Home

آینه قدی مدرن

آینه قدی مدرن چیه؟

یه زمانی می‌گفتن هر گردی ، گردو نیست ، انصافا هر آینه قدی هم آینه قدی مدرن نیست! اگه فکر می‌کنی که استفاده از آینه قدی بروز تفاوتی با آینه‌های قدیمی و دمده نداره پس نباید انتظار داشته باشی که آینه به دکوارسیونت کمک کنه! خصوصا کسانی که اطلاعات دکوراسیونی کمتری دارن و اصلا توجهی به اصول ندارن خیلی این اشتباه رو می‌کنن ، یعنی آینه‌ای می‌خرن که اصلا با محیط و دکوراسیون سنخیت نداره و معمولا هم کسی بهش توجهی نمی‌کنه! فقط به درد این می‌خوره که خودت رو بیرون رفتنی چک کنی. در صورتی که اگه یه طرح مدرن از آینه قدی تازه اگه با محیط ست هم بشه ، قشنگ کامل می‌کنه دکور رو! حتی دیدن تو این آینه‌ها هم فرق داره.

در کل آینه‌های قدی مزیت‌هایی دارن که اونارو غیر قابل جایگزین می‌کنه. اینکه آینه‌ها محیط رو حسابی پرنور می‌کنن واقعا جذابه. خصوصا وقتی نور لوستر می‌خوره بهشون. از طرفی شما می‌تونین حتی با آینه قدی این احساس رو ایجاد کنین که محیط بزرگتره! این‌ ویژگی‌هارو آینه‌های مدرن حتی بیشتر دارن. چون خیلی بیشتر توجه رو جلب می‌کنن. در ادامه این مقاله مدرن‌ترین مدل‌های آینه قدی رو معرفی می‌کنیم. مدل‌هایی که فرق دارن!

آینه قدی مدرن
آینه آرایشگاهی جدید

کاربرد آینه قدی مدرن

از آینه قدی مدرن در منازل مسکونی ، سالن‌های باشگاهی ، سالن‌های زیبایی ، رستوران‌ها و … استفاده می‌کنن .استفاده از این آینه‌ها مزیت‌های فراوانی به همراه میاره . اولین مزیت آینه قدی مدرن ظاهر زیبا و تاثیر فراوان اون در دکوراسیون محیطه . پس با کمی علاقه و هنرمندی به آینه های زیر نگاه کنید . و نسبت به مکان خودتونب هترین آینه‌ها رو انتخاب کنید . در مجموعه فرکو روی آینه قدی مدرن امکانات و آپشن‌های مختلفی مثل حسگر لمسی ، سنسور تشخیص حرکت ، ریموت کنترل ، قابلیت ضدبخار ، ساعت و … با توجه به سفارش نصب می‌شه.

آینه قدی مدرن

آینه قدی در سایز های متفاوت

آینه قدی مدرن در ابعاد متنوعی تولیدمی‌شه . به جز این T آینه مدرن در تمامی اشکال هندسی قابل ساخت هست .شما می‌تونین آینه رو در ابعاد دلخواه سفارش بدین. آینه‌های قدی فرکو هم در مدل دیواری و هم در مدل پایه دار و چرخ‌دار تولید می‌شن. از آینه قدی می‌تونین روی کمد دیواری و یا ستون منزل خودتون هم استفاده کنین.

آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن

آینه قدی برای بعضی از قسمت‌ها وسیله‌ای ضروری هست. از جمله این محیط‌ها می‌شه به : آرایشگاه ، مزون ها ، خیاطی ها ، بوتیک ها ، گریموری ، پیراشگاه‌ها اشاره کرد . توجه داشته باشین که آینه قدی به جز کاربرد ، از نظر جذب مشتری هم در این محیط‌ها اهمیت داره.

آینه قدی مدرن

آینه قدی مدرن در چه مدل های تولید می‌شه

همونطور که گفتیم آینه قدی در مدل‌های مختلف تولید شده و برای هر فضا آینه مخصوص هست . مخصوصا که تو این چند سال کلی مدل حرفه‌ای برای محیط‌ها و کارهای مختلف تولید شده . مثلا مدل آینه مخصوص آرایشگاه ، مزون ، خونه و …

آینه ثابت قدی

نصب یه آینه قدی مدرن روی دیوار می‌تونه حسابی لول دکور محیط رو بالا ببره. در واقع از نظر دکوری ، نصب آینه روی دیوار بهترین گزینه هست. اینطوری اثرگذاری آینه بیشتر می‌شه. از طرفی با نصب آینه روی دیوار فضایی هم از محیط اشغال نمی‌شه.


آینه دیواری شما می‌تونه در تمامی مدل‌ها قاب دار و بدون قاب در مدل های مختلف به دیوار تکه داده بشه و روی زمین قرار بگیره.

.

می‌تونین شکل آینه مورد نظر خودتون رو برای ما بفرستین امکان تولید آینه حتی در شکل‌های خاص و پیچیده هم برای شما فراهمه. همچنین در اشکالی مثل گرد مربع مستطیلی هم قابل تولیده هر سلیقه‌ای که دارین برای ما ارسال کنین و یا عکس آینه مورد نظر خودتون رو در واتساپ برای ما بفرستین و از قیمت آینه با خبر بشین.

آینه قدی مدرن

آینه قدی متحرک

خیلی وقت‌ها نیاز هست که آینه جابجا بشه. حالا چه از نظر دکوری چه از نظر کاربردی! جابجایی آینه دیوای کار راحتی نیست! آینه قدی خودتون رو می‌تونین به صورت متحرک هم خریداری کنن و برای مثال چرخ های مثل پایه زیر آینه شما نصب شده می‌شه که خیلی راحت می‌تونین جای آینه خودتون رو تغییر بدین زمان تکون دادن این آینه هیچ سنگینی احساس نمی‌کنین و راحتی در جابجایی رو تجربه می‌کنین .

آینه قدی مدرن


آینه شما می‌تونه به صورت پایه دار باشه که شما نیازی نیست آینه رو به دیوار بچسبونین و یا حتی نیازی نیست که چرخی زیر آینه شما قرار بگیره .

تمامی این مدل‌های گفته شده برای شما در تولیدی فرکو تولید می‌شه . آینه های تولید شده در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب تری نسبت به بازار و مغازه های بیرون برای شما تولید و آماده‌سازی می‌شه .برای ثبت سفارش با شماره تلفن مستقیم ما تماس بگیرین و اندازه آینه خودتون رو با ما در جریان بذارین. سپس سفارش خودتون رو ثبت کنین. و پس از ۴۸ ساعت آینه قدی مدرن رو در منزل تحویل بگیرین

آینه قدی مدرن

آپشن‌های جذاب فرکو برای آینه قدی

1_شما هنگام تماس با متخصصان و کارشناسان آینه وشیشه صحبت می‌کنین و به شما اطلاعات زیادی در مورد شیشه و آینه میده.اگر نمی‌تونین برای سایز و ابعاد آینه خود نسبتی به شرایطی که دارین ، تصمیم گیری کنین .حتما از مشاوران فرکو سؤال بپرسین. تا به شما در مورد این موضوع کمک کنن .2_محصولات فرکو از تولید به مصرف هستن.و مسئولیت تمام ایرادات شیشه و آینه شما به عهده تولیدی فرکوست.تمامی قطعاتی که در آینه استفاده می‌شه. تولید کننده خود تولیدی فرکو هستن .و در صورت خرابی قبل استفاده در محیط شما قابل تعویض هست .و برای شما یک محصول جدید ارسال میشه.

3_با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما عرضه می‌شه.کیفیت آینه و شیشه های تولیدی فرکو قابل رقابت با کشور های خارجی هست. همچنین کشورهای خارجی نیز از تولیدی فرکو خریداری می‌کنن .و ارسال به کشور های خارجی نیز امکان‌پذیر هست.
4_در صورت نیاز کارشناسان فرکو برای اندازه گیری به محل نصب برای شما فرستاده می‌شن.و از متر لیزی هنگام اندازه گیری استفاده می‌شه.. یا سایز دقیق رو برای ما در واتس آپ ارسال کنین .و یا به صورتی تلفنی با ما تماس بگیرین و ثبت سفارش کنین.

آینه قدی مدرن

5_تمامی سوالات خود رو می‌تونین از کارشناسان فرکو بپرسین و با ما در واتس آپ درتماس باشین.
6_بعد از تولید محصول شمادرب منزل برای شما ارسال میشه.همچنین درصورت خواست شما برای شما توسط تکنسین های تولیدی فرکو نصب می‌شه.
7_در صورت هر گونه خرابی می‌تونین با ما تماس بگیرین. تا به شما کمک کنیم.در کمترین زمان آماده خدمات رسانی به شما هستیم

موارد و مزیت‌هایی که آینه قدی داره

دماسنج و موزیکال

امکان نصب دماسنج و اسپیکر روی آینه وجود داره .که با لمس صفحه نمایش می‌تونین از این قابلیت استفاده کنین .شما با این عمل می‌تونین به راحتی دمای منزل و یا محیط کاری خودتون رو چک کنین .در قسمت پشت آینه اسپیکری وجود داره که شما می‌تونین با روش های مثل AUX ،USB ،BT موبایل هوشمندتون رو به اسپیکر وصل کنین و آهنگ مورد علاقه‌تون رو با صدای بلند گوش کنین

آینه قدی مدرن

حسگری

آینه های هوشمندی که در صنایع فرکو تولید می‌شه به این صورت هست که عملکردهای متفاوتی برای خاموش و روشن کردن آینه داره .برای مثال می‌تونین آینه خودتون رو به صورت حسگری سفارش بدین.یعنی تکون دادن دست خود به قسمت زیری آینه خود به سمت چپ و راست آینه ی خود رو فعال کنین با نصب حسگر فقط با اشاره دست آینه تنظیم می‌شه. یعنی با اشاره چراغ آینه روشن می‌شه و حتی رنگ چراغ رو هم می‌تونین عوض کنین.

آینه قدی مدرن
آینه قدی نور دار تا

آینه قدی با طرح و لوگو

آینه قدی می‌تونه طرح‌های مختلفی هم داشته باشه نسبت به سفارش. به عنوان مثال هر طرح خاصی مثل لوگو روی آینه حکاکی می‌شه. این آپشن خصوصا برای محیط‌های تجاری پیشنهاد می‌شه. مثل آرایشگاه‌ها ، مزون‌ها ، مغازه و باشگاه و … ضمن اینکه باید اشاره کنیم لوگویی که روی آینه حکاکی می‌شه ، می‌تونه به صورت نور دار هم باشه.

آینه قدی طرح دار

از آینه قدی در چه مکان‌هایی استفاده میشه

سالن های آرایشی

یکی از بخش‌هایی که استفاده از مدل آینه قدی مدرن در اون اهمیت داره آرایشگاه هست. اولا که از نظر اصولی باید در سالن‌های آرایشی و آرایشگاه‌ها از آینه قدی استفاده بشه. اما به جز این آینه تاثیر خیلی زیادی تو دکوراسیون سالن داره. با توجه به اینکه رقابت آرایشگاه‌ها و سالن‌های آرایشی در چند سال گذشته خیلی بیشتر شده ، اهمیت این مورد غیر قابل کتمانه.

آینه قدی آرایشگاه

مزون و بوتیک ها

در مزون‌ها و بوتیک‌ها هم از انواع آینه قدی مدرن استفاده می‌کنن .چرا که لباس باید در تن خریدار جذاب باشه. و فروشنده تنها می‌تونه در آینه خود رو مشاهده کنه .آینه‌ای که بتونه نور کافی رو برای فروشنده ایجاد کنه. تا بتونه رنگ و جنس لباس رو کاملاً به درستی متوجه بشه. در این محیط‌ها ضروری هست .بیشتر برای این مکان‌ها از آینه های قدی متحرک استفاده کنین که بتونین دکوراسیون محیط خودتون رو دائماً تغییر بدین. و روحیه خودتون رو دائماً تقویت کنین.

آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن

سرویس بهداشتی

آینه قدی می‌تونه حتی در حمام و دستشویی های بزرگ هم برای لوکس کردن محیط خود استفاده بشه. زیبایی این آینه ها به قدری بالاست که توجه‌ها رو کامل به خود جلب می‌کنه. و می‌تونه فضای زیبا و متفاوتی رو ایجاد کنه.

آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن

گریموری

در سالن‌های گریموری استفاده کردن از آینه مدرن که شامل :آینه هالیوودی، بک لایت ،ال ای دی دار هست .استفاده از این سبک آینه‌ها در این فضاها ضروری هست. برای این که دید گریمور روی صورت هنرمند شفاف تر باشه. باید یک نور مستقیم روی صورت بازیگر قرار بگیره که بتونه کار خود رو به درستی انجام بده .

آینه قدی مدرن

موارد دیگه از استفاده آینه قدی

در سالن‌های ورزشی و باشگاه‌ها هم وجود آینه قدی ضروری هست .که معمولاً ابعاد این آینه ها به صورت کل دیوار هست. که تولید همه نوع آینه‌های بروز در تولیدی فرکو امکان‌پذیر هست.اگه شما صاحب یه خیاطی هستین حتماً از این آینه های قدی مدرن هم برای محیط خودتون خریداری کنین. چرا که برای جذب کردن مشتری باید لباس رو جلوی آینه بر تن خودتون عکس برداری کنین تا بتونین رنگ دقیق و جنس و مدل اونو به صورت واضح به مشتری نشون بدین.

آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن

آینه هالیوودی مدرن چیه

آینه هالیوودی اسمش معرفی می‌کنه خودش رو! آینه هالیوودی در واقع نوعی آینه نور دار هست که در گوشه‌هاش لامپ led حبابی وصل می‌شه. نصب چراغ حبابی اولا باعث می‌شه که آینه برای کارهای گریموری و آرایشی بهتر بشه و دوما ظاهر آینه رو هم خاص‌تر می‌کنه. از آینه قدی هالیوودی بیشتر در سالن‌های آرایشی و آرایشگاه‌ها استفاده می‌شه. اما برای خونه هم می‌تونه گزینه خاصی باشه که آرایش شخصی رو هم خیلی حرفه‌ای تر می‌کنه.

قبل از خرید آینه قدی مدرن بخونین

بدون شک آینه قدی از کاربردترین انواع آینه محسوب می‌شه و از طرفی با توجه به تغییراتی که در سبک دکور به وجود اومده‌اس. به کارگیری از مدل‌های مدرن گزینه مطلوب‌تری به حساب میاد. جلوه این مدل‌ها خیره کننده‌تر هست. همچنین آینه‌های مدرن علاوه بر منازل مسکونی در محیط‌هایی مانند آرایشگاه و مزون نیز می‌تونه به ارتقای برند و جذب مشتری مؤثر واقع بشه. مخصوصا اگه از آپشن‌های مدرن استفاده بشه ، جلوه آینه جالب توجه‌تر می‌شه.

فرکو از جمله تولیدکننده‌های ایرانی اس که در زمینه تولید انواع آینه مخصوص آرایشگاه ، مزون ، دکوراتیو و … فعالیت می‌کنه. آینه‌های فرکو با توجه به سفارش مشتریان عزیز به آپشن های مدرن مختلف تجهیز می‌شه. آینه قدی از کجا بخریم ؟ در ادامه همراه فرکو باشین.

سفاش آینه قدی مدرن

می‌خوای آینه قدی مدرن بخری و دوست نداری الکی به واسطه پول خرج کنی؟ پس همین الان گوشی رو بردار و به فرکو زنگ بزن که از تخیفی که تا آخر این هفته هست هم استفاده کنی! فرکو از معتبرترین تولیدی‌های آینه در کشوره که به شکل جالب برای آینه ضمانت هم قرار داده! کلیه محصولات فرکو با ضمانت کیفی عرضه می‌شن. به این معنا که در صورت عدم رضایت مشتریان عزیز آینه مرجوع ، تعویض و وجه پرداختی پس داده می‌شه. فرکو برای تولید آینه از مرغوب‌ترین شیشه موجود بهره می‌بره. از طرفی در فرکو تولید آینه به صورت تخصصی برای محیط‌های مختلف انجام می‌شه و فرکو برای محیط‌هایی مثل آرایشگاه ، خونه ، مزون ، مغازه ، باشگاه و … مدل‌های اختصاصی داره.

پل ارتباطی با فرکو

راه‌هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره.اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر می باشد .
آدرس دفتر :تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنی هست
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

با دنبال کردن صفحه اینستاگرام صنایع فرکو می‌تونین از آینه های بروز فرکو با خبر بشین و یا حتی اگر مشکلی در نصب آینه دارین با دیدن کلیپ‌های آموزشی ما اطلاعات خود رو در این مسئله بالا ببرین .

آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن

.

آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی
آینه قدی مدرن

آینه قدی بک لایت چیه

این آینه یکی از پرفروش ترین آینه های تولید در صنایع فرکو هست .این آینه دارای یک نوار لامپ ال ای دی هست که در قسمت پشت آینه برای شما نصب شده اس .لامپ این آینه دارای 24 عدد رنگ می باشد که می‌تونین بر حسب علاقه و حتی نیاز خود چند رنگ رو به تنهایی در آینه خود استفاده کنین .آینه بک لایت در سایز بندی‌ها و مدل های مختلفی از جمله رومیزی، قدی ، آویزی و …برای شما تولید میشه .همچنین اگر می‌خواید طراحی آینه خود رو به سلیقه خود سفارش بدین .حتما طرح مدنظر خود رو برای ما بفرستین .تا برای شما برشکاری بشه .آینه بک لایت قدی دارای مزیت‌های مختلفی هست که ، بسیار چشم گیر و به صرفه هست .

آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن

با خرید از صنایع فرکو یک آینه ی با کیفیت اورجینال ، به همراه قیمت مناسب و خرید مطمئن داشته باشین .با داشتن این محصول در منزل خود حس آرامش و مدرن بودن رو تجربه می‌کنین.و برای فضای خود یک دکوراسیون منحصر به فرد رو تضمین می‌کنین.
شعار صنایع تولید شیشه و آینه فرکو
فرکو ، فکری نو

آینه قدی مدرن
آینه قدی دیواری
آینه بک لایت مدرن
آینه دیواری
آینه قدی مدرن
آینه قدی مدرن

22 پاسخ

    1. سلام خانوم کوثر عزیز شبتون بخیر . برای اظلاعات بیشتر در مورد قیمت محصولات مستقیمآ با کارشناسان ما صحبت کنید . راه ارتباطی: 02188068352

    1. سلام و درود به خانوم حدیث . بله آدرس در مقاله برای شما گذاشته شده است . با هماهنگی می تونید تشریف بیارید .

    1. سلام‌ و‌ درود برای کسب اطلاعات در مورد قیمت می توانید با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید

    1. سلام وقتتون بخیر. تمام تلاش ما بر این هست که در سریع ترین زمان سفارشات تولید و آماده ارسال شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو