Home
آینه گرد ساده

انواع آینه گرد

امروزه اهمیت آینه ها برای افراد و برخی شغل‌ها قابل چشم پوشی نیست. به طوری که بدون وجود آینه زندگی روزمره سخت و حتی در بسیاری موارد غیر ممکن میشه. اهمیت بالای آینه موجب شده تا در این صنعت پیشرفت‌های چشمگیری صورت بگیره. و کیفیت و شفافیت اون نسبت به گذشته تا چندین برابر افزایش پیدا کنه. همچنین آینه ها تنوع بالایی نیز دارن. اما در میان انواع آینه می‌توان به انواع آینه گرد نیز اشاره کرد.

آینه‌های گرد نوری و لمسی انقلابی در صنعت مد و آرایش ایجاد کرده که نتیجه‌ی اون کیفیت و راحتی کار با این آینه‌اس.

مطمئنا اگه سالن یا مزونی پررونق و بروز می‌خوای باید آینه‌ات رو هم مثل بقیه‌ی ابزار کارت مدرن و تخصصی انتخاب کنی:)

آینه گرد دیواری

قابل ذکر هست که با وجود تنوع بالای آینه ، آینه گرد نیز انواع بسیار مختلفی داره. و به راحتی می توان در میان انواع آینه گرد ، آینه مورد نظر خود رو برای زیباسازی محیط انتخاب نمود. چرا که آینه گرد از زیباترین اشکال برای آینه می باشد و برای هر فضا و دکوراسیونی مناسب خواهد بود. به سادگی نیز خود رو با فضای اطراف خود تطابق میده. در انواع روش های دکوراسیون چون مدرن ، کلاسیک ، روستیک و … از آینه گرد بهره می‌برن.

آینه گرد ساده

آینه گرد در عین سادگی که دارد، جذابیت و گیرایی فوق‌العاده ای نیز داره. از این رو در میان اشکال مختلف انواع آینه گرد از پرطرفدارترین‌ها هس. و افراد مختلف تمایل به استفاده از آینه گرد رو بیشتر دارن. تمامی انواع آینه می تونه به عنوان آینه گرد مورد استفاده قرار بگیره. اما در زیر برای آشنایی بیشتر به مهم ترین اونا اشاره می‌کنیم.

آینه بزرگ گرد

اطلاعات خلاصه ای نیزمی توانید از آینه گرد در این سایت بیابید.

آینه های مناسب برای انواع آینه گرد

آینه ساده و معمول که قدمت بالایی داره نیز می‌تونه به شکل انواع آینه گرد تولید بشه. اما خارج از اون، آینه های مدرن و زیبای دیگری نیز هستن که امروزه بسیار کاربردی و پرطرفدار هستن.

بیشتر بخوانید : در چه قسمت هایی باید از آینه قدی استفاده کنیم؟

انواع آینه گرد آینه چراغ دار

در آینه چراغ دار همانطور که از نام اون مشخصه ، از چراغ هایی استفاده میشه تا روشنایی مطلوبی حاصل بشه. آینه چراغ دار می‌تونه به شکل انواع آینه گرد ساخته و تولید بشه. در واقع ویژگی مشخص آینه ها در کل این مورد هست که موجب بزرگنمایی و روشن‌تر نشون دادن فضا میشه. چراغ هایی که روی آینه به کار گذاشته می‌شن به این موارد کمک بیشتری میکنه.

آینه گرد چراغ دار

آینه چراغ دار با عنوان‌های آینه لامپ دار آینه لامپی، آینه هالیوودی و آینه گریم نیز مطرح میشه. چراغ هایی که روی آینه قرار می گیرن، لامپ های معمول که از گذشته بوده اند نیست. این لامپ ها LED می باشن که مزایای فوق‌العاده‌ای در مقایسه با لامپ های معمولی داره. از جمله این که مصرف اون بسیار کمتر هست که موجب شده تا در هزینه نهایی برق صرفه جویی بشه. همچنین نوری که توسط لامپ های LED ایجاد میشه نوری بسیار طبیعی خواهد بود و آسیب های اون رو نخواهد داشت.

آینه گرد لامپ دار

همچنین چراغ های LED دارای تنوع بالایی در رنگ هستن. و دیگر نیازی نیست که تنها در میان رنگ های آفتاب و مهتاب انتخاب صورت بگیره. حتی این امکان وجود داره که بتوان رنگ چراغ ها و یا میزان نوری که توسط اونا ایجاد میشه رو نیز تغییر داد. در این صورت می توان همزمان و در زمان های مختلف از رنگ ها و روشنایی های مختلفی در انواع آینه گرد بهره‌مند شد.

انواع آینه گرد آینه بک لایت

در میان انواع آینه گرد می توان به آینه گرد بک لایت نیز اشاره نمود. آینه بک لایت نیز همانند دیگر آینه ها به شکل های مختلفی نیز می‌تونه به کار بره. اما از زیباترین و کاربردی ترین اشکال اون می توان به انواع آینه گرد اشاره کرد. در آینه گرد نیز از چراغ های LED استفاده میشه. اما با توجه به تنوعی که این چراغ ها دارن، نوع نازک اون در قسمت پشت آینه به کار گذاشته میشه. در این صورت یک نورپردازی زیبا و مخفی خواهد داشت که جذابیت بسیار بالایی نیز ایجاد می‌کنه.

آینه گرد بک لایت

آینه گرد بک لایت استفاده های بسیار بالایی داره. اما از مهم ترین اون می توان به آینه آرایشگاه و سرویس بهداشتی اشاره نمود. زیرا که با نوری که ایجاد میشه بهترین دید و روشنایی حاصل میشه و روند کار رو تسهیل میکنه. انواع آینه گرد بک لایت می‌تونه قابلیت های دیگری نیز داشته باشه. از جمله :

  • قابلیت ضد بخار بودن که یک قابلیت بسیار کاربردی هست. به خصوص در فضاهای مرطوب مثل حمام و سرویس بهداشتی که امکان تشکیل بخار روی سطح آینه وجود داره، این آینه بهترین انتخاب برای این فضاها خواهد بود.
  • نمایش ساعت و تاریخ به عددهای فارسی و انگلیسی روی صفحه نمایش آینه نیز وجود داره.
  • امکان اتصال به بلوتوث و وای فای نیز برای آینه می‌تونه فراهم باشه. در این صورت می‌تونه پخش موسیقی و یا ویدیو نیز برای آینه بک لایت ایجاد بشه.
  • به صورت لمسی یا ریموتی و یا حسگری نحوه عملکرد آینه باشه.
آینه گرد هوشمند

آینه رنگی

آینه رنگی نیز از دیگر آینه های فوق‌العاده جذاب و زیبا خواهد بود که می‌تونه به صورت انواع آینه گرد نیز مورد استفاده قرار بگیره. زیبایی آینه های رنگی بسیار خیره کننده خواهد بود و به عنوان وسیله ای که بسیار گیرا و مورد توجه هست می‌تونه در محیط های مختلف به کار بره. با انتخاب رنگی مناسب با فضا و دلخواه خود موجب میشه تا با اضافه کردن آینه بتوان فضای متفاوتی رو ایجاد کرد.

آینه گرد رنگی

تنها باید دقت نمود تا در میان انواع آینه گرد رنگی، رنگ اون درست و مطابق با فضای خود باشه. آینه رنگی تقریبا شامل تمامی رنگ هاست. از این رو انتخاب رنگ مورد نظر می‌تونه به راحتی انجام بگیره.

آینه گرد بنفش

آینه تراش خورده

آینه تراش دار نیز یکی دیگر از آینه هایی هست که می‌تونه به شکل انواع آینه گرد مورد استفاده قرار بگیره. این آینه ها اغلب به صورت هستن که دور آینه تراش داده میشه و شکل زیبایی در نهایت ایجاد میشه. زیبایی این آینه ها به گونه هست که می‌تونه به عنوان آینه دکوراتیو و تزیینی نیز مورد استفاده قرار بگیره.

آینه تراش خورده

آینه تراش دار نیز در نوع خود تنوع گوناگونی داره. و می‌تونه طرح های مختلفی رو روی آینه تراش داد و از زیبایی اون بهره‌مند شد. تا بتونه به عنوان نقطه کانونی در محیط خود نیز به کار گرفته بشه.

بیشتر بخوانید : آینه هالیوودی

آینه دکوراتیو

در میان انواع آینه گرد، آینه های دکوراتیو نیز می‌تونه به شکل گرد ساخته و به کار بره. آینه دکوراتیو نیاز به آینه رو به طور کامل رفع می‌کنه. علاوه بر این به سبب ظاهری که داره، زیبایی فضا رو دو چندان می‌کنه و می‌تونه به عنوان ابزار دکوراتیو نیز در محیط خود تلقی بشه. تنوع بسیار بالایی نیز این آینه ها دارن که بتوان به تناسب محیط و سلیقه خود بتوان آینه دکوراتیو خود رو انتخاب کرد. تا از ایجاد فضایی شکیل و زیبا لذت برد.

آینه گرد دکوراتیو

انواع آینه گرد با انواع مختلف آینه که عنوان شدن در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید می‌شن.

ثبت سفارش

صنایع شیشه و آینه فرکو اقدام به تولید انواع آینه گرد با بهترین کیفیت موجود کرده. لازم به ذکر هست که همه مراحل تولید و ساخت در مجموعه فرکو با بهترین تجهیزات و افراد متخصص صورت می‌گیره. از این رو خریدی بدون واسطه انجام میشه. و در نهایت موجب میشه تا قیمت تمام شده قیمتی مناسب باشه.

همچنین تمامی محصولات از جمله انواع آینه گرد با تضمین قیمت و کیفیت خدمت مشتریان عزیز ارایه میشه. حتی این امکان فراهم شده تا در صورت نارضایتی امکان مرجوعی کالا وجود داشته باشه. تمامی این اقدامات در جهت کسب رضایت مشتریان عزیز صورت می گیره تا بتونن خرید با اطمینانی داشته باشن.

برای ثبت سفارش و در یافت مشاوره می‌تونی با شماره  ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس حاصل کنی. همچنین برای ساکنین تهران نیز امکان بازدید حضوری از مجموعه به آدرس تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن با هماهنگی قبلی فراهمه. در هر صورت همکاران ما در مجموعه فرکو در خدمت شما می باشن تا بتونن در انتخاب خریدی بهتر شما رو راهنمایی کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو