Home

مدل آینه دیواری

به عنوان یکی از مهمترین وسایل خونه ، مدل های آینه دیواری همچون آینه قدی ، گرد ، هالیوودی ، آرایشگاهی ، بک‌لایت و… راهی سریع و مقرون به صرفه برای افزودن ظرافت به هر خونه‌ای هستن. از اونجایی که اونا در اشکال و اندازه‌های مختلف تولید می‌شن ، می‌تونن تقریباً در هر فضای باز مانند دیوار قرار بگیرن. سرسراها ، راهروها و اتاق خواب ها مکان های عالی برای قرار دادن آینه هستن. راه های ورودی مکانی برای آویزان کردن آینه‌ی محبوب هستن زیرا سبب می‌شن تا مهمونا هنگام ورود تحت تأثیر قرار بگیرن.

آینه دیگه فقط اون معنای قدیم خودشو نداره که شیشه‌ای باشه که پشتش جیوه نقره اندود شده باشه. بلکه آینه‌ها کارایی و زیبایی‌شون چندین صدهزار برابر شده. و به صورت آینه هوشمند با قسمت تاچ حساس به حرارت طراحی شدن که تنظیم نورش در اختیار توعه. و این تویی که تشخیص میدی شدت نوری چه درجه‌ای داشته باشه. یا که الان بهتره نور آفتابی ، مهتابی یا حتی نور قرمز یا بنفش متساعد کنه.

قابل توجه اینه که مدل های مختلف آینه در گروه تولید آینه فرکو با ابعاد دلخواه و آپشن‌های مدرن و کاربردی تولید می‌شن. و کلیه محصولات فرکو با حذف واسطه و به صورت مستقیم از محل تولیدی عرضه می‌شن. در بخش‌های بعدی به معرفی مدل‌های جدید آینه دیواری و آپشن‌های جذابی که در فرکو بر روی آینه‌های دیواری تعبیه می‌شه می‌پردازیم.

مدل آینه دیواری
آینه قدی چراغ دار از جدیدترین انواع آینه

مدل های جدید و مدرن آینه دیواری

قیمت آینه گرد

آینه دیواری چراغ دار

آینه دیواری چراغ دار مدرن‌ترین و جدیدترین مدل آینه دیواری است. در این آینه‌ها از چراغ LED استفاده می‌کنند و نصب چراغ در کناره های آینه زیبایی دوچندان به جلوه آن می‌بخشد. البته انواع متنوعی از آینه‌های چراغ تولید می‌شود. به عنوان نمونه این مدل آینه هم به همراه قاب و هم بدون قاب عرضه می‌شود. همچنین بر روی آینه‌های چراغ دار آپشن‌های پیشرفته و مدرنی مانند دکمه لمسی ، حسگر حرکتی و ریموت کنترل نیز برای تنظیم آینه(مانند روشن کردن چراغ‌ها) تعبیه می‌شود. هر چند که مدل ساده آینه چراغ دار نیز جذابیت های قابل توجهی دارد.

آینه هالیوودی در مدل های قدی و رومیزی تولید میشود

آینه دیواری بک لایت

آینه بک لایت در واقع مدلی از آینه چراغ دار بدون قاب است که در آن چراغ به صورت مخفی در پشت آینه نصب می‌شود. آینه بک لایت را می‌توان مدرنترین مدل آینه دیواری معرفی کرد. نوری که از کنار آینه به صورت هاله تابیده می‌شود زیبایی خاص و خیره کننده‌ای به آینه میبخشد. آینه بک لایت در مدل‌های قدی و رومیزی تولید می‌شود. مدل قدی آینه بک لایت برای دکوراتیو سالن پذیرایی یا راهرو مناسب است. در حالی که آینه های بک لایت کوچکتر بهترین گزینه برای سرویس بهداشتی هستند.

آینه قدی جدید
آینه بک لایت قدی

مدل های کلاسیک آینه دیواری

آینه های عتیقه

آینه های کلاسیک دیواری در اشکال مختلفی وجود دارند. بیشتر این آینه های عتیقه‌ای که در اطراف ما داریم، از آینه های عتیقه که سال ها پیش بودند الهام گرفته شده است.

مدل آینه های باروک دیواری

مانند مبلمان باروک، این نوع آینه ها حکاکی شده و تزئینی هستند. آینه های باروک فرانسوی با سبک های لویی سیزدهم و لویی چهاردهم تلفیق شده‌اند. آنها با قاب‌های چوبی طلاکاری شده و با گل ها، آبنوس آراسته شده‌اند.

آینه های گرجی

انگلستان نسبت به بقیه اروپا کاتالوگ محدودتری از طرح های آینه داشت. آنها از سبک های مختلف. باروک انگلیسی، کارولین، نئوکلاسیک گرجی استفاده می‌کردند. نمونه ای از طراح‌ها، قاب گردویی بود این قاب های آینه ای منعکس کننده طرح های مبلمان گرجی آن زمان بود.

مدل آینه دیواری

مدل آینه روکوکو دیواری

در این آینه‌ از اشکال مختلف از گل گرفته تا طرح پرنده ، روی قاب‎‌های آن‌ها حکاکی می‌شود. سطوح آنها درست مانند مبلمان روکوکو طلاکاری شده است.

آینه های ونیزی

در حالی که قاب‌های قرن هفدهم در ونیز به عنوان قاب عکس نامیده می‌شدند، قاب‌های قرن هجدهم با طرح‌های از گل و سبک معماری آن زمان طراحی می‌شدند.

آینه های رجنسی

آینها بیشتر در دوران ریجنسی رایج بودند ، آن زمان رنگ سیاه برای مبلمان بسیار محبوب بود بنابراین آینه‌ها منعکس کننده خوبی بودند. طرح آینه بیشتر مستطیل شکل است و برخی از ویژگی های معماری یونانی نیز در آن‌ها استفاده می‌شود.

مدل آینه دیواری

مدل آینه های قوسی دیواری

آنها از این نظر منحصر به فرد هستند که می توانند نقطه مرکزی، ورودی‌ها یا مناطقی با فضاهای کوچکتر باشند. آنها همچنین می توانند برای تزئین حمام استفاده شوند و به عنوان آینه روشویی نیز عمل کنند.

آینه مشکی و طلایی

آنها آینه هایی هستند که می توانند برای اهداف تزئینی استفاده شوند زیرا ظاهری شیک و باکلاس دارند. بیشتر آنها حکاکی های منحصر به فردی دارند و می توان از آنها برای تضاد با رنگ های تیره مخصوصا به عنوان آینه دیواری اتاق خواب استفاده کرد.

آینه شوال

می توان از آنها به عنوان آینه رمیزی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:منظور از میز و آینه دیواری چیست

آینه های قدی

آنها را آینه ایستاده نیز می نامند و معمولاً به عنوان آینه لباس استفاده می شوند اما می توانند به عنوان آینه های تزئینی نیز عمل کنند.

آینه قدی

آینه های بیضی شکل

این آینه ها را می توان در اتاق نشیمن و همچنین حمام قرار داد. همچنین می توان از آنها به عنوان آینه راهرو استفاده کرد.

انواع دیگر مدل قابهای آینه دیواری عبارتند از.

بامبو
ایلیریا
میرای
روستایی
پوسته (قاب ها از مواد پوسته مانند ساخته شده اند)
آفتاب
پریسکا
اینها فقط برخی از انواع قاب آینه هستند.

آینه های دکوراتیو در هر فضایی از خانه شما به همان اندازه که ظرافت خانه را افزایش می دهد، اهمیت دارد. آینه های دیواری به اندازه هر اثر هنری ایده‌ال هستند.

این مدل آینه های تزئینی دیواری به اندازه نقاشی های رنگ روغن روی بوم یک اثر هنری هستند. با انتخاب گسترده ای که امروزه در دسترس است، تعیین مدل مناسب آینه دیوار برای اتاقی که می خواهید نصب کنید سخت هست، اما مستلزم این است که وقت خود را صرف کرده و گزینه های خود را ارزیابی کنید. که این باعث می‌شود که به نتایج خلاقانه دکوراسیون که سبک شما را منعکس می‌کند برسید.

آینه قوسی شکل

روش تمیز کردن مدل های مختلف آینه دیواری

لکه های آب روی آینه‌ها (مانندآینه دستشویی) مشکلی است که اکثر ما بارها با آن مواجه شده ایم. اگر به درستی پاک نشوند، آینه را با لکه قابل مشاهده باقی می گذارند. مهم نیست کجا زندگی می کنید، با این لکه های آب سرسخت روی آینه دیوار حمام شیشه های خانه خود برخورد کرده اید. اگر به درستی و به موقع تمیز نشوند، غیرقابل تمیزکردن می شوند و آینه یا شیشه را بد جلوه می‌دهند. مواد تمیز کننده مختلفی برای کمک به شما در حذف لکه های آب و تمیز کردن آینه وجود دارد.

آینه بدون قاب

آینه سفارشی

آینه سفارشی می‌تواند نقطه شروع خوبی برای طراحی محیط به سبک مدرن و کلاسیک باشد. تیم طراحی آینه فرکو می‌تواند شما را برای یک پروژه سفارشی برای ایجاد یک محیط جذاب و خاص کمک کند. برای سفارش مدل‌های جذاب آینه میتوانید به روش‌های حضوری و غیرحضوری اقدام کنید. اطلاعات تماس و آدرس محل مجموعه فرکو در بخش انتهایی مطلب درج شده است.

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونید با یکی از روش‌های زیر با ما در ارتباط باشید.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و09101767773

برای مشاهده پیج اینستاگرامی فرکو کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو