Home
شیشه های رومیزی 23

شیشه میز عسلی

شیشه میز عسلی و جلومبلی از جمله عناصر مهم در دکوراسیون خونه‌های ما ایرانی هاست. که در انواع مدل‌ها و طرح‌های متنوع طراحی و ساخته میشه. یکی از این مدل ‌ها، میزهای شیشه ای جلو مبلی هست هم از نظر زیبایی و خاص بودن و هم از لحاظ سبکی وزن و نیاز کمتری به اشغال فضا ، خیلی پرطرفدارن. مخصوصا که در رنگ‌های بسیار متنوع هم تولید و عرضه میشه ،که دیگه محدودیتی تو انتخاب برای کاربر نمی‌مونه.

شیشه ماده ای شفاف هست که نور از آن عبور می کنه. ویژگی های منحصر بفرد شیشه سبب شده که کاربرد شیشه در زندگی امروزی، روز به روز درحال افزایش باشه و همچنین شیشه ها در انواع مختلف مانند استفاده در شیشه میز عسلی تولید و به بازار ارائه بشه.

شیشه میز عسلی

اتاق پذیرایی تنها اتاق در خونه هست که مختص مهمونا تزیین و چیده میشه. هر چه چیدمان زیباتر باشه، نشون از احترام زیاد میزبان به مهمونا داره که میشه این زیبایی رو با شیشه میز های عسلی به وجود آورد. سبک مبل سلطنتی همراه میز جلو مبلی و میز عسلی سلطنتی قطعا یکی از زیباترین طرح های مبلمان رو شامل میشه. البته برخی تولید کنندگان مدل هایی بدون میز عسلی عرضه می‌کنن. یا اینکه تعداد میزها نسبت به تعداد مبل و مهمونای حاضر کمه. در نتیجه باید بفکر خرید مدل های هم سبک با طراحی فاخر بود.

متریال شیشه چه خواصی دارد؟

  • نصب آسان
  • ضد باکتری
  • ضد خشه
  • هزینه نگهداری
  • ضد آب و رطوبت
  • سبک وقابل حمل

نصب آسون

میز شیشه عسلی 6

یکی از خصوصیات میز شیشه ای قابلیت نصب آسون اونه.و برای نگه داشتن آن نیاز به میخ و پیچ نداشته باشه.نصب شیشه رومیزی معمولا توسط خود افراد و به تنهایی صورت می گیره.

ضد خش باشد

شیشه هایی که ضد خش هستن، شیار بر روی اونا ایجاد نمی‌شه. البته اگر از دستگاه های برش مخصوص استفاده کنی می‌تونی اونا رو طرح دار کنی. اما در استفاده معمول و روزمرمره آنها هیچ آسیبی نخواهند دید.

ضد آب و رطوبت

میز عسلی

یکی دیگر از خصوصیات شیشیه ها اینه که آنها اصلا منافذی درون خود ندارن و به خاطر همین ضد آب هستن . و همین باعث افزایش طول عمر آنها میشه.

سبک و قابل حمل

اولین ویژگی که با دیدن شیشه در ذهن انسان یادآوری میشه، ویژگی سبک و قابل حمل بودن اونه. البته وزن شیشه کاملا به تعداد لایه ها و متراژ آن بستگی داره. هرچه تعداد لایه های شیشه بیشتر باشه وزن آن سنگین تر هست. شیشه ها معمولا سبک بوده و به راحتی قابل جا به جایی هستن. اما سایر میزهای دیگر مانند سنگ یا چوب برای جابه جایی نیاز به نیرو بیش از یک نفر داره که ، باز هم یک امتیاز مثبت برای شیشه هاست.

ضد باکتری

میز شیشه عسلی

جالبه بدونی که هیچ چیز در شیشه قابلیت نفوذ نداره. به همین خاطر هست که گفته میشه شیشه ضد باکتری هست. دقت کرده باشید در محیط هایی که تاکید بر حفظ بهداشت دارن از شیشه برای میز یا روی میز خود استفاده می‌کنن و معمولا بر تمیزی سطح شیشه تاکید دارن.

هزینه نگهداری

اگر شیشه ها نشکنند هیچ هزینه تعمیر و نگهداری نخواهند داشت. البته امروزه ابزاری به وجود آمده که براساس آن می‌توان شیشه ها رو ضد خش و ضد ضربه کرد که البته قیمت های آن نیز افزایش پیدا می‌کنه مانند شیشه میز عسلی ضد ضربه.

میز شیشه ای عسلی
شیشه میز عسلی چرخ دار

کاربرد شیشه میز عسلی

شیشه میز عسلی شاید مفیدترین میز پذیرایی باشه. چرا که کار پذیرایی از مهمونا رو برای ما به دلیل طراحی خاص خود بسیار راحت تر می‌کنه. شاید برات پیش اومده باشه که موقع تعارف نوشیدنی ها مانند چای یا میوه و تنقلات، فضای کافی برای قرار دادن ظروف مهمونا ، طوری که براحتی در دسترسش باشه وجود نداره. حضور تعداد کافی میز عسلی در این شرایط این مشکل بزرگ رو به سادگی حل خواهد کرد. از آنجایی که اکثر خانه دارهای ایرانی طرفدار مبلمان سلطنتی و لوکس هستن، در این مطلب با چندین مدل شیک میز عسلی سلطنتی آشنا خواهید شد.

خونه ها وقتی با مبلمان سلطنتی پر میشه دیگر فضای کمی برای قرار دادن میز جلو مبلی باقی می‌مونه. این میز ها بخاطر حجیم بودن رفت و آمد اطراف مبلمان رو بی نهایت سخت و دشوار می‌کنن. این موضوع می‌تونه باعث دردسر خودتون و مهمونا میشه. برای جلوگیری از این مشکل، می‌تونی از چند ست کوچک شیشه میز عسلی در اطراف مبلمان استفاده کنی. تا هم دکوراسیون اتاق پذیرایی بهم نخوره. هم مشکلی در رفت و آمد نداشته باشی. هم مشکل پذیزایی شما حل بشه.

خوبی شیشه میز عسلی اینه که جای زیادی اشغال نمی‌کنن.اما در عوض استایل و زیبایی خاصی به دکوراسیون اتاق پذیرایی میده. برای فضاهای کوچک توصیه میشه از میز عسلی سلطنتی با رویه شیشه ای استفاده کنی. چرا که رویه شفاف باعث میشه فضای پذیرایی، گرفته دیده نشه. رویه های شیشه ای شاید به مزاق خیلی ها خوش نیاد، خصوصا وقتی صحبت از مبل های سلطنتی میشه. همگی انتظار رویه سنگ مرمر یا چوب طبیعی دارن. اما همانطور که در شکل های زیر مشاهده می‌کنی طرح های بسیار زیبایی از این مدل ها تولید و طراحی میشه.

شیشه میز عسلی
شیشه میز عسلی

نقش شیشه میز عسلی در دکوراسیون

در طراحی دکوراسیون داخلی می ‌توان از مواد مختلفی استفاده کرد. یکی از این مواد استفاده از شیشه میز ها مانند شیشه میز عسلی در دکوراسیون داخلی هست. طرح ‌های مدرن شیشه‌ ای میزها این امکان رو میده که دکوراسیون سالن غذاخوری منزل زیبا تر جلوه کنه. در معنایی دیگر با قرار دادن یک میز شیشه ‌ای در کنار مبلمان، می‌تونی جلوه ‌ای شیک و کلاسیک برای منزل خود طراحی کنی. همچنین استفاده از میزهای تمام شیشه ‌ای انتخاب فوق العاده‌ای خواهد بود. 


معمولا ظروف و وسایل تزیینی چیده شده روی میز و پایین آنها شیشه ای بسیار زیباتر در محیط جلوه می‌‌کنن. اگز از میز شیشه ای در دکوراسیون منزل خود با پایه ‌های چوبی در کنار صندلی چوبی استفاده کنین جلوه زیبایی رو به منزل خود خواهید بخشید.
همانطور که می ‌توان شیشه رو برای میزهای پذیرایی در منزل استفاده کرد، میز اداری شیشه ‌ای هم به دلیل داشتن وزنی سبک انتخاب بسیار مناسبی هست که البته طرفداران زیادی هم داره. میزهای شیشه ‌ای با داشتن فریم زیبا در هر مکانی که قرار می گیرن توجه رو جلب می‌کنن.

شیشه میز عسلی در فضا های کوچک

قابل توجه و ذکر هست که استفاده از شیشه میز های عسلی در فضاهای کوچک سبب میشه فضا شلوغ نشه. علت این امر هم اینه که ، نور از میز شیشه ‌ای عبور کرده و محیط اطراف رو روشن تر جلوه میده. در واقع میزهای شیشه ‌ای از هر جنسی که باشن، به خاطر داشتن تضاد با شیشه دکوراسیونی بسیار جذاب و مدرن رو به محیط می بخشن. از این رو در اتاق های مهم مانند اتاق کنفرانس، اتاق مدیریت و سایر اتاق های دیگر از میزهای شیشه ‌ای استفاده می‌کنن.

شیشه رومیز اداری، طرح ‌های متنوع و کاربردی داره. انواع میزهای شیشه ای که پر طرفدار هستن. شامل میز های اداری با ترکیب شیشه و چوب، همچنین میزهایی با ترکیب فلز، چوب و شیشه میشه. از آنجایی که میز شیشه ای نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی داره. نباید از آن غافل شد. توصیه می کنم با استفاده از شیشه های عسلی جلوه ‌ای بسیار زیبا به دکوراسیون اطراف خود ببخشین. 

انواع شیشه میز عسلی

شیشه میز عسلی رنگی

شیشه میز عسلی 1

می توان شیشه های رنگی عسلی را به دو صورت دو نما و یک نما تولید کرد.در حالت اول از شیشه های رنگی ساده جهت تولید شیشه میز عسلی استفاده میشه. اما در حالت دوم از شیشه هایی که یک طرف آن توسط دستگاه چاپ رنگ خواهد شد بکار برده میشه.در بین شیشه های رومیزی رنگی ، شیشه دودی و برنز بیش ترین کاربرد رو داره و برای میزهای قهوه ای و مشکی از این نوع شیشه ها استفاده میشه.

شیشه میز عسلی هوشمند

این نوع از شیشه های عسلی خاص که معمولا قیمته بالاتری داره.با استفاده از ریموت حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل میشه.ای نوع شیشه های هوشمند با طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد.

شیشه میز عسلی گرد

میز شیشه عسلی

با توجه به محبوبیت بالای این نوع شیشه ها تولید بسیار زیاد میزهای عسلی در طرح گرد شیشه های رومیزی نیز در این طرح تولید میشه. برای تولید این نوع شیشه ها و طرح دادن به آن از گردبرهای دستی و دستگاه CNC استفاده میشه در حالی که برای تولید شیشه میز عسلی بیضی با توجه به اینکه دارای دو قطر هست ابتدا الگوگیری میز انجام شده سپس شیشه رومیزی تولید خواهد شد.

شیشه میز عسلی طرح دار

با توجه به علایقه و خاست مشتری می توان طرح های زیادی رو روی شیشه میز عسلی به وجود آورد که هر کدوم قیمت متفاوتی رو بستگی به ظرافت کار بر روی شیشه اضاف می‌کنن. به طوری که برای تولید شیشه های طرح دار رنگی از دستگاه چاپ و برای تولید شیشه های طرح دار مات از دستگاه سندبلاست استفاده میشه .

انواع شیشه میز عسلی رنگی

  • شیشه لاکوبل
  • شیشه متلوکس
  • شیشه ترنسپرنت
  • شیشه متلاک
  • شیشه رفلکس

شیشه لاکوبل

نام دیگر این شیشه ها شیشه های پشت رنگ شده هست .دلیل این نامگذاری طریقه رنگی شدن این شیشه هست. شیشه لاکوبل ، شیشه ای هست که ما انتخاب می‌کنیم و توسط دستگاه مخصوص به رنگ مورد نظر ما آغشته میشه.

شیشه های لاکوبل این قابلیت رو دارن که در هر رنگی که بخوای سفارش داده میشه. استفاده از شیشه لاکوبل به عنوان شیشه میز عسلی ایده فوق العاده زیبایی هست که در سبک های مختلف دکوراسیون از آن استفاده میشه.

شیشه ترنسپرنت

شیشه های ترنسپرنت شیشه های شفاف رنگی هستن. این شیشه ها رو حتما در مساجد و بناهای زیبا و باشکوه ایرانی اسلامی دیدین. یکی از دلایلی که باعث می‌شه این شیشه ها بسیار محبوب بشن اینه که نور با عبور کردن از این شیشه ها به رنگ این شیشه ها در میاد.

مثلا اگر شما یک میز شیشه‌ای عسلی ترنسپرنت قرمز رنگ داشته باشین نور با عبور از آن و افتاده روی زمین سایه قرمز رنگ فوق زیبایی رو ایجاد می‌کنه که با دیدن آن انرژی مثبت فرد بسیار زیاد افزایش پیدا می‌کنه.

شیشه متلوکس

شیشه های متلوکس هم از جمله شیشه های پشت رنگ شده هستند اما تفاوت این شیشه ها با شیشه های لاکوبل در مات بودن این شیشه هاست. احتمالاً نام این شیشه شما رو به یاد کالاهای لوکس و لاکچری بیندازه. این شیشه ها ظاهر فوق العاده لوکسی دارن که یکی از دلایل پرفروش بودن این شیشه ها نیز همینه.

شیشه متلاک

شیشه های مثال از نظر ظاهری بسیار زیاد شبیه شیشه های لاکوبل هستن اما تفاوت آن با شیشه های لاکوبل اینه که شیشه های لاکوبل پشت رنگ شده هستن اما شیشه متلاک که رنگ رو در ساختار خود داره همچنین این شیشه ها هنگامی که در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرن حالت تور مانند جذابی داره که مقداری برق میزنه. استفاده از این شیشه برای افرادی که به دنبال یک شیشه میز عسلی خاص هستن بسیار پیشنهاد میشه.

شیشه رفلکس

شاید این شیشه رو با نام شیشه آینه ای نیز بشناسین. از نظر ظاهری این شیشه بسیار به آینه شباهت داره اما تفاوت آن اینه که نور از آینه عبور نمی‌کنه اما از شیشه های رفلکس عبور می‌کنه. ظاهر فوق العاده جذابی که شیشه های رفلکس دارن در منزل بسیار جلوه می‌کنه و به دلیل انعکاس نور محیط رو بسیار دلباز تر نشون میده.

شیشه میز عسلی چه جنس‌هایی داره؟

جنس فلوت و کلیر و سوپر کلیر و کریستال که به ترتیب از راست…

آیا میتوان میز عسلی با شیشه رنگی سفارش داد؟

می‌تونی از جنس های مختلف شیشه رنگی….

نحوه سفارش و ارتباط با ما

می‌تونی هر مدل و طرحی که می‌خوای و در ذهن داری رو از فرکو به طور مستقیم و بدون واسطه سفارش بدی . برای تولید و طراحی از مجرب ترین افراد در کارگاه فرکو و از جدیدترین دستگاه های موجود در ایران استفاده می‌کنیم . برای سفارش و مشاوره با شماره 02188068352 تماس بگیر. ویا با کلیک بر واتساپ به صورت مجازی سفارش خود رو ثبت کنی 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو