Home
آینه کاری تو اتاق خواب

آینه کاری تو اتاق خواب

آینه کاری تو اتاق خواب مزایای فراوانی داره . آینه ای که در جای مناسب قرار گرفته باشه می‌تونه به زیبایی شکل ظاهری فضا کمک بیشتری کنه. اونا می‌تونن زیبایی فضا رو تقویت کنن یا توجه رو از چیزی ناخواسته در دیوار یا محیط منحرف کنن. همچنین به حداکثر رسوندن نور در بعد از ظهر رو می‌تونین با آینه کاری تو اتاق خواب نمایان کنین.

آینه کاری تو اتاق خواب

موقعیت قرارگیری آینه در اتاق خواب

 ما در واقع پیشنهاد می‌کنیم در شرایط خاص آینه رو ، رو به روی تخت قرار بدین . می تونین در اتاق دراز بکشین ، بدون اینکه مستقیماً با آینه همسو باشین ، به شما امکان میده دید وسیع‌تری نسبت به اتاق داشته باشین .

بعضی اوقات ، نمی توان تختخواب خود رو در موقعیتی که دلمون می‌خواد قرار بدیم. شاید اتاق خواب شما کوچک یا شکل عجیب و غریب باشه. یا مبلمان فقط به طریقی خاص در اتاق قرار بگیرن. اگر مجبورین اتاق خود رو طوری بچینین که وقتی در رختخواب هستین ، نمی‌تونین در رو ببینین، این زمانی اس که آینه به کارتون میاد.  ما توصیه می‌کنیم که یک آینه در مکانی قرار بدین . که به شما اجازه بده در اتاق خود رو از تخت خود ببینین. از نظر علمی اگر بی خوابی دارین ، دیدن بازتاب خود در آینه هنگام نیمه شب ممکنه باعث حواس پرتی بشه و خوابیدن رو دشوارتر کنه . اما تا زمانی که قرارگیری آینه مقابل تخت شما رو آزار نده مشکلی به وجود نمیاد.

اگر آینه ای رو به روی تخت خود دارین که شما رو آزار میده. ، بهترین راه برای رفع این مشکل جابجایی تخت یا آینه اس.  اگر نمی‌تونین این کار رو انجام بدین هنگام خواب می‌تونین یک تکه پارچه یا روسری برای پوشوندن سطح آینه استفاده کنین.

آینه کاری تو اتاق خواب

نکات مورد توجه در اتاقی که آینه وجود داره

وقتی صحبت از آینه در اتاق خواب می‌شه ، این نکات رو در خاطر داشته باشین:

  • از اندازه مناسب آینه برای فضا اطمینان حاصل کنین.
  • خود رو با بهترین و با کیفیت ترین آینه ای که توانایی خرید اونو دارین هماهنگ کنین.
  • با توجه به موارد استفاده خود نوع آینه دلخواه رو انتخاب کنین .
  • ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که براتون اهمیت داره با کارشناسان این زمینه در میان بذارین.
  • در انتخاب رنگ آینه کمی ریسک پذیر باشین. با کمی تحقیق و جست و جو می‌تونین رنگ مورد نظر خود رو انتخاب کنین.
  • بین سبک دکوراسیون اتاق خواب خود و نوع آینه یک هماهنگی ایجاد کنین.
آینه کاری تو اتاق خواب

مزیت آینه کاری تو اتاق خواب

  • بزرگ نمایی فضای اتاق خواب
  • ایجاد روشنایی بیشتر توسط آینه ها

 با قرارگیری آینه مناسب ، اتاق خواب شما بزرگ‌تر به نظر می‌رسه. نور بیشتری رو منعکس می‌کنه و فضای کاربردی برای لباس پوشیدن ، اصلاح مو و آرایش ایجاد می‌کنه. بیشتر اتاق خواب‌ها حداقل به دو آینه نیاز دارن. یک آینه کوچک و یک آینه قدی تمام طول . آینه کوچک برای استفاده دقیق آرایش مو و صورت مورد استفاده قرار می‌گیره . آینه تمام قد برای نمایش سر تا سری خود استفاده می‌شه. برای مثال برای ایجاد هماهنگی بین لباس‌ها کمک می‌کنه. همچنین به ایجاد توهماتی مانند بزرگ‌تر نشون دادن یک اتاق کوچک یا تاریک و بی روح کمک می‌کنن . زیرا با انعکاس نور در آینه باعث می ‌شه تا محیط روشن‌تر به نظر برسه. همچنین قرار دادن آینه ها روی دیوارهای مقابل یک روش بسیار مؤثر برای بزرگ‌تر نشون دادن یک اتاق خواب کوچک هست . قرار دادن آینه هایی که درست روبه روی یکدیگر قرار دارن هم نور بیشتری رو به محیط منعکس می‌کنن و هم در بزرگ نمایی فضا کمک می‌کنن .

اگر فقط آینه های کوچک برای کار دارین سعی کنین اونا رو در سطح چشم یا بالاتر قرار بدین .اما اگر محدود به یک آینه هستین بهترین انتخاب برای شما اینه که یک آینه قدی در اندازه‌ی مناسب با فضا انتخاب کنین.

آینه کاری تو اتاق خواب
آینه کاری تو اتاق خواب

آینه های رومیزی در اتاق

یک آینه کوچک که روی میز قرار می‌گیره گزینه مناسبی‌اس. همیشه برای کارهای کوچک مانند حالت دادن به موهای شما ، آرایش ، اضافه کردن جواهرات و حتی بستن کراوات و اصلاح صورت در دسترس هست . همچنین این نوع آینه ها به دلیل جابه جایی آسون در قسمت‌های دیگر خانه هم می‌تونن کاربرد داشته باشن.

آینه های زیادی وجود داره که می‌تونین خریداری کنین. یا می‌تونین با لکه‌گیری ، رنگ آمیزی مجدد یا تزئین آینه قدیمی با پارچه ، رنگ ، کاغذ دیواری یا کاشی های پوست و چوب ، آینه قدیمی رو دوباره استفاده کنین. با ایجاد کمی خلاقیت یک آینه دکوراتیو خاص و زیبا دارین که منحصر به فرد هست.

آینه کاری تو اتاق خواب

آینه جورچین به عنوان آینه کاری تو اتاق خواب

آینه هایی با اندازه و شکل های مختلف که در کنار هم همانند تکه های پازل قرار می‌گیرن. می‌تونین اونا رو به صورت کلاژ در کنار هم قرار بدین یا اونا رو از هم جدا کنین. همچنین می‌تونین اونا رو به تصاویر یا تابلوهایی که روی دیوار خود نصب کردین اضافه کنین. تا مانند یک اثر هنری به نظر برسن. حداقل یا حداکثر برای انتخاب تعداد آینه در این نوع وجود نداره . اما بسته به اندازه‌ی دیوار و فضای خالی اون تعداد آینه ها مشخص می‌شن .

آینه کاری تو اتاق خواب

آینه دخترانه مناسب اتاق

یکی از کاربردی‌ترین وسیله‌ها در اتاق دختران آینه ها هستن. پر کاربردترین نوع آینه برای دختران آینه قدی به شمار میره. که می توان اونو به سبک و سلیقه دلخواه مشتری کمی دخترانه تر تولید کرد . برای مثال از آینه قدی چراغ دار با رنگ نور صورتی استفاده کرد . یا قاب اونو کمی خاص‌تر و رنگ‌های هیجان انگیزتر استفاده کرد . حتی می توان از آینه رنگی صورتی استفاده کرد . با یک تغییر کوچک می توان آینه رو مناسب اتاق دختران خود طراحی کرد .

آینه کاری تو اتاق خواب

روشن‌تر جلوه دادن اتاق خواب کم نور با آینه کاری تو اتاق خواب

یک آینه در مقابل پنجره خود اضافه کنین. قرار دادن آینه روبه روی پنجره ، باعث می‌شه تا نور بیشتری به اتاق شما منعکس بشه و فضا رو روشن‌تر می‌کنه. و با انعکاس نور طبیعی ، انرژی بیشتری به فرد و محیط می‌بخشه. با قرار دادن یک آینه روی یک دیوار مقابل ، می‌تونین همون جلوه رو ایجاد کنین.

قرار دادن آینه در مکان‌های مختلف که می‌تونین با زاویه‌های نور بازی کنین. به شما کمک می‌کنه تا نور طبیعی پنجره‌ها رو مهار کنین. و اونو به اطراف اتاق منتقل کنین و باعث بزرگ‌تر و روشن‌تر شدن و دریافت انرژی اون بشین.

آینه کاری تو اتاق خواب

انواع آینه های قابل سفارش برای آینه کاری تو اتاق خواب :

آینه کاری تو اتاق خواب
آینه کاری تو اتاق خواب
آینه کاری تو اتاق خواب

نحوه سفارش انواع آینه مناسب اتاق خواب

در صنایع شیشه و آینه فرکو تمامی مراحل تولید انواع آینه ها توسط کارشناسان خبره صورت می‌گیره. به همین دلیل تمام سفارش‌ها با تضمین کیفیت و قیمت تولید و عرضه می‌شن. برای دیدن نمونه‌های بیشتر به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنین.

برای سفارش و دریافت مشاوره می‌تونین با شماره 02188068352 تماس حاصل فرمایین.

برای سفارش حضوری به آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو