Home
بک لایت آینه ای

بک لایت آینه ای

بک لایت آینه ای ، همون آینه بک‌لایت هست که ، امروزه مرکز توجه در بین آینه‌های سال بوده. میدونی که همگام با پیشرفت تکنولوژی دیگه کمتر کسی شاید پیدا بشه که از ابزار قدیمی‌ که کیفیت پایین‌تری دارن ، استفاده کنه. آینه هم ازین قاعده مستثنی نیست.

چرا باید با وجود آینه‌های تاچ نوری کسی بخواد که باز از آینه‌های ساده که هیچ امکاناتی ندارن استفاده کنه ؟! تازه هیچ موقع اون آینه‌ها کیفیت و وضوح تصویر آینه‌های جدید رو ندارن.

شاید براتون پیش اومده باشه که متوجه بشین دو آینه‌ای که در خونه دارین ، یکیش کیفیت بالاتری داره و شما رو زیباتر و شفاف‌تر نشون میده و برعکس دیگری کم کیفیت بوده و موقع نگاه کردن خودتون در آینه ازین کار پشیمون میشین . حالا ببین اگه از یه آینه استاندارد استفاده کنی که هم نورپردازی داره و هم مواد اولیه‌ی خوبی در ساختش بکار رفته موقع نگاه کردن در آینه چقدر حس خوبی به شما منقل میشه.

آینه بک لایت

بک لایت آینه ای چیه؟

بک لایت آینه ای یکی از انواع مختلف آینه‌اس که در دسته آینه های مدرن با قابلیت های بالایی اس. کلیت این آینه به این گونه‌اس که توسط چراغ هایی با ضخامت کم دارای نورپردازی هست. این چراغ ها در قسمت پشت آینه قرار داده می‌شن. و از این طریق نوری بسیار مطلوب و زیبا ایجاد می‌شه. ضخامت چراغ ها به گونه ایست که از رو به رو مشخص نیست. و فاصله خاصی با دیوار نداره.

آینه ها در حالت کلی موجب بزرگ‌تر و روشن‌تر دیده شدن فضای خود می‌شن. اما بک لایت آینه ای نیز با وجود روشنایی که از خود داره، در این موارد نقش بیشتری داره.

اهمیت آینه‌ها نیز در زندگی روزمره بسیار بالا و مشخصه. آینه ها عملکردی چندگانه دارن. به طوری که وجود اونا به دلیل مشخصاتی که دارن، در دکوراسیون و زیبایی محیط های مختلف بسیار مؤثره و همیشه مورد توجه طراحان نیز بوده اس. علاوه بر این ها از نظر کاربردی نیز اهمیت بالایی رو دارا هستن. و در طول روز افراد نیاز به مشاهده خود در آینه رو حس می‌کنن. همچنین برای برخی مشاغل و فضاها مثل آرایشگاه، مزون و… اهمیت و جایگاه ویژه‌ای داره.

آینه بک لایت
آینه گرد بک لایت
آینه بک لایت

قابلیت‌های بک لایت آینه ای چیه؟

  • این آینه‌ها به جهت نورپردازی که دارن در زیباسازی فضای مورد استفاده خود بسیار تاثیرگذارن. و می‌تونن فضای متفاوتی رو ایجاد کنن.
  • این امکان می‌تونه برای بک لایت آینه ای فراهم بشه که قابلیت پخش موسیقی و یا ویدیو داشته باشن. که یک امکان جذابیه که موجب می‌شه تا بتوان کاربردهایی فراتر از آینه بک لایت داشت. مثل این که هنگام انجام کار در مقابل آینه بتوان از طریق آن نیز به موسیقی مورد علاقه خود گوش داد. و یا از طریق آینه بتوان پخش ویدیو داشت و مقابل آن ورزش نمود. اینا امکانات فوق‌العاده ای هستن که موجب تمایز با دیگر آینه ها شده‌ان.
  • ضدبخار بودن نیز دیگر قابلیت بک لایت آینه ای هست که یک امکان فوق‌العاده را برای آینه ها ایجاد کرده اس. به این صورت که وقتی آینه در معرض محیط مرطوبی قرار می‌گیره، به دلیل وجود سنسوری در قسمت پشت سطح آینه کمی گرم می‌شه. در این صورت مانع تشکیل بخار روی صفحه آینه می‌شه و همیشه آینه سطح شفاف و واضح داره.
  • زمان انجام کار در مقابل آینه ممکنه زمان فراموش بشه. از این رو بک لایت آینه ای می‌تونه این قابلیت رو داشته باشه که نمایش زمان و حتی دما روی صفحه آینه ایجاد بشه.
  • نوری که توسط بک لایت آینه ای منتشر می‌شه، این قابلیت رو داره که بتوان رنگ اونو تغییر داد. و یا حتی شدت نور رو کم یا زیاد کرد.
آینه بک لایت قدی

کاربرد بک لایت آینه ای چیه؟

آینه بک لایت در هر جایی که بتوان آینه ای را به کار برد و به آن نیاز داشت، قابلیت استفاده داره. اما برای آشنایی بیشتر به مواردی اشاره می‌شه:

خانه

وجود آینه در قسمت های مختلفی از خانه ضروریه و استفاده از اون نیز به وفور مشاهده می‌شه. در قسمت هایی مثل اتاق خواب، سرویس بهداشتی و پذیرایی استفاده از آینه بسیار رایجه. در هر کدام از این بخش‌ها می توان از بک لایت آینه ای استفاده نمود. با توجه به قابلیت‌هایی که این نوع آینه داره می توان در هر قسمت بر حسب نیاز و علاقه خود، قابلیت های مورد نیاز رو روی آینه نصب کرد.

به عنوان مثال برای آینه ای که در قسمت سرویس بهداشتی و حمام قرار می‌گیره، بهتره تا از آپشن ضد بخار بر روی اون استفاده نمود. تا بتوان در هر بخشی متناسب با نیاز آن، آینه‌ای کاربردی و زیبا داشت.

انواع مختلفی رو نیز می‌توان در این سایت مشاهده کرد.

آینه بک لایت

آرایشگاه

آرایشگاه و سالن زیبایی نیز از دیگر مواردیه که استفاده از آینه در آن از الزاماته. و می توان گفت که از اولیه ترین ابزار در این فضا آینه‌اس. در میان انواع مختلف آینه، بک لایت آینه ای به جهت مشخصاتی که داره بهترین گزینه‌اس. چرا که اصلی ترین تفاوت آن، داشتن نورپردازیه. این نورپردازی موجب می‌شه تا مقابل آینه نور بیشتری داشته باشه و بتوان برای انجام امور آرایشی و اصللاح و میکاپ دید بازتری داشت. چرا که داشتن نور کافی در این فضا از اهمیت خاصی برخورداره.

بک لایت آینه ای برای سالن‌های زیبایی خانم‌ها و آقایان قابلیت استفاده داره. و علاوه بر کاربردهای مهمی که داره، در زیباسازی فضای خود نیز نقش خیلی مهمی رو ایفا می‌کنن.

مزون ها

از دیگر مواردی که آینه در آن فضاها ضروریه، مزون‌ها و فروشگاه‌های مختلف لباسه. که افراد مختلف برای دیدن خود و انتخاب البسه مورد نظر نیاز به آینه دارن. از این رو در بین انواع مختلفی که آینه ها دارن، بک لایت آینه ای می‌تونه تمام نیازهای مربوط به یک آینه رو به طور کامل رفع کنن. و با نوری که ایجاد می‌کنن دید خیلی خوبی برای انتخاب بهتر میدن و همچنین جلوه بیشتری نیز ایجاد می‌کنن.

سایر موارد

بک لایت آینه ای همانطور که اشاره شد، محدودیتی در محل استفاده خود نداره و در هر جایی می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره و به زیبایی آن فضا اضافه کنه. اما از دیگر موارد کاربرد آن می توان به گالری های مختلف، کافه و رستوران ها، هتل ها و مهمانپذیرها و… اشاره کرد. که این آینه‌ها علاوه بر کاربرد خود به عنوان آینه معمول، جلوه و زیبایی بیشتری دارن.

آینه قدی دیواری بک لایت

مزیت‌های این نوع آینه چیه؟

بک لایت آینه ای نسل جدیدی از آینه‌هاست که تمایزات قابل توجهی با آینه‌های معمول داره. اولین تفاوت اون داشتن نورپردازی توسط آینه بک لایت هست. این نور می‌تونه مقابل خود رو روشنایی مطلوبی ببخشه. همچنین لازم به ذکره که روشنایی ایجاد شده توسط لامپ های LED تامین می‌شه. این لامپ‌ها مصرف برق کمی دارن و نوری که ایجاد می‌کنن، نزدیک به نور طبیعیه.

همچنین این آینه‌ها با توجه به قابلیت هایی که می‌تونن دارا باشن، کاربردی‌ترن و عملکرد بهتری رو دارن. و این قابلیت هایی که روی آینه می‌تونن نصب بشن، به صورت انتخابی هستن. یعنی در صورت نیاز و دلخواه می‌توان انتخاب کرد که کدوم قابلیت‌ها روی آینه اجرا بشه.

آینه جاکفشی بک لایت
آینه بک لایت

ثبت سفارش

انواع آینه از جمله بک لایت آینه ای در صنایع شیشه و آینه فرکو با کیفیت قابل توجهی تولید می‌شه. تماما از ابتدا تا انتها محصولات در کارگاه فرکو تولید می گردند. از این رو خرید از این مجموعه بدون واسطه هست و موجب می‌شه تا قیمت نیز از قیمت مناسبی برخوردار باشه. تمامی سفارش‌ها نیز به دلخواه و در کمترین زمان ممکن آماده می‌شه. همچنین لازم به ذکره که ارسال به سراسر کشور نیز انجام می‌شه.

برای ثبت سفارش میتونین با شماره زیر تماس بگیرین.

tel:02188068352

برای مراجعه حضوری نیز می توانید به

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

مراجعه نمایید.

آینه بک لایت
آینه بک لایت
آینه بک لایت

دیگر تولیدات مجموعه فرکو

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی 

درب آلومینیومی دستشویی 

پنجره دوجداره ترمال بریک 

درب آلومینیومی کشویی

 پنجره دو جداره طرح چوب 

پنجره دو جداره کشویی

 درب آلومینیومی سفید 

درب توالت

 پنجره دوجداره ثابت

همچنین به عنوان نمایندگی درب آلومینیوم و بازار درب آلومینیومی و کارخانه پنجره دوجداره نیز شناخته میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو