Home
آینه کاری بین کابینت

آینه کاری بین کابینت

آینه کاری بین کابینت در واقع نوعی از دکور کردن دیوارهایی که بین کابینت‌های آشپزخونه خالی هستن گفته میشه. برای دیوارهای بین کابینت‌ها معمولا از کاشی استفاده می‌شده. اما اخیرا استفاده از آینه کاری و تایل‌های آینه ای بسیار مرسوم شده. آینه کاری در فضای بین کابینت ها در واقع می‌تونه زیبایی آشپزخونه رو به طرز چشم گیری افزایش بده . علاوه بر اون آینه ها با بازتاب نور ، روشنایی این قسمت رو که معمولا تاریک‌تر از قسمت های دیگر آشپزخونه هست افزایش میده . استفاده از چراغ های بین کابینتی سبب جذاب‌تر شدن این محیط در کنار آینه کاری بین کابینت میشه.

بیشتر بخوانید : آینه کاری حال پذیرایی



آینه کاری چیست و چگونه انجام میشه ؟

آینه کاری بین کابینت

آینه کاری در واقع به نوعی تزیین سطوح به وسیله قطعات کوچک آینه گفته میشه . این هنر که ابتکار ایرانیان هست در جا جای معماری سنتی ایران قابل مشاهده هست . در آینه کاری ، آینه ها در قطعات کوچک طبق یک طرح اصلی برش می‌خورن . قطعات آینه پس از برش خوردن ، ابزار زده میشه . و سپس در محل مورد نظر نصب می‌گرده . آینه کار انواع بسیار متنوعی داره که در فضاهای مختلف به کار برده میشه . همچنین در اجرای آینه کاری می توان از انواع آینه های ساده ، رنگی ، طرح دار و … استفاده کرد .

بیشتر بخوانید : آینه کاری تی وی روم

آینه کاری بین کابینت ، زیباسازی فضای آشپزخونه

آینه کاری بین کابینت

در قسمت میانی کابینت ها می بایست از متریالی استفاده بشه که به راحتی قابلیت تمیز شدن رو داشته باشه. این محل که بسیار در معرض انواع مایعات و روغن ها می باشه بسیار مستعد آلودگی هست. لذا استفاده از متریالی که به راحتی قابل شستشو باشه یکی از نکات ضروری هست .

آینه به عنوان یک متریال راحت تمیز شونده که آلودگی رو به خود جذب نمی‌کنه و به راحتی قابلیت تمیز شدن رو داره انتخاب مناسبی برای این قسمت آشپزخونه هست. به شکلی که استفاده از شیشه بین کابینتی که از خانواده شیشه و آینه هست نیز انتخاب مناسبیه. آینه کاری بین کابینت یکی از راه های زیباسازی آشپزخونه هست که به راحتی قابل شستشو هست .

بیشتر بخوانید : شیشه رنگی بین کابینتی

اجرای آینه کاری بین کابینت

آینه کاری بین کابینت

اجرای آینه کاری بین کابینت ها می‌تونه به صورت سرتاسری ، و یا تکه ای انجام بشه . در اجرای سراسری تمامی دیوار های بین کابینت ها آینه کاری میشه . در روش تکه ای ، تکه ای از دیوار آشپزخونه که می‌تونه قسمت بالایی گاز و یا قسمت های دیگر باشه برای آینه کاری انتخاب میشه . انتخاب این موضوع بسته به سلیقه مشتری هست . برای شروع کار ابتدا طرح مد نظر انتخاب میشه . این طرح متناسب با سلیقه مشتری و مشاوره کارشناسان فرکوست . معمولا طرح آینه کاری متناسب با سبک معماری داخلی هر خونه هست . لذا کارشناسان فرکو با بررسی محل مورد نظر طرح پیشنهادی خود رو به مشتری ارائه میده . پس از انتخاب طرح آینه ها برش خورده و ابزار زده میشه . سپس در محل مورد نظر توسط متخصصین اجرا میشه.

7 ایده برای طرح آینه کاری بین کابینت

در ادامه به بررسی پر طرفدارترین طرح‌های آینه کاری برای فضای بین کابینت ها می‌پردازیم .

1. آینه کاری با استفاده از آینه های لوزی شکل

آینه کاری بین کابینت

لوزی یکی از طرح های بسیار پر طرفدار در آینه کاری محسوب میشه. استفاده از این طرح که در کنار زیبایی ، سادگی خاصی به فضا میده یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای فضای آشپزخونه هست . برای آینه کاری لوزی شکل ، ابتدا ابعاد محل آینه کاری محاسبه میشه . سپس آینه های لوزی شکل در ابعاد مناسب برش میخوره و ابزار زده میشه . پس از پرداخت آینه ها در محل مورد نظر توسط کارشناسان نصب میشه .

بیشتر بخوانید : آینه کاری اتاق پذیرایی

2. آینه کاری مربع شکل

آینه کاری بین کابینت

آینه کاری با استفاده از قطعات مربع شکل که شباهت زیادی به آینه های لوزی داره ، سادگی بیشتری نسبت به نوع قبل داره . در آینه های مربع شکل می توان از ترکیب آینه های شفاف و ساتینا که به صورت مات هستن در کنار هم استفاده کرد که ، نمای بسیار جذابی به آشپزخونه میده . آینه کاری مربع شکل نیز مانند آینه کاری لوزی شکل دارای طرح های مدولار و تکرار شونده هست ، ولی از نوع تزیینات بسیار مینیمال‌تر از نوع لوزی هست .

بیشتر بخوانید : خرید آینه دکوراتیو

3. آینه کاری با اشکال هندسی ترکیبی

آینه کاری بین کابینت

نوعی از آینه کاری که سادگی کمتری نسبت به نوع قبلی داره استفاده از اشکال هندسی در ترکیب با یکدیگر هست .در واقع در این نوع از آینه کاری از طرح های ترکیبی در کنار هم استفاده میشه . این طرح ها می‌تونه تلفیقی از اشکال هندسی متفاوت باشه که در کنار هم یک طرح جدید رو تشکیل بده.

بیشتر بخوانید : آینه کاری تی وی روم

4. آینه کاری سکه‌ای

آینه کاری بین کابینت

آینه کاری سکه‌ای یکی از زیباتری و مینیمال‌ترین نوع آینه کاری برای آشپزخونه محسوب میشه. در این روش تمامی آینه ها به شکل دایره برش میخوره . با در کنار هم قرار دادن این دایره ها در کنار هم در ابعاد مورد نظر شبکه ای از آینه کاری دایره ای ایجاد میشه . این تصویر خارق العاده که می‌تونه با ترکیب آینه شفاف و یا ساتینا باشه نمای جذابی به آینه میده .

بیشتر بخوانید : آینه کاری تابلو

5. آینه کاری آجر

آینه کاری بین کابینت

آجر که یک از اقلیمی ترین متریال ها در کشور ایران محسوب میشه بسیار برای نمای خارجی و داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می‌گیره . آجرهای نما که می‌تونن برای تزیینات دیوار های داخلی درون آشپزخونه ، نشیمن ، پذیرایی و حتی اتاق خواب استفاده بشن بسیار زیبا هستن . آینه کاری آجری نیز که طرحی مانند آجر های کنار هم چیده شده داره نیز جلوه و جذابیت خاصی به فضا میده. و می‌تونه در ارتباط با آجرهای نمای داخلی زیبایی و هماهنگی خاصی به فضا ببخشه.

آینه ها ضمن ایجاد آینه کاری آجری در قطعات مستطیل شکل برش خورده و ابزار زده میشه . تفاوت این نوع از آینه کاری با انواع مستطیل شکل دیگر در نوع چینش اوناست . در واقع نوع چینش آینه کاری آجری همانند آجر چینی در بندهای اون هست . به این شکل که هر مرکز قطعه در حد فاصل دو قطعه دیگر قرار داده میشه .

بیشتر بخوانید : آینه کاری پله دوبلکس

6. آینه کاری مثلثی

آینه کاری بین کابینت

در اجرای آینه کاری مثلثی قطعات آینه در اشکال هندسی مثلثی برش می خورند . مثلث می تواند با قرار گرفتن در تعداد زیاد تشکیل اشکال هندسی پیچیده و جالبی رو بده . لذا استفاده از آینه مثلثی در آینه کاری نه تنها یک ترکیب خاص از و یکپارچه از مثلث های مدولار رو به شما میده بلکه در نگاه دوم و سوم می‌تونه زیبایی متنوعی رو ایجاد کنه. به شکلی که با هر بار مشاهده تصاویر جدید در آینه کاری بین کابینت آشپزخونه خود مشاهده کنین .

بیشتر بخوانید : آینه تیکه ای

7. آینه کاری رنگی

آینه کاری بین کابینت

آینه کاری رنگی ، می‌تونه به دو صورت اجرا بشه. استفاده از قطعات آینه در رنگ های متفاوت و استفاده از قطعات آینه در رنگ های یکسان ، این روش که می‌تونه با استفاده از آینه های رنگی شاد مثل رنگ های رنگین کمان و یا استفاده از رنگ های خنثی و شیک مثل مسی ، طلایی ريال برنز و … باشه می‌تونه جلوه ویژه‌ای به آشپزخونه شما ببخشه. همچینن آینه های رنگی می‌تونن در تمامی طرح های مختلف و به دو صورت شفاف و یا ساتینا مورد استفاده قرار بگیرن .

بیشتر بخوانید : آینه ساتینا چیست ؟

سفارش و خرید آینه کاری بین کابینت

آینه کاری بین کابینت

کمپانی فرکو پیشرو در صنعت شیشه و آینه داخل ایران . با استفاده از با کیفیت‌ترین و زیباترین شیشه و آینه های موجود ، به تولید زیباترین مدل های آینه کاری بین کابینت های آشپزخونه می پردازه . مشاوران فرکو با بررسی فضای مورد نیاز شما طرح مناسب برای آینه کاری آشپزخونه‌ی شما رو طراحی و در انواع رنگ‌ها تولید می‌کنن .

برای دریافت مشاوره و یا ثبت سفارش خود با شماره 02188068352 تماس بگیر. و یا برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه کن .

همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باش .

آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

8 پاسخ

  1. سلام . مدل های آینه کاری بین کابینتتان را بسیار پسندیدم . قیمت آینه کاری سکه ای را لطف می کنید

    1. با عرض سلام و روزبخیر ، لعیا جان ممنون از حسن سلیقه تون . آینه کاری سکه ای بسته به مساحت اجرایی و نوع آینه انتخابی قیمت متفاوتی خواهد داشت . لطفا با کارشناسان فرکو تماس حاصل فرمایید . پس از ارائه دادن اطلاعات مورد نیاز کارشناسان ما هزینه دقیق را به شما اعلام خواهند کرد . 02188068352

  2. با عرض سلام . من کابینت کار هستم و میخواستم ببینم که امکان همکاری با طراحان شما وجود دارد ؟

    1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ، محسن عزیز کمپانی فرکو آماده هرگونه همکاری می باشد . برای اطلاعات بیشتر با دفتر کمپانی تماس حاص فرمایید . 02188068352

    1. با عرض سلام و وقت بخیر ، مریم عزیز آینه کاری ها بسته به نوع طرح انتخابی شما ، مساحت اجرایی و تعداد قطعات آینه متفاوت هستند . برای اطلاعات دقیق تر در مورد هزینه با کارشناسان فرکو تماس حاصل بفرمایید . کارشناسان ما پس از انتخاب طرح و اعلام مساحت مورد نظر قیمت دقیق را به شما اعلام خواهند کرد . 02188068352

    1. با عرض سلام و روز بخیر ، محمد عزیز تایل ها نیز در انواع شیشه ای ، پلاستیکی و یا تلقی در بازار موجود هستند . معمولا تایل ها عمر کوتاه تری نسبت به آینه کاری دارند . انتخاب شما وابسته به میزانی که می خواهید هزینه کنید محدود می گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو