن . در ابتدا پنجره آلومینیومی دوجداره به صورت اس تی تولید می‌شدن ، که درزهای اون خاصیت عایق بودن اونو کاهش می‌داد . اما رفته رفته ، پنجره آلومینیومی یا پی وی سی دوجداره بندینی جای اونو گرفت . که بدون هیچ درزی پوشش خوبی برای عایق حرارتی و صدا ها بود .

انواع پنجره آلومینیومی دوجداره و تک جداره در این صفحه قابل مشاهده اس .

پنجره آلومینیومی یا پی وی سی 9
پنجره آلومینیومی دوجداره
پنجره آلومینیومی یا پی وی سی 10
پنجره دوجداره ی آلومینیومی یا پی وی سی

خرید پنجره آلومینیومی یا پی وی سی قیمت مناسب و کیفیت بالا

همه‌ی ما هنگام خرید ، دنبال اجناس مرغوب و با کیفیت بالا ، در عین حال قیمت مناسب هستیم . صنایع تولیدی فرکو ، پیشنهادی مناسب و به حق برای بهره مندی از پنجره آلومینیومی اس . که با داشتن کیفیت مطلوب بهای مناسب و متعادلی داره .

چرا که در تولید از مواد اولیه ی با ارزش استفاده می‌کنه . و دستگاه های پیشرفته و بروز با مدیریت کادری متبحر تولید اونو بر عهده دارن . شاید براتون جالب باشه که بدونین چرا اجناس مرغوب قیمت مناسبی دارن ؟ دلیل این امر فروش بدون واسطه‌ی اونه.

پنجره‌ها بعد از ساخت در کمپانی ، با حذف واسطه ها و به صورت مستقیم ، به دست مشتریان عزیز می‌رسه .
شماره تلفن : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
وبسایت : farkoo.ir
آدرس برای مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

پنجره آلومینیومی یا پی وی سی 11
پنجره آلومینیومی ساختمان های مسکونی
پنجره آلومینیومی یا پی وی سی 12
پنجره کشویی آلومینیومی
پنجره آلومینیومی یا پی وی سی 13
پنجره آلومینیومی برای اتاق پذیرایی
پنجره آلومینیومی یا پی وی سی 14
پنجره آلومینیومی برای نمای اجری ساختمان
پنجره آلومینیومی یا پی وی سی 15
پنجره آلومینیومی سفید رنگ
پنجره آلومینیومی یا پی وی سی 16
پنجره آلومینیومی مشکی
پنجره آلومینیومی یا پی وی سی 17
پنجره آلومینیومی ریلی
پنجره آلومینیومی یا پی وی سی 18
پنجره آلومینیومی یا پی وی سی رنگ تیره
پنجره آلومینیومی چه مزیت هایی داره؟

این پنجره ها جنسی مقاوم ، ایمن ، سبک و … دارن .

2 پاسخ

    1. در و پنجره هایی تولید شده در مجموعه ی فرکو کیفیت بالایی دارند و گذر زمان روی ان تاثیری ندارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو