Home
آینه کاری جدید

آینه کاری های جدید

شما اگر به دنبال یک طراحی دکوراسیون داخلی به کمک آینه و همچنین شیشه هستین ، می‌تونین از کارشناسان متخصص فرکو کمک بگیرین .و محیط خود رو جذاب و تبدیل به محیط دلخواه و مورد سلیقه خود کنین.شما می‌تونین در محیط منزل و یا حتی مکان‌های اداری خود از آینه جدید کاری نیز خریداری کنین که ، در مدل‌های مختلف در حال فروش و تولید هست .آینه کاری های جدید می‌تونه هم روی دیوارها و یا حتی ستون‌های بزرگ شما نیز قرار بگیرن .و ایرادهای منزل شما رو کمتر نشون داده و فضایی شیک و لاکچری براتون ایجاد کنن.

آینه کاری جدید

آینه کاری می‌تونه در بزرگ نمایی و درخشندگی فضا تاثیری مثبت داشته باشه.این آینه هیچ محدودیتی در سایز و ابعاد برای شما به وجود نمیاره .و امکان ساخت در هر اندازه ای رو برای شما فراهم می‌کنه.آینه کاری اصولاً به آینه ای گفته می‌شه که در اون اشکال هندسی و یا حتی شکلی مثل گل برای شما روی آینه حکاکی بشه.



آینه کاری جدید

کارشناسان ما آینه رو به هر شکلی که شما سفارش بدین. به قسمت برش کاری می‌فرستن.و الگوی آینه شما در میارن .بازتاب نور روی آینه می‌تونه احساس روشنایی و درخشش رو روی محیط شما ایجاد کنه .و در بزرگ نمایی محیط به شما کمک بزرگی کنه.

آینه کاری جدید

منظور از آینه‌کاری چیه ؟

آینه کاری اصولاً در طراحان دکوری داخلی شناخته شده اس. که می‌تونه تاثیر مثبت مثل بزرگ نمایی محیط داشته باشه و همچنین در فضای بزرگ می‌تونه درخشندگی و روشنایی رو در فضای شما القا کنه.
این مسئله بسیار مهمه که شما می‌خواید آینه کاری خود رو در چه محیطی قرار بدین. برای مثال اگر می‌خواید آینه کاری خود رو در سرویس بهداشتی قرار بدین دقت کنین که اندازه آینه از اندازه روشویی بزرگ‌تر نباشه .زیرا در ظاهر سرویس بهداشتی شما تأثیر منفی می‌ذاره.

آینه کاری جدید

آینه کاری در دکوراسیون داخلی چه نقشی داره؟

از آینه کاری اصولاً در تزئینات دکوراسیون مثل دکوراسیون داخلی منزل ها و مساجد همچنین مکان های تاریخی استفاده می‌شه.و بیشتر طراحی سنتی داره .این آینه در ابعاد و رنگ های مختلفی قابل ساخت هست .اگر دقت کرده باشین در آرامگاه ها و خانه های قدیمی نیز از این آینه استفاده بسیاری می شده اس .آینه کاری سنتی یک رابطه نزدیکی با هنر های معماری داشت که در آجر کاری‌ها و کاشی کاری خود رو جای داده اس .

آینه کاری جدید

با پیشرفت تکنولوژی در آینه کاری و استفاده از این آینه در طراحی دکوراسیون مکان‌های مدرن روز به روز علاقه مندان این آینه بیشتر و بیشتر شد .از این آینه می‌توان در طراحی‌های سقف استفاده کرد‌.کارشناسان تولیدی فرکو با کمک از تکنولوژی و هنر ذهن خود تونستن آینه کاری زیبایی مخصوص فضاهای مدرن ایجاد کنن .که شما بتونین از این آینه در همه جای ساختمان استفاده کنین .برای مثال این مکان‌ها می‌تونه از دیوارهای داخلی و ستون شروع بشه و تا سقف خونه و راهرو ها امتداد داشته باشه .

آینه کاری جدید

آیا می توان با آینه کاری جدید دیوار و ستون منزل خود رو تزئین کرد ؟

بله .امکان این که روی دیوار شما و ستون منزل و با محل کار شما آینه قرار بگیره وجود داره .حالا انجام دادن این کار به چند صورت هست .که مناسب سلیقه‌های متفاوتی هست .حالا آینه کاری منزل شما نسبت به سلیقه و علایق شما ساخته می‌شه .حالا می‌خوایم در مورد این تک به تک این مدل‌ها توضیح بدیم .

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید طرح شکسته .

این که آینه شما به صورت طرح شکسته می‌تونه روی دیوار و ستون شما نمایش داده بشه .این آینه در منزل های بزرگ و کوچک قابل اجراء هست .و هیچ محدودیتی برای شما به وجود نمیاد .این آینه کاری طرح شکسته می توان در تمامی اشکال هندسی تولید بشه .حتی امکان این که روی آینه شما یک طرحی انجام بشه وجود داره. برای مثال می‌تونین طرحی مثل گل و گیاه رو روی آینه خود سفارش بدین .که یک زیبای منحصر به فردی رو برای شما فراهم می‌کنه.
این آینه می‌تونه تاثیری مثبت روی درخشش و بزرگ نمای فضای شما داشته باشه ‌.پس با دقت مقاله رو بخونین ‌.و یک انتخاب مطمئن و زیبا داشته باشین .

آینه کاری جدید

توضیحی دقیق و کلی در مورد آینه‌کاری‌ها


همان طور که در متن بالا گفته شد آینه کاری به عنوان طراحی دکوراسیون داخلی استفاده میشد .این آینه با استفاده از آینه های تکه تکه شده تشکیل می‌شه .همچنین می‌تونه با استفاده از اشکال هندسی نیز این آینه تولید بشه .این هنر مربوط به گذشته در دوره ساسانیان هست .و استارت ساخت این آینه از این دوره می باشد .آینه کاری از استحکام محکم و پوششی جذاب ساخته شده اس .و از نظر جنس با دوام و طول عمر بالا ست. هنرمندان کشور ما تصمیم گرفتن که بتونن از قطعات شکسته آینه نیز استفاده کنن .و یک هنر جدید و زیبا رو خلق کنن .

آینه کاری جدید

برای ساخت آینه‌کاری باید چه مراحلی رو طی کرد .
در متن زیر برای شما این مراحل توضیح داده میشه

پتینه کاری

اول از همه باید مکان مورد نظر شما برای نصب این آینه پتینه کاری می‌شد.به طور کلی برای مکان شما برای نصب این آینه از نظر طراحی و معماری آماده میشد.
بعد از این مرحله کاغذ رو روی قسمت مشخص شده قرار می‌دن .و به اصطلاح گرده زنی می‌کنن ‌.حالا به وسیله همان گرده زنی آینه روی دیوار با استفاده از گچ و سریش نصب می‌شه .
حالا محصول شما ممکنه دارای خطوط برجسته و یا فرو رفته باشه .

آینه کاری جدید

که حالا ما نیاز به یک فرد حرفه ای و گچ بر داریم.که بتونن آینه شما رو نسبت به اندازه و الگویی که شما می‌خواید برش بده و آماده کنه .
حالا در این قسمت نیاز به چسبیده شدن قطعات آینه روی سطح هستیم .که با فشار دست می‌‌تونیم این فرورفتگی‌ها و برجستگی آینه شما رو حل کنیم .
در مرحله آخر نیاز به پاک کن آینه داریم .که آینه شما رو براق کنه .و سطوح آینه شما رو شفاف کنه ‌.

آینه کاری جدید

از آینه کاری در کدوم قسمت‌های منزل میشه استفاده کرد ؟

آینه کاری جدید پذیرایی

از آینه کاری می‌تونین در پذیرایی به صورت قدی و یا راهروی پذیرایی استفاده کنین .همچنین می‌تونین در قسمت بالای شومینه از این آینه کاری بهره ببرین.
همچنین در کنار قاب‌های عکس خود این آینه قابل اجراست ‌.که یک نمای متفاوت در محیط شما داره .

آینه کاری جدید

آینه‌کاری ها در سرویس اتاق خواب

اصولاً از این آینه در اتاق خواب استفاده نمی‌کنن. البته این موضوع سلیقه‌ای هست .اما تعداد این افراد کمه.به شما پیشنهاد می‌دیم اگر تصمیم آینه کاری دارین.هیچ وقت در اتاق خواب رو به روی تخت خواب قرار ندین .همچنین بالای تخت نصب نشه. اصولاً در کناره‌های تخت قرار بگیرن ، خیلی بهتر و مناسب تر هست .در غیر این صورت نمای زیبایی برای محیط شما ایجاد نمی‌شه.

آینه کاری جدید

آینه کاری در راهرو و آشپزخانه

اصولاً برای وصل شدن در ورودی منزل به پذیرایی باید راهی رو طی نمود ‌.اصولا می‌گن باید در ورودی بدون هیچ راهروی ای به پذیرایی وصل بشه .اما خیلی از منازل این طور نیست .برای این که انرژی مثبت بیرون از خونه به داخل فضای شما انتقال پیدا کنه .باید یک آینه در راهرو قرار بگیره . البته روبه روی در ورودی قرار نگیره .تنها بتونه محیط شما رو بزرگ‌تر نشون بده.و هم بتونه روشنایی و درخشندگی رو وارد محیط شما کنه .و فضای شما رو از یک فضای مرده خارج کنه.و به محیط شما معنا بده .

آینه کاری جدید

آشپزخونه .

آشپزخونه محل مناسبی برای آینه کاری نیست .و بهتره از این آینه در مکان‌های مناسب تری استفاده کنین.

آینه کاری در سرویس بهداشتی.

از آینه کاری می توان در سرویس بهداشتی استفاده کرد البته به شرطی که سرویس بهداشتی شما بزرگ باشه و این آینه به صورت تزئینی در قسمتی از سرویس بهداشتی قرار بگیره.

آینه کاری جدید

آینه‌کاری در سقف پذیرایی

انجام این کار به قدری زیباست ، که توجه هر شخصی رو به خود جذب می‌کنه.
انجام دادن این کار هنر محسوب میشه .انعکاس لوازم پذیرای در آینه کاری سقف می‌تونه انعکاس منحصر به فردی رو برای شما فراهم کنه .همچنین اگر طرحی رو مد نظرتون هست ، می‌تونین برای ما بفرستین تا ما در آن لگو آینه کاری شما رو آماده کنیم .

آینه کاری در ستون‌های پذیرایی

از این آینه ها تنها در ستون‌های پذیرایی استفاده نمی‌شه.بلکه در ستون‌های تالارها و یا مکان‌های اداری نیز می‌تونه شگفت انگیز باشه.
با کمک از این آینه ها می‌تونین سادگی رو از محیط خود دور کنین و جذاب بودن رو به محیط خود القا بدین .

آینه کاری جدید

راه‌های تشخیص سایت‌های کلاه‌بردار.

  1. نداشتن اساس‌نامه
  2. روزنامه رسمی
  3. کد های اقتصادی
  4. برگه ارزش افزوده
  5. اظهارنامه مالیاتی .
آینه کاری جدید


چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.

  1. راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر .
  2. آدرس دفتر : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  3. دومین راه ارتباطی تلفنی هست
  4. ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
  5. ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
  6. وبسایت :farkoo.ir
  7. تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
  8. اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

چرا از صنایع تولید شیشه و آینه فرکو آینه کاری‌ها رو تهیه کنیم؟

1_شما هنگام تماس با متخصصان و کارشناسان آینه وشیشه صحبت می‌کنین و به شما بیشترین کمک رو هنگام انتخاب در نوع شیشه و آینه می‌کنن.محصولات ما از تولید به مصرف هستن.و مسئولیت تمام ایرادات شیشه و آینه شما به عهده تولیدی فرکو هست.با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما عرضه میشن.
2_در صورت نیاز کارشناسان ما برای اندازه گیری به محل نصب برای شما فرستاده می‌شن.و از متر لیزی هنگام اندازه گیری استفاده می‌شه.تمامی سوالات خود رو می‌تونین از کارشناسان فرکو بپرسین و با ما در واتساپ در تماس باشین.
3_بعد از تولید محصول شمادرب منزل قبل از 48 ساعت برای شما ارسال می‌شه.همچنین درصورت خواست شما برای شما توسط تکنسین های تولیدی فرکو نصب می‌شه.در صورت هر گونه خرابی می‌تونین با فرکو تماس بگیرین.تا به شما کمک کنیم.در کمترین زمان آماده خدمات رسانی به شما هستیم.

آینه‌کاری های جدید و بروز دنیا در چه سایزهایی هستن ؟

از این آینه در تمامی سایزها و اشکال هندسی برش سازی و تولید می‌شه .همچنین …

از آینه کاری جدید در چه مکان‌های استفاده می‌شه؟

از این آینه در سالن‌های آرایشی .منزل .مزون‌ها و…

آینه‌کاری جدید شامل چه آینه‌هایی هستن ؟

آینه هالیوودی (لامپ دار )،آینه ال ای دی دار و آینه …

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو