Home
شیشه رومیزی

شیشه میز شرق تهران

شیشه میز شرق تهران ، اقدام به تولید انواع شیشه‌های لاکوبل و سکوریت در زمینه‌ی دکوراسیون‌های داخلی کرده که ، در تنوع بالای رنگی با کیفیت خیلی مطلوب تولید میشه.

به نظرت داشتن یه شیشه میز یا رومیزی مرغوب چقدر اهمیت داره ؟ اگه یادتون باشه چند دهه پیش وقتی که یه بچه از رو شیطنت روی میز می‌رفت ، همه نگران شکستن و خطرات احتمالی ناشی از قطعات تیز و برنده‌ی شیشه بودن . اما اکنون دیگه به هیچ وجه این نگرانیا وجود نداره. چون استحکام بی‌نظیری دارن .و کاملا ایمن و بی‌خطر هستن.

علاوه بر اون خدایی زیبایی این شیشه‌ها اصلا قابل مقایسه با انواع قدیمی خودش نیست. و یه خوبیه فوق‌العاده‌ای که داره ، اینه که صنایع فرکو تو هر طرح دلخواهی این شیشه رومیزی و میزهای شیشه‌ای رو براتون آماده می‌کنن. یعنی لزوما نباید ازین مدل‌های موجود انتخاب کنین بلکه هر فرم و سبکی که دوست داری رو می‌تونی داشته باشی.

نکته : منظور از شیشه میز همان شیشه رومیزی هس.

شیشه رومیزی

تاریخچه ی پیدایش شیشه:

شیشه رومیز شرق تهران ،شیشه یک مایع سفت شده است.بر خلاف نامی که به شیشه نهاده اند(بلور).شیشه به هیچ عنوان بلور نیست.شیشه نتیجه نهایی ذوب ماده ی سیلیسی،همچون پودر سنگ سیلیس و یا گونه ای از ماسه نرم با مواد قلیایی، یا اکسید فلز است.شیشیه یک جسم بیرنگ،شکننده،سخت و شفاف که امروزه کاربرد فراوانی در دکوراسیون داخلی دارد.هم مورد توجه بسیاری از معماران قرار گرفته است.امروز شیشه در سه سطح از کیفیت های متولد تولید میشوند.1)شیشه فلوت (ساده) 2)کلیر 3)کریستال بالاترین کیفیت را شیشه کریستال دارد و کمترین کیفیت را شیشه فلوت ساده.که شیشه میز شرق تهران به توضیح آنها میپردازد.

  • 1)شیشه فلوت یا شیشه ساده ابتدایی ترین حالت شیشه میباشد.که پس از بیرون آمدن از کوره برای مسطح شدن آن،شیشه را در حوضچهه ای که از قبل در آن قلع را به حالت مذاب درآورده اند. غوطه ور میکنند و در نهایت نبدیل به شیشه فلوت میشود.
  • 2)شیشه کلیر:پس از شیشه فلوت شیشه کلیرها در درجه ی دوم کیفیت قرار دارند.که میزان تناژ آن به مراتب کمتر از شیشه فلوت است.
  • 3)بالاترین درجه ی کیفیت شیشه میز شرق تهران، را شیشه کریستال داراست .که بسیار شفاف تر از دو نمونه ی قبلی میباشد. و از قیمت بالاتری برخوردار است.شیشه کریستال های به شیشه های سرب دار نیز معروف هستند.همانطور که گفته شد شیشه ساختار سیلیسی دارد.اما شیشه کریستال علاوه سیلیس در ترکیب خود اکسید سرب دارند.
شیشه میز شرق تهران

انواع شیشه میز شرق تهران:

شیشه میز شرق تهران،شیشه میز مبل:

از آنجا که واقف هستید چوب عنصری آسیب پذیر در شرایط آب و هوایی مختلف است.شیشه میز مبل همیشه در حال استفاده شدن میباشد.برای مثال هنگام پذیرایی ممکن است قطره ای از آب یا چای میهمان بر روی میز بچکد.یا حتی برحسب اتفاق به طور کامل یک لیوان آب روی عسلی ها بریزد.اگر محافظ شیشه ای یا شیشه روی میز عسلی نباشد.ممکن است باعث نگرانی شما از آسیب دیدن چوب میز باشد.پس شیشه میز مبل گزینه ی خوبی برای رفع نگرانی های حاصل از آسیب دیدن چوب میباشد.

شیشه میز شرق تهران ، شیشه میز اپن:

شیشه میز شرق تهران

همانطور که میدانید در قدیم الایام آشپزخانه ها به صورت اتاق بودند.و در ورودی خود در داشتند.با گذشت زمان در معماری ایران آشپزخانه های تحت عنوان آشپزخانه اپن روی کار آمدند.در ابتدا از سنگ های مختلف برای جلوه دادن به اپن استفاده میکردند.که در زیر سنگ آپن کابینت هایی جهت قرار دادن اسباب آشپزخانه تعبیه میشد.اما به مرور زمان سنگ های روی میز آپن جای خود را به چوب هایی نظیر ام دی اف و …دادند.از آنجایی که بانوان یکسره در آشپزخانه در حال شستشو و رفت آمد هستند.برای جلوگیری اسیب احتمالی از میز از شیشه رومیز اپن استفاده میکنند.همانطور که آب باعث برآمدگی چوب میشود.و چوب در قبال آب و هوای نامناسب بسیار آسیب پذیر است.

شیشه میز آشپزخانه:

معمولا منازل امروزی یک میز آشپزخانه دارند که عدوات آشپزی را روی آن قرار میدهند.تا در حین آشپزی دسترسی آسانی به مواد غذایی داشته باشند.این میز کاربردهای فراوانی برای یک آشپزخانه دارد.برای مثال بانوان میوه ها رو میشویند.و جهت خشک شدن میوه ها از قطرات آی آن ها را در سبدی قرار میدهند.و زیر سبد هم کاسه ای مخصوصی میگذارند .تا آب حاصل از شست و شوی میوه ها داخل آن ریخته شود.اما وای به روزی کاسه ی مخصوص وارونه شود و آب سر تا سر میز ام دی اف را فرابگیرد.برای جلوگیری از صدمه ی احتمالی به چوب میز اپن پیشنهاد مجموعه فرکو برای شما شیشه میز آشپزخانه میباشد.

شیشه میز پذیرایی:

شیشه میز شرق تهران

نگهداری از وسایل سالن پذیرایی یکی از واجبات اصول خانه داری میباشد.چرا که اقوام و دوستان شاید در سال چند بار به منزلتان بیایند.و اولین جایی که نظر میهمان را جلب میکند.سالن پذیرایی میباشد.راه نگهداری از میز چوبی پذیزایی فقط استفاده از شیشه رومیزی میباشد.تا همیشه سالم بمانند.و از خط خش مصون بمانند.

شیشه میز تلویزیون:

جدیدترین میز تلویزیون های سال ،میز تلویزیون شیشه ای و میز تلویزیون های خم میباشد.اما هنوز استفاده از میز چوبی تلویزیون در میان مردم رایجتر است.پس برای نگهداری میز چوبی تلویزیون خود از آسیب های احتمالی نیاز به شیشه رومیزی تلویزیون دارند.

شیشه میز کنفرانس:

معمولاما با شنیدن کلمه ی کنفرانس اولین چیزی که در ذهن شما تداعی میشود یک میز بزرگ است.که اعضای هیات مدیره ی یک شرکت یا دانشجویان یک دانشگاه دور تا دور میز گرد هم آمده اند.تا جهت حل مساله با یکدیگر به گفت و گو بپردازند.از این رو سالم بودن ،تمیز بودن و طرح میز از اهمیت بالایی برخوردار است.در قدیم میزهای کنفرانس بیشتر چوبی بودند.و نیاز به نگهداری به وسیله شیشه رومیزی داشتند.شیشه رومیزی های میز کنفرانس از ضخامت بالایی برخوردار بودند.چرا که روی ابعاد بزرگی از چوب قرار میگرفتند.هنوز استفاده های میز ها چوبی رایج است. اما جدیدترین میز کنفرانس از جنس تمام شیشه (خم)یا تمام شیشه بست دار میباشند.

شیشه میز ناهار خوری:

شیشه میز شرق تهران

در اکثر منازل علاوه بر میز غذا خوری میهمان، یک میز نقلی ناهار وجود دارد.که در اکثر موارد جنس آن چوبی هست.و نیاز به شیشه رومیزی دارد.تا از آسیب های احتمالی در امان باشد.

شیشه میز مدیریت،شیشه میز شرق تهران:

در همه ی ادراجات،،کارخانه ها،شرکت ها،تولیدی ها معمولا میز مدیریت متفاوت از میز سایر کارمندها میباشد.معمولا میز مدیریت از طراحی منحصر بفردی برخوردار هستند.که نشان دهنده ی جایگاه مدیریت است.پس بهتر هست برای نگهداری از میز مدیریت از شیشه رومیزی استفاده کرد.

شیشه میز اداری،شیشه میز شرق تهران:

شیشه میز شرق تهران

همه ی اداره ها در تلاش هستند محیطی یکدست و ست را برای کارکنان خود فراهم کنند.تا کارمندان از محیط کارتشان لذت ببرند.یکی از وسایل مهم موجود در ادارات میزهای اداری چوبی،یا تمام شیشه،یا شیشه خم هستند .که نگهداری آنها برای زیبایی بصری محیط از اهمیت بالایی برخوردار است.چرا که ادراجات نمیتوانند هرساله به تعویض میزها بپردازند.زیرا هزینه های گزافی برای آنها در برمیگیرد.از این رو اگر از میز های چوبی استفاده کنند.قطعا شیشه رومیزی گزینه ی مناسبی برای محافظت از میزها میباشد.

شیشه میز چوبی :

رایجترین نوع میز ،میزهای چوبی هستند.که بسیار پر طرفدارند.و قطعا برای محافظت از چنین میزهایی نیاز به شیشه رومیزی میباشد.

شیشه رومیزی

1 )چرا شیشه رومیزی ها گزینه ی مناسبی برای حفظ میز های چوبی میباشند؟

  • ضد باکتری بودن شیشه رومیزی ،شیشه ها به دلیل ساختار بدون منافذی که دارند به هیچ عنوان باکتری یا میکروب به عمق آنها نفوذ نمیکنند.و فقط روی سطح شیشه میمانند.که به راحتی پاک میشوند.
  • پاک شوندگی آسان شیشه رومیزی :معمولا شیشه ها با شیشه پاک کن ،پاک کننده های فاقد امونیاک،دستمال مخصوص شیشه، و روزنامه های خیس به راحتی پاک میشوند.و درخشش خیره کننده ای به خود میگیرند.و مانند روز اول میشوند.اطمینان حاصل کنید که دستمال به هیچ عنوان چرب نباشد.چرا که چرب بودن دستمال شما را به درد سر بزرگی برای پاک شیشه رو می اندازد.
  • حمل آسان شیشه رومیزی، شیشه رومیزی به راحتی حمل میشوند.چرا که وزن بالایی ندارند. در صورت بالا بودن ابعاد فقط به افرادی بیشتری برای حرکت دادن شیشه رومیزی نیاز است.
  • ضد رطوبت بودن شیشه رومیزی،یکی از ویژگی هایی که شیشه رومیزی دارد ضد رطوبت آنهاست.و به دلیل ساختار بدون نفوذی که دارند.به هیچ عنوان رطوبت از آنها عبور نمیکند.و در شرایط آب و هوایی گوناگون کاربرد دارند.مخصوصا در مناطق شرجی از شیشه رومیزی استفاده ی بیشتری میشود.
شیشه رومیزی

2) چرا شیشه میز گزینه ی مناسبی برای حفظ میز های چوبی میباشند؟

  • برای تهیه شیشه رومیزی نیازی هزینه ی زیادی پرداخت کنید.هزینه تعمیر و نگهداری ندارد.مگر اینکه بشکند .
  • قابل تعویض بودن در صورت صدمه دیدن شیشه به راحتی میتوان آن را با کمترین هزینه تعویض کرد.معمولا برای تولید شیشه رومیزی از شیشه های نشکن استفاده میکنند.که در صورت شکستن ذرات حاصل از شکستگی پخش نمیشوند.و به صورت یکدست در محل شکستگی باقی میمانند.تا در اسرع وقت تعویض شوند.
  • نصب راحت،همانطور که میدانید شیشه رومیزی ساختار پیچیده ای ندارد و برای نصب آن نیاز به نصاب و پیچ مهره نیست.فقط در صورت بزرگ بودن ابعاد نیاز است برای قرار دادن شیشه رومیزی روی سطح میز چوبی از چند نفر کمک گرفت.
  • فقط در صورت شکستن نیاز به هزینه و تعمیر دارند.
  • جالب است بدانید خود شیشه رومیزی ها هم نیاز به مراقبت دارند. بهتر است برای حفاظت از آنها از ورقه های ضد خش استفاده کرد.
شیشه رومیزی

نکته :

میزهای چوبی هم،مانند تمامی وسایل خانه نیاز به نگهداری دارند.تقریبا شیشه رومیزی ها در همه جا کاربرد دارند. کارخانه ها ،ادارجات،مراکز آموزشی ،پس هنگام خرید شیشه رومیزی دقت فرمایید.

شیشه رومیزی

معمولا شیشه میز ها در چه رنگ هایی تولید میشوند؟

  • شیشه دودی
  • شیشه برنز
  • شیشه مسی یا شامپاینی
  • شیشه رنگی
  • شیشه مشکی
  • شیشه سفید
  • شیشه ساده
  • شیشه آبی
  • شیشه کریستال
شیشه رومیزی

چه عواملی در قیمت شیشه رومیزی موثر است؟

  • ابعاد مورد نظر
  • کیفیت شیشه((فلوت یا ساده،کلیر ،کریستال)
  • رنگ شیشه(شیشه دودی،شیشه برنز،شیشه مسی یا شامپاینی،شیشه رنگی،شیشه مشکی،شیشه سفید،شیشه ساده،شیشه آبی،شیشه کریستال)
  • الگوی مورد نظر برای شیشه میز(دایره ،بیضی ،نامتقارن،مربع ،مستطیل)
  • شرکت تولید کننده(مجموعه فرکو)
  • ابزار بکار رفته برای دور شیشه
  • ضخامت شیشه(6 میل ،8 میل ،10میل الی 20 میل )
  • طرح شیشه رومیزی(چاپی ،سندبلاست ،حکاکی)

ابعاد مورد نظر،شیشه رومیزی شرق تهران:

ابعاد شیشه رومیزی یکی از فاکتورهای موثر در تعیین قیمت میباشد.برای مثال شیشه میز عسلی ابعاد کوچکتری نسبت به شیشه میز جلو مبلی دارند.پس برای تولید آن از شیشه بیشتری استفاده میشود.یا شیشه میز غذا خوری با توجه به تعداد میزان شیشه ی مصرفی که در تولید بکار میرود.از قیمت بالاتری برخوردار خواهند بود.شیشه میز نهار خوری چهارنفره ،شیشه میز نهارخوری 6 نفره،شیشه میز ناهار خوری 8 نفره که به ترتیب از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

شیشه رومیزی

کیفیت شیشه در تولید شیشه میز شرق تهران:

  • 1)شیشه فلوت: شیشه ای صاف و کاملا بدون موج که پس از بیرون آمدن آن از کوره برای صاف و مسطح کردن آن ،شیشه را در حوضچه ی مخصوصی از قلع غوطه ور میکنند.این نوع شیشه از کیفیت پایین تری برخوردار هستند.پس باتوجه به کیفیت از قیمت پایینتری برخوردار هستند.
  • 2)شیشه کلیر ها ،در ساختار شیشه کلیر ها از سرب کمتری مصرف میشود.و همین امر سبب شفافیت شیشه میباشد.و هرچه سرب کمتر باشد.تناژ سبز شیشه کمتر میشود.
  • 3)شیشه کریستال،سرب موجود در شیشه های کریستال سبب بالا رفتن ضریب شکست نور درشیشه کریستال ها میشود. در نهایت ،شیشه‌ کریستال از شفافیت و درخشندگی بالایی برخوردار است. همچنین سختی شیشه کریستال بسیار کم است.و قابلیت تراش دادن (تراشکاری)شیشه کریستال ها بسیار زیاد است.اغلب شیشه کریستال به دو بخش مغز آبی و مغز سفید در بین همه ی مردم شناخته شده است.از به دلیل شفافیت و درخشندگی که دارد از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

الگوی مورد نظر برای برش شیشه به وسیله ی دستگاه cnc وmaster صورت میگیرد.

شیشه رومیزی

ابزارها های به کار رفته برای دور شیشه عبارتند از:

اگر توجه کرده باشید.دور شیشه بعد از برش طی فرایندی تراش میخورد.تا علاوه بر آسیب فیزیکی حاصل از آن جلوه ی زیباتری نیز داشته باشد.که با توجه به ابزار مصرفی قیمت شیشه میز بالا و پایین میشوند.

  • پخ دایره
  • دوپخ
  • تک پخ
  • دیاموند
  • تراش انگشتی
  • تراش سه پله
  • تراش دو پله
  • تراش ساده
  • لول تخت براق
  • لول براق
  • لول مات
شیشه رومیزی

انواع میز های موجود در مجموعه فرکو:

  • میز با پایه استیل
  • میز با پایه چوبی
  • میز تمام شیشه ای خم
  • میز تمام شیشه ای بست دار
  • میز چوبی

میز با پایه استایل:

میز هایی هستند که ورقه ی شیشه با ضخامت مشخص روی پایه فلزی سوار میشوند.و پایه فلزی باید از استحکام بالایی برخوردار باشد.تا بتواند فشار حاصل از وزن شیشه را تحمل کند.چون سطح میز خودش از جنس شیشه است.دیگر نیازی به شیشه رومیزی نخواهد بود.و برای محافظت از شیشه این نوع میز ها بهتر است از ورقه ها ضد خش برای سطح میز استفاده کرد.در حالت میز با پایه ی چوبی و استیل،شیشه روی پایه ها قرار میگیرد و زیر شیشه ی پایه چوبی یا استیل قرار دارد.پس زیر شیشه خالی است.در انتخاب شیشه برای این پایه ها باید ضخامت را حداقل به اندازه ی 3 میلی متر بیشتر از زمانی که زیر شیشه میز چوب است در نظر گرفت.

شیشه رومیزی

شیشه میز شرق تهران ،میز با پایه چوبی:

میزهایی هستند که ورقه شیشه با ضخامت مشخص روی پایه چوبی سوار میشوند.و پایه چوبی باید از استحام بالایی برخوردار باشد.تا بتواند فشار حاصل از وزن شیشه را تحمل کند.چون سطح میز خودش از جنس شیشه است.دیگر نیازی به شیشه رومیزی نخواهد بود.و برای حفاظت از سطح شیشه لازم است از ورقه های ضدخش برای سطح میز استفاده کرد.شیشه میز با پایه ی روستیک که سبک منحصر بفرد و روستایی دارد جلوه ی بینظیری را برای محیط شما به ارمغان میاورد.

شیشه رومیزی

شیشه میز شرق تهران ،میز تمام شیشه ای خم:

شیشه ها طی فرایند خاصی به شکل شیشه خم در میایند.که در ادامه به توضیحات آن خواهیم پرداخت. در مجموعه فرکو ما با بهره گیری از ابزارها و دستگاه های هوشمند توانستیم به تولید میزهای تمام شیشه ای خم بپردازیم و در تولید این نوع میزها به هیچ عنوان از اتصالات چوبی و استیل استفاده نکردیم. جلوه ی بینظیر و خاص میز شیشه ای خم باعث شد میزهای چوبی سریعا جای خود را به میز تمام شیشه ای خم بدهند. و مجموعه فرکو به دلیل استقبال فراوان از سوی مشتریان به تولید انبوه شیشه میز خم پرداخت.تمام بتواند نیاز های مشتریان عزیز مجموعه فرکو را از میز شیشه ای خم اشباع کند.

شیشه رومیزی

مجموعه فرکو و شیشه خم:


در مجموعه فرکو از شیشه های سکوریت خم جهت ساخت میز شیشه ای خم یا شیشه خم میز بکار گرفته میشود. گرچه شیشه بعد از اینکه از کوره خارج میشود.به شکل شیشه نیمه سکوریت در میاید.
شایان ذکر است شیشه خم میز را قابلیت تولید در شعاع های مختلف را دارد .به بیانی واضح تر زاویه مابین پایه و صفحه میز معمولا ۹۰ درجه در نظر گرقته میشود. که در ابعاد مختلفی قابل تولید هستند.

میزهای تمام شیشه ای بست دار:

میز های تمام شیشه ای بست دار به میز های گفته میشود.که از پایه تا سطح میز همه از جنس شیشه هستند.قسمت هایی از صفحه های شیشه به صورت خطی برش میخورند.و از این طریق صفحه های بدون برش در صفحه های برش دار مچ میشوند.و سپس به وسیله های بست های مخصوص شیشه به یکدیگر وصل میشوند.در این نوع میزها شیشه ها ضخامت بالایی برخوردار هستند.در نتیجه قیمت بالاتری دارند.از این میز ها بیشتر به عنوان میز مدیریت استفاده میشود.

شیشه رومیزی

شیشه میز شرق تهران،میز چوبی:

این میز ها ساختاری تمام شیشه دارند.معمولا در همه جا کاربرد دارند.برای محافظت از این نوع میزها ،به شیشه رومیزی احتیاج است.بعضی از میزها هستند که صفحه ی چوبی در سطح خود دارند.و شیشه میز روی سطح چوب قرار میگیرد.در نتیجه زیر شیشه صفحه ی چوبی است.پس زیز شیشه میز خالی نیست.به همین دلیل در این گونه میزها از شیشه هایی با ضخامت4 الی 8 میل بنا به اندازه ی میز شیشه ای میتوان استفاده کرد.برای شیشه هایی که مساحت آنها 2تا 2/5متر مربع است شیشه های 20 میل مناسب خواهند بود.

شیشه رومیزی

مردم شیشه میز را با چه عناوینی میشناسند؟

  • 1)شیشه رومیزی 2)میز شیشه ای 3)شیشه رومیز 4) رومیزی شیشه ای
  • معمولا برای تولید شیشه رومیزی از شیشه های نشکن استفاده میکنند.یا از شیشه هایی که ضخامتشان زیاد است.
شیشه رومیزی

چرا شیشه سکوریت گزینه ی مناسبی برای تولید شیشه میز میباشد؟

شیشه سکوریت ها از مقاوم بالاتری نسبت به شیشه های معمولی برخوردارند. شیشه سکوریت ها به شیشه نشکن ها معروف هستند. در کارخانه جات ،اداره ها ،آشپزخانه ا احتمال برخورد یا صدمه دیدن شیشه میز بیشتر است، جهت امنیت بیشتر ،این نوع شیشه ها گزینه ی مناسبی هستند.

شیشه رومیزی

مناسبترین شیشه ها برای تولید شیشه میز:

  • شیشه میز شرق تهران از نوع(فلوت ،ساده)
  • شیشه میز از نوع کریستال
  • شیشه میز از نوع سکوریت
  • شیشه میز از نوع کلیر:
  • شیشه میز از نوع رنگی
  • شیشه میز از نوع حکاکی شده
  • شیشه میز از نوع سند بلاست
شیشه رومیزی

شیشه میز شرق تهران،از نوع (فلوت یا ساده):

شیشه میز فلوت ،یا شیشه صاف که شفافیت کمی نسبت به سایر شیشه از جمله کلیر و کریستال دارد.برای کسانی مناسب است که به دنبال میز شیشه ای با هزینه ی کمتر هستندپس این شیشه گزینه ی مناسبی هستند.عدم شفافیت شیشه هیچ ارتباطی با استحکام شیشه ندارد.پس در صورت خرید شیشه میز فلوت نگران استحکام آن نباشید. زیرا استحکام شیشه به ضخامت و سکوریت بودن آن بستگی دارذ.

شیشه میز شرق تهران، از نوع کریستال:

به شیشه میز هایی گفته میشود که دارای شفافیت بالایی هستند..ظاهری خیره کننده ،شفاف،و براق به شیشه میز میدهد.قیمت این شیشه میز به نسبت شفافیتش از شیشه میز کلیر و شیشه میز فلوت بیشتر است.مقاومت شیشه بستگی به ضخامت آن دارد.اگر ضخامت شیشه میز کریستال بالا باشد. میتوان از آن به عنوان منحصر بفردترین و بینظیرترین شیشه میز ها یاد کرد.

شیشه میز شرق تهران از نوع ،سکوریت:

به شیشه میز هایی اطلاق میشود که طی فرایندی شیشه میز خام را به شیشه میز سکوریت یا مستحکم تبدیل میکند. .اگر در اثر ضربه ناگهانی شیشه میز نشکن شکسته شود. تکه های خرد شده و شکسته شده ی شیشه میز سکوریت پخش نخواهند شد. و در حالت یکدست و یکنواخت در محل شکستگی باقی میماند.و محیط اطراف با خرده شیشه آلوده نمیشود .و شکستگی آن خطر کمتری دارد.

فرایند سکوریت شدن:

اما فرایند سکوریت شدن،شیشه میز خام را به اندازه و الگوی مورد نظر برش میدهند.پس از برش شیشه خام، لبه های شیشه را به واسطه ی دستگاه دیاموند،صیقل میدهند.سپس با قرار دادن شیشه خام در یک کوره که با دمای625 درجه میباشد.به سرعت پس از خروج شیشه آن را داخل خنک کننده میکنند.و شیشه به سریعا سرد میشود.که بعد از شکستن به تکه های ریزی که فاقد پخش شدن هستند. تبدیل میشوند.

شیشه میز شرق تهران از نوع (کلیر)

شیشه میز شرق تهران ،کلیر شفافیتش به نسبت فلوت بیشتر ،و به نسبت شیشه کریستال کمتر است.که استحکام آنها به ضخامت آنها بستگی دارد.

شیشه میز شرق تهران، از نوع (رنگی)

با توجه به این که در مطالب قبلی مجموعه فرکو ذکر شده است. ساخت شیشه میز رنگی در مجموعه فرکو امکان پذیر است. شیشه میز رنگی دارای جذابیت بالا و منحصر بفردی است.که با توجه به دکوراسیون داخلی خود و یا هارمونی محیط مد نظر،خود مشتری رنگ مورد علاقه خود را سفارش میدهد.

شیشه میز شرق تهران از نوع (حکاکی )شده

با استفاده از ابزار هوشمند و دستگاه های مدرن و هوشمند،طرح های گوناگونی را روی شیشه میز طراحی میکنند.و بعد همان طرح را روی شیشه میز حکاکی میکنند.در این سبک الگو و طرح مورد نظر مشتری ،توسط دستگاه روی شیشه کنده کاری میشود.که به نسبت سایر شیشه میز ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند..

شیشه میز شرق تهران از نوع (سندبلاست)شده

شیشه میز تهران شرق ،سندبلاست یکی از خاص ترین جلوه های شیشه میز را منعکس میکند.که از آنها به عنوان اثر هنری یاد میشود.و یکی از پرفروش ترین شیشه میز های طرح دار میباشد.سندبلاست در حقیقت طراحی روی شیشه است.گاه میتوان لوگو یه شرکت یا مراکز آموزشی و …. را به روش سند بلاست طراحی کرد.و جلوه ای منحصر بفرد به آنها داد.در انگلیسی به آن sandblast میگویند.

sandبه معنای شن و blast به معنای پرتاب کردن میباشد.سند بلاست در واقع عبارت است از شن پاشی با فشار زیاد آب یا هوا برای لایه برداری سطوح مختلفی مانند شیشه برای اعمال نمودن انواع طرح و الگو ها.

شیشه رومیزی

مجموعه فرکو:

صنایع فرکو کار خود را در سال 1370 در شهرستان نهاوند آغاز نمود . پس از فعالیت بسیار در این شهرستان به دلیل بازار کار بزرگتر تهران ، به این استان نقل مکان نمود. پس از فعالیت در مهرآباد جنوبی ، برای گسترده نمودن کار خود ، به مکان فعلی خود در ونک منتقل شد. حال صنایع فرکو در این مکان در حال ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

به دلیل این که ما فروش خود را برپایه ی اعتماد بنا کرده ایم ، در فروش هر محصولی اعم از آینه و شیشه و یا حتی در و پنجره ، رضایت مشتری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم. از زمان ساخت تا نصب و حتی بعد از نصب اگر مشکلی به وجود بیاید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به رفع نقص خواهیم نمود.

شیشه رومیزی

سفارش شیشه میز از مجموعه فرکو:

شما با در نظر گرفتن ابعاد میز و طرح دلخواهتون میتوانید با اطمینان خاطر تولید محصول خود را به ما بسپارید.مجموعه فرکو مفتخر است در کمتر از 48 ساعت سفارش شما را آماده تحویل کند.محصولات مجموعه فرکو صادراتی هستند و از کیفیت محصول صادراتی برخوردار هستند.این مجموعه با داشتن تیمی مجرب و متخصص بهترین کیفیت را در کنار مناسبترین قیمت برای مشتریان خود به ارمغان می آورد.شعار مجموعه متعهد بودن در قبال اعتماد مشتری میباشد.مجموعه فرکو در سال 1370 با هدف اشتغال زایی برای جوانان و توسعه ی تولید ملی فعالیت خود را آغاز کرده است.و همیشه در راستای صنعت تولید شیشه و آینه بهترین مجموعه در سطح کشور میباشد.الویت مجموعه ی فرکو مشتری مداریست.

آیا میتوان برای خرید شیشه میز قیمت مشخصی تعیین کرد؟

بر اساس برخی فاکتورها میتوان قیمت حدودی محصول مورد نظر شما را تعیین کرد.که میتوان به این فاکتور ها 1)جنس شیشه 2)ابعاد شیشه 3)طرح شیشه 4)رنگ شیشه 5)ابزار دوره شیشه و….اشاره کرد.اما به طور کلی با توجه به نوسانات قیمت و سیر صعودی و نزولی که دارد .در هیچ صنفی نمیتوان برای فروش قیمت مشخصی را تعیین کرد.اما مجموعه فرکو به شما این اطمینان را میدهد که با کمترین هزینه میتوانید با کیفیت ترین محصول مد نظر خود را خریداری کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شیشه میز میتوانید با ضربه بر روی کلیک از سایت های خارجی کمک بگیرید.

پل ارتباطی شما با مجموعه:

  • وبسایت:farkoo.ir
  • شماره تماس 02188068352
  • اینستاگرام
  • واتساپ
  • آدرس دفتر برای بازدید از محصولات ما و سفارش حضوری: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
شیشه رومیزی
شیشه رومیزی
شیشه رومیزی
شیشه رومیزی
شیشه رومیزی
شیشه رومیزی
شیشه رومیزی
شیشه رومیزی
شیشه رومیزی
شیشه رومیزی
شیشه رومیزی
شیشه رومیزی
شیشه رومیزی
شیشه رومیزی
شیشه رومیزی
شیشه رومیزی
شیشه رومیزی
شیشه رومیزی

6 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز باتوجه به نوسانات قیمت نمیتوان قیمت دقیق را مشخص کرد .برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲تماس حاصل فرمایید.

  1. سلام شیشه میز شرق تهران فقط تو شرق شعبه داره؟چون مل ساکن شهر ری هستیم میخواستم ببینم سفارش انلاین هم میگیرین؟

    1. سلام دوست عزیز بعله سفارش آنلاین هم داریم.و براتون ارسال میکنیم.مجموعه فرکو آماده ی خدمت رسانی به تمام هموطنان عزیز در هر نقطه ای از کشور میباشد.

  2. سلام من نمونه کارهای مجموعتونو دیدم.واقعا تمیز و منحصر بفردن.البته خودم آینه هالیوودی از مجوعتون تهیه کردم.برای مزون و اتاق دخترم

    1. سلام ،ممنون که به مجموعه فرکو اطمینان کردین. وبخشی از دیزاین اتاقتون رو به دست صنعت گران ما سپردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو