Home
میز و آینه دیواری

میز و آینه دیواری

میز آرایش و آینه دیواری بخشی جدایی ناپذیر از زندگی هر فرد است. با وجود بسیاری از ایده‌های طراحی آینه میز آرایش ، پیدا کردن یک آینه مطابق با سلیقه شما می‌تواند کمی مشکل باشد. برای اینکه کل فرآیند انتخاب آسانتر شود در اینجا برخی از جدیدترین ایده های طراحی میز آرایش آینه متناسب با دکوراسیون منزل شما آورده شده است:

میز و آینه دیواری

آینه میز آرایش با آینه چراغ دار

ساده‌ترین و راحت‌ترین راه برای ایجاد حسی جدید و شیک به اتاق رختکن خود بدون صرف هزینه زیاد ، نصب لامپ‌ها یا چراغ‌های LED به همراه آن است. این چراغ‌های ال‌ای‌دی بررسی پوست و مرتب بودن ظاهر را آسان تر میکند . این نوع آینه همچنین به عنوان پس‌زمینه‌ای عالی برای عکاسی در خانه است. این یک راه بسیار راحت برای داشتن نور کافی در هنگام آرایش است. اگر به ظاهر خود زیاد اهمیت می دهید.میز آرایش با چراغ ها بهترین انتخاب هستند.این چراغ ها به صورت جداگانه نیز موجود هستند.

میز و آینه دیواری

میز آرایش با آینه تمام قد

اگر به دنبال طرحی خاص برای میز آرایش آینه دار دیواری خود هستید این ایده برای شما عالی است. طراحی میز آرایش با یک آینه تمام قد به شما کمک می کند تا به سرعت تمام لباس خود را یکباره نگاه کنید. یک آینه تمام قد را می توان در هر جایی از خانه برای افزودن به دکوراسیون یا فقط در کنار میز آرایش نصب کرد. یک چهارپایه ساده داشته باشید. و چند چراغ LED در امتداد میز آرایش آینه تمام قد قرار دهید. تا از نظر بصری برای دکوراسیون جذاب تر شود.

همانطور که گفته شد چراغ ها به لباس پوشیدن کمک می کنند و می توان آنها را جداگانه خریداری کرد. در مورد آینه تمام قد نیز با توجه به سلیقه خود و دکوراسیون موجود خانه یکی را انتخاب کنید. می توانید یک آینه تمام قد ساده یا یک آینه با قاب مدرن نصب کنید، انتخاب با شماست. مطمئن شوید که آن را با دقت قرار داده اید. اگر مکان ثابتی برای قرار دادن میز آرایش آینه کامل تصمیم گرفته اید. حتی می توانید برای ایمنی بیشتر روی دیوار نصب کنید.

میز و آینه دیواری

بیشتر بخوانید: جدید ترین آینه های مدرن برای اتاق خواب پسرانه

میز آرایش چوبی با آینه

دلیلی وجود دارد که مبلمان چوبی با کیفیت بالا از بسیاری از مبلمان های پلاستیکی و انواع موجود گران تر است. مبلمان چوبی یک عنصر طبیعی را به خانه می آورد . چوب یک ماده اولیه مستحکم با دوام و کیفیت بالا برای ساخت میز آرایش با طرح آینه و کشو است. میز آرایش چوبی با آینه به دلیل ماهیت همه کاره اش برای اکثر خانه ها ایده آل است. سهولت در دسترس بودن چوب و ساخت ماهرانه نیز به انتخاب این ایده طراحی برای خانه شما می افزاید. به راحتی می توانید طرح را مطابق با سلیقه خود و دکور موجود خانه سفارشی کنید. همچنین تمیز کردن میز آرایش چوبی بسیار آسان است. و نگهداری از آینه و کشوها نیز بسیار آسان است.

آینه هالیوودی

میز آرایش با آینه دیواری

آیا می خواهید به قسمت رختکن خود رنگی شیک بدهید. اما فضای کافی برای قرار دادن کل میز آرایش ندارید؟ پس باید از این طرح میز آرایشو آینه را دیواری استفاده کنید. اگر فضای کمی دارید اما به یک میز آرایش طرح دار با آینه دیواری نیاز دارید. این ایده طراحی راحت است. این میز آرایش طرح آینه دیواری برای صرفه جویی در فضا استفاده کنید. اگر به دنبال چیزی شبیه به این برای خانه خود هستید،نصب آن بسیار آسان است. آینه های آرایش در اندازه ها و طرح های مختلف موجود هستند. شکل و طرحی را برای میز آرایش بر اساس سلیقه یا دکور موجود خود انتخاب کنید.

آینه چراغ دار

بیشتر بخوانید: بررسی آخرین مدل های آینه هالیوودی

میز آرایش با آینه گرد

یک آینه گرد بزرگ یک راه عالی برای دادن ظاهری شیک به اتاق رختکن شما است. آینه گرد را می توان به همراه چند چراغ LED برای افزودن نور کافی به دیوار نصب کرد. اگر می خواهید یک میز آرایش با یک آینه دیواری بزرگ داشته باشید. باید یک آینه گرد را در چیدمان خود قرار دهید. فضای زیادی را اشغال نمی کند . داشتن طرح‌های میز آرایش با آینه‌های گرد بروز ترین مد روز می باشد. و بسیاری از تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی برای چیدمان مشابهی انتخاب می‌کنند. برای طراحی میز آرایش نیز می توانید با یک آینه گرد الهام بگیرید و این چیدمان را در خانه خود بگنجانید.

آینه رو میزی

از آینه کلاسیک استفاده کنید

یک آینه کلاسیک را بالای میز کنسول در راهرو ورودی کوچک خود آویزان کنید. این گزینه برای بهبود فضای داخلی این فضای کوچک مناسب است. این باعث می‌شود که احساس بهتری در لباس پوشیدن داشته باشد و به جای اینکه صرفاً فضایی باشد که از آن عبور می‌کنید بدون اینکه به دکوراسیون فکر کنید. انتخاب یک رنگ قابل توجه یا متضاد برای آینه به جلب تمرکز کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که برجسته می شود. یک کنسول کوچک در زیر آن کشوهایی برای ذخیره سازی برای پنهان نگه داشتن اقلام فراهم می کند. رویه سطحی را ارائه می دهد که روی آن می توانید با گل های تازه و عکس های خانوادگی تزئین کنید تا اولین تاثیر خوشایند را هنگام ورود به خانه ایجاد کنید.

آینه با قاب چوبی

میز آرایش با آینه بلند

اگر می‌خواهید آینه قدی داشته باشید اما نمی‌خواهید طرح میز آرایش با آینه کامل نصب کنید. می‌توانید یک میز آرایش با آینه بزرگ در نظر بگیرید. این به شما کمک می کند تا لباس و آرایش خود را در یک نگاه مرتب کنید. و فضای کافی برای همه لوازم آرایشی و محصولات داشته باشد. این ایده طراحی را می توان در خانه هایی با فضاهای بزرگ اجرا کرد.

آینه گریم لامپ دار

نتیجه گیری: میز آرایش دیواری بخشی جدایی ناپذیر از روال آرایش تقریباً همه است. امروزه با وجود ایده های بسیار زیادی برای طراحی میز آرایش آینه ای که در سرتاسر اینترنت موجود است. یافتن ایده مطابق با انتخاب شما آسان نیست. می توانید با ایده ها برای ست کردن میز آرایش با آینه دیواری از یک آینه میز آرایش آینه دار فانتزی در خانه خود نیز داشته باشید. از این ایده ها الهام بگیرید. و همچنین می توانید یک میز آرایش با طرح آینه برای خانه خود ایجاد کنید. اگر برای قرار دادن یا اجرای ایده های طراحی آینه میز آرایش خود به کمک حرفه ای نیازدارید. با متخصصان دکوراسیون داخلی مجموعه فرکو تماس بگیرید. ما به شما تضمین می کنیم که پروژه بدون دردسر را با کمترین قیمت تکمیل کنید. خواسته های خود را در زیر کامنت کنید و ما با شما تماس خواهیم گرفت.

آینه با قاب سیاه

آینه های سفارشی

آینه سفارشی می تواند نقطه شروع خوبی برای طراحی محیط به سبک مدرن و کلاسیک باشد. تیم طراحی آینه فرکو می تواند شما را برای یک پروژه سفارشی برای ایجاد یک محیط جذاب و خاص کمک کند. برای سفارش مدل های جذاب آینه اتاق خواب میتوانید به روش های حضوری و غیرحضوری اقدام کنید. اطلاعات تماس و آدرس محل مجموعه فرکو در بخش انتهایی مطلب درج شده است.

آینه چوبی

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می توانید با یکی از روش های زیر با ما در ارتباط باشید.
  • آدرس دفتر:  تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶
  • شماره تماس فرکو : 02188068352 و 09101767773

برای مشاهده پیج اینستاگرامی فرکو کلیک کنید.

آینه هالیوودی
آیا از آینه ساده می توان در دکوراسیون داخلی خانه استفاده کرد؟

– بیشتر مردم از آینه به عنوان وسیله ای ضروری برای انعکاس تصویر و نور استفاده می کنند. اما آینه علاوه بر اینکه برای انجام اصلاح و آرایش لازم است میتواند عنصری تعیین کننده در دکوراسیون باشد… برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

آیا می توان از آینه کلاسیک در سبک های مدرن استفاده کرد؟

به کار بردن آینه سبب میشود که محیط و اتاق بزرگتر از اندازه واقعی به نظر برسند….برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو